Autor: | Anonymous [ 01 Mar 2018 19:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A cóż w tym takiego dziwnego ? Myślisz że większość gości to dzikusy , którzy wszystko zniszczą i wyniosą z pokoju , co się da ? ![]() W grudniu na Lanzarote taka sytuacja. Rezerwacja w Orzoli przez booking. Przyjeżdżamy wieczorem , nikogo nie ma w domu. Dzwonię do właściciela, a ten odpowiada mi przez WhatsApp. "Podaje kod do wbicia na takiej małej skrzyneczce koło drzwi. Tam są klucze. Macie pokój nr 2." Gościliśmy się 6 dni. Apartament super, 2 pokoje, kuchnia, łazienka, balkon. Ok 60 m2 całość. Full wyposażenie. W tym czasie 2 razy właściciel do mnie napisał na WA czy wszystko OK. Nic nam nie trzeba itp. Przy wyjeździe dał info [ oczywiście przez WA ![]() Ogólnie super facet. Szkoda tylko . że nie miałem okazji go zobaczyć i poznać. ![]() A za 2 dni pytanie . Przez WA , jak zawsze ![]() Bardzo miłe to było. Tak ludzie powinni ze sobą postępować. Nawet jak teoretycznie byłaby możliwość coś nabroić. |
Autor: | bookingExpert [ 01 Mar 2018 21:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 01 Mar 2018 21:11 -- michcioj napisał(a): namteh a ty nie masz pojecia o biznesie. klient zwraca kontruktywna uwage dlaczego booking jest slaby na tle konkurencji. co robi jegomosc ? wysmiewa klienta Podaj mi przykład choć jednej konstruktywnej uwagi, jaką @BusinessClass podał. Ciągłe narzekanie. Więc przedstawiłem fakty - Booking robi za właścicieli obiektów 80% roboty. Ale jemu nadal mało. To skoro Booking jest taki zły, to dlaczego nie zerwie współpracy? Po prostu. -- 01 Mar 2018 21:17 -- ibartek napisał(a): @bookingExpert mnie zastanawia jedna kwestia po historii z zanzibarem, mianowicie rezerwacja zabezpieczona karta, w przypadku no show bedzie pobrana okreslona kwota, ale ogolnie platnosc gotowka na miejscu. A możesz przytoczyć konkretnego posta? Bo nie znam sytuacji. Ale zgaduje, że rezerwacja zagraniczna, numer karty został podany tylko po to, żeby zrobić rezerwację. Niektóre obiekty proszą wtedy o przedpłatę, ale jeśli płatność jest na miejscu to w praktyce musieliby wynająć agencję windykacyjną, żeby kasę za no-show dostać. Booking w takich sytuacjach nie obciąża gości. -- 01 Mar 2018 21:25 -- MichałG1990 napisał(a): No niestety nie wiedziałem o tym więc nie zadzwoniłem, odwołałem tylko z poziomu aplikacji mobilnej, wczoraj napisałem jeszcze wiadomość do Booking ale jak na razie bez odpowiedzi. @bookingExpert czy jest w ogóle szansa na odzyskanie pieniędzy czy już raczej przepadły? Jeśli odwołałeś sam - czy to z aplikacji czy przez www - zaakceptowałeś wysokość opłaty anulacyjnej. Kiepsko to widzę. Ale możesz spróbować dzwonić do Booking - może uda się znaleźć osobę, która pamięta tę sytuację i zgodzi się na zwrot. -- 01 Mar 2018 21:27 -- Anonymous napisał(a): Połowa [ jak nie więcej ![]() I nikomu to nie przeszkadza. Następuje owocna wymiana doświadczeń. Ale jak to dotyczy drugiej strony medalu, to są to "debile" , bo czegoś chcą i tym podobne epitety. ![]() Jak to się nazywa ? Hipokryzja ? Czy jakoś tak... ![]() I to jest sedno sprawy! ![]() Anonymous napisał(a): A najlepsze , że widzę , nie można już rezerwować tego "hotelu" przez booking. ![]() Sam wycofał ? Czy booking go wywalił ? ![]() Nie sądzę, żeby jedna moja krytyczna opinia miała aż taką siłę rażenia. ![]() Jeśli hotel jest usuwany z Booking to musi mieć na prawdę sporo za uszami... |
Autor: | krasnal [ 01 Mar 2018 21:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
lukas63 napisał(a): Południowcy,inna kultura,gdybyś się tam urodził i żył pewnie nie myślałbyś że może być inaczej Północni także. W maju jadę do Jutlandii, zarezerwowałem apartament, piszę do właścicielki, że będę późno - najprawdopodobniej po 22. Odpisuje: nie ma sprawy, klucze będą czekały tutaj i tutaj, ja przyjadę kolejnego dnia. A jak Wam nie pasuje, to w dniu wyjazdu. Rezerwacja bez podania danych karty kredytowej, płatność na miejscu. Można? Można. |
Autor: | bookingExpert [ 01 Mar 2018 21:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 01 Mar 2018 21:35 -- michcioj napisał(a): Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne) wystarczy ? "jesteście beznadziejni" - niezbędny element konstruktywnej krytyki "w porównaniu z airbnb" - ale to są 2 różne modele biznesowe i już to tłumaczyłem. Z resztą każdy dostaje kontrakt do przeczytania przed jego podpisaniem więc, wie co podpisuje. Jeśli warunki współpracy ci się nie podobają to po co podpisywać? -- 01 Mar 2018 21:43 -- @consigliero Dzięki za najbardziej rzeczową wypowiedź od tygodnia ![]() Jeśli właściciel do ciebie dzwoni, że będziesz spał gdzie indziej - przypadkowy overbooking pewnie. Fajnie, że znaleźli ci miejsce gdzie indziej, ale zawsze możesz zadzwonić do nas, jeśli ci to nie będzie odpowiadało. Z punktu widzenia obiektu - bardzo racjonalne podejście do tematu płynności finansowej. BusinessClass powinien brać przykład, skoro przelew raz w miesiącu mu nie odpowiada ![]() -- 01 Mar 2018 21:51 -- @HandSome I to są "hotelarze" z powołania - przywitają, pomogą, poczęstują. I wiedzą, że to procentuje, bo gość zostawi świetną opinię. Niestety są też osoby, którym wydaje się, że wystarczy jak wstawią meble z Ikea, wszystkie opłaty pobiorą zdalnie i wystarczy wysłać SMS z kodem dostępu, byle nie widzieć gości... ![]() |
Autor: | miriam [ 01 Mar 2018 21:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Oto dzisiejszy przykład działania Bookingu i liczenia się z klientem(rezerwacja w Gruzji z bezpłatną anulacją do końcówki maja ,robiona w lipcu 2017 na czerwiec 2018 30 GEL/noc)Dziś bez uprzedzenia ,telefonu,wyjaśnienia powodu,czegokolwiek - informacja i automatyczna anulacja w tej samej minucie ![]() ![]() snimite bron 2010 gadu ne budu>>Bądź człowieku mądry i pisz wiersze ![]() ![]() Szanowni Państwo! Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 11..... w obiekcie....... Apartment. Obiekt ........ Apartment nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W imieniu obiektu zajmiemy się bezpłatnym odwołaniem tej rezerwacji. Wkrótce otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji. Mamy nadzieję, że możemy Ci pomóc w znalezieniu innego zakwaterowania i dokonaniu nowej rezerwacji. Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość. Z wyrazami szacunku Centrum Obsługi Klienta Booking.com Jak myślicie mają coś " spod lady" czego sama nie znajdę ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 01 Mar 2018 21:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ale koledzy napisali, gdzie masz uderzać do krainy szczęśliwości: AIRBNB tam Ci takich numerów nie zrobią! Ale też masz prawo być wkurzona, choć jak nie spróbujesz to się nie dowiesz (ale tu już napisano grzecznie, z opisaniem jakie to jest nie fair z ich i hotelarza strony ![]() ![]() |
Autor: | miriam [ 01 Mar 2018 22:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@gorny77 Zahartowana już przez nich (zwłaszcza w Gruzji)jestem więc i to przeżyję. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 01 Mar 2018 22:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Bo to są trudne kierunki: Chorwacja, Gruzja itp działanie na zasadzie prywatnej inicjatywy w Ząbkach czy Sianożętach ![]() Za to taka np. Bułgaria to całkiem inna bajka, prawie wszystko konkretne w miarę tanie hotele w wersji all Z niejednego pieca niestety w booking chleb jadłem, dlatego w pierwszej kolejności jeśli już tam to patrzę na hotele, dopiero na szarym końcu prywatna inicjatywa co ma się nijak na co patrzą osoby korzystające z Airbnb |
Autor: | miriam [ 01 Mar 2018 22:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ja akurat z Airbnb też nie korzystam,ale często szukam na rodzinne wypady apartamentu a nie hotelu i wtedy jeszcze wierzyłam,że booking jest niezawodny. ![]() |
Autor: | lukas63 [ 01 Mar 2018 22:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Przy takich prywatnych kwaterach to jednak lepiej airbnb - jeżeli nawet właściciel nie zrealizuje umowy to dostanie karę finansową i przestanie mu się opłacać uprawianie takiego procederu -a od airbnb dostaniemy zniżkę, która zrekompensuje nocleg w innymi miejscu z wyższą ceną |
Autor: | krasnal [ 01 Mar 2018 22:43 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia | ||
@bookingExpert, skoro już się nawinąłeś, wytłumacz mi proszę, jaka w tym obiekcie jest łazienka: prywatna, wspólna, czy po prostu łazienka, bo w opisie pojawiają się wszystkie trzy.
|
Autor: | bookingExpert [ 01 Mar 2018 22:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 01 Mar 2018 22:52 -- @miriam Większa część maila została wycięta, po co? "nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie" - jest informacja, że obiekt cię nie zakwateruje. Czasami to jest overbooking, czasami zamknięcie obiektu, czasami awaria kibla. Ta wycięta część informuje Cię, że Booking oferuje cie inny obiekt i gwarantuje ci zwrot różnicy w cenie. Więc po co tyle krzyku? -- 01 Mar 2018 22:57 -- krasnal napisał(a): @bookingExpert, skoro już się nawinąłeś, wytłumacz mi proszę, jaka w tym obiekcie jest łazienka: prywatna, wspólna, czy po prostu łazienka, bo w opisie pojawiają się wszystkie trzy. To jest pytanie do właściciela. Bardzo trafne ![]() Ponad milion obiektów, na całym świecie - nie mamy mocy przerobowych, żeby to wprowadzać - odpowiedzialne za to są obiekty. Więc jeśli źle skonfigurowali swoją ofertę i nie dostaniesz tego, co było w ofercie - można (a nawet trzeba) pisać do Booking skargę. |
Autor: | michcioj [ 01 Mar 2018 23:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
bookingExpert napisał(a): -- 01 Mar 2018 21:35 -- michcioj napisał(a): Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne) wystarczy ? "jesteście beznadziejni" - niezbędny element konstruktywnej krytyki "w porównaniu z airbnb" - ale to są 2 różne modele biznesowe i już to tłumaczyłem. Z resztą każdy dostaje kontrakt do przeczytania przed jego podpisaniem więc, wie co podpisuje. Jeśli warunki współpracy ci się nie podobają to po co podpisywać? widocznie businessclass zrobil blad wspolpracujac z bookingiem - wiem ze zrodla z bookingu ze teraz macie strategie wejscia do mniejszych miejscowosci i niekoniecznie markowych hoteli. jestem wlascicieli kilku mieszkan nad Baltykiem, narazie wspolpracuje z agencja ktora mi to wynajmuje, plan jest taki zeby robic to samemu. dzieki temu watkowi i twoich wypowiedziach wiem ze na pewno z bookingiem wspolpracowac nie bede. jestescie beznadziejni to i owszem, element konrtuktywnej krytyki, w porownaniu do Airbnb wypadacie naprawde slabo, businessclass to bardzo dobrze opisal, do tego dodalbym jeszcze bardzo slabych pracownikow na supporcie. |
Autor: | Anonymous [ 01 Mar 2018 23:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie zarzekaj się tak, nie zarzekaj ![]() ![]() A i zapomniałem: po cholerę tu zaglądasz, skoro zdanie wyrobione już masz i Airbnb w razie czego po kosztach czy za psi grosz pomoże ![]() |
Autor: | miriam [ 02 Mar 2018 00:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
bookingExpert napisał(a): -- 01 Mar 2018 22:52 -- @miriam Większa część maila została wycięta, po co? "nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie" - jest informacja, że obiekt cię nie zakwateruje. Czasami to jest overbooking, czasami zamknięcie obiektu, czasami awaria kibla. Ta wycięta część informuje Cię, że Booking oferuje cie inny obiekt i gwarantuje ci zwrot różnicy w cenie. Więc po co tyle krzyku? O co ty mnie posądzasz,że zaoferowali mi inny obiekt i gwarancję zwrotu różnicy w cenie a ja to wycięłam,żeby booking w złym świetle pokazać. ![]() ![]() Szanowni Państwo! Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 11.......6 w obiekcie A.......s Apartment. Obiekt A.......s Apartment nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W imieniu obiektu zajmiemy się bezpłatnym odwołaniem tej rezerwacji. Wkrótce otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji. Mamy nadzieję, że możemy Ci pomóc w znalezieniu innego zakwaterowania i dokonaniu nowej rezerwacji. Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość. Z wyrazami szacunku Centrum Obsługi Klienta Booking.com -------------------------------------------------------------------------------- Prawa autorskie © 1996–2018 Booking.com. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona główna | FAQ Wolny od wirusów. http://www.avg.com Nawet imieniem nikt personalnie się nie podpisał,ot centrum obsługi klienta ,tylko które ![]() |
Autor: | yosanne [ 02 Mar 2018 00:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Anonymous napisał(a): A cóż w tym takiego dziwnego ? Myślisz że większość gości to dzikusy , którzy wszystko zniszczą i wyniosą z pokoju , co się da ? ![]() W grudniu na Lanzarote taka sytuacja. Rezerwacja w Orzoli przez booking. Przyjeżdżamy wieczorem , nikogo nie ma w domu. Dzwonię do właściciela, a ten odpowiada mi przez WhatsApp. "Podaje kod do wbicia na takiej małej skrzyneczce koło drzwi. Tam są klucze. Macie pokój nr 2." Gościliśmy się 6 dni. Apartament super, 2 pokoje, kuchnia, łazienka, balkon. Ok 60 m2 całość. Full wyposażenie. W tym czasie 2 razy właściciel do mnie napisał na WA czy wszystko OK. Nic nam nie trzeba itp. Przy wyjeździe dał info [ oczywiście przez WA ![]() Ogólnie super facet. Szkoda tylko . że nie miałem okazji go zobaczyć i poznać. ![]() A za 2 dni pytanie . Przez WA , jak zawsze ![]() Bardzo miłe to było. Tak ludzie powinni ze sobą postępować. Nawet jak teoretycznie byłaby możliwość coś nabroić. Heh, to jeszcze nic. Zdarzyło mi się nie zobaczyć z własnym gospodarzem przy rezerwacji przez Booking z płatnością na miejscu. Po przyjeździe wiadomość na viberze z kodem do wejścia i informacją "zostawcie pieniądze na stole". Uprzedzając - zostawiliśmy. Nawet z jakimś tipem ![]() Swoją drogą, znajomy, który w wynajmuje mieszkania krótkoterminowo w jednym z polskich miast, zainspirował się ta historia i zaczął stosować ten patent, jeśli gość wydawał mu się godny zaufania. Oszczędność czasu duża. I wyobraźcie sobie, że jeszcze ani razu mu sie nie zdarzyło, żeby ktoś nie zapłacił. Albo ma mega nosa do ludzi, albo ludzie generalnie są uczciwi. Kto by pomyślał ![]() |
Autor: | miriam [ 02 Mar 2018 00:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@yosanne Jakże tu być nieuczciwym przy okazaniu takiego zaufania,chyba nawet zawodowy kieszonkowiec by się złamał ![]() |
Autor: | boots [ 02 Mar 2018 00:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytuj: I wyobraźcie sobie, że jeszcze ani razu mu sie nie zdarzyło, żeby ktoś nie zapłacił. A @namteH tam był? ![]() |
Autor: | miriam [ 02 Mar 2018 00:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots Zostaniesz chyba szefem loży szyderców ![]() |
Autor: | namteH [ 02 Mar 2018 00:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots ![]() Nie zrozum mnie źle! Ja zapłaciłem ale kasę mi oddali, o czym dowiedziałem się jakieś 5 dni i 600 km później. |
Strona 146 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |