Autor: | ZENNNEK [ 06 Wrz 2018 10:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
U mnie wszystkie platnosci za rezerwacje ,nawet te bezzwrotne są pobierane przez booking. |
Autor: | bamber7 [ 06 Wrz 2018 13:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
piotrulek.. miałem podobną sytuację ale miałem screen rezerwacji, po kilku emailach do suportu otrzymałem bonus....czasami jak było na styku dolnej granicy rezerwacji, przy przewalutowaniu, (płynny kurs waluty) trzeba było udokumentować kurs przewalutowania w dniu rezerwacji,,, |
Autor: | marcin.krakow [ 09 Wrz 2018 11:57 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
Próbował ktoś kiedyś zarezerwować hotel z możliwością darmowej anulacji do godz. 18 w dniu przyjazdu wraz z darmowym transferem lotniskowym? Tak aby wykorzystać darmowy transfer a następnie anulować rezerwację pod drzwiami ?
|
Autor: | nick [ 09 Wrz 2018 12:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@marcin.krakow Doprawdy zacne milordzie ![]() Załącznik: jkjk.jpg [ 29.29 KiB | Obejrzany 1508 razy ] |
Autor: | miriam [ 09 Wrz 2018 12:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@marcin.krakow Nie wierzę,żebyś tak zrobił ![]() ![]() |
Autor: | marcin.krakow [ 09 Wrz 2018 12:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam stopovera na ANU 8h (pytałem w innym dziale czy maja przechowalnie bagażu, ale chyba nie) i tak myślałem co z tym plecakiem zrobić. Trzeba wziąć ze sobą no i tak sobie myślałem co i jak ugryźć aż wymyśliłem w/w ![]() |
Autor: | ZENNNEK [ 11 Wrz 2018 13:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wygląda jakby całkowity koszt ze sprzątaniem to 360.Patrz 180+180. |
Autor: | Aron [ 11 Wrz 2018 13:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie rozumiem, z tego wynika że w sumie masz do zapłacenia 360 |
Autor: | Kashpir [ 11 Wrz 2018 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Wywaliłem wpis, bo w podsumowaniu wszystko z tych 360 euro jest ładnie rozpisane - w przeciwieństwie do strony płatności. Przezorność kazała być czujnym - może aż nadto ![]() |
Autor: | m55 [ 13 Wrz 2018 17:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Od kilku lat korzystałem z booking.com, ale ostatnio coraz częściej rezerwuję na hotels.com. Booking.com schodzi na psy. Punkty Wizzair pojawiają się na koncie tylko po złożeniu reklamacji. Kilka dni temu zarezerwowałem pokój w Czarnogórze - bezzwrotny. Dzisiaj dostałem info z booking.com, że rezerwacja jest odwołana, bo karta jest nieważna. Mam kilkadziesiąt innych rezerwacji z tą kartą, używam jej codziennie, a jest nieważna tylko w tym hotelu. Na infolinii powiedziano, że nic nie poradzą, ja nie mogę odwołać bezzwrotnej rezerwacji, ale hotel może w każdej chwili, nawet jak już jestem w drodze do hotelu. Już im zapowiedziałem, że teraz będę wyszukiwał rezerwacje bez podania numeru karty, będę robił po kilka rezerwacji i na miejscu sobie wybiorę, gdzie się zatrzymam. Hotelarze stracą, ale niestety to jedyna możliwość zagwarantowania rezerwacji, bo booking.com nie gwarantuje. |
Autor: | HandSome [ 13 Wrz 2018 17:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
-- 13 Wrz 2018 18:29 -- Trochę nieścisłości zauważyłem.Jak rezerwujesz przez Booking ,,bezzwrotną" to autoamtycznie zabiera Ci kasę lub blokuje kwotę i otrzymujesz od razu potwierdzenie tej transakcji. Zatem jak po kilku dniach możesz otrzymać info o niemożliwości zrealizowania zapłaty? -- 13 Wrz 2018 18:41 -- w dalszej części piszesz o rezerwacjach bez karty? Jakich? bezzwrotnych? Na Booking w większości przypadków musisz podawać nr kart . Czasami się zdarzają możliwości rezerwacji bez użycia karty ale są w sporej mniejszości więc Twój plan nie masz szans powodzenia |
Autor: | m55 [ 13 Wrz 2018 17:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Booking przysłał info, że karta jest nieważna i żeby zaktualizować. Podałem te same dane, przyszła informacja o aktualizacji i spokój na 1 dzień. A potem już bez wcześniejszej informacji od razu mail, że rezerwacja jest anulowana, bo karta nieważna. Z karty korzystam codziennie, wczoraj robiłem zakup na aliexpress, dzisiaj benzyna. Mam kilka rezerwacji na booking i kilkanaście na hotels.com, niektóre już opłacone tą kartą. Karta "nie działa" tylko w tym jednym hotelu, w którym już nie ma miejsc i nie można zrobić nowej rezerwacji. Problem polega na tym, że ja nie mogę odwołać bezzwrotnej rezerwacji, a hotel może w każdej chwili. Wystarczy, że poinformuje booking, że karta jest nieważna, a booking tego nie sprawdza i z automatu odwołuje. |
Autor: | trocha [ 13 Wrz 2018 17:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
HandSome napisał(a): -- 13 Wrz 2018 18:29 -- Trochę nieścisłości zauważyłem.Jak rezerwujesz przez Booking ,,bezzwrotną" to autoamtycznie zabiera Ci kasę lub blokuje kwotę i otrzymujesz od razu potwierdzenie tej transakcji. Zatem jak po kilku dniach możesz otrzymać info o niemożliwości zrealizowania zapłaty? To nie jest prawda |
Autor: | HandSome [ 13 Wrz 2018 18:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
-- 13 Wrz 2018 18:57 -- Nie wiem czy dobrze rozumuje Twój wpis. Dostałeś info , że jest niemozliwa transakcja w momencie bezpośredniej rezerwacji ,,bezzwrotnej" czyli po kilku sek? Jeżeli tak to często tak bywa , że karta działa dla przykładu w sklepie TESCO a w NETTO już nie. Potrzebny wtedy kontakt z wystawcą karty. Dali Ci 24 h bo to normalna procedura. Skoro nie uczyniłeś tego to do kogo żal? Booking lub Hotel( zależy kto pobierał opłatę) celowo nie chcieli Twojej kasy? ![]() ![]() -- 13 Wrz 2018 19:00 -- trocha...dlatego napisałem KTO zabiera Twoja kasę? Jak Booking to zabierają od razu a jak hotel to mogą zabrać w każdym momencie po dokonaniu rezerwacji . Zatem KTO zabierał? Z wpisu kolegi wychodzi , że Booking |
Autor: | cccc [ 13 Wrz 2018 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zamowilem przez booking.com 4* hotel w centrum Manhattanu i otrzymalem potwierdzenie bez mozliwosci anulacji. Pozniej zauwazylem, ze data mi nie za bardzo pasuje i probowalem anulowac. Zadzwonilem do booking.com, ale powiedzieli ze oni nie pobieraja kasy i musze skontaktowac sie bezposrednio z hotelem, jesli da rade to ich dobra wola. Zadzwonilem do hotelu, ale hotel sie oczywiscie nie zgodzil. Mialem nadzieje, ze drogie hotele bardziej szanuja klienta. ![]() Dziwnym zbiegiem okolicznosci, nastepnego dnia dostaje powiadomienie od booking.com, ze moja kk nie funkcjonuje. Kod: We have tried to process the payment for your Advance Purchase room reservation but the credit card has declined. Please update the credit card on file in order to avoid cancellation of your reservation. Ta sama karta, podobnie jak kolega m55, dokonalem bezproblemowo x zakupow w tym samym czasie.Na wszelki wypadek skontaktowalem sie z bankiem, otrzymalem odpowiedz ze moja kk jest OK i mam wystarczajace limity. Odpuscilem i dzien wczesniej przed check-in w hotelu moja rezerwacja zostala anulowana free of charge. ![]() Normalnie staram sie zamawiac z mozliwoscia zmiany rezerwacji, ale zdarza sie ze przeocze albo roznice sa ostro wygorowane. Wczesniej mialem w booking.com podobne problemy, w jednym przypadku musialem podac inna karte, a w innym po kontakcie z suportem ta sama kk nagle zadzialala. ![]() Od pewnego czasu zamawiam w hotels.com, jak do tej pory zero problemow i jestem zadowolony, nie raz trafilem lepsza cene czy oferte niz w booking.com. ![]() |
Autor: | miriam [ 13 Wrz 2018 21:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
To jak tak sobie tu dziś ciut narzekamy,to odważę się i swoją łyżkę dziegciu dolać. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 13 Wrz 2018 22:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
A wystarczy rezerwować sprawdzone oferty z co najmniej kilkudziesięcioma opiniami z średnią ocen tak co najmniej 7 najlepiej powyżej 8, takie też są w atrakcyjnych cenach Wtedy i wątroba odpocznie, bo nie będzie produkować tyle żółci ![]() ![]() No i jak dorosły rozumny człowiek brać odpowiedzialności za zaakceptowanie np. bezzwrotnej rezerwacji |
Autor: | miriam [ 13 Wrz 2018 22:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Obyś się kiedyś nie zdziwił,że podane powyżej kryteria nie są żadną gwarancją przynajmniej na Booking.com ![]() |
Autor: | cccc [ 13 Wrz 2018 22:44 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
Ja zamawialem na booking.com przewaznie obiekty sprawdzone o rankingu 7.5 - 9.0 i mialem problemy. Przyznam, ze ranking z booking.com nie zawsze pokrywal sie z moja ocena. ![]() X moich maili pozostawalo dlugo bez odpowiedzi, dopiero po 2-3 mailu raczyli odpowiedziec. ![]() Wydaje mi sie, ze booking.com nie dba zarowno o kilenta poszukujacego jak i publikujacego objekt. Slyszalem, ze wiele objektow zrywa wspolprace z booking.com, moze dlatego tyle anulacji. BTW nalezy rowniez uwazac na tego typu pulapki, gdzie podatki nie sa wliczone, tak jak juz wczesniej wspominalem w moich postach, do ceny publikowanej na booking.com nalezy doliczyc podatki (tax), ktore moga wynosic 15-20%. ![]() Załącznik: booking_Marriott.JPG [ 35.62 KiB | Obejrzany 1400 razy ] Przykladowo hotels.com publikuje ceny razem z podatkami (tax). ![]()
|
Autor: | HandSome [ 14 Wrz 2018 09:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Może w takim razie po przeczytaniu ostatnich wpisów o działalności Booking patrzyłem zbyt optymistycznie na zaistniałe sytuacje ale było to spowodowane tym , że przez 10 lat rezerwacji na ich stronie nic zdrożnego mnie nie spotkało. Mam nadzieję , że za szybko nie zmienię o nich zdania ![]() ![]() ![]() |
Strona 171 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |