Autor: | marek2011 [ 24 Maj 2013 08:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Korzystałem z booking setki razy dla siebie i innych osób w ciągu ostatnich 6-7 lat i nie zdarzyła mi się żadna historia z kartą ale , o ile nic sie nie zmieniło, to przekazanie numeru karty do hotelu następuje w bardzo prymitywny sposób. Hotel wraz z mailem informującym o dokonaniu rezerwacji dostaje poprostu wpisane wprost... wszystkie dane karty. Skąd to wiem? Jakiś czas temu miałem drobne nieporozumienie dotyczące ceny pobytu przy check-oucie i w czasie rozmowy recepcjonistka wyciągnęła wydruk tego, co hotel dostał od booking, a tam były wpisane wszystkie dane karty użytej w tej rezerwacji. I hotel sobie je poprostu przepisuje... Nawet zakładając pełną uczciwość wszystkich pracowników po drodze (jeszcze raz powtarzam, nie miałem nigdy problemów) to wystarczy aby ktos taki wydruk wyrzucił na smietnich albo gdzieś go zawieruszył i dostał sie w niepowołane ręce. |
Autor: | misieq [ 24 Maj 2013 09:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
marek2011 napisał(a): Korzystałem z booking setki razy dla siebie i innych osób w ciągu ostatnich 6-7 lat i nie zdarzyła mi się żadna historia z kartą ale , o ile nic sie nie zmieniło, to przekazanie numeru karty do hotelu następuje w bardzo prymitywny sposób. Hotel wraz z mailem informującym o dokonaniu rezerwacji dostaje poprostu wpisane wprost... wszystkie dane karty. Skąd to wiem? Jakiś czas temu miałem drobne nieporozumienie dotyczące ceny pobytu przy check-oucie i w czasie rozmowy recepcjonistka wyciągnęła wydruk tego, co hotel dostał od booking, a tam były wpisane wszystkie dane karty użytej w tej rezerwacji. I hotel sobie je poprostu przepisuje... Nawet zakładając pełną uczciwość wszystkich pracowników po drodze (jeszcze raz powtarzam, nie miałem nigdy problemów) to wystarczy aby ktos taki wydruk wyrzucił na smietnich albo gdzieś go zawieruszył i dostał sie w niepowołane ręce. Dużo się nie pomyliłeś. Dane karty z rezerwacją przychodzą nie mailem, a faksem (na maila wysyłają w razie kilkukrotnej niemożności połączenia się z faksem, ale wtedy przychodzi bez cvv). Po prawidłowym przesłaniu do hotelu dane te są usuwane z systemu bookingu automatycznie i nie ma możliwości ponownego ich przesłania (mówię o cvv). |
Autor: | mikolaj99 [ 10 Cze 2013 19:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
mam podobny problem co autor tego wątku. Parę godzin temu zarezerwowałem nocleg, z informacją o możliwości bezpłatnej anulacji do 7 dni przed terminem przyjazdu. Jednak na maila otrzymałem taka informacje: Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 20 procent wartości całej rezerwacji, w dniu dokonania rezerwacji..Hotel obciąży Gościa stałą sumą w wysokości 120 EUR za każdy pokój, w dniu przyjazdu.. Zasady odwołania rezerwacji: W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji później, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za cały pobyt .W przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt. Onzacza to, że prawdopodobnie nie zauważyłem informacji o przedpłacie. W tym momencie jeżeli anuluje rezerwacje (choćby dziś) to stracę 20% kwoty rezerwacji? Póki co moje konto nie zostało obciążone na żadną kwotę. |
Autor: | Kasia111 [ 10 Cze 2013 23:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
mikolaj99 napisał(a): mam podobny problem co autor tego wątku. Parę godzin temu zarezerwowałem nocleg, z informacją o możliwości bezpłatnej anulacji do 7 dni przed terminem przyjazdu. Jednak na maila otrzymałem taka informacje: Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 20 procent wartości całej rezerwacji, w dniu dokonania rezerwacji..Hotel obciąży Gościa stałą sumą w wysokości 120 EUR za każdy pokój, w dniu przyjazdu.. Zasady odwołania rezerwacji: W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji później, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za cały pobyt .W przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt. Onzacza to, że prawdopodobnie nie zauważyłem informacji o przedpłacie. W tym momencie jeżeli anuluje rezerwacje (choćby dziś) to stracę 20% kwoty rezerwacji? Póki co moje konto nie zostało obciążone na żadną kwotę. Pobiorą 20% tytułem przedpłaty. Jeśli zrezygnujesz w okresie bezpłatnej anulacji, kwota wróci na rachunek karty, którą robiłeś rezerwację, ewentualne straty będą wynikać z różnic kursowych. |
Autor: | kronos [ 23 Cze 2013 21:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa.. Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty. Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ? |
Autor: | Anonymous [ 23 Cze 2013 21:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
kronos napisał(a): Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa.. Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty. Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ? Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe. |
Autor: | kronos [ 23 Cze 2013 21:52 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Anonymous napisał(a): kronos napisał(a): Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa.. Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty. Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ? Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe. No dobrze, ale skoro wymagają karty kredytowej, podałem numer debetowej, obawiam się, że 2 dni przed wylotem może przyjść meil, że nie mogą pre-autoryzować karty i anulować rezerwację, a wtedy będę w czarnej.. |
Autor: | Anonymous [ 23 Cze 2013 21:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
kronos napisał(a): Anonymous napisał(a): kronos napisał(a): Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa.. Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty. Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ? Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe. No dobrze, ale skoro wymagają karty kredytowej, podałem numer debetowej, obawiam się, że 2 dni przed wylotem może przyjść meil, że nie mogą pre-autoryzować karty i anulować rezerwację, a wtedy będę w czarnej.. Skoro kartę zaakceptowało, rezerwację masz potwierdzoną e-mailem, na podanej karcie będziesz mieć rezerwę gotówki zgodnie z warunkami rezerwacji to nic złego się nie powinno stać. Jak masz wątpliwości pisz e-maila do booking, szybko powinni odpowiedzieć. |
Autor: | neonmsf [ 24 Cze 2013 16:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
Witam, mam pytanie dotyczące rezerwacji na booking.com oraz płatności. Zarezerwowałem hotel (oferta bezwrotna) przy wykorzystaniu karty debetowej (VISA ELECTRON) BZWBK, kwota za hotel została zablokowana (jeszcze nie sciągnięta) na moim koncie bankowym. Pytanie jak to się ma do informacji z emaila o potiwerdzeniu rezerwacji czyli: "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności." Nigdy jeszcze nie dokonywałem rezerwacji poprzez booking i obawiam się sytuacji w której poniosę podwój koszt. |
Autor: | szymonpoznan1 [ 24 Cze 2013 16:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
neonmsf napisał(a): Witam, mam pytanie dotyczące rezerwacji na booking.com oraz płatności. Zarezerwowałem hotel (oferta bezwrotna) przy wykorzystaniu karty debetowej (VISA ELECTRON) BZWBK, kwota za hotel została zablokowana (jeszcze nie sciągnięta) na moim koncie bankowym. Pytanie jak to się ma do informacji z emaila o potiwerdzeniu rezerwacji czyli: "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności." Nigdy jeszcze nie dokonywałem rezerwacji poprzez booking i obawiam się sytuacji w której poniosę podwój koszt. Preautoryzacja - prawdopodobnie zwolnią blokadę za parę dni i będziesz płacił w hotelu. Sprawdzali po prostu czy taka karta którą podałeś istnieje i czy są na niej środki. |
Autor: | Manuel [ 24 Cze 2013 17:02 ] |
Temat postu: | Re: Odp: Booking.com - opłaty |
Jeżeli to była oferta bezzwrotna to na pewno cała opłata została pobrana w momencie rezerwacji. W zapisie, o którym piszesz: Cytuj: "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności." miało chodzić o to, że nie zapłacisz w złotówkach tylko w walucie hotelu, ale jak widać po powyższym tłumaczenie słabo im wyszlo i stad nieporozumienia.Jak klikniesz na rodzaj pokoju w potwierdzeniu to będziesz miał napisane, ze cala kwota zostanie pobrana w dniu rezerwacji oraz, że "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności". Zresztą zawsze możesz napisac do booking.com, oddzwonia i powiedzą Ci to co ja ![]() |
Autor: | maxima [ 27 Cze 2013 10:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
Mam pytanie na szybko - zarezerwowałam hotel przez booking, nie podawałam żadnych danych karty. W rezerwacji jest mowa: Twoja rezerwacja została potwierdzona. Opłata zostanie pobrana podczas pobytu w obiekcie Riad Abaca Badra. Reservations made with Booking.com are always free. We never take any payment for our services from guests. Koszt anulowania rezerwacji: od 27 czerwca 2013 10:50 [CEST] : € 39 Tej rezerwacji nie można bezpłatnie anulować. Czy jesli się nie pojawię, to jak oni mają zamiar mnie obciążyć skoro nie mają mojej karty? |
Autor: | mkdabr [ 28 Cze 2013 06:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opłaty |
No cóż, prawda jest taka, że nie pobiorą. Tak samo nie pobiorą kwoty za no-show, jeśli rezerwacja była z użyciem prepaida na którym nie ma wystarczających środków. |
Autor: | Noel [ 29 Cze 2013 17:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Rezerwuje od nich co roku, ale do transakcji internetowych mam specjalną kartę tzw. pre-paid. Dzięki temu śpię spokojnie, że mnie z gotówki nie oskubią ![]() |
Autor: | bronek40 [ 15 Lip 2013 16:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Czy booking.com ma prawo zmienić cene ma mojej rezerwacji? Miałem rezerwację na listopad cena 10eur za pokój, byłem informowany że cena powinna być inna i chcieli mi wcisnąć 80eur za pokój. korespondowałem, ale się nie zgadzałem dzisiaj booking.com bez mojej zgody zmienił mi cenę na 80eur za pokój. czy to jest zgodne z prawem i co mogę teraz zrobić? |
Autor: | maxima [ 15 Lip 2013 17:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
poszukać innego pokoju i więcej nie rezerwować na booking? ![]() |
Autor: | tartal [ 15 Lip 2013 17:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
![]() |
Autor: | jobi [ 30 Lip 2013 15:46 ] |
Temat postu: | Re: booking.com. artykuł o oszukanych Polakach |
Booking.com powinien mieć swoich (tajnych) agentów codziennie sprawdzających we wszystkich oferowanych obiektach czystość, poprawność zaścielenia pościeli i humory pracowników ![]() A poważniej to akurat ten serwis ma zdecydowanie najlepsze opinie, jeśli chodzi o działania proklienckie - wystarczy poczytać na tym forum. Właściciele obiektów przedstawiają je wg swojego uznania, chociaż mają w umowie, że powinno to rzetelnie odzwierciedlać rzeczywistość. I nieważne o jakiego pośrednika chodzi - żaden nie jest w stanie sprawdzać zgodności oferty ze stanem faktycznym. Dziwny artykuł, podejrzewam, że trafił swój na swego - niedzielni turyści ze skłonnością do awantur nacięli się na chciwego i niechlujnego właściciela obiektu. Ale warunki rezerwacji to chyba znali wcześniej i wiedzieli, jaką kwotą ryzykują ("prepaida" nie mieli? ![]() |
Autor: | Japi_29 [ 30 Lip 2013 16:41 ] |
Temat postu: | Re: booking.com. artykuł o oszukanych Polakach |
jw + strona hotmoney.pl z przekierownia na o2.pl też już daje do myslenia ![]() |
Autor: | malediwy [ 30 Lip 2013 16:50 ] |
Temat postu: | Re: booking.com. artykuł o oszukanych Polakach |
Od lat korzystam z booking.com i bez większych zastrzeżeń. W miniony weekend byłem w Budapeszcie na F1 i również mieszkałem w hotelu rezerwowanym przez ten portal i ponownie bez zastrzeżeń. Robiłem przez nich rezerwacje nie tylko w WB, Turcji, Egipcie i w Tajlandii. Niezależnie od kraju czy kontynentu zawsze bez większych zastrzeżeń... |
Strona 15 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |