Autor: | boots [ 02 Mar 2018 00:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ja Cię dobrze zrozumiałem. Zapytałem tylko, czy w takiej sytuacji ponownie przekazałeś im pieniądze? Dlaczego Ci je oddali? |
Autor: | namteH [ 02 Mar 2018 00:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots Wiesz, ja jestem ciekawski ale pewnych granic nie przekraczam, szczególnie jeśli chodzi o to jak ktoś rozporządza swoim majątkiem ![]() |
Autor: | boots [ 02 Mar 2018 00:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Rozumiem. Zapewne wiesz, że masz obowiązek zwrotu im tych pieniędzy? |
Autor: | namteH [ 02 Mar 2018 00:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A dlaczego? |
Autor: | boots [ 02 Mar 2018 00:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A dlatego, ze jesteś bezpodstawnie wzbogacony. No bo przecież na taką normalną, ludzką uczciwość to chyba nie ma sensu się powoływać, prawda? ![]() |
Autor: | miriam [ 02 Mar 2018 00:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@namteH Bo jesteś dobrym,uczciwym człowiekiem,nawet jak ktoś śmiał myśleć inaczej. ![]() |
Autor: | namteH [ 02 Mar 2018 00:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@miriam Twoja argumentacja mnie przekonała! ![]() |
Autor: | boots [ 02 Mar 2018 00:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dopiero teraz Cię to przekonało? To nikt tak wcześniej o Tobie nie mówił? ![]() |
Autor: | namteH [ 02 Mar 2018 00:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots Nie w tym kontekście ![]() No nic, trzeba się pakować... Od dziś bilety kupuje stronie przewoźnika a spanie to tylko w miejscach gdzie się płaci gotówką. ![]() |
Autor: | consigliero [ 02 Mar 2018 01:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Trzeba, trzeba, rezerwacje przez Booking zrobione, mam nadzieję że najwyższy pozwoli się tam pojawić . Swoją drogą, mogę odwołać do 14 w dniu przyjazdu, może czas aby takie warunki u siebie wprowadzić, u nas 3 dni, ale co mi z tego jak ktoś nie przyjedzie, wzbogacę się na tej jednej nocy? Raczej nie, a no show obciążony za jedną noc pewnie zapała do nas nienawiścią, jak podał ważną kartę. Bo jak jej nie podał i nie możemy pobrać pieniędzy to zapominamy o sprawie, oczywiście nie zapominamy o owej osobie. Ostatnio Booking coś tam mieszał w tym temacie bo mu prowizje uciekają, ale nie miałem czasu zgłębiać tego problemu jeszcze, może w sezonie gdyby okazało się to problem jest. Zazdroszczę tym którzy rezerwują nocleg na rok z góry. |
Autor: | jacek96 [ 02 Mar 2018 04:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
lukas63 napisał(a): Przy takich prywatnych kwaterach to jednak lepiej airbnb - jeżeli nawet właściciel nie zrealizuje umowy to dostanie karę finansową i przestanie mu się opłacać uprawianie takiego procederu -a od airbnb dostaniemy zniżkę, która zrekompensuje nocleg w innymi miejscu z wyższą ceną Tez nie zawsze. Ja dwa razy próbowałem zarezerwować noclegi przez Airbnb na lato z ponad półrocznym wyprżedzeniem w Sopocie (normalna cena-bez błędu). Gdy ogłoszono termin Openera, to jeden właściciel zadzwonił i chciał negocjować cenę o 70% wyższą, nie zgodziłem się i mi anulował rezerwację. Wkurzyłem się, bo straciłem żniżkę i nocleg. Zrobiłem od razu w innym miejscu za trochę wyższą cenę, a po tygodniu ta sama bajka i znowu strata żniżki na drugim-ostatnim koncie. W ten sposób skończyłem zabawę z tym super, zachwalanym przez januszybiznesu Airbnb. Dla nich to świetna metoda zarobkowania, dla mnie stracona kasa (musiałem przeplacić i stracone zniżki, oraz zamrożona kasa przez kilka miesięcy). Takie są moje doświadczenia+ jedno dobre, ale to na Teneryfie-pierwszy i ostatni u nich zrobiony nocleg z japońskiej promocji. Karę może właściciele dostali, ale mnie nic po niej, a duża być nie mogła, skoro kalkulowało im się odwołać rezerwacje za poniżej 100$ I kruszyli kopie o jakieś 50$. |
Autor: | michcioj [ 02 Mar 2018 14:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 02 Mar 2018 13:28 -- Anonymous napisał(a): Nie zarzekaj się tak, nie zarzekaj ![]() ![]() ok zarzekac sie nie bede oczywiscie. -- 02 Mar 2018 13:28 -- Anonymous napisał(a): A i zapomniałem: po cholerę tu zaglądasz, skoro zdanie wyrobione już masz i Airbnb w razie czego po kosztach czy za psi grosz pomoże ![]() nie rozumiem pytania, pytasz dlaczego siedze na forum i rozmawiam o doswiadczeniach z bookingiem ? |
Autor: | Anonymous [ 02 Mar 2018 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Skoro wy biznesmeni z kolegą pisanym "z angielskiego" stwierdziliście, że nie ma cywilizowanego życia poza Airbnb to tylko tu się udzielajcie airbnb-pytania-problemy-dyskusja-o-portalu,20,44480&start=1680 zwłaszcza, że "brużdżą" pisząc o tej krainie miodem płynącej |
Autor: | michcioj [ 02 Mar 2018 14:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
zwij to sobie jak chcesz, narazie ani z airbnb ani z bookingiem nie wspolpracuje. w kazdym razie businessclass swietnie opisal jak sie wspolpracuje z booking od kuchnii, a beznadziejnosc tej wspolpracy potwierdzil pracownik bookinga. |
Autor: | Anonymous [ 02 Mar 2018 14:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
co też dotyczy ułamka ułamka tu piszących na forum i rozmywacie główny nurt problemów napotykanych przez osoby tu piszące ![]() Tyle, piszcie sobie oczywiście "biznesmeni" co chcecie |
Autor: | michcioj [ 02 Mar 2018 14:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
no comments |
Autor: | bookingExpert [ 02 Mar 2018 21:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
miriam napisał(a): O co ty mnie posądzasz,że zaoferowali mi inny obiekt i gwarancję zwrotu różnicy w cenie a ja to wycięłam,żeby booking w złym świetle pokazać. ![]() ![]() Przepraszam, jęsli zostało to źle odebrane. Tak mamy szablony które stosujemy ale to w takim razie ktoś zły szablon wysłał. Jeśli nie ma propozycji innej lokalizacji to znaczy, że hotel pewnie kończy działalność i powinno to zostać jasno zakomunikowane. |
Autor: | krasnal [ 02 Mar 2018 22:18 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia | ||
bookingExpert napisał(a): To jest pytanie do właściciela. Bardzo trafne ![]() Ponad milion obiektów, na całym świecie - nie mamy mocy przerobowych, żeby to wprowadzać - odpowiedzialne za to są obiekty. Więc jeśli źle skonfigurowali swoją ofertę i nie dostaniesz tego, co było w ofercie - można (a nawet trzeba) pisać do Booking skargę. A czy jak zadzwonię na infolinię PRZED dokonaniem rezerwacji, ktoś z temu booking będzie w stanie to zweryfikować? Bo dane teleadresowe hotelu przed zarezerwowaniem nie są dostępne, więc sam nie mogę. Co mi po złożeniu skargi, booking mi czasu nie cofnie. W tym samym obiekcie są ponadto dostępne źle opisane pokoje - na 99% cena dotyczy łóżka w sali wieloosobowej 4-os, a nie całego pokoju, bo jak można sobie wyobrazić pokój 4-os z jednym łóżkiem, w dodatku za 40 zł za 2 noce? Przy zaznaczeniu filtru "pokój prywatny" ten pokój się wyświetla. A potem się okaże, że dokwaterowano mi 3 miejscowych pasterzy.
|
Autor: | miriam [ 02 Mar 2018 22:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
bookingExpert napisał(a): Tak mamy szablony które stosujemy ale to w takim razie ktoś zły szablon wysłał. Jeśli nie ma propozycji innej lokalizacji to znaczy, że hotel pewnie kończy działalność i powinno to zostać jasno zakomunikowane. A jak nie jest nic zakomunikowane,a od czasu rezerwacji minęło 8 miesięcy do wyjazdu jest 3 miesiące i obecnie równorzędne apartamenty w zbliżonej lokalizacji i standardzie kosztują ponad 2 razy drożej,bo te w korzystnych cenach zostały pewnie w międzyczasie zarezerwowane ,to co wtedy,dołożycie z "własnej kieszeni"?Czy tylko wtedy dokładacie jak obiekt nie kończy działalności i można go tym obciążyć.?W ogóle jest w takich sytuacjach przewidziana z Waszej strony jakaś, choćby symboliczna, rekompensata dla klienta ?Bo jak widzisz niezbyt ciekawie to teraz wygląda dla kogoś kto zarezerwował i myślał,że sprawę noclegu ma załatwioną.O ubezpieczeniu od odwołania lotu słyszałam,ale od odwołania noclegów jakoś nie , a jak tak dalej pójdzie to by się przydało ![]() ![]() |
Autor: | depo [ 02 Mar 2018 23:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ta zrobią Ci ubezpieczenie z * na końcu. * nie dotyczy błędów cenowych, o których to my decydujemy, że takowymi są ![]() |
Strona 147 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |