Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 151 z 313

Autor:  Elmo Reserve [ 09 Mar 2018 18:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
Elmo Reserve napisał(a):
@bookingExpert a da się coś zrobić z pieniędzmi za polecenie, które poszły na starą, nieaktywną już kartę? Z tego co wiem banki nie przyznają drugi raz tego samego numeru karty, a jeśli przelew jest na nieistniejącą, to wraca do nadawcy. Z tym, że to chyba jest i tak zautomatyzowane.

Miałem kiedyś taki przypadek i są 2 rzeczy, które możesz zrobić:

1. Zwroty na nieaktywną kartę są możliwe i większość z banków automatycznie księguje je na inną kartę, która przypisana jest do tego rachunku. Jeśli to się nie stało automatycznie - spróbuj zadzwonić do banku i wytłumacz, że dostałeś zwrot na nieaktywną kartę - może będą w stanie znaleźć to ręcznie po podaniu numeru tej karty.

2. Booking ma numery ARN każdej wypłaconej nagrody, które służą do identyfikacji transakcji kartowej u samego wystawcy karty - to też może być pomocne.


Opcja pierwsza odpada, bo zmieniałem bank. Jak znaleźć ten numer ARN? Nigdzie tego nie ma. Jest tylko w tytułach przelewów, ale siłą rzeczy tego nie mam jak sprawdzić.

PS pisałem trzykrotnie do Bookingu w tej sprawie, nie dostałem odpowiedzi, to standard?

Autor:  d-t-x [ 09 Mar 2018 18:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Booking.com poda Ci numer ARN. Mnie podali. Na odpowiedź od nich musisz poczekać - średnio tydzień, czasem dłużej. Ale odpisują.

Autor:  cccc [ 10 Mar 2018 16:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

d-t-x napisał(a):
Na odpowiedź od nich musisz poczekać - średnio tydzień, czasem dłużej. Ale odpisują.

Mialem przypadki, ze nie odpisali nawet po 2 tyg. i musialem ponownie atakowac. 8-)

Autor:  d-t-x [ 10 Mar 2018 16:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ja też tak robiłem, a potem dostawałem 3 odpowiedzi, za każdym razem od innego konsultanta. Ale uprzedzając pytania - tak, były takie same ;)

Autor:  kajla1 [ 10 Mar 2018 22:44 ]
Temat postu:  Problem z wynajmującym - Booking.

Mam następującą sytuację. Zarezerwowaliśmy miesiąc temu nocleg przez booking. Oferta bezzwrotna. Okazało się, że musimy zmienić plany i nie możemy jechać. Nie jest to hotel tylko po prostu mieszkanie.
Przy rezerwacji podałam nr karty kredytowej, nie było preautoryzacji - karta ma limity transakcji - dzienne i miesięczne ustawione na 0, system też nie odrzucił mi karty przy składaniu rezerwacji.
Próbowałam zatem porozumieć się z właścicielem lokalu - i ja naprawdę jestem grzeczna i zaczęłam miło i po ludzku, ale na wszelkie próby dojścia porozumienia wynajmujący mówił NIE, a potem jeszcze na mnie nawrzeszczał i potraktował mnie mówiąc oględnie z buta, że jego nic nie obchodzi, kasa ma mu się zgadzać. Spokojnie zaproponowałam, że może mógłby wystawić ofertę raz jeszcze aby ktoś inny mógł z niej skorzystać ( rezerwację mamy na za 2 tyg ) - to znowu na mnie nakrzyczał, że mam mu nie mówić co ma robić. Chciałam się tak dogadać, że jak ktoś mu kliknie to lokum to on mi anuluje rezerwacje bezpłatnie, a jeśli nie kliknie to jakoś dojdziemy do porozumienia. Ale on, że NIE i mam mu nie rządzić.
Dawno nie miałam kontaktu z tego typu człowiekiem i jestem zaskoczona.
I co ja mam w tej sytuacji zrobić ? Prośbę wysłaną przez booking też odrzucił.
Muszę mu zapłacić tak ? I aż mnie to boli, że ktoś uprzejmie nastawionego człowieka tak traktuje, uważam, że zawsze można dojść do porozumienia i kompromisu, ale po drugiej stronie jest po prostu ściana... Nawet myślałam, że może zaproponuję komuś znajomemu, być może chciałby wskoczyć na nasze miejsce, ale teraz sobie myślę, że skoro ten człowiek jest taki to nie chcę wysyłać znajomych na minę bo kto wie jak ich potraktuje skoro ja mu tak strasznie podpadłam.

Czy jeśli karta ma limit dzienny i miesięczny ustawiony na 0 to on będzie w stanie ściągnąć pieniądze z mojej kredytówki - preautoryzacji na pewno nie było - dopytywałam również w banku.
Co byście zrobili na moim miejscu ? Pierwszy raz mam podobną sytuację i zupełnie nie wiem co robić.

Autor:  cccc [ 10 Mar 2018 22:52 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

kajla1 napisał(a):
Przy rezerwacji podałam nr karty kredytowej, nie było preautoryzacji - karta ma limity transakcji - dzienne i miesięczne ustawione na 0, system też nie odrzucił mi karty przy składaniu rezerwacji.

A moge zapytac co znaczy to "O", bez limitow czy "zero" kredytu i nie mozna pobrac nic z karty?
Jesli nie beda mogli pobrac z karty to prawdopodobnie rezerwacja zostanie alunowana.
A mozna zapytac jakie koszty tego noclegu?

Autor:  boots [ 10 Mar 2018 22:57 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

Cytuj:
Co byście zrobili na moim miejscu ?

Ja bym czekał na obciążenie rachunku karty, które zapewne nastąpi.

Autor:  kajla1 [ 10 Mar 2018 23:00 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

Limit zero czyli np. jeśli chciałabym zapłacić tą kartą w sklepie to płatność zostanie odrzucona.
Tyle, że to jest karta kredytowa, więc zasadniczo taka karta swój limit jako taki też posiada, ale limity na wszelkie płatności nią mam ustawione na 0zł.
Koszt nie jest bardzo duży, ok.500zł, ale żal mi tę kwotę wywalić w błoto zwłaszcza, że po drugiej stronie jest taki buc.

Autor:  jarp [ 10 Mar 2018 23:02 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

Czytam i nie wierzę.

Wybrana została rezerwacja bezwrotna, sądzę że świadomie, ze względu na cenę. Zmiana planów i próba negocjacji żeby nie stracić? I szukanie porad co zrobić? A jak się nie udaje to opisywanie jakim to jest się biednym z sercem na dłoni a niedobry pan wyzyskiwacz nie chce się zgodzić na propozycję?

Wydaje mi się, że uczciwość wymaga zapłacenia za zarezerwowany nocleg, a nie kombinowanie z limitami na kartach.

Autor:  boots [ 10 Mar 2018 23:02 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

Cytuj:
zwłaszcza, że po drugiej stronie jest taki buc.

Po drugiej stronie jest człowiek, z którym zawarłaś umowę na określonych warunkach. A umów należy dotrzymywać...

Autor:  kajla1 [ 10 Mar 2018 23:13 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

Nie piszę, że jestem biedna, piszę, że obcy facet nawrzeszczał na mnie tak jak chyba jeszcze nikt, na moje grzeczne próby dogadania się czyli i np. tego, że pokrywam 50% rezerwacji i on wystawia mieszkanie ponownie też się nie zgodził. A musicie wiedzieć, że mieszkanie, które on wynajmuje ma bardzo dobrą lokalizację i jestem przekonana, że innego chętnego znalazłby pewnie w ciągu max 2 dni.

Gdy rezerwowałam lokal nie było oferty z możliwością rezygnacji i odzyskania choć części kosztów, teraz już jest i jest ona tylko 20zł droższa, chciałam zatem właśnie się porozumieć - skoro przy tej ofercie zakłada on możliwość zrezygnowania na 2 dni przed przyjazdem.
Ale też powiedział nie.

Sama pracuję w ludźmi i wiem jak jest, ale jednak zawsze jakoś udaje mi się dogadać, po prostu po ludzku, choć sytuacje bywają różne.

Aha i karta ma takie limity od zawsze, bo z niej nie korzystam, nie została odrzucona podczas rezerwacji.

Autor:  becek [ 10 Mar 2018 23:34 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

mam pytanie;
czego nie rozumiesz w zwrocie
kajla1 napisał(a):
Oferta bezzwrotna.
?
Cytuj:
Co byście zrobili na moim miejscu ? Pierwszy raz mam podobną sytuację i zupełnie nie wiem co robić.

weź to na klatę i na drugi raz się zastanów

Autor:  cypel [ 10 Mar 2018 23:42 ]
Temat postu:  Re: Problem z wynajmującym - Booking.

.

Załączniki:
trollalert.png
trollalert.png [ 156.12 KiB | Obejrzany 2673 razy ]

Autor:  Izabela1 [ 12 Mar 2018 00:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jacek96 napisał(a):
Więc jak zgłosiłaś obie transakcje, to czekaj na odpowiedz na papierze, a nie słowną panienki po kursie (przyśpieszonym) bankowości, która się mniej zna, niż przeciętny użytkownik tego portalu :D

Jacek, telefony na infolinię to jedno, pisma/maile też poszły i odpowiedzi były. Pierwszy raz z taką sytuacją miałam do czynienia, wszystko to nowe dla mnie doświadczenia .
Zaczyna pojawiać się światełko w tunelu.
Dostałam z bookingu maila, że moja sprawa została skierowana do Działu Relacji z Klientami, który ustalił, że przysługuje mi zwrot kwoty. Była tam też taka informacja: "Należy pamiętać, że zwroty mogą być dokonywane przez nas wyłącznie na karty z logo Visa lub MasterCard, ale karta nie musi być wystawiona na Państwa nazwisko. Jeśli zaakceptują Państwo tę propozycję, w ciągu kilku dni otrzymają Państwo osobną wiadomość e-mail z adresu customer.care@booking.com zawierającą bezpieczny link. Po kliknięciu tego linku zostaną Państwo przekierowani na stronę Booking.com i poproszeni o wprowadzenie danych karty kredytowej Visa lub MasterCard bezpośrednio do naszego zabezpieczonego systemu. Zwrot zostanie automatycznie przekazany na Państwa konto w ciągu 5 dni roboczych."
I, jeżeli ktoś by miał czas, bardzo proszę o podanie, czy zwrot tak się właśnie odbywa i czy ten system faktycznie jest zabezpieczony,jak to sprawdzacie? ( w grudniu 2017r. niezbyt bezpieczne okazało się podanie danych karty).

Autor:  miriam [ 12 Mar 2018 00:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak,to ich normalna procedura przy zwrotach.Akurat tu najmniej bym się obawiała,kilka razy w ten sposób dostałam zwrot kasy i nigdy nie było problemu.Dobrze,że cała ta sprawa ma dla ciebie szczęśliwy finał.

Autor:  jacek96 [ 12 Mar 2018 02:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Innego zakończenia być nie mogło. jeśli nie booking, to bank oddać by musiał kasę, choćby mu to nie było w smak.

Autor:  JaKubek69 [ 15 Mar 2018 14:15 ]
Temat postu:  booking.com status Genius

ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

"(...)Jeśli zaakceptują Państwo zaproponowany obiekt, prosimy jak najszybciej zarezerwować go online. Prosimy również przekazać nam nowy numer rezerwacji. Zajmiemy się również bezpłatnym odwołaniem poprzedniej rezerwacji.

Prosimy o kontakt, jeśli potrzebują Państwo dodatkowej pomocy lub nie są zadowoleni z zaproponowanej alternatywy. Chętnie porozmawiamy o innych opcjach i Państwa wymaganiach dotyczących zakwaterowania.

Choć koszt rezerwacji w obiekcie XXX będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę."

dziwne, że od razu nie odwołali i teraz mam zagwostkę, czy brać co dają, czy się targować, bo zastępczy obiekt słabszy, gorsza lokalizacja itd...

Autor:  HandSome [ 15 Mar 2018 14:38 ]
Temat postu:  Re: booking.com status Genius

Jak widzisz potrzebę to spróbuj ponegocjować na infolinii. Może przynieść pozytywny skutek :P

Autor:  Anonymous [ 15 Mar 2018 14:41 ]
Temat postu:  Re: booking.com status Genius

JaKubek69 napisał(a):
ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

"(...)Jeśli zaakceptują Państwo zaproponowany obiekt, prosimy jak najszybciej zarezerwować go online. Prosimy również przekazać nam nowy numer rezerwacji. Zajmiemy się również bezpłatnym odwołaniem poprzedniej rezerwacji.

Prosimy o kontakt, jeśli potrzebują Państwo dodatkowej pomocy lub nie są zadowoleni z zaproponowanej alternatywy. Chętnie porozmawiamy o innych opcjach i Państwa wymaganiach dotyczących zakwaterowania.

Choć koszt rezerwacji w obiekcie XXX będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę."

dziwne, że od razu nie odwołali i teraz mam zagwostkę, czy brać co dają, czy się targować, bo zastępczy obiekt słabszy, gorsza lokalizacja itd...



Ponegocjować czyli poszukać coś co Ci w pełni odpowiada nawet droższego w okolicy w tym terminie i czekać na akceptację. Jak Booking i ty zaakceptujesz płacisz za pobyt, po pobycie występujesz o różnicę cen i oni czyli Booking Ci ją zwrócą

Przypadek wielokrotnie tu opisywany

Autor:  JaKubek69 [ 15 Mar 2018 15:42 ]
Temat postu:  Re: booking.com status Genius

JaKubek69 napisał(a):
ktoś się spotkał z taką sytuacją ?


Nie widzę edytuj, a może kiedyś komuś się przyda.

Rezerwacja dotyczy 4dni, obiekt(nowy na bookingu) dzwonił do nich, że nie są w stanie zrealizować rezerwacji (czyt.błąd cenowy/sylwester) i o dziwo stanęło na tym, że pokrywają różnicę w cenie w tym samym terminie/miejscu do kwoty 400zł.

Pozytywne zaskoczenie (miewałem już po prostu anulowania), a i 2.pozytywne w jakości infolinii - rzeczowo, konkretnie, szybki kontakt i oddzwonienie po upewnieniu się w danych kwestiach, zamiast lania wody i formułek.

Strona 151 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/