Autor: | mojmoment [ 10 Paź 2018 13:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dzwoniłam, nie mogę się dodzwonić na infolinię, mail wysłałam coś w tym guście jak tutaj wstawiłam, moje pytanie czy może wiecie czy mam rację? Czy powinni pokryć koszt rezerwacji alternatywnej? |
Autor: | Anonymous [ 10 Paź 2018 13:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ty, oni tylko różnicę w cenie ![]() Ja dzwonię i zawsze choć po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach się dodzwaniam na nr 22 306-08-57 |
Autor: | mojmoment [ 10 Paź 2018 13:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czyli i tak muszę sama sobie teraz zapłacić, a ewentualnie później mogą mi zwrócić różnice? Klops, bo w nosie mam te 50 zł, bardziej martwi mnie to, że nie mam teraz pieniędzy, żeby opłacić rezerwację.... No nic dziękuje ![]() |
Autor: | HandSome [ 10 Paź 2018 13:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Domniemywam, że to właściciel a nie Booking pobrał Twoje pieniądze? Jeżeli tak to kontaktuj się bezpośrednio z tym Hotelem mailowo a jeszcze lepiej telefonicznie i w bardzo ,,grzeczny" sposób sugeruj szybsze oddanie pieniędzy na kartę. ![]() |
Autor: | Biko [ 10 Paź 2018 13:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
MIałem podobną sytuację - zwrot automatyczny na podane konto karty ze specjalnego linku w ciągu 1 dnia / nie zapomnij upomnieć się o ewentualnych różnicach kursowych / TEŻ ZWRACAJĄ PO WNIESIENIU UWAG REKLAMACYJNYCH ![]() ![]() |
Autor: | miriam [ 11 Paź 2018 01:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
HandSome napisał(a): Domniemywam, że to właściciel a nie Booking pobrał Twoje pieniądze? Jeżeli tak to kontaktuj się bezpośrednio z tym Hotelem mailowo a jeszcze lepiej telefonicznie i w bardzo ,,grzeczny" sposób sugeruj szybsze oddanie pieniędzy na kartę. ![]() Źle domniemywasz ![]() |
Autor: | HandSome [ 11 Paź 2018 09:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie jestem przekonany czy żle domniemywam ![]() ![]() |
Autor: | BusinessClass [ 11 Paź 2018 16:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): Często to Booking pobiera pieniądze w imieniu obiektów,które podpiszą takową zgodę i w dodatku rozlicza się z nimi nawet miesiąc po zakończeniu pobytu. nawet półtora miesiąca. jeśli masz rezerwację np. 31.09 do 1.11 do właściciel obiektu dostanie pieniądze ok 15 grudnia... W ten sposób Booking trzepie niezłą kasę na lokatach terminowych na cudzych pieniądzach... |
Autor: | Bankers [ 12 Paź 2018 09:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Szybkie pytanko. Zawsze hotel rezerwuje poprzez Wizz Air żeby otrzymać zwrot środków na konto Wizz. Tym razem niestety tak się nie stało. Minął już równy miesiąc po moim przyjeździe. Dostałem zwrot za wynajęcie auta, jednak nie za hotel. Mieliście do czynienia z taką sytuacją ? |
Autor: | elwirka [ 12 Paź 2018 09:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jeszcze nie było środków za wrzesień. Czekaj cierpliwie. |
Autor: | d-t-x [ 12 Paź 2018 09:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Dziwna sytuacja: klepnąłem wczoraj nocleg, po kilku minutach dostałem maila, że obiekt nie może przetworzyć karty do zagwarantowania rezerwacji (pusty, ale ważny prepaid), zmieniłem więc na dolarówkę od Aliora (też pustą). Po trzech godzinach sms (nie mail), że obiekt nie może przetworzyć karty. No dobra - tylko której? Tej pierwszej, czy drugiej? Żadnych kolejnych maili nie dostałem, rezerwacja nadal wisi, co zrozumiałe, bo nie minęły jeszcze 24 godziny. |
Autor: | miriam [ 12 Paź 2018 09:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@d-t-x Liczy się ta ostatnia.Z każdą pustą będzie problem,bo preautoryzacja często polega na zablokowaniu jakiejś kwoty. |
Autor: | d-t-x [ 12 Paź 2018 09:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak myślałem. No właśnie tego się obawiam, bo jak mi Węgier zablokuje jakąś kwotę, a potem blokada zejdzie, to bank orżnie mnie na przewalutowaniu, a nie chce mi się z nimi ciskać. |
Autor: | miriam [ 12 Paź 2018 09:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Doładuj tą w złotówkach i zmień jeszcze raz. |
Autor: | d-t-x [ 12 Paź 2018 10:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak też chyba zrobię, ale podepnę zwykłego Mastercarda, bo w przypadku problemów z przewalutowaniem, nawet nie wiem, do kogo pisać w tej sprawie (prepaid wydany chyba przez Citi Handlowy, a nie mam z nimi doświadczenia w reklamacjach). |
Autor: | lataczuk [ 12 Paź 2018 11:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Od samej blokady typu "pre-autoryzacja" nie ma zadnych roznic kursowych bo tak naprawde twoja karta nie zostaje obciazona. |
Autor: | d-t-x [ 12 Paź 2018 11:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Chyba rzeczywiście tak jest - pojawiła się blokada na 4 zł i już zeszła. Dzięki za pomoc. |
Autor: | rdw [ 13 Paź 2018 05:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy nie zauważyliście takiej zależności na booking.com, że jak się np. planuje podróż gdzie będzie się spać w kilku hotelach (co kilka dni inne miasto) to jak np.oglądam hotele w danym mieście, ceny są określone. Ale jeśli po 1-2 dniach wracam na booking bo nic nie zarezerwowałem albo zrobiłem rezerwację w innym hotelu, to cena w mieście i hotelu które już widziałem np. wczoraj, były niższe niż kiedy drugi raz szukam hotelu na ten sam termin. Przykładowo - jadę do Tajlandii i szukałem hotelu na dwa dni w określonym terminie. Widziałem dwa ciekawe, zarezerwowałem jeden z nich. Teraz jak wracam do szukania to zupełnie "przypadkowo" nie wiem która to już historia z rzędu, że ten drugi hotel, który chciałbym jendnak też zarezerwować, już jest droższy. Nie wiem czy ma to związek z kreowaną przez nich opcją "dzisiejsza okazyjna oferta" - która to "okazyjna" jest przypadkiem akurat w tym dniu w którym pierwszy raz szukam hotelu w określonym terminie. Zastanawiam się czy jest mechanizm o jaki ich podejrzewam i jaki mają w tym interes? Jeśli tak manipulują ceną to zaczynam tworzyć teorię, że jako posiadacz stałego konta, wszystkie ceny dla mnie podnoszą bo jestem złapaną w ich sidła kurą znoszącą złote jaja wmyśl zasady "skoro od lat rezerwuje co parę miesięcy coś, to mu nieznacznie podnosimy ceny na wszystko". |
Autor: | cccc [ 13 Paź 2018 07:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@rdw, rzeczywiscie booking.com takie praktyki od kilku lat stosuje i jestes na dobrym tropie. ![]() Booking.com dokladnie rejestruje Twoje wyszukiwania i odpowiednio wyswietla ceny, a takie pseudo hasla "Dzisiejsza okazyjna oferta", " Bestseller" czy tez "Bingo! To jest najnizsza cena, jaka znalales w miescie" mozna sobie spokojnie darowac. ![]() Nalezy wziasc pod uwage, ze booking.com chetnie dolicza oplaty 13-30% i moze sobie w tym zakresie ostro zonglowac. BTW podobne praktyki stosuje np. Lufthansa czy Opodo. Cena nie musi sie zmieniac na drugi dzien, moze nawet po 5 min! ![]() |
Autor: | d-t-x [ 13 Paź 2018 08:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Ja dla odmiany zauważyłem, że po pobycie w jakimś hotelu i próbie zarezerwowania kolejnego noclegu jakiś czas później (np. 3 miesiące później) cena za pokój nie jest taka sama, zawsze mi wzrasta o 20 - 30%. |
Strona 177 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |