Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 176 z 313

Autor:  OSK [ 05 Paź 2018 12:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Taka sprawa. Mam kilka rezerwacji na jeden termin na koniec października. Wszystkie z możliwością bezpłatnego anulowania/modyfikacji. Nie doczytałem tylko,że jeden z nich darmowe anulowanie miał do końca sierpnia... Teraz widzę,że koszt anulowania = koszt 1 nocy, hotel nie pobrał jeszcze żadnej opłaty. Rezerwację robiłem dosyć dawno i nie pamiętam jakiej karty użyłem do gwarancji. Czy to jest ta sama karta przypisana do mojego konta, która automatycznie dodała się do mojego profilu? Bo ją moge w każdej chwili usunąć, poza tym karta jest już nieważna. Można gdzieś podejrzeć, którą kartę użyłem podczas rezerwacji?

Autor:  miriam [ 05 Paź 2018 12:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@OSK Można,wchodząc na rezerwację w zakładkę zmień dane karty.Wtedy najpierw zobaczysz dane karty użytej,ale może warto zachować tą rezerwację a anulować te które można bezpłatnie i nie trzeba kombinować.Można też spróbować dogadać się z hotelem by nie pobrał opłaty.

Autor:  OSK [ 05 Paź 2018 12:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@miriam w rezerwacji jedynie mogę zmienić dane karty do wypłacenia nagrody, ale nie widzę jaka karta była użyta w czasie rezerwacji. Czy chodzi Ci o zakładkę w profilu?

Autor:  miriam [ 05 Paź 2018 12:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Zakładkę po wyświetleniu potwierdzenia tej konkretnej rezerwacji,której to dotyczy.

Autor:  Cicha_Woda [ 05 Paź 2018 14:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@OSK Post #3438 w tym temacie pokazuje to graficznie ;)

Autor:  OSK [ 05 Paź 2018 17:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@miriam @Cicha_Woda

U mnie nic takiego nie ma

Załączniki:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 77.61 KiB | Obejrzany 1338 razy ]

Autor:  miriam [ 05 Paź 2018 17:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

A kliknij w wyświetl potwierdzenie ,jeśli też nie będzie to może w ogóle nie były wymagane dane karty do zabezpieczenia tej rezerwacji.

Autor:  OSK [ 05 Paź 2018 18:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Tak właśnie myślę, w potwierdzeniu też nic o karcie nie ma. Na wszelki wypadek usunąłem dane kart z profilu

Autor:  jekyll [ 05 Paź 2018 18:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

U mnie w "Zaktualizuj dane karty" nie można podejrzeć karty. Można wprowadzić tylko nową.

Autor:  miriam [ 05 Paź 2018 18:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Zazwyczaj były widoczne cztery ostatnie cyfry,może coś pozmieniali .

Autor:  d-t-x [ 05 Paź 2018 19:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Sprawdziłem u siebie - teraz mam to trochę niżej, przy specyfikacji pokoju:

Załącznik:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 116.08 KiB | Obejrzany 1328 razy ]

Autor:  OSK [ 05 Paź 2018 19:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W tych rezerwacjach, które teraz sprawdzam to raz występuje ta opcja, dwa razy nie. Wszystkie rezerwacje tak jak pisałem z możliwością bezpłatnego anulowania.

Autor:  jekyll [ 05 Paź 2018 20:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jak nie występuje, to nie podawałeś karty. Tak jak pisała @miriam.

Autor:  marcin.krakow [ 06 Paź 2018 12:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

zawsze miałem u góry nad lista hoteli taką opcję "nie pokazuj noclegów w pokojach wieloosobowych" od jakiegoś tygodnia nie mam tej możliwości? Da się gdzie jeszcze zaznaczyc wybór tylko pokoi prywatnych?

Autor:  wersus79 [ 06 Paź 2018 12:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@marcin.krakow

U mnie ta opcja eliminuje pokoje wieloosobowe. Nawet zaznaczenie jednej z nich.
Załącznik:
Booking com Hotele w mieście Lizbona Zarezerwuj hotel już teraz .png
Booking com Hotele w mieście Lizbona Zarezerwuj hotel już teraz .png [ 4.4 KiB | Obejrzany 1189 razy ]

Autor:  marcin.krakow [ 06 Paź 2018 12:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

tak robię, ale nie zawsze działa. Czasem łóżka wieloosobowe = pojedyncze (ale we wspolnym pokoju)

Autor:  wersus79 [ 06 Paź 2018 14:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@marcin.krakow segreguję według ceny. Wtedy takie pokoje to i tak jakiś promil i są w najniższych cenach na samej górze listy. Chyba, że Dublin ;)

Teraz pojawiło mi się takie coś na samym dole w filtrach.
Załącznik:
Booking com Hotele w mieście Dublin Zarezerwuj hotel już teraz .png
Booking com Hotele w mieście Dublin Zarezerwuj hotel już teraz .png [ 3.59 KiB | Obejrzany 1138 razy ]

Autor:  miriam [ 06 Paź 2018 15:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

I to jest to,teraz trzeba odhaczyć pokoje prywatne na samym dole.Wygodniej było poprzednio,ale dobrze że w ogóle jest taka możliwość sortowania.

Autor:  mojmoment [ 10 Paź 2018 12:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Cześć :)
W poniedziałek pod wieczór rezerwowałam pokój w apartamentach, dostałam potwierdzenie i pieniążki za rezerwacje zostały pobrane z karty. Po jakimś czasie dostałam wiadomość, że Pan właściciel ma za dużo pokoi sprzedanych i nie ma dla mnie pokoju i został mi zaproponowany inny obiekt
"...Niestety, obiekt nie jest w stanie zrealizować Państwa rezerwacji
numer z uwagi na brak dostępności, w związku z tym Booking.com proponuje Państwu nocleg w innym miejscu o takim samym standardzie:
Nazwa: Villa ..."
"...Państwa poprzednią rezerwację anulujemy bezpłatnie. Prosimy o kontakt w przypadku, gdy nie satysfakcjonuje Państwa Villa . Omówimy wtedy alternatywne miejsca pobytu...."
W odpowiedzi napisałam, że niestety Villa Bańska nie odpowiada mi ze względu, że apartamenty zarezerwowałam z uwagi na 2 sypialnie i salon jako przestrzeń wspólną i że nie zależy mi na bliskości pierwotnego hotelu tylko na przestrzeni wspólnej, zapytałam czy obiekt XYZ nadałby się na alternatywny pobyt.
W odpowiedzi dostałam e-mail z potwierdzeniem, że jak najbardziej i link przez który mam zarezerwować pokój
Zarezerwowałam i przesłałam numer rezerwacji zgodnie z instrukcją w e-mailu.
Została mi przesłana anulacja rezerwacji w apartamentach.
I tutaj zaczyna się mój problem, ponieważ dostałam wiadomość
"...Państwa stara rezerwacja została właśnie bezkosztowo anulowana w systemie. Oznacza to, że wpłacone środki powrócą do Państwa na konto w najbliższych dniach. Prosimy o samodzielne założenie oraz opłacenie nowej rezerwacji w wybranym obiekcie. Booking.com nie ma bowiem możliwości założenia płatności w takim wypadku...."

Poprzednie e-maile były utrzymane w tonie, że to booking proponuje mi inny obiekt w zamian za ten który zamawiałam, a jeśli booking go proponuje to zostanie opłacony z pieniędzy które już zostały mi potrącone za rezerwację, zgodzili się na obiekt XYZ , a ja dopiero po rezerwacji dowiaduję się, że będę musiała pokryć koszty nowej rezerwacji na co nie byłam przygotowana, ponieważ pieniądze na hotel jakie mam są już u was.
Okres zwrotu przez was pieniędzy jest bardzo długi, 7-12 dni a ja muszę za ten obiekt zapłacić teraz zaliczkę i do piątku całość, czyli za 2 dni.

Autor:  Anonymous [ 10 Paź 2018 12:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

To dzwoń do Booking na ich polski nr i naświetlasz problem tak jak ru opisałeś

Strona 176 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/