Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 157 z 313

Autor:  PawelGiet [ 04 Kwi 2018 01:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Niestety pewnie nic tu nie ugrasz, poszukaj innego noclegu i tyle.

Autor:  namteH [ 04 Kwi 2018 12:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak jak pisze @PawelGiet...
Jak by to było jakiś czas temu to mógłbyś odwalić jakąś scenę z podróżą życia do Ziemi Świętej śladami Mojżesza (czy kogo tam chcesz...) a tak to nic tylko pogódź się i szukaj dalej.

Autor:  pabloz [ 05 Kwi 2018 19:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Anonymous napisał(a):
pabloz napisał(a):
15.11. zarezerwowałem 4 noce dla 4 os. (4* ze śniadaniem) w Islandii na 2019, za ok. 50€. Cena w analogicznym okresie, w 2018 r. to 1500€. Na razie potwierdzone. Czy jeśli hotel nie skontaktuje się do dnia wyjazdu, mogę uważać rezerwację za wiążącą ?


Już były takie przypadki zgłaszane tutaj na forum F4F, że po przyjeździe na miejsce hotel żądał dopłaty w stosunku do błędu cenowego. Jak sam dobrze zapewne wiesz, to jest ewidentny błąd cenowy. Musiałbyś liczyć na ogromną wyrozumiałość z strony hotelu, gdyby "przymknęli na to oko" - w końcu mówimy tu o różnicy "zaledwie" 1450 Euro.


Ostatecznie Hotel Husafell zaproponował obniżkę na noclegi (ze standardowych 298 na 166€/pokój 2-os). Jednak zbyt duża różnica w "promocji" była. Zrezygnowałem z wyjazdu lutowego, ale zamieniłem rezerwację na 1 noc w sierpniu dla 2 osób, za proponowaną stawkę.

Autor:  zimsky [ 09 Kwi 2018 15:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Na pytanie do zarezerwowanego noclegu w hostelu w Moskwie w czasie MŚ o szafki/sejfiki dostałem taka oto odpowiedz:

“Hello. Your reservation is not paid. And can not be confirmed. Please provide credit card details for payment of your reservation, the number will be confirmed only after full payment. Otherwise, the reservation is canceled.”

Nie mam pojęcia co mam przez to rozumieć i co oni ode mnie chcą. Rezerwacja jest z możliwą przedpłatą bez możliwości darmowego odwołania. Cudują? Karta kredytowa oczywiście jest podpięta do konta.

Autor:  Cicha_Woda [ 09 Kwi 2018 16:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@zimsky No niestety od razu widać, że obiekt próbuje anulować bezkosztowo (oczywiście dla siebie) Twoją rezerwację aby ją potem sprzedać ze cztery razy drożej :( Skontaktuj się z Bookingiem jak najszybciej. Może coś pomogą, chociaż ich skuteczność jest niezbyt zadowalająca.

Autor:  miriam [ 09 Kwi 2018 16:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@zimsky Jeśli ci zależy na tej rezerwacji to dzwoń ,obiekt prawdopodobnie będzie chciał udowodnić,że z karty nie można pobrać przedpłaty.Stary numer jak chcą pozbyć się bezproblemowo rezerwacji,zgłaszają do Booking.com,że karta nie działa,dostajesz wiadomość z prośbą o aktualizację karty w ciągu 24 godzin, jak tego nie zrobisz mają podstawy do anulacji.

Autor:  Redcclise [ 09 Kwi 2018 22:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam Was wszystkich ;)

Mam kilka pytań odnośnie programu poleceń ;)
Uświadomcie mnie czy dobrze rozumiem ;)

Zakładam konto, dodaje kartę, wysyłam link z którego znajomy robi rezerwację hotelu, a następnie po jego pobycie zostanie mi wypłacona nagroda na konto i jemu również, tak? ;) Ile czasu mają na wypłatę? ;) To jest zwykły przelew czy swego rodzaju "bonifikarta", którą musimy wykorzystać u nich w jakimś tam okresie czasu? Trzeba w jakiś sposób rozliczać się PITem z tego? ;)

I może pytanie z typu leszcza, no ale cóż: Czy dodanie karty do konta na bookingu jest bezpieczne i nie będę później ponosił żadnych opłat? ;)

Dziękuję wszystkim za wyrozumiałość i wszelkie odpowiedzi ;)

Pozdrawiam

Autor:  MarBlo [ 09 Kwi 2018 22:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Po krótce:
- tak, pod warunkiem, że Twój znajomy nie korzystał już ze zwrotu (chodzi o kwotę i walutę);
- po odbytym noclegu dostajesz maila "Informujemy, że rozpoczęliśmy przetwarzanie Twojej nagrody w wysokości ... (tu wysokość zwrotu). W pierwszej kolejności skontaktujemy się z obiektem, by potwierdzić Twój pobyt. Zajmuje to zazwyczaj od 2 do 30 dni.";
- zwrot to przelew na kartę, którą podpiąłeś do odbierania nagród;
- PIT? nie wiem, bo nie rozliczam się w Polsce;
- opłat za dodanie karty nie poniesiesz;
- kwestia bezpieczeństwa? ja podpinam karty pre-paid, to zbytnio się nie zamartwiam.

Polecam użycia funkcji "Szukaj" na forum. Jeśli chodzi o sam temat zwrotów i reflinków w booking.com, to aktywne są trzy tematy. Tam zapewne znajdziesz odpowiedzi na większość kolejnych pytań.

Autor:  Redcclise [ 09 Kwi 2018 23:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeszcze jedno pytanie: czy jest opcja dodac karte debetowa do konta na bookinie? bo widzę jedynie opcje dla kredytowek

Autor:  Zeus [ 09 Kwi 2018 23:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Góra i prawo -> Przeszukaj temat:

Autor:  Japonka76 [ 09 Kwi 2018 23:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak, Wpisujesz tam dane karty debetowej.

Autor:  madej [ 10 Kwi 2018 10:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

mam problem, dziś hostel w rosjii odwałał mi pobyt który zarezerwowałem prawie miesiac temu. Co moge zrobić? Proszę o jakiej konkretne rady :(

Autor:  miriam [ 10 Kwi 2018 10:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jak już rezerwacja anulowana to nawet Booking jej nie przywróci.Jeśli odwołanie polega na tym,że z hostelu wysłali ci tylko taką wiadomość,to dzwoń do Bookingu i zobacz czy i ew. co zaproponują.

Autor:  madej [ 10 Kwi 2018 10:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

nie no świetnie dobrze ze dzien przed wyjazdem nie dostalem takiego maila bo bym spał pod stadionem chyba :/

Autor:  Anonymous [ 10 Kwi 2018 10:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jak w ramach MŚ to nie ty pierwszy niestety, każdy ma to z tyłu głowy

Lepiej pisać w temacie o mistrzostwach

Autor:  ibartek [ 10 Kwi 2018 10:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

widocznie za tanio bylo, wystawia znowu z wyzsza cena.

Autor:  zimsky [ 10 Kwi 2018 12:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ten mój wczorajszy problem rozwiązałem uaktualnieniem karty i nocleg został potwierdzony. Nie zmienia to tego że póki już na miejscu się nie zameldujemy w pokoju, będę się teraz przez dwa miesiące bał.

Autor:  madej [ 10 Kwi 2018 12:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

- ja dostałem odpowiedz ze hostel przestał istnieć. Przeszła burza śnieżna znad CZelabińska.
btw ten kruczek jest świetny. Potem hostel rejestruje sie w booking ale pod inną nazwą z ceną 10x droższą.





.

Autor:  lendziro [ 13 Kwi 2018 14:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie otrzymałem nagrody za rezerwacje z linku polecającego. Cały czas jest napisane że czeka na potwierdzenie choć termin 30 dni już dawno minął .
Napisałem do booking.com korzystając z formularza na swoim koncie ale ani nie dostałem potwierdzenia wysłania wiadomości ani odpowiedzi.
Ktoś może dysponuje adresem email na który można bezpośrednio napisać ?

Autor:  Cicha_Woda [ 13 Kwi 2018 14:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@lendziro spróbuj na adres:
customer.service@booking.com

Strona 157 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/