Autor: | bookingExpert [ 28 Lut 2018 01:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 28 Lut 2018 01:24 -- BusinessClass napisał(a): A potem przyjeżdża jakaś idiotka ze Śląska i daje mi 2.5 na bookingu za... lokalizację Są też ludzie, którzy narzekają, że w Zakopanem góry są za wysokie, w Międzyzdrojach morze za zimne, a we Wrosławiu, że bilety na autobus za drogie. I co? To wszystko wina Booking pewnie? Zrozum, że idioci zdarzają się wszędzie. I nie mówię o tym, przez który portal ludzie zrobili rezerwację - mówię o tym, że każdy obiekt czasami ma problem z opinią która nie ma nic wspólnego z ich obiektem lub obsługą. Więc każdy obiekt ma tę oceną zaniżoną. Ale zastanów się nad jedną rzeczą - jeśli z góry jesteś źle nastawiony do gości z Booking, szufladkujesz ich i podchodzisz do nich z dystansem itp. to może właśnie dlatego dostajesz niższe oceny? BTW. Przypominam, że możesz na Booking ustawić wyższą opłatę za sprzątanie. Ale domyślam się, że to niewygodny temat bo ktoś ostatnio wspomniał, że miał rezerwację, w której właściciel apartamentu więcej policzył za sprzątanie niż za sam pobyt. Prawdziwy JanuszBusinessClass... -- 28 Lut 2018 01:41 -- namteH napisał(a): Właścicielka zakładała a potem usuwała konto i tak w kółko. Teraz jej nie widzę więc może coś się zmieniło. Mogę prosić o szczegóły na PW? Serio pytam to sprawdzę namteH napisał(a): Po za tym, booking taki zły i ponoć usuwa te gorsze oceny. Tobie widzę, że nie usunęli... ![]() Niestety nie. Choć czasami są sytuacje oczywiste (np. gość daje niską opinię, bo nie widział opłaty za sprzątanie przed rezerwacją), to jeśli się zatrzymał i nie ma wulgaryzmów itp. to za cholere nie da się usunąć opinii jeśli fizycznie zatrzymał się w obiekcie. Wujek Dobra Rada podpowiada - jeśli z góry wiesz, że chcesz zostawić złą opinię i chcesz mieć pewność, że nie zostanie usunięta- upewnij się, że masz dowód na to, że zatrzymałeś/aś się w obiekcie. Wystarczy zdjęcie pokoju, zdjęcie drzwi pokoju (z numerem), czy nawet selfie na tle recepcji i recepcjonisty. O co chodzi? O zaufanie. Jeśli napiszesz negatywną opinię - właściciel może zgłosić, że w ogóle się nie zatrzymałeś - to jest wtedy wersja "obowiązująca", którą przyjmujemy za prawdziwą. Jeśli gość stwierdzi, że jednak był w tym obiekcie - to jest wtedy wersja "obowiązująca" i to w nią wierzymy. Jeśli właściciel znów się kłóci, że gość się nie zatrzymał - nie mamy innego wyboru jak zapytać o dowód na to, że gość się zatrzymał. I tu przydadzą ci się właśnie zdjęcia z pobytu. Z takimi dowodami nie ma szansy na to, żeby opinia była usunięta. Warto przy tym przytoczyć przykład pewnego obiektu w Poznaniu, który lubiał nie przyjmować gości ale bezczelnie pytać później o wystawienie dobrej opinii. Jeśli opinia była dobra - nic się nie działo. Jeśli opinia była zła - obiekt zgłaszał niedojazd gościa i po chwili dzwonił, żeby opinię usunąć. Obiekt nie jest już na Booking dostępny, a jego zamknięcie świętowała cała polska linia ![]() |
Autor: | namteH [ 28 Lut 2018 01:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@bookingExpert Tzn to chodzi o airbnb a nie booking. |
Autor: | bookingExpert [ 28 Lut 2018 02:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 28 Lut 2018 01:52 -- le_szek napisał(a): A to ciekawe, bo z tego, co kojarzę na Bookingu wystawiając ocenę wybiera się z 5 opcji (a wynik jest w 10 stopniowej skali) - więc 2,5 raczej nie mogła dać. To niestety prawda, że wybierając najniższą z możliwych opcji, system Bookingu zarejestruje to jako ocenę 2,5 właśnie. Uzasadnione to zostało jakimś techno-bełkotem z analizy statystycznej, że nieuzasadnione przypadki niskich ocen ("góry za wysokie, woda w morzu za zimna, pisek zbyt piaszczysty itp.), których nie można usunąć, nie wpływały tak bardzo na średnią ocenę. Taki ukłon w stronę właścicieli obiektów, o którym @BusinessClass zapomina, a który jest też trochę mylący dla gości. Niestety. le_szek napisał(a): A to, że dla Ciebie bliskość Tesco i jakiegoś monopolowo-cukierniczego to hit, nie oznacza, że inni tak myślą ![]() Światła, kurtyna i owacja na stojąco ![]() Jakiś komentarz @BusinessClass? ![]() -- 28 Lut 2018 02:05 -- le_szek napisał(a): Albo przez to, że na airbnb możesz ocenić gości, na wszelki wypadek wchodzą Ci, gdzie światło nie dochodzi? O tym nie pomyślałeś, nie? ![]() <3 Warto przypomnieć, że Booking i AirBnB to 2 zupełnie modele biznesowe. AirBnB zaczynało jako mała platforma właśnie do tego, żeby poznawać ludzi z całego świata i wymieniać się swoimi mieszkaniami ja okres wakacji. Stąd oceny gości - bo to z założenia miała to być usługa "wzajemna". Booking z założenia był stworzony z myślą o hotelach. Nadrabiamy zaległości w segmencie kwater prywatnych jeśli chodzi o ofertę, ale też jeśli chodzi o specyfikę tego rynku. Będzie kilka nowości, o których nie mogę mówić ![]() |
Autor: | cccc [ 28 Lut 2018 03:24 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia | ||
bookingExpert napisał(a): Swoją drogą, w regionie EMEA na początku roku system "rozdawał" status Genius dla losowych nowych i już wcześniej zarejestrowanych użytkowników, żeby zachęcić ich do częstszego rezerwowania. Więc posiadanie tego statusu to serio nic specjalnego. Zgadza sie, ze Genius to nic specjalnego, przykladowo przy 5* hotelach z reguly nie pokazuje znizki Genius, jedynym jak do tej pory byl hotel w Macau. ![]() Poza tym, jesli nawet pokazywana jest znizka Genius to udalo mi sie kupic jeszcze taniej poprzez AMOMA, hotels.com, czy ebookers. Ja uciekam do booking.com jak u innych brakuje miejsc. Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych. A to "okolo" moze wariowac. ![]()
|
Autor: | consigliero [ 28 Lut 2018 09:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
My mamy obecnie 9.5 a było 9.6 ale płacimy za to wysoką cenę, swoim zdrowiem. Podejrzewam że gdybyśmy mieli 8 od strony finansowej nic by się nie zmieniło a my bylibyśmy spokojniejsi. Wiele osób traktuje ocenę jak grę pykając w odpowiednie składowe. Nie mogę nic powiedzieć na temat ocen bez opisu, ale jak ktoś opisuje w tekście super personel, właściciele i lokalizacja a na słupkach za te pozycje wystawione w najlepszym razie 7.5 to znaczy że tak sobie postrzelał do celu. Trzeba mieć też na uwadze że są osoby które mają problem z psychiką . Mieliśmy profesorkę fizyki z Indii, cały czas do nas wysyłała maile z życzeniami dotyczące wycieczek i to nie dla siebie ale dla reszty jej koleżanek które być może z wyrachowania spały w innym hotelu. Wyjazd miała o 2 w nocy żądała abym zszedł z nią na dół do drzwi bo ona się boi . Była to najbardziej niechlujna osoba jaką mieliśmy u siebie, jak się wchodziło do pokoju aby posprzątać to najpierw musieliśmy sobie zrobić ścieżkę. Jak do dotarła na lotnisko to wysłała maila jak było super i jacy byliśmy uczynni a ocena jaką wystawiła 3.3 za całość . Kontaktowaliśmy się z Booking.com w sprawie tej niezasłużonej oceny i nic nie uzyskaliśmy, powiedzieliśmy wtedy że my też powinniśmy mieć możliwość oceny gości. Oczywiście mamy prawo do odpowiedzi ale nie lubię kopać się z koniem i ostatecznie zignorowaliśmy tą panią wpisując ją na czarną listę Na TripAdvisor mamy ocenę prawie maxa bo nam jedna pani z Hiszpanii wystawiła ładną ocenę . Jej pseudo to było miłośniczka luksusu, nasza korespondencja obejmowała ponad 20 maili i gdy napisałem raz że cena po przeliczeniu ze złotówek wynosi 51 a nie 50 to w odpowiedzi otrzymałem że sarkastyczną wypowiedź o różnych cenach . Na moją odpowiedź że i tak płaci w złotówkach ostatecznie to przełknęła ale jestem pewien że czuła się oszukana . Panie bo było ich trzy wyraźnie pomyliły miejsca , wypunktowały brak minibaru i niesympatycznego właściciela, faktem jest że w drugim dniu gdy na każdą próbę pomocy w organizacji pobytu zostałem zbywany zdaniem , ja wiem wszystko i mam wszystko zorganizowane, przestałem ją zauważać poza zwyczajowym dzień dobry . Gdy moja żona dowidziała się ile z nią wymieniłem maili to powiedziała że nie powinna dostać u nas noclegu . Panie wieczorami na miasto wychodziły w strojach wieczorowych, nasze progi były dla nich za niskie szczególnie dla tej co załatwiała wszystko. Pocieszeniem dla nad był fakt że hotele z prawdziwego zdarzenia w Pradze , Dreznie też nie miały dobrych ocen. Sami też korzystamy z Booking.com ale raczej nie wystawiam ocen, niech robią to inni, choć sam przy wyborze miejsca się nimi kieruję . |
Autor: | MichałG1990 [ 28 Lut 2018 10:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cześć, mam problem z rezerwacją na bookingu. Otóż sprawa wygląda następująco: Niedawno wróciłem z Kolumbii, w trakcie pobytu tam miałem zarezerwowany przez booking pobyt w hotelu w San Gil, miałem tam jechać autobusem nocnym z Barranquilli, jednak po przybyciu na dworzec okazało się, że wszystkie autobusy w tym kierunku są odwołane z powodu ataków bojówki ELM (tu mozecie doczytać o co chodzi jeśli jesteście zainteresowani: https://colombiareports.com/eln-carries ... -shutdown/ ), szybko kupiłem bilet do Medellin, a moja znajoma, która biegle mówi po hiszpańsku, zadzwoniła do hotelu opisała sytuacje, otrzymała informację że mam tylko odwołać rezerwacje na bookingu, a oni nie pobiorą opłaty za pobyt. Po powrocie sprawdziłem swoją kartę kredytową i okazało się, że jednak pobrali. Znajoma zadzwoniła jeszcze raz do hotelu, a oni wszystkiego się wyprali i powiedzieli, że mogę ewentualnie próbować odzyskać pieniądze przez booking. Jakie kroki mam teraz podjąć? Czy jest w ogóle szansa na zwrot pieniędzy? Jeśli nie przez booking to może poprzez ubezpieczenie karty kredytowej? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. |
Autor: | BusinessClass [ 28 Lut 2018 10:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
U mnie na poduszce zawsze czekają czekoladki a mini bar z piwem włącznie jest gratis ale i tak jasnie państwo ma ciągle jakieś problemy. Najbardziej drażnią mnie (ciach) osoby dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? Jeszcze o przewadze airbnb nad bookingiem - airbnb przysłało mi profesjonalnego fotografa który gratis zrobił świetne zjęcia mieszkania. |
Autor: | lukas63 [ 28 Lut 2018 11:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytuj: Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? takim tokiem rozumowania każdy powinien dawać maksymalną notę za lokalizację, bo przecież wiedział, gdzie będzie nocował Czyli jednak prawdę piszą? Osoby oceniają stan faktyczny i tyle. |
Autor: | Elmo Reserve [ 28 Lut 2018 11:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
BusinessClass napisał(a): Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? Ocenie nie podlega zgodność lokalizacji z opisem tylko lokalizacja w ogóle - niezależnie od tego jak szczerze ją opiszesz. |
Autor: | jacek96 [ 28 Lut 2018 11:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
BusinessClass napisał(a): U mnie na poduszce zawsze czekają czekoladki a mini bar z piwem włącznie jest gratis ale i tak jasnie państwo ma ciągle jakieś problemy. Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? Jeszcze o przewadze airbnb nad bookingiem - airbnb przysłało mi profesjonalnego fotografa który gratis zrobił świetne zjęcia mieszkania. Ja nie używam Google, od tego mam punktację by wiedzieć, czy dany obiekt leży w czarnej... ![]() |
Autor: | cichyy [ 28 Lut 2018 12:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W odniesieniu do moich wczorajszych wpisów - dostałem 3 wiadomosci. Od hotelu via booking: Dear xxx, You can cancel according cancellation policy. Regards Sparta Team Hotel czyli - spadaj. Od bookingu, ze hotel nie zgadza się na bezkosztową anulację i trzecia wiadomość od bookingu z prośbą o aktualizację danych karty bo hotel nie może ściągnąć pre-autoryzacji i muszę w ciągu 24h podać dane ważnej karty ![]() |
Autor: | Anonymous [ 28 Lut 2018 12:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A że jesteś dorosły i nie ubezwłasnowolniony ![]() ![]() |
Autor: | boots [ 28 Lut 2018 12:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@cichyy Cytuj: i muszę w ciągu 24h podać dane ważnej karty No to podaj. |
Autor: | vivere [ 28 Lut 2018 12:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Lokalizacja to rzecz bardzo dyskusyjna... Przecież hotele przylotniskowe mają w pewnych sytuacjach idealną lokalizację, z drugiej strony jakby mierzyć od centrum - to czarna d@&a ![]() I jak tu rzeczowo ocenić? Ja zawsze patrze na mapę czy mi pasuje...i staram się nie obniżać oceny w tej kategorii, o ile była zgodna z opisem... |
Autor: | consigliero [ 28 Lut 2018 12:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
jacek96 napisał(a): BusinessClass napisał(a): U mnie na poduszce zawsze czekają czekoladki a mini bar z piwem włącznie jest gratis ale i tak jasnie państwo ma ciągle jakieś problemy. Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? Jeszcze o przewadze airbnb nad bookingiem - airbnb przysłało mi profesjonalnego fotografa który gratis zrobił świetne zjęcia mieszkania. Ja nie używam Google, od tego mam punktację by wiedzieć, czy dany obiekt leży w czarnej... ![]() Dla jednych czarna ..... może być punktowana na 10, naprawdę przy rezerwacji nie patrzysz gdzie będziesz mieszkał ? Za parę dni mam rezerwację w Petrze i wybrałem miejsce poza Wadi Mus właśnie w czarnej ..... bo myślę że będzie dla nas odpowiednia. Teraz poszukuję noclegu na jedną noc w Akabie i interesują mnie oceny powyżej 9 także w celach porównawczych, niekoniecznie lokalizacja musi być głównym kryterium. Co do problemów z odwoływaniem rezerwacji, zawsze patrzę na zasady odwołania rezerwacji i jeżeli są niekorzystne to poszukuję innego miejsca. |
Autor: | namteH [ 28 Lut 2018 12:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Oceny 8-9 na bookingu to wcale nie są niskie oceny. W tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia, ale jedna gwiazdka mniej to ok 0,8 mniej do ostatecznego wyniku, czyli wystarczy, że 3 elementy nie będą tip-top i już jest poniżej 8 ale to wciąż dobry wynik. |
Autor: | jacek96 [ 28 Lut 2018 12:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dokładnie tak jest, a że ósemka czasem odbiega od naszych oczekiwań, to nie wina obiektu, ale naszej ignorancji, bo w kraju biednym obiekt z ósemką będzie wyglądał inaczej, niż w kraju zamożnym. Najważniejsze, by patrzeć ile osób oceniło obiekt, po pierwsze informuje o popularności obiektu, a po drugie obiektywnej jego ocenie. Nigdy nie sugeruję się ocenami, gdy oceniających było zaledwie kilkudziesięciu, zazwyczaj są mocno zawyżone. @consigliero Patrzę niekiedy na mapę, ale nie znając miasta, położenie obiektu na mapie jest mniej "informujące", niż ocena gości. @vivere obiekty przylotniskowe wyszukuje się najczęściej po "nazwie lotniska", a nie miejscowości i są zazwyczaj bardzo dobrze oceniane pod kątem lokalizacji, o ile faktycznie leżą przy lotnisku, a nie pomiedzy miastem i lotniskiem, skąd do każdego miejsca jest godzina jazdy ![]() |
Autor: | bookingExpert [ 28 Lut 2018 17:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
-- 28 Lut 2018 17:47 -- BusinessClass napisał(a): U mnie na poduszce zawsze czekają czekoladki a mini bar z piwem włącznie jest gratis ale i tak jasnie państwo ma ciągle jakieś problemy. Najbardziej drażnią mnie debile dający niską ocenę za lokalizację, czy ludzie nie potrafią sobie sprawdzić w Google maps gdzie będą? Ale przecież to, że ludzie wiedzą gdzie rezerwują, nie musi oznaczać, że im się ta lokalizacja podoba. BusinessClass napisał(a): Jeszcze o przewadze airbnb nad bookingiem - airbnb przysłało mi profesjonalnego fotografa który gratis zrobił świetne zjęcia mieszkania. Czyli jeszcze jeden przykład, że wychodzisz z założenia, że ty nie będziesz robił nic poza zgarnianiem kasy. Niech Booking i AirBnB robią za ciebie wszystko. Przypomina mi się historia apartamentu, który dopiero co się otworzył na Booking i dostał pierwszą rezerwację. Zadzwonił właściciel i zaczął się dopytywać o której godzinie przyjedzie ktoś z biura lokalnego w Warszawie, żeby po gościach posprzątać ![]() -- 28 Lut 2018 17:49 -- cichyy napisał(a): i trzecia wiadomość od bookingu z prośbą o aktualizację danych karty bo hotel nie może ściągnąć pre-autoryzacji i muszę w ciągu 24h podać dane ważnej karty ![]() I teraz wystarczy siedzieć cicho (zbieżność z nikiem całkowicie przypadkowa) ![]() Ale jeśli nie chcesz siedzieć w nerwach - możesz nawet zadzwonić do Bookingu i postawić sprawę jasno - obiekt nie zgadza się na anulację, ale ty nawet nie masz kasy na karcie, więc lepiej dla nich (hotelu) będzie, jeśli zgodzą się na te bezpłatną anulację to przynajmniej im pokój szybciej do sprzedaży wróci ![]() -- 28 Lut 2018 17:53 -- MichałG1990 napisał(a): moja znajoma, która biegle mówi po hiszpańsku, zadzwoniła do hotelu opisała sytuacje, otrzymała informację że mam tylko odwołać rezerwacje na bookingu, a oni nie pobiorą opłaty za pobyt. Po powrocie sprawdziłem swoją kartę kredytową i okazało się, że jednak pobrali. No i pytanie - czy zadzwoniłeś do Bookingu? Bo jeśli nie - to rezerwacja nie została odwołana. Telefon do nas jest niestety koniecznością bo tylko my możemy takie cuda jak bezpłatna anulacja wykonać, a hotel nie zrobi tego za ciebie. To jest w twoim interesie. Więc jeśli rezerwacja nie odwołana - mieli prawo obciążyć. |
Autor: | miriam [ 28 Lut 2018 17:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
cichyy napisał(a): i trzecia wiadomość od bookingu z prośbą o aktualizację danych karty bo hotel nie może ściągnąć pre-autoryzacji i muszę w ciągu 24h podać dane ważnej karty ![]() Nie podasz to sami powinni anulować skoro nie mają czym zabezpieczyć tej rezerwacji.Rezerwowałeś na teraz czy odległy termin.? |
Autor: | jacek96 [ 28 Lut 2018 18:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Taka refleksja mnie naszła, że fajnie by było, gdyby te oficjalne profile na f4f (rainbowy, polskiebusy i cała reszta opłacających reklamy) udzielały tak rzeczowych, wyczerpujących, szybkich odpowiedzi na zapytania i rozterki forumowiczów. No dobra, schodzę na ziemię ![]() |
Strona 142 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |