Autor: | Razem [ 17 Cze 2018 19:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Przestrzegam ![]() ![]() To oferta, która jest zazwyczaj 20-30 % tańsza, ale obarczona ryzykiem... Brak możliwości zmian, zwrotu czy kierowania specjalnych życzeń. Żaden błąd cenowy, ot fajna cena za 7 nocy w przeciętnym hotelu. No nic, rezerwujemy, płatność zeszła a potwierdzenia rezerwacji brak. Dziwne, ale nie panikujemy, przegrzebaliśmy spamy i odczekaliśmy dobę a potwierdzenia jak nie było tak nie ma. Dzwonimy na infolinie, naświetlamy problem. Konsultant nas uspokaja i mówi, że tak się dzieje, kiedy płatność jest niepotwierdzona. Mówimy, że to niemożliwe, bo kontaktowaliśmy się z bankiem i poinformowano nas że z płatnością nie było żadnych problemów. W rezultacie zostaliśmy poproszeni o dosłanie potwierdzenia z banku. Tak też robimy... Znowu smarowanie, bo całą historię trzeba naświetlać od nowa ![]() 1,2,3,4 dzień cisza.. Po 5 dniach zdenerwowani piszemy kolejną wiadomość i zaznaczamy, że reagują bardzo opieszale a 10 dni to dość długi okres na rozwiązanie problemu. Dodajemy, że całą sytuację opiszemy w mediach społecznościowych. Po wysłaniu wiadomości szok...Odpowiedź po pół godziny !! Jedak za sprawą tego, co czytamy szybko entuzjazm mija :/ Treść @ Z przyjemnością udzielimy Państwu pomocy, jednak potrzebujemy więcej informacji dotyczących Państwa rezerwacji. Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na ten e-mail: • Numer rezerwacji: • Numer PIN: • Adres e-mail użyty do dokonania rezerwacji: • Nazwa i adres zarezerwowanego obiektu: • Daty pobytu: Myślówka WTF ? Kto tam pracuje?? W e-mailu na który właśnie nam ktoś odpowiada zaznaczyliśmy wyraźnie że nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia! Skąd mamy zatem znać nr rez. czy numer PIN ? Resztę informacji dotycząca terminu, hotelu była także w tej samej wiadomości.. Korespondencja trwa dalej..Dzisiaj dostajemy chyba ostateczną odpowiedź. Treść poniżej ![]() ![]() Przyznam że jesteśmy mocno zaskoczeni...Najzwyczajniej nas olali ![]() rezerwacja oczywiście na booking.com Płatność pobrał też booking ( Hotel on Booking.com Amsterdam NLD ) a nie bezpośrednio hotel Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę ![]() ![]() proszę nie zrozumieć mnie źle, nie chwale się żadnym geniusem czy liczbą rezerwacji. Pewnie dla ich klientów biznesowych jestem zwykłym łachem ![]() |
Autor: | Razem [ 18 Cze 2018 12:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
W ramach aktualizacji.... Po wczorajszym @ w którym Booking ostatecznie olał sprawę i najzwyczajniej nas zbył nakazując kontakt się w tej sprawie z obiektem wysłaliśmy im ostatnią wiadomość. Piszemy w niej, że postępują skandalicznie z uwagi na fakt, że dokonaliśmy rezerwacji na ich stronie, a nie na stronie hotelu. Nie omieszkaliśmy ich poinformować, że poświęcimy swój cenny czas, by uczulić innych i zwrócić uwagę na to, w jaki sposób traktują swoich klientów. Na początek wysłaliśmy im link do tego wątku, w którym opisaliśmy całe zdarzenie... Co się stało ? Czary mary ![]() ![]() W naszej opinii nic to nie zmienia, bo ich działania można skomentować jedynie słowami " CYRK " Zaraz minie 2 tyg. a przez ten okres każda ich odpowiedź to kolejna sucha regułka i prośba o wysłanie tych samych dokumentów, które słaliśmy już niejednokrotnie!! Czytamy każdą ich kolejną wiadomość i przecieramy oczy ze zdumienia ![]() ![]() Psy szczekają karawana jedzie dalej.... |
Autor: | miriam [ 18 Cze 2018 12:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Razem napisał(a): Przestrzegam ![]() ...Kto tam pracuje?? Obniżył i to znacznie.Teraz trzeba zrobić kilka rezerwacji na ten sam termin,by mieć szanse,że któraś się uchowa.A to obiekt zrywa współpracę lub odwrotnie,to lokalizacja zupełnie inna niż wskazuje ich mapka,albo cena nieprawidłowa lub nie w takiej walucie ,albo mniej łóżek niż wynika z opisu,zdublowane rezerwacje i tak można by jeszcze sporo wyliczać.Ręce opadają ![]() ![]() |
Autor: | anulaanna [ 20 Cze 2018 07:22 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
-- 20 Cze 2018 07:50 -- Właśnie "kto tam pracuję?" Opowiem historię, która mi się przydarzyła. Wybieram się na Kubę w lipcu, okazało się, że w kwietniu wiele domów nawiązało współpracę z bookingiem i tym sposobem, turysta może wcześniej sobie porezerwować hostele i zaplanować podróż. Tak też zrobiłam. W miejscowości Cienfuegos zarezerwowałam hostel DONA DOMINGA, cen rezerwacji zawierała PEŁNE WYŻYWIENIE. jakież było moje zdziwienie gdy po ok. 1,5 miesiąca dostałam maila z informacją od hostelu, że cena zawiera tylko nocleg. wysłałam im potwierdzenie w j. hiszpańskim ( w którym stoi jak wół, ze z pełnym wyżywieniem). Po wymianie kilku maili z hostelem zadzwoniłam do bookingu. W pierwszej rozmowie Pani naobiecywała mi, że na takie sytuacje mają odpowiednie procedury i hotel nie może zmieniać sobie rezerwacji jak chce; że albo dopełni warunków tej rezerwacji, albo zniży cenę (jeśli będzie bez wyżywienia), albo booking zaoferuje inny hotel w podobnej cenie i na podobnych warunkach. Odpowiedź miała nastąpić do ok. 24 lub 48 godzin (nie pamiętam). Niestety nie doczekałam się jej w podanym czasie, po półtorej tygodnia zadzwoniłam by sprawdzić co w tej kwestii zmieniono. Ponownie czekałam, ponownie zadzwoniłam ( a czekanie na infolinii za każdym razem to ok. 1/2 godziny). Obiecano rozwiązać ten problem, twierdząc, ze hotel nie zgadza się na nic i obstaje przy swoim, że bez wyżywienia. Pełna nadziei (obiecywanie przez booking, że mają na to odpowiednie procedury) czekałam dalej. Poniżej zamieszczam jedną z odpowiedzi, którą wysłał mi booking, a warto nadmienić, że nie oczekiwałam rekompenstay finansowej, choć od tego oni zaczynają maila. -- 20 Cze 2018 08:02 -- BŁĄD OCZYWISTY- definicji tego pojęcia nie umiano mi wyjaśnić na infolinii. Może wyjaśnię jak się poczułam: 1) "Sp... kobieto na drzewo" 2) Procedury, o których booking wspominał to fikcja, nie zrobili nic, nie zaoferowali nawet zamiany hostelu na inny!!!!! 3) Jeszcze raz podkreślam, że nie zależało mi na rekompensacie, tylko na tym bym nie straciła zaufania do bookingu, z którego usług często korzystam i to od lat. Teraz przede mną roztacza się taka oto perspektywa: jestem na wyjeździe, gdzie nie mam dostępu do internetu, mam porezerwowane hostele z bookingu i i teoretycznie wszystko zaplanowane. Jednak w każdej sytuacji hotel może wysłać mi maila, że zmieniają warunki rezerwacji, albo w ogóle się z niej wycofują. Mogę nawet o tym się nie dowiedzieć, bo nie mam internetu(np. Kuba). Nawet gdybym jakimś cudem się o tym dowiedziała to booking nie kiwnie palcem by mi pomóc ten temat rozwiązać, nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności i powołuje się na BŁĄD OCZYWISTY. 4) Podobno w tej kwestii rozmawiano WYŻEJ, ale decyzja została podtrzymana, czyli mają WYRĄBANE!!! Pozostaje mi życzyć wszystkim jak najmniej takich sytuacji, bo nie jest to ani miłe ani budujące. Moja wiara w uczciwość ludzką została zachwiana. Kolejne noclegi będę planować już inaczej. -- 20 Cze 2018 08:22 -- miriam napisał(a): bizqit napisał(a): czy numer 022 3245400 jest dalej aktualny? próbuje od ponad 2 tygodni się dodzwonić z różnych numerów, i za każdym razem brak sygnału :/ Spróbuj na 22 3060857 ja dodzwoniłam się na:223060855
|
Autor: | boots [ 20 Cze 2018 11:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@anulaanna Cytuj: cen rezerwacji Ile wynosiła ta cena? |
Autor: | rilakkuma [ 20 Cze 2018 13:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Razem napisał(a): Nie omieszkaliśmy ich poinformować, że poświęcimy swój cenny czas, by uczulić innych i zwrócić uwagę na to, w jaki sposób traktują swoich klientów. Na początek wysłaliśmy im link do tego wątku, w którym opisaliśmy całe zdarzenie... Co się stało ? Czary mary ![]() Czy sądzisz, że komuś kto odczytuje Twoją wiadomość chce się czytać Twoje posty w mediach społecznościowych? Gwarantuje Ci, że każdy mając chwilę wolnego woli napić się kawy w spokoju. Razem napisał(a): Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę ![]() Dokonałeś rezerwacji w najtańszej możliwej ofercie, która była tania właśnie ze względu na jej warunki. Jeżeli dokonałeś rezerwacji bez logowania, prawdopodobnie nieprawidłowo wpisałeś adres email, więc potwierdzenie nigdy nie doszło. Na włąsną odpowiedzialność ![]() Razem napisał(a): proszę nie zrozumieć mnie źle, nie chwale się żadnym geniusem czy liczbą rezerwacji. Pewnie dla ich klientów biznesowych jestem zwykłym łachem ![]() Bo i nie ma czym. Prawie każdy ma status Genius ![]() Razem napisał(a): Dodam, że wyjątkowo tę rezerwację robiłem z niezalogowanego, bo tak się złożyło, że nie miałem wolnych środków na karcie więc wszystko poszło na moją kobitkę ![]() Wiesz o tym, że za rezerwację możesz zapłacić dowolną kartą? |
Autor: | anulaanna [ 20 Cze 2018 15:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
boots napisał(a): @anulaanna Cytuj: cen rezerwacji Ile wynosiła ta cena? Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem, bez wyżywienia była taka jak w innych hotelach. nie chodzi jednak o koszty, straty, rekompensaty- chodzi o to, że nie zachowali się fair, opowiadając złote góry o procedurach i o tym jak to mogą załatwić, a nie kiwnęli palcem i zwlekali z tym ponad 2 tygodnie. |
Autor: | d-t-x [ 20 Cze 2018 15:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jest dokładnie tak, jak piszesz. Co to za głodne kawałki o błędzie cenowym? Błąd to jest wtedy, gdy jest 10$ zamiast 100$, a nie 5$ dziennie różnicy. Mimo wszystko jestem zaskoczony faktem, że booking się wypiął. |
Autor: | Razem [ 20 Cze 2018 16:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
omg.... już sugerowanie że pomyliłem adres e-mail ![]() ![]() Zresztą adres @ był na 100% dobry...Przyszedł pierwszy @ o dokładnie takiej treści... "Dziękujemy, ...... Twoja płatność została przetworzona. Status rezerwacji: oczekuje na potwierdzenie W ciągu 24 godzin otrzymasz kolejną wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji" Od tego czasu minęło 2 tyg. rezerwacji brak, pieniążków brak ![]() Wiecie co jest najlepsze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | boots [ 20 Cze 2018 17:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@anulaanna Cytuj: Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem Czyli konkretnie jaka? Masz problem z jej podaniem? A booking zakończył współpracę z tym obiektem. |
Autor: | miriam [ 20 Cze 2018 18:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Razem Od pewnego czasu mają problemy ze swoim systemem rezerwacji,dzieją się różne dziwne rzeczy i całkiem możliwe,że to jest powodem.Jednak nie zwalnia ich to moim zdaniem z odpowiedzialności za straty klientów,być może będziesz to musiał zgłosić do instytucji sprawującej nad nimi kontrolę lub upoważnionej do wszczęcia takowej, bo faktycznie dzieje się coś niepokojącego. |
Autor: | anulaanna [ 20 Cze 2018 22:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
boots napisał(a): @anulaanna Cytuj: Jak dla mnie ona była korzystna wraz z wyżywieniem Czyli konkretnie jaka? Masz problem z jej podaniem? A booking zakończył współpracę z tym obiektem. Nie wiem do czego cena jest Ci potrzebna, ze tak się o nią dopytujesz:) Ale ok, nie mam problemu- cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł. Na moje pytanie, czy booking zerwał współpracę z hostelem lub czy hotel poniesie jakieś konsekwencje odpowiedziano: NIE WOLNO MI UDZIELAĆ TAKICH INFORMACJI i podkreślono to ze 3 razy. Jeszcze raz mówię, nie chodzi o koszt tej rezerwacji, ani jakieś rekompensaty, chodzi o to, że wystawili mnie do wiatru i nie zaproponowali nic innego. Nadmienię,że podobno rozmawiali ze dwa razy z hostelem i tamci obstają przy swoim :NIE I NIE. Logiczne dla mnie jest, że do tego hotelu nie zamierzam już jechać i uśmiechać się do właścicieli. |
Autor: | boots [ 20 Cze 2018 22:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@anulaanna Cytuj: cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł. Dwóch, czy trzech osób? |
Autor: | Zeus [ 20 Cze 2018 22:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jest info co do Casy Particulare Przykro nam, ale tego obiektu nie można obecnie rezerwować przez naszą stronę. Nie martw się, mamy wiele innych opcji dostępnych w pobliżu. Kliknij tutaj, aby je zobaczyć. Po drugie, to Kuba, więc wątpię żeby booking coś zaoferował Po trzecie, 25 CUC to cena wyjściowa za Casa na Kubie (beż wyżywienia) |
Autor: | anulaanna [ 20 Cze 2018 22:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
boots napisał(a): @anulaanna Cytuj: cena z wyżywieniem za nocleg była ok. 100 zł. Dwóch, czy trzech osób? 2 |
Autor: | boots [ 20 Cze 2018 22:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz... I kliknij 'pomógł' dla Zeusa ![]() |
Autor: | anulaanna [ 20 Cze 2018 22:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): @Razem Od pewnego czasu mają problemy ze swoim systemem rezerwacji,dzieją się różne dziwne rzeczy i całkiem możliwe,że to jest powodem.Jednak nie zwalnia ich to moim zdaniem z odpowiedzialności za straty klientów,być może będziesz to musiał zgłosić do instytucji sprawującej nad nimi kontrolę lub upoważnionej do wszczęcia takowej, bo faktycznie dzieje się coś niepokojącego. Z ciekawości, jaką instytucję masz na myśli? |
Autor: | anulaanna [ 21 Cze 2018 07:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
boots napisał(a): Zatem to oczywiste, że cena nie zawiera całodziennego wyżywienia. Musiałaś to wiedzieć. Nie wiem, po co teraz tu się użalasz... I kliknij 'pomógł' dla Zeusa ![]() Proponuję czytać ze zrozumieniem. Pozdrawiam wakacyjnie. |
Autor: | DaDa [ 21 Cze 2018 08:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
W ofercie na Booking zawsze była jasna info, czy wyżywienie jest wliczone czy nie. W przypadku wyjątkowych ofert warto robić print scerany. Rzeczywiście coś się w Booking psuje, przy ostatniej rezerwacji nie widziałam potwierdzenie w zakładce na booking. Na szczęście miałam potwierdzenie na mailu, żadnych problemów nie było. Na prośbę o przywrócenie rezerwacji otrzymałam info co zrobić, ale się nie udało. Pojawiała się informacja, że nie da się powiązać rezerwacji z kontem. Problem w tym, że Airbnb jakoś nie budzi mojego zaufanie (może muszę się przekonać) a takie rezerwacje przez pośredników są zwyczajnie wygodniejsze. Co do opcji genius, którą się niektórzy chwalą jest to ściema. Rezerwowałam nocleg dla kogoś kto jeszcze tej opcji nie ma, no i bez genius była identyczna jak z mojego "ekskluzywnego" konta. Z tym, że ja miałam genius a ktoś zniżkę. Opcje wcześniejszych wymeldowań/zameldować zawsze zależą od hotelu. |
Autor: | Kashpir [ 21 Cze 2018 08:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Genius to nie zawsze cena - czasem np. możliwość wcześniejszego zameldowania czy późniejszego wymeldowania. Oczywiście często można to sobie samemu załatwić, ale niektóre hotele takie usługi miewają płatne. Nie piszę tego jako obrońca booking, bo ostatnio częściej sam korzystałem z ofert expedia/orbitz/cheaptickets - kupony zniżkowe dawały większe korzyści niż genius łącznie ze zwrotem na konto Wizz. |
Strona 163 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |