Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 13 z 313

Autor:  theo [ 11 Sty 2013 00:05 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

ale z reguły hotel przelicza sobie na obce waluty po preferencyjnym dla nich kursie, więc najlepiej jednak mieć walutę hotelu ;)

Autor:  hank [ 11 Sty 2013 00:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Wlasnie stad moje pytanie - jaka jest waluta hotelu na zalaczonym obrazku? :)

Autor:  theo [ 11 Sty 2013 01:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

daj linka do hotelu, będzie łatwiej :D

Autor:  hank [ 11 Sty 2013 08:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Na przykład ten
link

Autor:  krasnal [ 11 Sty 2013 09:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

theo napisał(a):
ale z reguły hotel przelicza sobie na obce waluty po preferencyjnym dla nich kursie, więc najlepiej jednak mieć walutę hotelu ;)


Ale nikt mi niczego nie przeliczał. Miałem zapłacić tyle a tyle Euro (po wybraniu opcji "waluta hotelu" w górnym menu) i tyleż zapłaciłem.

Autor:  wtak [ 12 Sty 2013 11:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Mam wątpliwości dotyczące wymeldowania.
Niektóre hotele na booking.com podają widełki typu "wymeldowanie od 7 do 11" inne piszą "wymeldowanie do 11".
Lot powrotny z Rzymu mam rano i wymeldować się muszę gdzieś ok. 5.30.
Jak sądzicie, czy przy wyborze hotelu sugerować się określeniem "wymeldowanie od 7 do 11" czy wybierać jedynie te które podają tylko najpóźniejszą godzinę wymeldowania typu "wymeldowanie do 11"?
A może w ogóle nie przywiązuje się do tego faktu wagi?

Autor:  vtec [ 12 Sty 2013 12:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Jeżeli w opisie jest "całodobowa recepcja", a tak jest w zdecydowanej większości hoteli, to nie będzie problemu. Gorzej jeżeli faktycznie recepcja działa tylko w określonych godzinach, w końcu komuś ten klucz trzeba oddać. Spotkałem się raz z takim przypadkiem, ale wystarczyło zapłacić za pobyt wcześniej, a klucz oddać ochronie.
Najlepiej w takim wypadku skontaktować się z hotelem wcześniej i dopytać się, czy z wcześniejszym wymeldowaniem nie będzie problemu.

Autor:  chris0o [ 14 Sty 2013 19:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Witam! Mam takie pytanie. Chciałbym zarezerwować sobie przedwcześnie pokój w hotelu poprzez booking.com, jednak wymagane jest podanie danych karty. Okej, jednak booking.com pisze, że możliwe będzie, że hotel zrobi preautoryzację karty, czyli m.in. sprawdzi stan pieniędzy na tej karcie. Co mam przez to rozumieć? Muszę mieć co najmniej równowartość rezerwacji w trakcie jej dokonywania, czy na ileś dni przed wyjazdem? Pytam, ponieważ aktualnie nie posiadam tylu środków na koncie, ile kosztowałaby ten pokój.

Autor:  namteH [ 14 Sty 2013 19:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

chris0o napisał(a):
Witam! Mam takie pytanie. Chciałbym zarezerwować sobie przedwcześnie pokój w hotelu poprzez booking.com, jednak wymagane jest podanie danych karty. Okej, jednak booking.com pisze, że możliwe będzie, że hotel zrobi preautoryzację karty, czyli m.in. sprawdzi stan pieniędzy na tej karcie. Co mam przez to rozumieć? Muszę mieć co najmniej równowartość rezerwacji w trakcie jej dokonywania, czy na ileś dni przed wyjazdem? Pytam, ponieważ aktualnie nie posiadam tylu środków na koncie, ile kosztowałaby ten pokój.

wiem, że zawsze tak piszą ale nigdy mi czegoś takiego nie robili.
wydaje mi się, że po prostu wezmą np 1zł i karty a potem zwrócą.

Autor:  dorota.sz [ 14 Sty 2013 20:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Mnie tak kilka dni temu hotel rezerwowany prze Booking zrobił :evil:
Zablokował całą kwotę.
Oczywiście spanikowałam i dzwoniłam do booking.com-wyjaśnili mi, że tak być może a po paru dniach mam mieć odblokowane pieniądze.
Czekam już 5 dni :evil:

Mogę Ci przesłać na maila informację, którą mi booking.com po rozmowie telefonicznej wysłał :)

Autor:  izabellash [ 14 Sty 2013 20:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

chris0o napisał(a):
Witam! Mam takie pytanie. Chciałbym zarezerwować sobie przedwcześnie pokój w hotelu poprzez booking.com, jednak wymagane jest podanie danych karty. Okej, jednak booking.com pisze, że możliwe będzie, że hotel zrobi preautoryzację karty, czyli m.in. sprawdzi stan pieniędzy na tej karcie. Co mam przez to rozumieć? Muszę mieć co najmniej równowartość rezerwacji w trakcie jej dokonywania, czy na ileś dni przed wyjazdem? Pytam, ponieważ aktualnie nie posiadam tylu środków na koncie, ile kosztowałaby ten pokój.


To zależy od hotelu. Jeden pobiera całą kwotę i zwraca ją po kilku dniach, inny tylko rownowartość 1 euro (i tez ją zwraca), inny w ogóle nie robi preautoryzacji. Wszystko zależy od tego, jak trafiłeś.

Autor:  kliper [ 14 Sty 2013 23:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

namteH napisał(a):
chris0o napisał(a):
Witam! Mam takie pytanie. Chciałbym zarezerwować sobie przedwcześnie pokój w hotelu poprzez booking.com, jednak wymagane jest podanie danych karty. Okej, jednak booking.com pisze, że możliwe będzie, że hotel zrobi preautoryzację karty, czyli m.in. sprawdzi stan pieniędzy na tej karcie. Co mam przez to rozumieć? Muszę mieć co najmniej równowartość rezerwacji w trakcie jej dokonywania, czy na ileś dni przed wyjazdem? Pytam, ponieważ aktualnie nie posiadam tylu środków na koncie, ile kosztowałaby ten pokój.

wiem, że zawsze tak piszą ale nigdy mi czegoś takiego nie robili.
wydaje mi się, że po prostu wezmą np 1zł i karty a potem zwrócą.


oj różnie to bywa, mi czasem robili preautoryzację karty na pełną kwotę w momencie rezerwacji, po ok tygodniu blokada znikała. Zazwyczaj jednak nic nie robią.

Autor:  wally [ 15 Sty 2013 00:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

mnie hotel rezerwowany przez booking.com sciągnął kasę z karty od razu , a nawet dwa razy bo jakiś makaroniarz z hotelu się pomylił ,do dzisiaj się bujam ,mimo że mineły prawie dwa miesiące żeby odzyskać pieniądze (na szczęście booking wykazuje zainteresowanie dzwonią piszą ale pieniędzy z powrotem na koncie na razie nie mam )

Autor:  k_k_s [ 15 Sty 2013 11:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Mam takie samo doświadczenie z Włochami jak przedpiszca. Bujanie się z tym zostawiłem znajomej z banku i szcześliwie siano odzyskała ale po dooobrym miesiącu.

Niemniej tak czy inaczej booking.com oceniam bardzo wysoko.

Autor:  hakment [ 03 Kwi 2013 21:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Witam, z góry przepraszam jeśli się powtarzam albo moje pytanie jest zwyczajnie głupie, zależy mi jednak na odpowiedzi.

Otóż chciałbym zacząć swoją przygodę z booking.com, znalazłem odpowiednie miejsce i tu pojawiła się przeszkoda w postaci braku karty kredytowej.

No i moje pytanie, wiem już, że jeśli podam dane karty debetowej to w przypadku pre-autoryzacji dostanę informację z prośbą o podanie innych danych. A jakby to wyglądało gdybym posiadał kartę pre-paid z odpowiednią sumą to czy ona przejdzie proces pre-autoryzacji? W skrócie czy przechodzi pre-autoryzacja karty prepaid? Przepraszam jeśli to pytanie jest po prostu głupie ale kompletnie się na tym nie znam :oops:

Ewentualnie czy jeśli dokonam teraz rezerwacji podając dane karty debetowej to czy potem jeśli ona "nie przejdzie" będę mógł podać dane karty pre-paid i jeśli będzie ona wyposażona w odpowiednią kwotę to proces spokojnie przejdzie? Gdyby to miało jakieś znaczenie to karty mam w Pekao SA. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

Autor:  m3lm4k [ 03 Kwi 2013 21:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Krotko mowiac: rezerwuj, jesli sa jakies srodki na prepaidzie, a bedzie ok.

Autor:  namteH [ 03 Kwi 2013 21:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

można debetową.

Autor:  hakment [ 03 Kwi 2013 21:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Autor:  niika [ 14 Kwi 2013 11:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Witam,
zarezerwowałam pokój w hotelu przez booking.com, podczas rezerwacji wymagane było podanie samego nr karty oraz danych własciciela, o kod cvv2 /cvc nikt nie pytal.
Podalam dane wirtualnej karty kredytowej, na ktorej saldo wynosi 0zl, czy jest prawdopodobne ze hotel dokona preautoryzacji jesli nie posiada kodu cvv2, a na bookingowej stronie hotelu pisze, ze akceptuje tylko platnosci gotowka?

Autor:  first [ 14 Kwi 2013 11:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie i doświadczenia

Uporządkujmy kilka spraw.
1) booking.com nie zajmuje się blokadą, ani ściąganiem należności.
2) Wszystkie dane karty przekazywane są bezpośrednio do hotelu, który rezerwujemy.
3) Hotel zgodnie ze swoją polityką może: zrobić preautoryzację (żeby sprawdzić kartę np na 1 euro, za jedną noc lub za cały pobyt) - w zależności od zasad danego hotelu
4) Hotel może (jeżeli były takie warunki rezerwacji) dokonać blokady środków (zwyczajowo do 7 dni) lub ściągnąć środki z karty.
5) W przypadku "oferty bezzwrotnej" ściągana jest cała kwota rezerwacji
6) W zależności od hotelu: niektóre akceptują tylko karty kredytowe, ale większość także debetowe.
7) Rzecz najważniejsza: booking.com nie ma nic wspólnego ani z wprowadzaniem danych (cen) do systemu, ani z obsługą płatności - wszystkie te czynności realizują hotele.

Strona 13 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/