Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 144 z 313

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 21:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

no nie az chyba takim anonimowym :)
odwaznym czy nie, booking wypunktowal pieknie, teraz wiem na przyszlosc ze na pewno z bookinga
nie skorzystam, tylko pojde do np. airbnb

Autor:  boots [ 28 Lut 2018 21:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Na pewno zapracował tu już na nagrodę od pracodawcy ;-)

Autor:  namteH [ 28 Lut 2018 22:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

-- 28 Lut 2018 21:00 --

@michcioj
Może w Twoim uczuciu była konstruktywna. A o co dokładnie chodzi? Tylko nie mów, że o to co już skomentowałem.

-- 28 Lut 2018 21:07 --

Porównywanie bookinga z airbnb to w ogóle jest jakieś nieporozumienie. W airbnb zamrażasz sobie kasę a w bookingu zwykle płacisz ostatniego dnia pobytu. Z punktu widzenia turysty jest to najlepsze rozwiązanie.
Po za tym, airbnb w pewnych częściach świata jest niemile widzialny i nawet nielegalny, czego nie można powiedzieć o bookingu.

Autor:  cccc [ 01 Mar 2018 02:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
cccc napisał(a):
Zgadza sie, ze Genius to nic specjalnego, przykladowo przy 5* hotelach z reguly nie pokazuje znizki Genius, jedynym jak do tej pory byl hotel w Macau. ;)
Poza tym, jesli nawet pokazywana jest znizka Genius to udalo mi sie kupic jeszcze taniej poprzez AMOMA, hotels.com, czy ebookers.

Na tym polega zdrowa konkurencja - przecież nie zmusimy hoteli, żeby u nas dawali najniższe ceny. To byłoby wbrew prawu.

A wracają co statusu Genius - ktoś w firmie upadł na głowę jakiś rok temu i zaczęli go dosłownie rozdawać. Więc wiele hoteli zaczęło po prostu rezygnować z udzielania zniżek, bo status Genius teraz dla hotelarzy nic szczególnego nie znaczy :(
Ja uciekam do booking.com jak u innych brakuje miejsc.
cccc napisał(a):
Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych.
A to "okolo" moze wariowac. ;)

Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

@bookingExpert mi chodzilo bardziej o cene koncowa, booking.com nie podaje cen koncowych, tylko nalezy sie w to wczytac. 8-)
Przykladowo do tej ceny 673.- CHF nalezy doliczyc 20% podatkow i oplat hotelowych:
Załącznik:
booking.JPG
booking.JPG [ 92.75 KiB | Obejrzany 930 razy ]

Wtedy to nie bedzie 673.- CHF tylko 807.- CHF do zaplacenia. :mrgreen:
Czyli ta cena bez podatkow i oplat hotelowych jest tylko dla zmylenia klienta, aby pokazac w wyszukiwarce google, ze booking.com ma ceny niby bardzie konkurencyjne? ;)

Inne Portale jak np. hotels.com podaja cene koncowa z podatkiami i oplatami hotelowymi:
Kod:
AGREEMENT BETWEEN CUSTOMER AND HOTELS.COM, LP

PREPAID HOTEL RESERVATIONS
 
You acknowledge that Hotels.com pre-negotiates certain room rates with hotel suppliers to facilitate the booking of reservations on your behalf. The room rate displayed on the Website is a combination of the pre- negotiated room rate for rooms reserved on your behalf by Hotels.com and the facilitation fee retained by Hotels.com to compensate us for our services. You authorize Hotels.com to book reservations for the total reservation price, which includes the room rate displayed on the Website, plus tax recovery charges, service fees, and where applicable, taxes on Hotels.com’s services. You agree that your credit card will be charged by Hotels.com for the total reservation price. Upon submitting your reservation request you authorize Hotels.com to facilitate hotel reservations on your behalf, including making payment arrangements with hotel suppliers.

Pozdr.

Autor:  mikerus [ 01 Mar 2018 04:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

BusinessClass napisał(a):
Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą?


To nie jest kategoria "zgodność oferty z rzeczywistością" tylko lokalizacja.

BusinessClass napisał(a):
U mnie na poduszce zawsze czekają czekoladki a mini bar z piwem włącznie jest gratis ale i tak jasnie państwo ma ciągle jakieś problemy.


Wydaje mi się, że za bardzo przeżywasz. Z góry zakładasz, że problemowi goście zdarzają się tylko Tobie, a trzeba spojrzeć prawdzie w oczy - niewdzięczni klienci stanowią po prostu pewien odsetek społeczeństwa - jeden "skrzywdzi" zaniżonymi ocenami Ciebie, drugi 5* Hiltona, a trzeci ibisa budget za 39zł. Koniec końców, w długim okresie oceny będą i tak odzwierciedlać poziom usług...

A ogólnie w temacie ocen: moim zdaniem uczciwe jest ocenianie poprzez pryzmat możliwych alternatyw w danym otoczeniu cenowym, a nie jakiejś skali bezwzgłędnej.

Autor:  ibartek [ 01 Mar 2018 06:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@bookingExpert mnie zastanawia jedna kwestia po historii z zanzibarem, mianowicie rezerwacja zabezpieczona karta, w przypadku no show bedzie pobrana okreslona kwota, ale ogolnie platnosc gotowka na miejscu.

po czym okazuje sie ze hotel w remoncie, szukanie nowego, w koncu odnajduje sie wlasciciel i oferuje inny. ale generalnie hakuna matata, nikogo decyzyjnego nie ma, nikt nic nie wie, nikomu nic sie nie chce, pani patrzy sie na wydruk potwierdzenia z bookingu i przewraca oczami. generalnie bym nieladnie podziekowal i znalazl cos innego, tylko nie chcialem dac im szansy pobrania paru ladnych $ z karty za no show.

tyle ze na 100% nie mieli terminala, nawet nie wiem czy mieli sprawny komputer.

czy te gwarancje, zabezpieczenia rezerwacji karta to nie jest troche pic na wode i w przypadku nie pojawienia sie lub odwolania rezerwacji po terminie i tak zadne konsekwencje nie groza, jesli obiekt i tak nie ma mozliwosci egzekucji kwoty z karty (czy moze to booking obciaza karte i przekazuje w formie przelewu na konto obiektu)?

Autor:  MichałG1990 [ 01 Mar 2018 09:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
-- 28 Lut 2018 17:47 --

No i pytanie - czy zadzwoniłeś do Bookingu? Bo jeśli nie - to rezerwacja nie została odwołana. Telefon do nas jest niestety koniecznością bo tylko my możemy takie cuda jak bezpłatna anulacja wykonać, a hotel nie zrobi tego za ciebie. To jest w twoim interesie.

Więc jeśli rezerwacja nie odwołana - mieli prawo obciążyć.


No niestety nie wiedziałem o tym więc nie zadzwoniłem, odwołałem tylko z poziomu aplikacji mobilnej, wczoraj napisałem jeszcze wiadomość do Booking ale jak na razie bez odpowiedzi.
@bookingExpert czy jest w ogóle szansa na odzyskanie pieniędzy czy już raczej przepadły?

Autor:  cichyy [ 01 Mar 2018 09:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

miriam napisał(a):
Nie podasz to sami powinni anulować skoro nie mają czym zabezpieczyć tej rezerwacji.Rezerwowałeś na teraz czy odległy termin.?


Rezerwowałem na termin za 2 tygodnie.

Autor:  Marysiek [ 01 Mar 2018 10:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

BusinessClass napisał(a):
Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą?


Od sprawdzania lokalizacja nie robi się lepsza.

Autor:  BusinessClass [ 01 Mar 2018 11:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ja miałem na myśli (ciach) osoby piszące opinie w stylu "było zbyt daleko na spacer na Starówkę" skoro z mapy wynikało, że na starówkę owszem, jest 20 minut ale metrem...

Miałem tez przypadek, że ktoś próbuje wytargować zniżkę już po dokonaniu rezerwacji, zniżki nie dostał więc po złości - w każdej kategorii minimalna ocena.

Na airbnb jak ktoś ma nadzieję na zniżkę to pisze zanim dokona rezerwacji, i przy dłuższych pobytach rzeczywiśce ją ode mnie dostaje.

Autor:  Anonymous [ 01 Mar 2018 11:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

BusinessClass napisał(a):

Miałem tez przypadek, że ktoś próbuje wytargować zniżkę już po dokonaniu rezerwacji, zniżki nie dostał więc po złości - w każdej kategorii minimalna ocena.




Uparłeś się i pierdoły wypisujesz: opinie podlegają weryfikacji co najmniej wstępnej, generalnie nie ma prawa przejść opinia "ze złości"

Biznesmeni i innej maści gwiazdy, których przykuto do booking i zmuszono do współpracy oraz korzystania np. z linków 40/80 itp ;)

Autor:  BusinessClass [ 01 Mar 2018 11:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Anonymous napisał(a):
opinie podlegają weryfikacji co najmniej wstępnej, generalnie nie ma prawa przejść opinia "ze złości"


Mam z tym do czynienia od paru miesięcy i zapewniam Cię, że takie opinie przechodzą.

Autor:  Anonymous [ 01 Mar 2018 11:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

No to nie podajesz prawdy czy zakłamujesz rzeczywistość co do położenia obiektu

Autor:  Anonymous [ 01 Mar 2018 11:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

BusinessClass napisał(a):
ktoś próbuje wytargować zniżkę już po dokonaniu rezerwacji, zniżki nie dostał więc po złości - w każdej kategorii minimalna ocena.

.



Połowa [ jak nie więcej :D ] wpisów na tym forum dotyczy tematów jak zrobić " w jajo" hotel, linię lotniczą, ubezpieczalnię itd, itp Ogólnie, wytargać jakiś grosz.
I nikomu to nie przeszkadza. Następuje owocna wymiana doświadczeń.

Ale jak to dotyczy drugiej strony medalu, to są to "debile" , bo czegoś chcą i tym podobne epitety. :mrgreen:

Jak to się nazywa ?

Hipokryzja ? Czy jakoś tak... ;)


PS. A co do wystawianych opinii.
Przeważnie wystawiam dobre, albo wcale.
Ale ostatnio w Stambule byłem niezadowolony i wściekły wyjątkowo mocno. Dałem gościowi minimum jakie można.

https://www.booking.com/hotel/tr/bachos-istanbul.pl.html?aid=356997;label=gog235jc-hotel-XX-tr-bachosNistanbul-unspec-pl-com-L%3Apl-O%3AwindowsS7-B%3Afirefox-N%3AXX-S%3Abo-U%3AXX-H%3As;sid=38545aa6eb358df286d0e0d00af0d0e1;age=13&dist=0&group_adults=2&group_children=1&no_rooms=1&sb_price_type=total&type=total&#tab-reviews

Odszczeknął mi odpowiedź [ bo hotel ma taką opcję] Kłamliwą wg mnie. Ale ja już nie mam możliwości dalszej polemiki/ odpowiedzi.
A najlepsze , że widzę , nie można już rezerwować tego "hotelu" przez booking. :roll:
Sam wycofał ? Czy booking go wywalił ? :lol:
Nie sądzę, żeby jedna moja krytyczna opinia miała aż taką siłę rażenia. :twisted:

Autor:  becek [ 01 Mar 2018 12:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ale inni rodacy chwalą :lol:

Autor:  Anonymous [ 01 Mar 2018 12:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dlatego m.in wziąłem tam nocleg. Ale już po całej tej aferze przeczytałem wszystkie opinie i krytycznych też jest sporo.

Tam po prostu są dwa budynki naprzeciwko siebie. W jednym, jest lepiej, w drugim gorzej. Oczywiście chciałem się dogadać, ale na prośby o przeniesienie nie reagował.
To mu napisałem prawdę , jak jest.

Autor:  michcioj [ 01 Mar 2018 12:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

namteH napisał(a):
-- 28 Lut 2018 21:00 --

@michcioj
Może w Twoim uczuciu była konstruktywna. A o co dokładnie chodzi? Tylko nie mów, że o to co już skomentowałem.

o ta wypowiedz:

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)


wystarczy ?

Autor:  HandSome [ 01 Mar 2018 12:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jacakatowice...jak nie zawsze akceptuję Twoje wpisy tak ten o...hipokryzji zdecydowanie popieram i tradycyjnie :lol: :lol: :lol:

Autor:  michcioj [ 01 Mar 2018 12:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

-- 01 Mar 2018 11:37 --

namteH napisał(a):
@michcioj
No i
Cytuj:
nie powinien do takich sytuacji dopuszczać cena na rezerwacji powinna być jasna dla wszystkich.
- to utopia i to nie zależy od bookinga... Jak ktoś się głupi albo nie umie czytać to jak ma się dowiedzieć co zawiera cena? To tak jakby zabronić produkcji samochodów, bo ludzie giną.

namteh alez oczywiscie ze to zalezy od bookinga. inne serwisy jakos z cenami nie maja problemow.

-- 01 Mar 2018 11:40 --

namteH napisał(a):
Porównywanie bookinga z airbnb to w ogóle jest jakieś nieporozumienie. W airbnb zamrażasz sobie kasę a w bookingu zwykle płacisz ostatniego dnia pobytu. Z punktu widzenia turysty jest to najlepsze rozwiązanie.
Po za tym, airbnb w pewnych częściach świata jest niemile widzialny i nawet nielegalny, czego nie można powiedzieć o bookingu.

byc moze i z punktu widzenia turysty to najlepsze rozwiazanie, ale zauwaz ze czesto hotele chca zaplaty z gory.

w kazdym razie dzieki businessclass i nieozbyt ogarnietego pracownika bookinga wiem ze z bookinga jako gospodarz
nigdy nie skorzystam.

Autor:  jacek96 [ 01 Mar 2018 12:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

dlaczego tak ostrożnie, lepiej zupełnie zbojkotować i nie rezerwować tam noclegów, zwłaszcza jak pojawi się opcja za free :lol:

Strona 144 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/