Autor: | mussten [ 19 Sty 2017 01:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
mam zarezerwowany hostel w Krakowie z bezplatna anulacją i platnością na miejscu. Przy takiej rezerwacji jest naliczana jakaś opłata czy coś takiego? Siostra rezerwowała a aktualnie nie mam z nią kontaktu. Żeby nie było, że ja anuluję a kasy nie będzie lub mi ją pobierze z konta... |
Autor: | pawelos [ 19 Sty 2017 01:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jeśli masz z bezpłatną anulacją to na pewno masz również, datę do której możesz to zrobić bez kosztów. Po tej dacie, może być pobrana opłata za pierwszą noc albo 50% ceny całej rezerwacji. Różne są wersje. |
Autor: | mussten [ 19 Sty 2017 01:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@pawelos czyli do czasu, gdy bezpłatne odwołanie jest mozliwe z konta nie jest nic naliczone? |
Autor: | pawelos [ 19 Sty 2017 01:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dokładnie tak jak napisałeś. |
Autor: | joker1977 [ 19 Sty 2017 14:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ale booking często stosuje preautoryzację w dowolnym momencie. |
Autor: | pawelos [ 19 Sty 2017 14:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie przy płatności w hotelu. |
Autor: | joker1977 [ 19 Sty 2017 14:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Niestety też przy płatności w hotelu. |
Autor: | pawelos [ 19 Sty 2017 14:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie ściągną Ci żadnych pieniędzy z karty, jeśli ma płatność w hotelu. |
Autor: | joker1977 [ 19 Sty 2017 14:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
preautoryzacja to nie jest zapłata. tylko blokada na poczet przyszłych płatności. |
Autor: | panprofesor82 [ 19 Sty 2017 15:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W praktyce preautoryzacja karty dla rezerwacji zrobionej na bookingu może być zrobiona dla każdej rezerwacji dla której podajemy dane karty i jest ona robiona nie przez booking tylko bezpośrednio przez obiekt hotelowy. Niestety ale booking często wprowadza ludzi w błąd w warunkach rezerwacji podając, że płatność uiścimy na miejscu i nie będzie obciążenia karty, a jednocześnie daje obiektowi możliwość wcześniejszego obciążenia lub preautoryzacji karty. Sam miałem sytuację gdy w trakcie podróży booking po nieudanej próbie OBCIĄŻENIA KARTY (w warunkach było jasno napisane, że płatność na miejscu) skasował mi rezerwację i o północy będąc prawie 4000km od domu w hotelowej recepcji dowiedziałem się, że we czworo nie mamy gdzie spać i infolinia bookingu wypięła się na nas:/ Od tej pory staram się unikać bookingu co nie jest trudne, gdyż u innych pośredników ceny zazwyczaj są niższe ![]() |
Autor: | joker1977 [ 19 Sty 2017 15:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Wszystko się zgadza co napisałeś. Tylko nie chcieli ci obciążyć karty ale zrobić blokadę. Nieraz tak miałem a zapłatę wybierałem w hotelu czy gotówka czy karta |
Autor: | panprofesor82 [ 19 Sty 2017 15:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@joker1977 W hotelu pokazano mi wydruk z terminala i z niego jednoznacznie wynikało, że nie była to próba preautoryzacji tylko próba obciążenia. Tak samo tłumaczył mi pracownik hotelu, że mają swoje zasady i jeśli do godziny 16 nie pojawiłem się w hotelu to standardowo obciążają kartę całą płatnością. |
Autor: | Marysiek [ 19 Sty 2017 15:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
To trochę inna sprawa, bo potraktowali to jako no-show. W takim wypadku często jest tak że obiekt ma prawo pobrać opłatę (np. za pierwszą noc) JEDNOCZEŚNIE anulując rezerwację. Czy w warunkach rezerwacji był check-in do 16:00? |
Autor: | panprofesor82 [ 19 Sty 2017 15:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@Marysiek Warunki rezerwacji: Zameldowanie sobota 5 listopada 2016 (14:00–00:00) Zapłacisz podczas pobytu w obiekcie. A mimo wszystko hotel zrobił tak jak im się to podobało. |
Autor: | grens [ 19 Sty 2017 20:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
panprofesor82 napisał(a): W hotelu pokazano mi wydruk z terminala i z niego jednoznacznie wynikało, że nie była to próba preautoryzacji tylko próba obciążenia. Tak samo tłumaczył mi pracownik hotelu, że mają swoje zasady i jeśli do godziny 16 nie pojawiłem się w hotelu to standardowo obciążają kartę całą płatnością. Skoro w hotelu pokazano ci wydruk z terminala, tzn że to hotel chciał obciążyć Cię za pobyt, bo się nie zjawiłeś do 14. Nie udało się to anulowali rezerwację (bo niby dlaczego nie). Przecież można było dać znać że będziesz później i myślę, że nie byłoby problemu. |
Autor: | panprofesor82 [ 20 Sty 2017 09:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@grens Po pierwsze jeśli bym się zjawił przed 14 to bym nie mógł wejść do pokouju. Po drugie dlaczego w warunkach na bookingu piszą, że zameldowanie jest do godziny 24, płatność będzie dokonana na miejscu, a moją kartę chcieli obciążyć około godziny 11 przed południem (taka godzina widniała na wydruku z terminala). Jak dla mnie jest lecenie sobie w bambuko i tyle. Ale reasumując wszystko skończyło się pozytywnie, znaleźliśmy całkiem inny hotel, w o wiele lepszej lokalizacji ![]() |
Autor: | jacek96 [ 20 Sty 2017 09:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
To oczywiście nie powinno mieć miejsca, jednak to nie jest wina bookingu, tylko hotelu. To on próbował obciążyć kartę, niezgodnie z warunkami i to on podaje bookingowi warunki płatności i anulacji, a portal tylko umieszcza je na stronie, sam ich nie wymyśla. Gdy byłeś w tym hotelu, to miałeś okazje powiedzieć im co o nich myślisz, zamiast wylewać żale pod adresem niewinnego bookingu. |
Autor: | miriam [ 20 Sty 2017 09:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
panprofesor82 napisał(a): Sam miałem sytuację gdy w trakcie podróży booking po nieudanej próbie OBCIĄŻENIA KARTY (w warunkach było jasno napisane, że płatność na miejscu) skasował mi rezerwację i o północy będąc prawie 4000km od domu w hotelowej recepcji dowiedziałem się, że we czworo nie mamy gdzie spać i infolinia bookingu wypięła się na nas:/ Masz rację,że to booking ponosi też odpowiedzialność i nie jest niewinny,bo to on fizycznie anulował ci rezerwację,hotel sam nie może tego zrobić.W tej sytuacji miałeś prawo do podania w ciągu doby danych innej karty do obciążenia. |
Autor: | panprofesor82 [ 20 Sty 2017 11:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie omieszkaliśmy powiedzieć co o nich myślimy zarówno w recepcji jak i kolejnego dnia menadżerowi. A do bookingu mam żal, że podczas rozmowy telefonicznej w chwili zaistnienia tak nieprzyjemnej sytuacji całkowicie olali klienta. Jedyne co powiedziała pani na infolinii, to że może nam poszukać innego hotelu w okolicy. Jednym słowem ... porażka. Tak swoją drogę, to praktycznie każdy klient miał jakieś problemy przy zameldowaniu i czekał po 1-2 godziny na wyjaśnienie sprawy (zazwyczaj ze skutkiem negatywnym). Ku przestrodze może napiszę co to za obiekt: Auris Hotel Apartments Deira. |
Autor: | grens [ 20 Sty 2017 13:10 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
panprofesor82 napisał(a): @grens Po pierwsze jeśli bym się zjawił przed 14 to bym nie mógł wejść do pokouju. Oczywiście masz rację ![]() |
Strona 88 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |