Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 156 z 313

Autor:  Wycinanka [ 24 Mar 2018 00:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ogólnie to hotel jest przerażony zaistniałą sytuacją, tłumaczą się że byli zdesperowani, że nie wiedzieli co zrobić i proszą o wybaczenie. Mam nadzieje że odpowiedzialny za tp jest właściciel a nie że spanikował jakiś szeregowy pracownik który będzie miał przesrane, ale no cóż mogli inaczej załatwić tą sprawę...

Autor:  d-t-x [ 24 Mar 2018 10:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie wierz w te bajeczki.

Autor:  Wycinanka [ 25 Mar 2018 13:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Hotele z podobną lokalizacją i podobnymi standardami kosztują ok 3-4x tyle co miejsce, którę udało mi się zarezerwować. Booking ma się odezwać (ale kiedy to nie wiem) i zobaczymy czy cokolwiek zaproponują. Dam znać jak będę wiedział coś więcej i jak się sprawa zakończyła.

Autor:  depo [ 25 Mar 2018 14:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Mundial + Rosja + zobaczyli, że można zarobić dużo więcej to kombinują (zresztą sam napisałeś, że obecnie podobne hotele w podobny standardzie kosztują 3x tyle).

Autor:  Wycinanka [ 25 Mar 2018 22:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

"Rezerwacja została odwołana z powodu nieważnej karty kredytowej." Swoją drogą dziwne że dają możliwość odwołania z powodu karty rezerwację, którą bezpłatnie można odwołać do 14 czerwca :) To tyle z nowości a czy booking zadzwoni? nie wiem : ) Sam miałem nie odwoływać rezerwacji ani nie dodawać nowej karty.

Autor:  miriam [ 25 Mar 2018 23:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@Wycinanka Czyli wspólnymi siłami obiektu i booking.com zostałeś znokautowany ;) Miałeś jednak nie wierzyć i podać dane innej, lub nawet tej samej karty ponownie,by przedłużyć żywot rezerwacji o kolejne 24 godziny dające sobie szanse dalszej gry o coś w zamian.Szkoda,że nie masz jak udowodnić teraz tej "złotej rady" o niepodawaniu innej karty. ;)

Autor:  Wycinanka [ 25 Mar 2018 23:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Aż tak mi nie zależy szczerze mówiąc bo mógłbym codziennie podawać nową kartę tworząc i kasując w kółko na revolut. Pani z booking wie że ten trick z kartą jest tylko bo to by skasować rezerwację, hotel w mailu sam mi się do tego przyznał prosząc o wybaczenie. : ) Miła Pani z booking powiedziała, że będą się ze mną kontaktować telefonicznie? Chcesz powiedzieć że kłamała? ; )

Autor:  miriam [ 26 Mar 2018 00:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

W chwili kiedy mówiła pewnie nie,ale tam jedną sprawą zajmuje się co chwilę ktoś inny i miłych pań(panów też) jest kilkanaście,masz przynajmniej dane tej twojej ,czy poznasz po głosie ;)Jeśli nie masz tego mailowo ,to zasada tam jest" nie wie prawica co czyni/ mówi lewica" :P

Autor:  Wycinanka [ 26 Mar 2018 00:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Możesz mieć oczywiście rację :) Jutro wyślę maila z pytaniem jak sprawa została rozwiązana, bo sami się przyznali do tego że w życiu mojej karty nie tykali a to jest tylko po to żeby skasować moją rezerwację :)

Autor:  miriam [ 26 Mar 2018 09:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@digger Co prawda nie widzę już twojego #,ale Expert ,którego ci tu brakuje poniekąd już zdążył wypowiedzieć się w podobnych kwestiach ;)
bookingExpert napisał(a):

Rosja to nie kraj. Rosja to stan umysłu...

to jest oczywisty powód do skargi. Polska infolinia zaprasza codziennie od 7 do 23 ;)


Po pierwsze - na prawde przykro mi to słyszeć :(

















Nie czekaj - dzwoń. Jeśli rezerwacja już odwołana - niewiele da się zrobić.




W sumie jedyne, co mogę w tej sytuacji napisać to ......



Przez wszystkie problemy z mistrzostwami w Rosji i kłopotami z pogodą - mamy po prostu za duże obłożenie, żeby na bieżąco odpisywać :(







A rezerwację zazwyczaj trzymamy, póki nie ma pewności, że już masz inną (na odwołanej rezerwacji ciężko się pracuje).

Ostatnie zdanie w przypadku @Wycinanka się nie sprawdziło. :)

Autor:  jacek96 [ 26 Mar 2018 10:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie sprawdziło się, bo nie podała nowej karty, a nie dlatego, że zaprzeczają własnym słowom.

Autor:  Wycinanka [ 27 Mar 2018 00:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak jak już ktoś pisał prawdopodobnie dostali błogosławieństwo i się hotel dogadał z booking : ) Na szczeście na koncie kolegi się zabezpieczyliśmy i znaleźliśmy coś z podobną lokalizacją i trochę gorszymi standardami ale za to jeszcze 2x taniej więc zostawiam już to :) w przyszłości nie dam się tak łatwo wy#$%@&.
Pozdrawiam : )

Autor:  rdw [ 27 Mar 2018 04:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Pytanie:
jest sobie hotel i ma pokój do rezerwacji taniej z opcją możliwości odwołania rezerwacji oraz ten sam pokój drożej - bez darmowego odwołania.
Zarezerwowałem z możliwością odwołania ale teraz już na 100% wiem, że chcę tam spać.
Czy jeśli bezpłatnie odwołam pokój, to wróci on automatycznie do puli dostępnych (i będę mógł go ponownie zarezerwować taniej - bez możliwości anulowania) czy nie będzie tak łatwo?

Problem w tym, że rezerwowałem 3 m-ce temu, mam jeszcze miesiąc na odwołanie i choć chciałem już tak wcześniej zrobić, to teraz nie ma więcej takich samych pokoi w tej cenie (zostały najdroższe apartamenty). Dlatego nie mogę wykonać bardziej pewnej operacji czyli najpierw kupić kolejny pokój bez możliwości anulacji np. na drugą osobę z podróży a potem odwołać moje.
Sprawa mnie o tyle interesuje, że nocleg dość drogi w drogim mieście i na tydzień i oszczędność rzędu $$$. Ale jak odwołam i pokój nie pojawi się ponownie to będę zły, bo jest to najlepiej wyglądający hotel w mieście z tych które mnie interesowały.

Autor:  d-t-x [ 27 Mar 2018 08:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Wrócić wróci, ale nie masz gwarancji, że będzie w tej niższej cenie. Wiele obiektów stosuje politykę "im bliżej wyjazdu, tym drożej", a Ty nie masz jak sprawdzić, po ile są obecnie pokoje takie jak Twoje, ale z płatnością z góry. Obyś nie wyszedł na tym, jak Zabłocki na mydle.

Autor:  pablo79 [ 27 Mar 2018 09:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

rdw napisał(a):
Pytanie:
jest sobie hotel i ma pokój do rezerwacji taniej z opcją możliwości odwołania rezerwacji oraz ten sam pokój drożej - bez darmowego odwołania.
...


To po co całe to kombinowanie>?

Autor:  Anonymous [ 27 Mar 2018 09:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Do tego "zamieszał": w 99% jest tak i zapewne tak ma, że bez możliwości anulowania taniej, z możliwością darmowego anulowania drożej

Autor:  Kashpir [ 27 Mar 2018 09:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@rdw a sprawdzałeś dostępność i ceny u innych pośredników?

Autor:  novaq64 [ 03 Kwi 2018 23:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Drodzy koledzy i koleżanki, booking przysłał mi takiego oto meila dotyczącego mojego noclegu w Jerozolimie:

Szanowni Państwo!

Próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefonicznie w sprawie błędu w cenie w obiekcie Petit coin de paradis au coeur de Jerusalem. Niestety próba kontaktu telefonicznego nie powiodła się.

W imieniu Booking.com oraz obiektu Petit coin de paradis au coeur de Jerusalem przepraszamy za wspomniany błąd. W rzeczywistości cena w obiekcie Petit coin de paradis au coeur de Jerusalem to: 280 ILS za noc, a nie 120 ILS za dwie noce, jak widnieje w Państwa rezerwacji.

Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Prosimy, aby rozważyli Państwo zaproponowane warunki i możliwie jak najszybciej poinformowali nas, czy wyrażają Państwo na nie zgodę. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę.

Jeszcze raz dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Z wyrazami szacunku

--
Anna
Booking.com Customer Service Team


Powiedzcie mi proszę jak mam na to zareagować. Otrzymałem wcześniej potwierdzenie rezerwacji i wszystko było ok.
Mam szansę zachować starą cenę ? Bo na nową mnie niestety nie stać, więc nie opcji żebym się zgodził, jak już tylko anulacja rezerwacji.

Autor:  namteH [ 03 Kwi 2018 23:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@novaq64
A kiedy robiłeś rezerwację?

Autor:  novaq64 [ 04 Kwi 2018 01:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

W tym samym dniu co wiadomość, dostałem ją parę godzin po rezerwacji.

Strona 156 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/