Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 15:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ty i Booking musicie poczekać, aż łaskawie hotelarz odpowie co on na to w sprawie życzenia specjalnego Tyle, jest tego masa przy skali działania tego pośrednika, do tego zapewne teraz co drugi to Genius i ma życzenie |
Autor: | boots [ 20 Mar 2018 16:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@jacek96 Cytuj: bo są osoby nieodpowiedzialne, ktore nie potrafią obchodzić się z wiedzą poloficjalną i zaraz denuncjują z niskich pobudek inne osoby, ktore są pomocne ogółowi naszej społeczności Niestety, ale piszesz głupoty. To nie była pomoc, to były wypowiedzi (ciach) aroganckiej osoby. Autor emaila postąpił bardzo odpowiedzialnie i miał do tego pełne prawo. A poza tym sam @bookingExpert przecież prosił o poinformowanie pracodawcy o swoim postępowaniu: Cytuj: zgłoś mojemu pracodawcy, że wykorzystuję logo B.com. Będziemy mieli z ciebie w pracy taki sam ubaw jak z wszystkich tych, którzy chcą rozmawiać z naszymi "kierownikami" Szkoda, ze nie pochwalił się, jaki miał z tego ubaw... |
Autor: | jacek96 [ 20 Mar 2018 16:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Sorry @boots ale to Ty piszesz głupoty. Dla ciebie to były przechwałki, a dla innych interesujące informacje. A zdania, że donosiciel ma prawo donosić na innego użytkownika forum i jeszcze zachowuje się wtedy odpowiedzialnie, to nie skomentuje, bo byłaby to b.niemiła odpowiedz. Czekam na takie złote myśli za telefony do przewoźników przy EF ![]() ![]() |
Autor: | boots [ 20 Mar 2018 16:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytuj: donosiciel ma prawo donosić na innego użytkownika forum i jeszcze zachowuje się wtedy odpowiedzialnie, Tak, bardzo odpowiedzialnie. Ty nie reagujesz, jak widzisz, że ktoś prawdopodobnie kogoś okrada? Ty nie upewniasz się u źródła, czy kontrowersyjne - a ważne dla Ciebie - informacje, podawane przez osobę podającą się za pracownika jakiejś firmy, są faktycznie prawdziwe i rzetelne? |
Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 16:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
o jakim złodziejstwie mowa w przypadku wymyślenia sobie nazwy użytkownika bookingExpert z wolna tłumacząc "ekspert rezerwacji" ![]() ![]() ![]() |
Autor: | le_szek [ 20 Mar 2018 16:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Raczej o wykorzystanie znaku towarowego mu chodziło. |
Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 16:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ja tam nigdzie nie widzę Booking.com |
Autor: | jacek96 [ 20 Mar 2018 16:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
boots napisał(a): Cytuj: donosiciel ma prawo donosić na innego użytkownika forum i jeszcze zachowuje się wtedy odpowiedzialnie, Tak, bardzo odpowiedzialnie. Ty nie reagujesz, jak widzisz, że ktoś prawdopodobnie kogoś okrada? Ty nie upewniasz się u źródła, czy kontrowersyjne - a ważne dla Ciebie - informacje, podawane przez osobę podającą się za pracownika jakiejś firmy, są faktycznie prawdziwe i rzetelne? Nie, ja nie reaguję. Za to Ty oprócz tego, że nie reagujesz, to jeszcze jesteś hipokrytą, gdyż o wielu przypadkach "okradania" przedsiębiorców przez forumowiczów wiesz i tego nie zglasżasz odpowiednim służbom, oraz poszkodowanym. A może się mylę i zgłaszasz?! EOT, gdyż ze względu na krótką znajomość i wspólną "małą ojczyznę" nie chcę ciągnąć z Tobą polemiki. |
Autor: | boots [ 20 Mar 2018 16:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@gorny77 Już nie widzisz. A przedtem? Jak myślisz, z jakiego powodu zniknął - bo sprawił ubaw? Cytuj: zgłoś mojemu pracodawcy, że wykorzystuję logo B.com. Będziemy mieli z ciebie w pracy taki sam ubaw jak z wszystkich tych, którzy chcą rozmawiać z naszymi "kierownikami" @jacek96 Cytuj: Nie, ja nie reaguję. A ja reaguję. Ale fakt, nie wchodźmy w polemikę. ![]() |
Autor: | miriam [ 20 Mar 2018 16:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@jacek96 Nie denerwuj się,nikt tu nie popiera stricte donosicielstwa.Użytkownik expert zarejestrował się jako lojalny pracownik Booking.com ,by bronić dobrego wizerunku firmy ,przy okazji wyszło jak wyszło.To nie była taka zero jedynkowa sytuacja.Były chwile,gdy miałam wrażenie,że o pewnych sprawach już w dziale TS należało by dyskutować. ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 16:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots A nie jest czasem tak, że tu na forum mu to wmówiono i chłopina nie miał wyjścia, by zachować twarz ![]() Ja co poniektórzy stąd funkcjonują w życiu prywatnym: macie jakiś dowód, iż ma on czy miał w ogóle coś wspólnego z Booking. com i gdzie u niego kiedykolwiek zaistniało to com, by osądzać go o prawnie niecne zamiary |
Autor: | miriam [ 20 Mar 2018 17:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Anonymous napisał(a): macie jakiś dowód, iż ma on czy miał w ogóle coś wspólnego z Booking. com i gdzie u niego kiedykolwiek zaistniało to com, by osądzać go o prawnie niecne zamiary Jak poczytasz wątek od" narodzin" experta to wystarczy.Wiele informacji wskazuje,że miał i może nadal ma,choć już tego pewna nie jestem ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 17:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie kontynuuj @miriam tego tematu, bo do cna się skompromitujesz na równi z kolegą z zacytowanym dzisiaj listem do Booking.com w sprawie bookingExpert ![]() ![]() |
Autor: | miriam [ 20 Mar 2018 17:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dziękuję za troskę ![]() |
Autor: | ghostwriter [ 20 Mar 2018 17:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@gorny77 , (ciach) nie zawracaj głowy... gość miał logo booking.com jako avatar i wprost pisał, że pracuje dla tej firmy, wymieniając nawet nazwę spółki do której przynależy marka. Dlatego trzeba przyznać Ci rację - niewątpliwie nie miał żadnego związku z booking.com... W takich sytuacjach może lepiej nie pisać o kompromitacji. Pan bookingexpert wniósł do tego miejsca trochę cennych informacji, jednocześnie nie zachował pewnych standardów właściwych dla pracownika firmy. Przyznam szczerze, że to dzięki niemu przestałem śledzić wątek, bo spamował jak internetowy akwizytor jaki to booking jest nieomylny. Trochę to było męczące (tym bardziej, że ja bardzo booking lubię i nie miałem nigdy z nim problemów). Co do "uprzejmie donoszę" to trudno określić mi swoje stanowisko... Głównie przychodzi mi do głowy, że w pewien sposób sam się o to doprosił - jeżeli ma się swoje racje i poglądy to można artykułować je nieco inaczej niż "naszczałem panu do coli i co mi pan zrobisz?". |
Autor: | Anonymous [ 20 Mar 2018 17:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jak mam nie pisać, jak reaguję tylko na pierdoły tu pisane: - nigdy osobnik ten nie miał profilu oficjalnego przedstawiciela, w tym wypadku Booking.com - nie macie dowodów, że bzdurny list sfrustrowanego forumowicza przyczynił się co czegokolwiek Pupy czy tym podobne, bo ktoś kiedyś do siebie przybrał słowo "janusz" ![]() Też nie kontynuuję, nie ma sensu |
Autor: | ghostwriter [ 20 Mar 2018 17:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Za januszy się nie gniewam, bo to nie było do mnie, a napisałem, że (ciach) męczysz nas swoimi wypowiedziami bo tak jest - jest wiele przesłanek, które wskazują, że gość pracuje (a może pracował... ![]() PS - sprawa zaczęła się od zapytania, czy dany użytkownik przypadkiem bezprawnie nie posługuje się logo firmy, skoro nie jest jej oficjalnym przedstawicielem. Użytkownik odpowiedział, że owszem, nie jest, ale logo może sobie używać, bo tak. Ktoś troskliwy powiedział "sprawdzam". I o co cała afera? |
Autor: | d-t-x [ 20 Mar 2018 17:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
ghostwriter napisał(a): czy dany użytkownik przypadkiem bezprawnie nie posługuje się logo firmy Ludzie, weźcie Wy na wstrzymanie. Macie za dużo czasu w pracy, czy co? Naprawdę, Wy nie macie innych problemów? CO WAS TO OBCHODZI?!? Przecież to nie Wasza firma, nie Wasze pieniądze, nie Wasza sprawa. Same świętoszki, aureole nad głowami. Ale jak Wam nie chcą uznać oczywistej, błędnej ceny za pokój, to jakoś wtedy sumienie idzie na kołek i rozpoczyna się festiwal marudzenia. Albo weźcie sobie załóżcie nowy temat i tam linczujcie chłopa i siebie na wzajem. |
Autor: | digger [ 20 Mar 2018 17:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mozna sie bylo dowiedziec kuchni, ale uczynni @boots i @biko staneli w obronie nadużywanego loga firmy booking.com, brawo. Dzieki temu wiemy, kto staje w obronie finansow przewoznikow czy ota podczas błędów taryfowych itp. Zysk dla społecznosci bezapelacyjny. [...] Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | ghostwriter [ 20 Mar 2018 18:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A co do tego tematu ma nieuznanie rezerwacji? Argumentacja z rodzaju "a u Was biją murzynów"... Mi jest to doskonale obojętne, nie uczestniczyłem w tej sprawie, cały spór uważam za godny pożałowania, ale pan bokingexpert był jego równorzędnym kreatorem, więc ani mu nie współczuję, ani mu nie sprzyjam. Pan gorny77 nie mógł dostrzec, gdzie mowa o booking.com, jednocześnie wszędzie widział kompromitację, więc nieco bardziej szczegółowo przedstawiłem sprawę. |
Strona 153 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |