Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 143 z 313

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 18:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

cccc napisał(a):
Zgadza sie, ze Genius to nic specjalnego, przykladowo przy 5* hotelach z reguly nie pokazuje znizki Genius, jedynym jak do tej pory byl hotel w Macau. ;)
Poza tym, jesli nawet pokazywana jest znizka Genius to udalo mi sie kupic jeszcze taniej poprzez AMOMA, hotels.com, czy ebookers.

Na tym polega zdrowa konkurencja - przecież nie zmusimy hoteli, żeby u nas dawali najniższe ceny. To byłoby wbrew prawu.

A wracają co statusu Genius - ktoś w firmie upadł na głowę jakiś rok temu i zaczęli go dosłownie rozdawać. Więc wiele hoteli zaczęło po prostu rezygnować z udzielania zniżek, bo status Genius teraz dla hotelarzy nic szczególnego nie znaczy :(
Ja uciekam do booking.com jak u innych brakuje miejsc.
cccc napisał(a):
Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych.
A to "okolo" moze wariowac. ;)

Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 18:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ta... baju baju... kupujesz przez booking hotel na dominikanie - i co ? po przyjezdzie okazuje sie ze cena nie zawierala
ani vatu ani oplaty serwisowej, czy uwazasz ze to uczciwe ?

Autor:  namteH [ 28 Lut 2018 18:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@michcioj
No to pokazujesz panu potwierdzenie rezerwacji w miejscowym języku (jest taka opcja) i tam stoi, że zawiera (a jak nie zawiera to po powrocie udajesz się do okulisty). I co dalej? Dalej, jeśli pan z hotelu nie widzi, że cena zawiera (bo zakładamy, że zawiera i o tym zawsze jest informacja na potwierdzeniu) i chce wiencyj piniedzy to płacimy, prosimy o papir i po powrocie kontaktujemy się z bookingiem i rzondamy zwrotu! Ale już! a nie że za miesiąc i oni się w tym czasie pławią w luksusach za procenty z TWOICH piniendzy.

Autor:  Andt [ 28 Lut 2018 18:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
cccc napisał(a):
Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych.
A to "okolo" moze wariowac. ;)

Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

Tylko przeliczenia walut? A np. w przypadku apartamentów we Włoszech drobnym drukiem, ze cena nie zawiera opłaty za sprzątanie w wysokości 100 euro?
W przypadku aplikacji mobilnej można tego nawet nie zauważyć.

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 18:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Namteh nie nie dziękuje nie mam ochoty dyskutować z bookingiem bo to nie jest partner do
Dyskusji czy tym bardziej czegokolwiek od tej instytucji RZONDAC. W powyższej sytuacji z kultura (tak, ja kulturalny michcioj:-) ) lecz stanowczo wytłumaczyłem panience ze nie ma takiej informacji w mojej rezerwacji ze cena jest bez vatu wiec zapłacę tyle ile mam na rezerwacji. Paniusia na to ze to nie możliwe. A ja na to ze i owszem możliwe, pokazałem wydrukowana rezerwacje (tak dokładnie - po polsku) i sfochowana paniusia gdzieś tam sobie zadzwoniła i powiedziala z wielkim fochem ze ok niech będzie resztę dopłaci właściciel apartamentu. Wiec spoko wylgalem się ale sfochowana paniusia mogła mieć racje. Problem polega na tym ze booking nie powinien do takich sytuacji dopuszczać cena na rezerwacji powinnna być jasna dla wszystkich.

Autor:  BusinessClass [ 28 Lut 2018 19:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bookingExpert napisał(a):
-- 28 Lut 2018 17:47 --
Czyli jeszcze jeden przykład, że wychodzisz z założenia, że ty nie będziesz robił nic poza zgarnianiem kasy.


Po pierwsze nie "ty" tylko "Ty", płacę Ci pensję.

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)

Autor:  lataczuk [ 28 Lut 2018 19:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@BusinessClass - o ile zwykle rozumiem Twoje wypowiedzi, to tej akurat nie rozumiem. Z tego widze, dalej oferujesz to miejsce via booking.com (nawet daje mi znizke za genius ;) - skoro sa h-owi to przeciez nie ma obowiazku z nimi wspolpracowac. Dlaczego sie tak meczysz? (nb. co do lokalizacji - to akurat rozumiem, ze mozna ja niska ocenic :)).

Nie jestem wyznawca bukingu, ani tez zadnego innego serwisu. Kazdy ma swoje wady i zalety i czytac opisy trzeba wszedzie dokladnie :).

Autor:  jacek96 [ 28 Lut 2018 19:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@BusinessClass Haha, chyba raczej ja utrzymuję booking, jeśli już taki roszczeniowy i drobiazgowy jesteś.
Płaci się od wynajętego łóżka za kasę od klienta, a nie wystawionego od właściciela. W sumie to ja Ciebie, albo kolegę po fachu utrzymuję, a nie Ty booking :mrgreen: :!:

Autor:  namteH [ 28 Lut 2018 20:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@michcioj
Tak, jak najbardziej mogles tak zrobic!
Tylko nie wiem po co ktoś miałby iść Twoją drogą i utrudniać sobie życie. Ty pewnie musiałeś się trochę unieść, panienka oburzyć itp itd a wystarczyło załatwić to jak człowiek z tej cywilizowanej części świata.

No i
Cytuj:
nie powinien do takich sytuacji dopuszczać cena na rezerwacji powinna być jasna dla wszystkich.
- to utopia i to nie zależy od bookinga... Jak ktoś (ciach) nie umie czytać to jak ma się dowiedzieć co zawiera cena? To tak jakby zabronić produkcji samochodów, bo ludzie giną.

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 20:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

BusinessClass napisał(a):
Po pierwsze nie "ty" tylko "Ty", płacę Ci pensję.

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)

Bo przeznaczamy tę Twoją prowizję na tytanowy łańcuch pokryty warstwą grafenu, którym siłą trzymamy cię, żebyś nie uciekł.

Zaczynasz brzmieć jak swój własny gość - lokalizacja mu nie pasuje, cena za wysoka, standard za niski, obsługa nie potrafi mówić w 6-ciu językach i do tego zła pogoda. Więc po co jeszcze tam siedzisz?!

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 20:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@bookingExpert - zastanow sie co za bzdury piszesz

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 20:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

-- 28 Lut 2018 20:38 --

michcioj napisał(a):
@bookingExpert - zastanow sie co za bzdury piszesz

A możesz troszeczkę konkretniej? Co niby jest bzdurą?

-- 28 Lut 2018 20:41 --

Andt napisał(a):
bookingExpert napisał(a):
Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

Tylko przeliczenia walut? A np. w przypadku apartamentów we Włoszech drobnym drukiem, ze cena nie zawiera opłaty za sprzątanie w wysokości 100 euro?
W przypadku aplikacji mobilnej można tego nawet nie zauważyć.

Tak, to jest tylko kwestia przeliczenia walut. Opłaty dodatkowe wraz z informacją czy są wliczone, czy nie - jest tak czy inaczej wyświetlana przecież. Na załączonym obrazku były chyba nawet w walucie lokalnej, aby uniknąć nieporozumień.

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 20:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@bookingExpert - twoje [ciach] podejscie do klienta jest chore, wystarczy ?

Autor:  becek [ 28 Lut 2018 20:46 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ale to nie jest przecież oficjalne konto
fajnie ze może się ktoś wypowiedzieć z zaplecza
więcej luzu panowie ;)

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 20:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@michcioj Czyli pisze bzdury, mam chore podejście do klienta, ale przykładu żadnego nie podasz? Urocze... :lol:

Autor:  namteH [ 28 Lut 2018 20:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@michcioj
Ma bardzo zdrowe podejście; od widać, że pojęcia nie masz o obsłudze klientów. Radze się nie ośmieszać.

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 20:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jacek96 napisał(a):
Taka refleksja mnie naszła, że fajnie by było, gdyby te oficjalne profile na f4f (rainbowy, polskiebusy i cała reszta opłacających reklamy) udzielały tak rzeczowych, wyczerpujących, szybkich odpowiedzi na zapytania i rozterki forumowiczów.
No dobra, schodzę na ziemię :lol:

Tak jak @becek napisał - to nie jest żaden oficjalny profil :P
I pisał będę kiedy mam czas, więc na pewno nie w godzinach pracy ;)

Autor:  krasnal [ 28 Lut 2018 20:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Hold your horses, gentelmen. Żeby znów potem nie było że niedobrzy modzi zamykają wątki.

Autor:  bookingExpert [ 28 Lut 2018 20:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

krasnal napisał(a):
Hold your horses, gentelmen. Żeby znów potem nie było że niedobrzy modzi zamykają wątki.

Modzi i Booking są zawsze winni! :lol:

(piszę z ironią, bo sam kiedyś byłem modem na jednym forum więc znam obie te roboty ;) )

Autor:  michcioj [ 28 Lut 2018 21:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

namteH napisał(a):
@michcioj
Ma bardzo zdrowe podejście; od widać, że pojęcia nie masz o obsłudze klientów. Radze się nie ośmieszać.

namteh a ty nie masz pojecia o biznesie. klient zwraca kontruktywna uwage dlaczego booking jest slaby
na tle konkurencji. co robi jegomosc ? wysmiewa klienta

Strona 143 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/