Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 158 z 313

Autor:  barka [ 13 Kwi 2018 19:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

W takiej samej sprawie pisalam na email powyzej 10 dni temu, 4 dni temu rowniez i zero odpowiedzi. Dzis telefon i sprawa rozwiazana w 5 min [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Biko [ 17 Kwi 2018 10:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Niestety pomimo monitu Bookig.com nie odpowiedział do dzisiaj na mego maila w sprawie tzw. Booking.Expert - znikło jedynie logo i..........zasada strusia :oops: świadczy to o poziomie traktowania klienta w sytuacjach tzw. :oops: trudnych
A propo profesjonalizmu personelu oraz praktycznej weryfikacji i kontroli hoteli u tego pośrednika :!:
http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723, ... ystow.html

Autor:  lukas63 [ 17 Kwi 2018 11:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Booking nie weryfikuje hoteli? słabe to

Autor:  bronek40 [ 18 Kwi 2018 15:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ile można mieć kont na booking.com (legalnie, czy banują za większą ilość kont)?
Kiedy blokują konto? Czy ilość odwołań rezerwacji ma na to wpływ?

Autor:  Marco Manno [ 18 Kwi 2018 15:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Do czego zmierzasz ?

Mam 30 kont zrobionych.

Uprzedzam pytanie jeśli chodzi o program zaproś znajomego to weryfikują karta kredytowa, 10 razy na kartę jak coś :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  bronek40 [ 18 Kwi 2018 15:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dzięki za szybką odpowiedź

Chodzi o to że booking.com ostatnio regularnie mnie blokuje po odwołaniu np. 2-3 rezerwacji (różne, z referalami ale i bez)
Po prostu jak odwołam 2-3 rezerwacje to jest blokada, że żadnego innego hotelu nie zarezerwuje dalej.
Muszę dzwonić na infolinię, żeby zdjęli blokade - czy to jest NORMALNE?

Czyli chyba można skoro masz tyle kont

Autor:  Elmo Reserve [ 18 Kwi 2018 16:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Pierwsze słyszę o zablokowaniu konta na bookingu, szczególnie za normalne używanie serwisu. Booking umożliwia wystawienie oferty z bezpłatnym anulowaniem, więc korzystanie z tego nie może podlegać banowaniu. Co prawda parę lat temu Amazon zaczął usuwać konta za korzystanie z opcji zwrotu (którą sami z resztą oferowali), ale na bookingu odwoływanie rezerwacji jest standardem, bo co chwilę pojawiają się nowe okazje, z resztą nieraz same przychodzą na maila, bo dynamika cen jest cechą charakterystyczną tego serwisu. Musieliby więc poblokować większość kont. Za tym raczej stoi coś innego. Podasz inne szczegóły, może anulowałeś bezzwrotne i podawałeś zły numer karty?

Autor:  bronek40 [ 19 Kwi 2018 10:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

nie, normalne rezerwacje z opcją anulacji, karta dobra

chyba się na nich wkurzę, każą mi czekać 24h na odblokowanie konta

Autor:  ibartek [ 19 Kwi 2018 11:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

juz kiedys ktos pisal ze tez mu zblokowali konto, jak mial zrealizowane 1 czy 2 noclegi i mnostwo anulacji - bo mozna bezplatnie.

generalnie zarobek dla bookingu maly a zamieszanie i koszt obslugi jest, wiec moze sprzataja takie konta. moze tez maja jakies wewnetrzne procedury zeby weryfikowac czy to nie konkurencja lub jakis bot (hotelowa lub ota) nie blokuje miejsc, zeby w ostatniej chwili bezplatnie odwolac, a klientow w miedzyczasie sciagnac do siebie.

Autor:  bronek40 [ 19 Kwi 2018 17:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Odwołałem rezerwację na weekend majowy (nie jadę) i 2 na wrzesień
Nie wiem jakie to są zasady, ale to są poronione zasady, bo kaleczą normalnego klienta - powiedziałem im to przez telefon

I są to zasady niebezpieczne, zablokują Ci konto na dzień przed możliwością bezpłatnego odwołania, nie odwołasz i zapłacisz
Albo pojedziesz gdzieś w dzicz i zostaniesz bez booking

Autor:  jabollus [ 20 Kwi 2018 12:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeśli ktoś potrzebuje polski adres booking.com, to jest on następujący:

Booking.com Sp. z o.o.
ul. Chmielna 25
00-021 Warszawa

Autor:  madej [ 21 Kwi 2018 12:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Rezerwowałem dwa hostele na czas MŚ. Z pierwszej dostałem mail z booking.com że nastąpił błąd w rezerwacji i cena tak naprawde jest 10x wyższa. Jeśli sie nie zgodzę to mi ją odwołają.
W mojej drugiej rezerwacji dostałem wiadomość od właściciela hotelu:
"We are deeply sorry, but unfortunately there has been a software error on the side of Hotel Service Software provider, because our hostel is SOLD OUT for these dates.
Thus we ask you to CANCEL the booking." Czyli próbują nam zabrać 1 łożko z rezerwacji 4 osobowej. Nie wiem jak na to zareagować.

Autor:  ibartek [ 21 Kwi 2018 13:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

przygotujcie sie ze wszystkie male biznesy beda chcialy wycisnac jak najwiecej, niedlugo zaczna robic licytacje kto da wiecej za miejsce i odwolywac poprzednie.

mozliwe ze maja blad w systemie, ale dlaczego to ty masz odwolywac?

Autor:  boots [ 21 Kwi 2018 13:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie odwołuj. I tak sami odwołają.

Autor:  bronek40 [ 21 Kwi 2018 15:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeszcze mnie wkur.... coś takiego

Miasto nad morzem w szczycie sezonu.
Jakiś lokal "okazyjna cena" 100pln za dobę
Rezerwuje
Dzwoni Host, że 100 a 200pln
I że albo anulacja, albo spadaj
Potem dostaje emaila w stylu "dowiedzilśmy się od hotelu X, że chcecie Państwo anluować rezerwację"

SZCZYT CHAMSTWA

Autor:  madej [ 22 Kwi 2018 00:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Bartek ok, nie odwołam, przyjade i łózka nie bedzie co teraz?
jak to sami odwołają?

Autor:  ibartek [ 22 Kwi 2018 01:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

odpisz im ze jak maja problem, to niech sami odwolaja.

i jesli odwolaja, to zglos reklamacje do bookingu.

Autor:  jabollus [ 24 Kwi 2018 15:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To co najbardziej mnie irytuje w Booking.com to ich zachowanie kiedy puszczają klientowi "strzałkę" trwającą nie dłużej niż 3 sekundy, tak że klient nie ma żadnej szansy odebrać od nich telefonu. W dokładnie tej samej minucie co połączenie, przychodzi od nich gotowy e-mail zaczynający się od słów:

Załączniki:
bu.jpg
bu.jpg [ 35.25 KiB | Obejrzany 898 razy ]

Autor:  miriam [ 24 Kwi 2018 19:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nawet jak "strzałki" nie puszczą to też potrafią tak napisać ;) Ostatnio nawet bez uprzedzenia i wyjaśnień anulują rezerwacje zrobione kilka miesięcy temu Szanowni Państwo!

Obiekt ...Square apartment niestety nie może Cię przyjąć w terminie ...czerwca 2018–... lipca 2018. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bezkosztowo odwołamy Twoją rezerwację w imieniu obiektu. Niedługo otrzymasz potwierdzenie odwołania rezerwacji e-mailem.

Chcemy mieć pewność, że znajdziesz odpowiednie zakwaterowanie w wybranym terminie. Kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej opcji na naszej stronie.

Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość
Anulacja w tej samej minucie :oops: A to "łaskawe" bezkosztowo w przypadku jeszcze zwrotnych rezerwacji brzmi jak kpina :cry:

Autor:  Tom Stedd [ 24 Kwi 2018 20:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

A ja nie będę narzekać, tylko chwalić. Otóż zarezerwowałem hotel praktycznie na godzinę przed przybyciem do niego. Z niezrozumiałych powodów, gdy już byliśmy w pokoju, hotel anulował rezerwację, ale tylko mailowo. Spaliśmy w nim trzy doby i wszystko było w porządku, ale na profilu booking.com figurowała rezerwacja jako anulowana. Podejrzewam, że hotel może nie chciał dzielić się prowizją z booking.com, więc anulował mi fikcyjnie rezerwację (zapłaciłem za pobyt na miejscu kartą kredytową).
Jako że rezerwowałem za pośrednictwem strony Wizzair, więc 10% wartości zapłaty powinno trafić na moje konto, w przybliżeniu 16 euro. Skontaktowałem się w tej sprawie z booking.com i po kilku dniach od zakończenia rezerwacji booking.com przelał na moje konto te 16 euro, mimo że w systemie nadal rezerwacja widnieje jako odwołana. Przesłałem im tylko fakturę z hotelu, co potwierdziło, że w nim rzeczywiście nocowałem. Nie wiem, czy wypłacili ze środków własnych, czy obciążą tymi 16 euro hotel - najważniejsze, że ja dostałem tyle, co powinienem. Wprawdzie nie na konto Wizzair, a na kartę kredytową, ale i tak jestem bardzo zadowolony z podejścia do sprawy i jej rozwiązania.

Strona 158 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/