Autor: | OSK [ 05 Paź 2018 12:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Taka sprawa. Mam kilka rezerwacji na jeden termin na koniec października. Wszystkie z możliwością bezpłatnego anulowania/modyfikacji. Nie doczytałem tylko,że jeden z nich darmowe anulowanie miał do końca sierpnia... Teraz widzę,że koszt anulowania = koszt 1 nocy, hotel nie pobrał jeszcze żadnej opłaty. Rezerwację robiłem dosyć dawno i nie pamiętam jakiej karty użyłem do gwarancji. Czy to jest ta sama karta przypisana do mojego konta, która automatycznie dodała się do mojego profilu? Bo ją moge w każdej chwili usunąć, poza tym karta jest już nieważna. Można gdzieś podejrzeć, którą kartę użyłem podczas rezerwacji? |
Autor: | miriam [ 05 Paź 2018 12:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@OSK Można,wchodząc na rezerwację w zakładkę zmień dane karty.Wtedy najpierw zobaczysz dane karty użytej,ale może warto zachować tą rezerwację a anulować te które można bezpłatnie i nie trzeba kombinować.Można też spróbować dogadać się z hotelem by nie pobrał opłaty. |
Autor: | OSK [ 05 Paź 2018 12:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@miriam w rezerwacji jedynie mogę zmienić dane karty do wypłacenia nagrody, ale nie widzę jaka karta była użyta w czasie rezerwacji. Czy chodzi Ci o zakładkę w profilu? |
Autor: | miriam [ 05 Paź 2018 12:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zakładkę po wyświetleniu potwierdzenia tej konkretnej rezerwacji,której to dotyczy. |
Autor: | Cicha_Woda [ 05 Paź 2018 14:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@OSK Post #3438 w tym temacie pokazuje to graficznie ![]() |
Autor: | OSK [ 05 Paź 2018 17:49 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
@miriam @Cicha_Woda U mnie nic takiego nie ma
|
Autor: | miriam [ 05 Paź 2018 17:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
A kliknij w wyświetl potwierdzenie ,jeśli też nie będzie to może w ogóle nie były wymagane dane karty do zabezpieczenia tej rezerwacji. |
Autor: | OSK [ 05 Paź 2018 18:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Tak właśnie myślę, w potwierdzeniu też nic o karcie nie ma. Na wszelki wypadek usunąłem dane kart z profilu |
Autor: | jekyll [ 05 Paź 2018 18:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
U mnie w "Zaktualizuj dane karty" nie można podejrzeć karty. Można wprowadzić tylko nową. |
Autor: | miriam [ 05 Paź 2018 18:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zazwyczaj były widoczne cztery ostatnie cyfry,może coś pozmieniali . |
Autor: | d-t-x [ 05 Paź 2018 19:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Sprawdziłem u siebie - teraz mam to trochę niżej, przy specyfikacji pokoju: Załącznik: Bez tytułu.jpg [ 116.08 KiB | Obejrzany 1328 razy ] |
Autor: | OSK [ 05 Paź 2018 19:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
W tych rezerwacjach, które teraz sprawdzam to raz występuje ta opcja, dwa razy nie. Wszystkie rezerwacje tak jak pisałem z możliwością bezpłatnego anulowania. |
Autor: | jekyll [ 05 Paź 2018 20:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak nie występuje, to nie podawałeś karty. Tak jak pisała @miriam. |
Autor: | marcin.krakow [ 06 Paź 2018 12:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
zawsze miałem u góry nad lista hoteli taką opcję "nie pokazuj noclegów w pokojach wieloosobowych" od jakiegoś tygodnia nie mam tej możliwości? Da się gdzie jeszcze zaznaczyc wybór tylko pokoi prywatnych? |
Autor: | wersus79 [ 06 Paź 2018 12:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@marcin.krakow U mnie ta opcja eliminuje pokoje wieloosobowe. Nawet zaznaczenie jednej z nich. Załącznik: Booking com Hotele w mieście Lizbona Zarezerwuj hotel już teraz .png [ 4.4 KiB | Obejrzany 1189 razy ] |
Autor: | marcin.krakow [ 06 Paź 2018 12:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
tak robię, ale nie zawsze działa. Czasem łóżka wieloosobowe = pojedyncze (ale we wspolnym pokoju) |
Autor: | wersus79 [ 06 Paź 2018 14:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@marcin.krakow segreguję według ceny. Wtedy takie pokoje to i tak jakiś promil i są w najniższych cenach na samej górze listy. Chyba, że Dublin ![]() Teraz pojawiło mi się takie coś na samym dole w filtrach. Załącznik: Booking com Hotele w mieście Dublin Zarezerwuj hotel już teraz .png [ 3.59 KiB | Obejrzany 1138 razy ] |
Autor: | miriam [ 06 Paź 2018 15:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
I to jest to,teraz trzeba odhaczyć pokoje prywatne na samym dole.Wygodniej było poprzednio,ale dobrze że w ogóle jest taka możliwość sortowania. |
Autor: | mojmoment [ 10 Paź 2018 12:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Cześć ![]() W poniedziałek pod wieczór rezerwowałam pokój w apartamentach, dostałam potwierdzenie i pieniążki za rezerwacje zostały pobrane z karty. Po jakimś czasie dostałam wiadomość, że Pan właściciel ma za dużo pokoi sprzedanych i nie ma dla mnie pokoju i został mi zaproponowany inny obiekt "...Niestety, obiekt nie jest w stanie zrealizować Państwa rezerwacji numer z uwagi na brak dostępności, w związku z tym Booking.com proponuje Państwu nocleg w innym miejscu o takim samym standardzie: Nazwa: Villa ..." "...Państwa poprzednią rezerwację anulujemy bezpłatnie. Prosimy o kontakt w przypadku, gdy nie satysfakcjonuje Państwa Villa . Omówimy wtedy alternatywne miejsca pobytu...." W odpowiedzi napisałam, że niestety Villa Bańska nie odpowiada mi ze względu, że apartamenty zarezerwowałam z uwagi na 2 sypialnie i salon jako przestrzeń wspólną i że nie zależy mi na bliskości pierwotnego hotelu tylko na przestrzeni wspólnej, zapytałam czy obiekt XYZ nadałby się na alternatywny pobyt. W odpowiedzi dostałam e-mail z potwierdzeniem, że jak najbardziej i link przez który mam zarezerwować pokój Zarezerwowałam i przesłałam numer rezerwacji zgodnie z instrukcją w e-mailu. Została mi przesłana anulacja rezerwacji w apartamentach. I tutaj zaczyna się mój problem, ponieważ dostałam wiadomość "...Państwa stara rezerwacja została właśnie bezkosztowo anulowana w systemie. Oznacza to, że wpłacone środki powrócą do Państwa na konto w najbliższych dniach. Prosimy o samodzielne założenie oraz opłacenie nowej rezerwacji w wybranym obiekcie. Booking.com nie ma bowiem możliwości założenia płatności w takim wypadku...." Poprzednie e-maile były utrzymane w tonie, że to booking proponuje mi inny obiekt w zamian za ten który zamawiałam, a jeśli booking go proponuje to zostanie opłacony z pieniędzy które już zostały mi potrącone za rezerwację, zgodzili się na obiekt XYZ , a ja dopiero po rezerwacji dowiaduję się, że będę musiała pokryć koszty nowej rezerwacji na co nie byłam przygotowana, ponieważ pieniądze na hotel jakie mam są już u was. Okres zwrotu przez was pieniędzy jest bardzo długi, 7-12 dni a ja muszę za ten obiekt zapłacić teraz zaliczkę i do piątku całość, czyli za 2 dni. |
Autor: | Anonymous [ 10 Paź 2018 12:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To dzwoń do Booking na ich polski nr i naświetlasz problem tak jak ru opisałeś |
Strona 176 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |