Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 147 z 313

Autor:  boots [ 02 Mar 2018 00:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ja Cię dobrze zrozumiałem. Zapytałem tylko, czy w takiej sytuacji ponownie przekazałeś im pieniądze? Dlaczego Ci je oddali?

Autor:  namteH [ 02 Mar 2018 00:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@boots
Wiesz, ja jestem ciekawski ale pewnych granic nie przekraczam, szczególnie jeśli chodzi o to jak ktoś rozporządza swoim majątkiem ;)

Autor:  boots [ 02 Mar 2018 00:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Rozumiem. Zapewne wiesz, że masz obowiązek zwrotu im tych pieniędzy?

Autor:  namteH [ 02 Mar 2018 00:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

A dlaczego?

Autor:  boots [ 02 Mar 2018 00:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

A dlatego, ze jesteś bezpodstawnie wzbogacony.
No bo przecież na taką normalną, ludzką uczciwość to chyba nie ma sensu się powoływać, prawda? ;)

Autor:  miriam [ 02 Mar 2018 00:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@namteH Bo jesteś dobrym,uczciwym człowiekiem,nawet jak ktoś śmiał myśleć inaczej. :P

Autor:  namteH [ 02 Mar 2018 00:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@miriam
Twoja argumentacja mnie przekonała! ;)

Autor:  boots [ 02 Mar 2018 00:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dopiero teraz Cię to przekonało? To nikt tak wcześniej o Tobie nie mówił? :twisted:

Autor:  namteH [ 02 Mar 2018 00:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@boots
Nie w tym kontekście :mrgreen:

No nic, trzeba się pakować... Od dziś bilety kupuje stronie przewoźnika a spanie to tylko w miejscach gdzie się płaci gotówką.

:lol:

Autor:  consigliero [ 02 Mar 2018 01:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Trzeba, trzeba, rezerwacje przez Booking zrobione, mam nadzieję że najwyższy pozwoli się tam pojawić . Swoją drogą, mogę odwołać do 14 w dniu przyjazdu, może czas aby takie warunki u siebie wprowadzić, u nas 3 dni, ale co mi z tego jak ktoś nie przyjedzie, wzbogacę się na tej jednej nocy? Raczej nie, a no show obciążony za jedną noc pewnie zapała do nas nienawiścią, jak podał ważną kartę. Bo jak jej nie podał i nie możemy pobrać pieniędzy to zapominamy o sprawie, oczywiście nie zapominamy o owej osobie. Ostatnio Booking coś tam mieszał w tym temacie bo mu prowizje uciekają, ale nie miałem czasu zgłębiać tego problemu jeszcze, może w sezonie gdyby okazało się to problem jest.
Zazdroszczę tym którzy rezerwują nocleg na rok z góry.

Autor:  jacek96 [ 02 Mar 2018 04:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

lukas63 napisał(a):
Przy takich prywatnych kwaterach to jednak lepiej airbnb - jeżeli nawet właściciel nie zrealizuje umowy to dostanie karę finansową i przestanie mu się opłacać uprawianie takiego procederu -a od airbnb dostaniemy zniżkę, która zrekompensuje nocleg w innymi miejscu z wyższą ceną

Tez nie zawsze.
Ja dwa razy próbowałem zarezerwować noclegi przez Airbnb na lato z ponad półrocznym wyprżedzeniem w Sopocie (normalna cena-bez błędu). Gdy ogłoszono termin Openera, to jeden właściciel zadzwonił i chciał negocjować cenę o 70% wyższą, nie zgodziłem się i mi anulował rezerwację. Wkurzyłem się, bo straciłem żniżkę i nocleg. Zrobiłem od razu w innym miejscu za trochę wyższą cenę, a po tygodniu ta sama bajka i znowu strata żniżki na drugim-ostatnim koncie. W ten sposób skończyłem zabawę z tym super, zachwalanym przez januszybiznesu Airbnb. Dla nich to świetna metoda zarobkowania, dla mnie stracona kasa (musiałem przeplacić i stracone zniżki, oraz zamrożona kasa przez kilka miesięcy).
Takie są moje doświadczenia+ jedno dobre, ale to na Teneryfie-pierwszy i ostatni u nich zrobiony nocleg z japońskiej promocji.
Karę może właściciele dostali, ale mnie nic po niej, a duża być nie mogła, skoro kalkulowało im się odwołać rezerwacje za poniżej 100$ I kruszyli kopie o jakieś 50$.

Autor:  michcioj [ 02 Mar 2018 14:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

-- 02 Mar 2018 13:28 --

Anonymous napisał(a):
Nie zarzekaj się tak, nie zarzekaj :lol: Bo jak Ci się biznes nie zbilansuje to po cichu wrócisz, a i w booking może się poprawić ;)

ok zarzekac sie nie bede oczywiscie.

-- 02 Mar 2018 13:28 --

Anonymous napisał(a):
A i zapomniałem: po cholerę tu zaglądasz, skoro zdanie wyrobione już masz i Airbnb w razie czego po kosztach czy za psi grosz pomoże :D

nie rozumiem pytania, pytasz dlaczego siedze na forum i rozmawiam o doswiadczeniach z bookingiem ?

Autor:  Anonymous [ 02 Mar 2018 14:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Skoro wy biznesmeni z kolegą pisanym "z angielskiego" stwierdziliście, że nie ma cywilizowanego życia poza Airbnb to tylko tu się udzielajcie

airbnb-pytania-problemy-dyskusja-o-portalu,20,44480&start=1680

zwłaszcza, że "brużdżą" pisząc o tej krainie miodem płynącej

Autor:  michcioj [ 02 Mar 2018 14:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

zwij to sobie jak chcesz, narazie ani z airbnb ani z bookingiem nie wspolpracuje. w kazdym razie businessclass swietnie opisal
jak sie wspolpracuje z booking od kuchnii, a beznadziejnosc tej wspolpracy potwierdzil pracownik bookinga.

Autor:  Anonymous [ 02 Mar 2018 14:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

co też dotyczy ułamka ułamka tu piszących na forum i rozmywacie główny nurt problemów napotykanych przez osoby tu piszące :D

Tyle, piszcie sobie oczywiście "biznesmeni" co chcecie

Autor:  michcioj [ 02 Mar 2018 14:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

no comments

Autor:  bookingExpert [ 02 Mar 2018 21:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

miriam napisał(a):
O co ty mnie posądzasz,że zaoferowali mi inny obiekt i gwarancję zwrotu różnicy w cenie a ja to wycięłam,żeby booking w złym świetle pokazać. :shock: To jest cały mail z kropkami w miejscu nazwy i numerze rezerwacji,bo nie mam zamiaru nikogo tym absorbować.Są widzę w tej firmie rzeczy, w które nawet Expertom trudno uwierzyć ;) To masz raz jeszcze

Przepraszam, jęsli zostało to źle odebrane. Tak mamy szablony które stosujemy ale to w takim razie ktoś zły szablon wysłał. Jeśli nie ma propozycji innej lokalizacji to znaczy, że hotel pewnie kończy działalność i powinno to zostać jasno zakomunikowane.

Autor:  krasnal [ 02 Mar 2018 22:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
To jest pytanie do właściciela. Bardzo trafne :lol:
Ponad milion obiektów, na całym świecie - nie mamy mocy przerobowych, żeby to wprowadzać - odpowiedzialne za to są obiekty. Więc jeśli źle skonfigurowali swoją ofertę i nie dostaniesz tego, co było w ofercie - można (a nawet trzeba) pisać do Booking skargę.


A czy jak zadzwonię na infolinię PRZED dokonaniem rezerwacji, ktoś z temu booking będzie w stanie to zweryfikować? Bo dane teleadresowe hotelu przed zarezerwowaniem nie są dostępne, więc sam nie mogę. Co mi po złożeniu skargi, booking mi czasu nie cofnie. W tym samym obiekcie są ponadto dostępne źle opisane pokoje - na 99% cena dotyczy łóżka w sali wieloosobowej 4-os, a nie całego pokoju, bo jak można sobie wyobrazić pokój 4-os z jednym łóżkiem, w dodatku za 40 zł za 2 noce? Przy zaznaczeniu filtru "pokój prywatny" ten pokój się wyświetla. A potem się okaże, że dokwaterowano mi 3 miejscowych pasterzy.

Załączniki:
bereke.png
bereke.png [ 85.88 KiB | Obejrzany 882 razy ]

Autor:  miriam [ 02 Mar 2018 22:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
Tak mamy szablony które stosujemy ale to w takim razie ktoś zły szablon wysłał. Jeśli nie ma propozycji innej lokalizacji to znaczy, że hotel pewnie kończy działalność i powinno to zostać jasno zakomunikowane.

A jak nie jest nic zakomunikowane,a od czasu rezerwacji minęło 8 miesięcy do wyjazdu jest 3 miesiące i obecnie równorzędne apartamenty w zbliżonej lokalizacji i standardzie kosztują ponad 2 razy drożej,bo te w korzystnych cenach zostały pewnie w międzyczasie zarezerwowane ,to co wtedy,dołożycie z "własnej kieszeni"?Czy tylko wtedy dokładacie jak obiekt nie kończy działalności i można go tym obciążyć.?W ogóle jest w takich sytuacjach przewidziana z Waszej strony jakaś, choćby symboliczna, rekompensata dla klienta ?Bo jak widzisz niezbyt ciekawie to teraz wygląda dla kogoś kto zarezerwował i myślał,że sprawę noclegu ma załatwioną.O ubezpieczeniu od odwołania lotu słyszałam,ale od odwołania noclegów jakoś nie , a jak tak dalej pójdzie to by się przydało ;) Pomyślcie czy nie wprowadzić takiej opcji-1-2 euro drożej i dopisek-noclegi ubezpieczone ,cena gwarantowana :P

Autor:  depo [ 02 Mar 2018 23:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ta zrobią Ci ubezpieczenie z * na końcu.


* nie dotyczy błędów cenowych, o których to my decydujemy, że takowymi są :D

Strona 147 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/