Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 87 z 313

Autor:  Zielony^ [ 03 Sty 2017 14:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

1. Pytanie.
Zrobiłem rezerwację apartamentów w Austrii przez Booking. Bezzwrotne (chyba błąd cenowy. Nie było opcji z możliwością anulacji) - podałem dane kredytówki.
Na razie nie planuję, ale z ciekawości pytam.
Zgodnie z Austriackim prawem Hotel może (i chyba powinien) wymagać zaliczki. Jest informacja, że jest zaliczka nie wpłynie w ciągu tygodnia od rezerwacji - rezerwacja przepada.
I tu pytanie - czy przepada i się "zeruje" (nie ściągają nic z karty) czy też przepada, ale z karty z założenia ściagają?
Zapytałbym Hotel, ale nie chce się w oczy rzucać...
Akurat termin dokonania wpłaty upływa w momencie, w którym prognoza pogody będzie bardziej prawdopodobna i możliwe że będę się próbował wycofać.

2. Info - ostatnio pierwszy raz spotkałem się z podbijaniem ceny.
Dwa komputery, identyczne parametry wyszukiwania, jeden obiekt = dwie różne ceny. Na jednym komp. - zalogowane konto GENIUS - 140zł/pok, a na drugim, bez logowania - 110zł/pok. Po wylogowaniu i wejściu w trybie Incognito na tym pierwszym cena również spadła do 110.
Nie wiem czy wpływ miało rozpoczęcie procesu rezerwacji innego obiektu czy coś innego, ale trochę mnie zaskoczyli.

Autor:  miriam [ 03 Sty 2017 15:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌Zielony^‌ Nie skorzystanie z bezzwrotnej rezerwacji z reguły wiąże się z poniesieniem przewidzianych kosztów i nie musi od tego zwalniać brak w terminie wpłaty zaliczki.Oczywiście ostatecznie wszystko zależy od obiektu,który może ale nie musi skorzystać ze swoich praw.Gdybyś jednak nie jechał to nie zostawiaj spraw swojemu biegowi a skontaktuj się z bookingiem i pewnie postarają się to dla ciebie załatwić bez kosztów zwłaszcza jeśli cena zaniżona to i hotelowi może być to na rękę.Druga sprawa,którą poruszyłeś jest ciekawa i może trzeba będzie zwracać w przyszłości na to uwagę. ;)

Autor:  Anonymous [ 03 Sty 2017 15:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Zielony^ napisał(a):

Zgodnie z Austriackim prawem Hotel może (i chyba powinien) wymagać zaliczki. Jest informacja, że jest zaliczka nie wpłynie w ciągu tygodnia od rezerwacji - rezerwacja przepada.
I tu pytanie - czy przepada i się "zeruje" (nie ściągają nic z karty) czy też przepada, ale z karty z założenia ściagają?
Zapytałbym Hotel, ale nie chce się w oczy rzucać...


WSZYSTKO MASZ w warunkach danej rezerwacji, poczytaj dokładnie wszystko z najechaniem na wszystkie pola, będziesz wiedział jakie masz warunki, do tego muszą być określone w POTWIERDZENIU
Jak masz rezerwację jako potwierdzoną nie wiem z czego wynika twój strach przed kontaktem z hotelem (choćby po podaniu nazwiska z rezerwacji zapytasz o której najpóźniej możesz przyjechać)
Jak cena wynika z błędu lepiej i tak to wyjaśniać, w zależności od skali postawa booking i hotelarza bywa różna, często pozytywna, a i wtedy masz pewność co do rezerwacji

poniżej link do ostatniego błędu cenowego na booking
booking-hotel-w-rzymie-w-styczniu-na-3-dni-za-2eur,230,104973&p=864410&hilit=20+euro#p864410

Autor:  Woyluk [ 05 Sty 2017 19:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam serdecznie,

mam pytanie związane z odwołaniem reklamacji w Booking.com

Stan faktyczny:
Około 2 tygodni temu zarezerwowałem po rewelacyjnej cenie hotel NH w Budapeszcie, cena wynosiła około -75% wartości jaką na swojej oficjalnej stronie ma hotel NH oraz była oznaczona etykietą "wyjątkowa oferta". Rezerwacja się udała i dostałem potwierdzenie. Znając jednak różne historie i czytając forum ( w związku z błędami w systemi booking ), napisałem bezpośrednio do hotelu czy otrzymali moją rezerwacje. Nie otrzymałem odpowiedzi ale po paru godzinach dostałem maila od booking, że moja rezerwacja została anulowana z powodu "oczywistego błędu". Nie zgodziłem się z wykładnią booking.com tego przepisu wobec mojej sytuacji i napisałem maila, który ogólnie mówił o tym, że nie ma w tym przypadku do czynienia z oczywistym błędem oraz nadal uważam, że nasza umowa jest ważna, wobec czego liczę na jej respektowanie. Teraz, po tygodniu od wysłania tej wiadomości dostałem takie info od booking.com ( jak na obrazku ).

Moję pytanie ?
Czy to autentyczny mail ? Ktoś miał do czynienia z taka sytuacją ? Zgadzać się czy iść w stronę utrzymania naszej umowy ?

Autor:  Woyluk [ 05 Sty 2017 19:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tu jest zdjęcie

Załączniki:
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png [ 371.14 KiB | Obejrzany 1476 razy ]

Autor:  Anonymous [ 05 Sty 2017 19:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jest to normalna na teraz UGODOWA procedura Booking, radzę skorzystać

Autor:  miriam [ 05 Sty 2017 21:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@Woyluk Ciesz się,że w ogóle coś zaproponowali.Jeszcze nie tak dawno kasowali takie rezerwacje tylko pisząc jak to im niby przykro.W sumie niepotrzebnie się kontaktowałeś z hotelem bo o ile pamiętam to ta cena była w dacie 11.II i gdyby sami przypomnieli sobie np.na tydzień przed, miałeś szansę więcej ugrać a nawet skorzystać z tak "okazyjnej" jak na 5 gwiazdek ceny.To tak na przyszłość jak trafisz kiedyś ponownie na super promocję ;)

Autor:  jacek96 [ 05 Sty 2017 22:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nic by nie ugrał, bo anulacja najpierw leciała, więc dla hotelu on nie istniał jako gość. Dat było kilka i rożnych terminach leciały anulacje.
W jego przypadku zachodzi zbieżność czasowa pomiędzy kontaktem z hotelem, a anulacja, ale moze być przypadkowa. Myślę, że booking dobrze wyczyścił te rezerwacje, bo łatwym algorytmem je można wylapac ;)

Autor:  orfik11 [ 06 Sty 2017 00:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jacek96 napisał(a):
Nic by nie ugrał, bo anulacja najpierw leciała, więc dla hotelu on nie istniał jako gość. Dat było kilka i rożnych terminach leciały anulacje.
W jego przypadku zachodzi zbieżność czasowa pomiędzy kontaktem z hotelem, a anulacja, ale moze być przypadkowa. Myślę, że booking dobrze wyczyścił te rezerwacje, bo łatwym algorytmem je można wylapac ;)

Witam. Otóż nie koniecznie wszystkie wyczyścili czego sam jestem przykładem mówiąc tak trochę żartem. Również zarezerwowałem wówczas hotel, piękny chociaż trzy gwiazdkowy na cudownej wyspie. Wakacje. Dwa tygodnie dla dwóch osób ze śniadaniami za ...105 zł. Oczywiście mam zamiar lecieć ha ha. Póki co lecę. :D Pozdrawiam

Autor:  jacek96 [ 06 Sty 2017 08:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Zawsze ktoś się prześlizgnie, życzę powodzenia w honorowaniu rezerwacji, choć jestem sceptyczny. Co nie znaczy, że się nie może powieść; sam skorzystałem niedawno z hotelu 5* w Monachium za 5€.

Autor:  _ralf [ 07 Sty 2017 14:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Zielony^ napisał(a):
(...)

2. Info - ostatnio pierwszy raz spotkałem się z podbijaniem ceny.
Dwa komputery, identyczne parametry wyszukiwania, jeden obiekt = dwie różne ceny. Na jednym komp. - zalogowane konto GENIUS - 140zł/pok, a na drugim, bez logowania - 110zł/pok. Po wylogowaniu i wejściu w trybie Incognito na tym pierwszym cena również spadła do 110.
Nie wiem czy wpływ miało rozpoczęcie procesu rezerwacji innego obiektu czy coś innego, ale trochę mnie zaskoczyli.


Miałem już taką sytuację. Używałem tableta i pc (oba jako niezalogowany) w tym samym czasie z tego samego IP. Na tablecie cena była dużo lepsza, próbowałem ją uzyskać na PC stosując różne sztuczki jak incognito itp. ale ostatecznie się nie udało i dokończyłem zakup na tablecie.

Autor:  kubasmen [ 07 Sty 2017 18:25 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@_ralf na tablecie korzystałeś z aplikacji czy strony mobilnej?

Autor:  _ralf [ 08 Sty 2017 14:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Korzystałem ze strony mobilnej. Często szukamy równolegle i to był jeden taki przypadek.

Autor:  grens [ 12 Sty 2017 14:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dlaczego są różne ceny nie mogę skumać. Objaśni ktoś w prostych słowach ;)

Załączniki:
booking.jpg
booking.jpg [ 190.29 KiB | Obejrzany 1059 razy ]

Autor:  namteH [ 12 Sty 2017 15:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌grens‌
No bo masz 4 (2*2)kombinacje różniące się tym czy jest ze śniadaniem i czy oferta jest zwrotna lub nie.

Autor:  maczala1 [ 12 Sty 2017 15:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌grens‌
Czego konkretnie nie możesz skumać ?
Masz cztery rózne oferty na ten sam pokój: bezzwrotna (ze śniadaniem i bez) oraz zwrotna (ze śniadaniem i bez).
Wybierasz ofertę, która najbardziej odpowiada i po krzyku :)

edit:
Jeżeli chodzi o ceny,to na bookingu jest często mętlik w cenach, bo na różne oferty mają w danej chwili różne rabaty.
Trzeba zawsze sobie przeliczyć każdą ofertę i wybrać najlepszą.

Autor:  miriam [ 12 Sty 2017 15:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌grens‌ Logiczne to nie jest,ale booking nie pierwszy raz tak ma.Po prostu błędnie ustawione stawki.Zazwyczaj jest wyższa cena przy rezerwacjach zwrotnych a tu coś im się pomieszało i nie ma to nic wspólnego ze śniadaniami ;)

Autor:  d-t-x [ 12 Sty 2017 16:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ale czemu oferta bezzwrotna bez śniadania jest droższa niż opcja z płatnością na miejscu - tego skumać nie potrafię.

Autor:  krasnal [ 12 Sty 2017 17:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Czasami po prostu tak jest. Nie ma to logicznego uzasadnienia, ale samemu kilka razy zdarzyło mi się kupić taką ofertę.

Autor:  grens [ 12 Sty 2017 19:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i brak opieprzu, bo w zasadzie po głębszej analizie ma to sens. Może to przez niskie ciśnienie i brak kawy?
Ostatni wariant który psuje logikę nie jest "dzisiejszą okazyjną ceną" i to mnie zmyliło.

Jednak nie ma sensu bo bezzwrotna jest droższa od zwrotnej :) ale po wyjaśnieniach już "kumam" a raczej przyjmuję świat takim jakim jest. :lol:

Strona 87 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/