Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 85 z 313

Autor:  d-t-x [ 06 Gru 2016 14:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Chargeback w banku? Na jakiej podstawie?
Najpierw, to Ty weź potwierdzenie rezerwacji i sprawdź, czy rzeczywiście istniała bezpłatna możliwość jej odwołania, czy tylko Ci się wydawało.

Autor:  Marysiek [ 06 Gru 2016 14:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Shelter napisał(a):
Mam taki problem, zarezerwowałem hotel w Bernago (ITA), wydaje mi się, ze było napisane, że bezpłatna możliwość anulowania rezerwacji.


Ale wydaje ci się czy wiesz? Bezpłatna anulacja często jest możliwa tylko do określonej daty, do kiedy mogłeś odwołać bezpłatnie?

Autor:  namteH [ 06 Gru 2016 14:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Tak jak pisze Marysiek: sprawdź w potwierdzeniu, które na pewno dostałeś przy rezerwacji, do kiedy jest darmowa anulacja.

Autor:  peter291 [ 12 Gru 2016 19:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Cześć.

Proszę o poradę :) Zarezerwowałem na booking hostel na 2 noce - od 30 grudnia do 1 stycznia. Rezerwację mogę bezpłatnie odwołać do 22 grudnia.

Zmieniły nam się nieco plany i chcielibyśmy przenocować w Budapeszcie jedynie w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia. Sądziłem, że skoro jest możliwość całkowitego, bezpłatnego anulowania rezerwacji to skrócenie jej o 1 dzień również nie będzie problemem. Tymczasem na booking nie mogę zmienić terminu rezerwacji. Wyświetla się komunikat: "Przepraszamy, zmiana nie została wprowadzona - ta rezerwacja nie może zostać przeniesiona na wybrane daty".

Co mogę teraz z tym zrobić? Napisać prośbę do hostelu? Dzięki z góry za podpowiedzi :)

Autor:  miriam [ 12 Gru 2016 20:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Możesz też zadzwonić do Booking.com na polską infolinię może ci pomogą Numer krajowy: 22 306 08 57

Autor:  Marysiek [ 12 Gru 2016 20:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Niektóre obiekty mają minimalną ilość noclegów, może ten ma minimum ustawione na 2 noce.

Autor:  photolucas84 [ 12 Gru 2016 20:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

pisz lub dzwoń do booking - jak zadzwonisz to szybciej pomogą. Mi zawsze pomagali. Niekiedy miałem ładne jazdy ale tylko i wyłącznie z winy hosteli, hoteli, ale interwencja w booking zawsze pomagała. Nie wiem czy uda się u Ciebie zmienić z 2 dni na jeden ale próbuj. W razie braku możliwości skrócenia noclegu - anuluj obecny i rezerwuj na nowo inny. Jezeli sie na to zdecydujesz to możesz pierwsze zarezerwować inny nocleg a dopiero po jego rezerwacji anulować ten co masz - tak jest bezpieczniej. Ale pierwsze telefon do booking.
Mi zawsze pomagali ale tylko raz miałem sytuacje "z mojej winy" - którą wyprostowali bez problemów i opłat. A tak to sytuacje z winy hosteli i hoteli

Autor:  StaWas [ 16 Gru 2016 13:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Przez wiele lat korzystałem z booking.com bez żadnych problemów, a ewentualne niedomówienia z hotelami (błędne ceny) były załatwiane polubownie z pomocą agencji. W ostatnich latach zdarzyły się jednak 2 sytuacje, które sprawiły, że nie będę więcej z ich usług korzystał.
1. Lizbona wracając z Madery z żoną i dorosłą córką. Specjalnie załatwiliśmy rezerwację lotniczą tak, aby spędzić popołudnie, wieczór i noc w Lizbonie. Przez Booking.com załatwiliśmy apartament. Po przyjeździe wczesnym popołudniem okazało się, że do apartamentu nie ma dostępu. Usytuowany w bloku na XIV piętrze. Po pół godzinie czekania ktoś wchodził do bloku, więc poprosiłem o wpuszczenie. Okazało się, że to akurat osoba, która nasz apartament wynajęła na tydzień od dnia poprzedniego. Telefon do warszawskiego oddziału B.c pozwolił ustalić, że rezerwacja została odwołana przez właściciela apartamentu w związku z "awarią kanalizacyjną". My możemy skorzystać bez dopłaty z noclegu w mieszkaniu właściciela apartamentu. Z otrzymanych namiarów wynikło, że mieszkanie oddalone jest od Lizbony o ponad 30 km i praktycznie nie istnieje komunikacja, z której moglibyśmy skorzystać. Po kolejnym telefonie okazało się, że w tej chwili nie mogą się z właścicielem skontaktować, bo aktualnie nie dysponują nikim znającym język chiński, a tylko po chińsku z właścicielem mieszkania można się dogadać. Po kolejnych 2 godzinach czekania okazało się, że właściciel mieszkania może po nas przyjechać o godzinie 21. Gdy nie wyraziłem na to zgody, obiecano szukać noclegu zastępczego, który znaleziono około godziny 18. Wcześniej, około 15:30 żona z córką pojechały metrem do centrum. Szczęśliwie znaliśmy już Lizbonę i chcieliśmy tylko ją sobie przypomnieć i pooddychać atmosferą. O 18:30 ruszyłem taksówką z bagażami do apartamentu, gdzie dotarłem około 19. Żonę i córkę spotkałem w centrum około 20. Booking com pokrył różnicę ceny (10 EUR) i przejazdy taksówkami - pomiędzy apartamentami i rano na lotnisko, a także koszty rozmów telefonicznych. Finansowo w porządku, ale organizacyjnie nie do zaakceptowania. Nie sprawdzili, gdzie się mieści "zastępczy nocleg", ani nie zapytali, czy mamy ochotę nocować w mieszkaniu właściciela.
2. Około 10 tygodni temu zarezerwowałem apartament w Londynie od 14 do 21 czerwca. 2 dni temu otrzymałem, że rezerwacja, której koszt został już ściągnięty przez hotel zgodnie z warunkami rezerwacji, została anulowana, ponioeważ Booking.com rozwiązała umowę z tym hotelem. Mogę wystąpić do swojego banku o wycofanie dokonanej transakcji, a w przypadku braku takiej możliwości mam przedstawić odpowiednie pismo z banku. Booking.com nie zapewni zastępczego noclegu ani nie pokryje żadnych strat. Na kolejne maile Booking.com w ogóle nie odpowiada. Samolot i transfery lotniskowe też już mam opłacone. W tej sytuacji powaznie zastanawiam się nad pozwaniem Booking.com do sądu.

Autor:  lataczuk [ 16 Gru 2016 13:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

I zarejestrowales/as sie tu tylko po to zeby sie z nami tym podzielic?

Autor:  becek [ 16 Gru 2016 13:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

StaWas napisał(a):
Przez wiele lat korzystałem z booking.com bez żadnych problemów, a ewentualne niedomówienia z hotelami (błędne ceny) były załatwiane polubownie z pomocą agencji. W ostatnich latach zdarzyły się jednak 2 sytuacje, które sprawiły, że nie będę więcej z ich usług korzystał.
1. Lizbona wracając z Madery z żoną i dorosłą córką. Specjalnie załatwiliśmy rezerwację lotniczą tak, aby spędzić popołudnie, wieczór i noc w Lizbonie. Przez Booking.com załatwiliśmy apartament. Po przyjeździe wczesnym popołudniem okazało się, że do apartamentu nie ma dostępu. Usytuowany w bloku na XIV piętrze. Po pół godzinie czekania ktoś wchodził do bloku, więc poprosiłem o wpuszczenie. Okazało się, że to akurat osoba, która nasz apartament wynajęła na tydzień od dnia poprzedniego. Telefon do warszawskiego oddziału B.c pozwolił ustalić, że rezerwacja została odwołana przez właściciela apartamentu w związku z "awarią kanalizacyjną". My możemy skorzystać bez dopłaty z noclegu w mieszkaniu właściciela apartamentu. Z otrzymanych namiarów wynikło, że mieszkanie oddalone jest od Lizbony o ponad 30 km i praktycznie nie istnieje komunikacja, z której moglibyśmy skorzystać. Po kolejnym telefonie okazało się, że w tej chwili nie mogą się z właścicielem skontaktować, bo aktualnie nie dysponują nikim znającym język chiński, a tylko po chińsku z właścicielem mieszkania można się dogadać. Po kolejnych 2 godzinach czekania okazało się, że właściciel mieszkania może po nas przyjechać o godzinie 21. Gdy nie wyraziłem na to zgody, obiecano szukać noclegu zastępczego, który znaleziono około godziny 18. Wcześniej, około 15:30 żona z córką pojechały metrem do centrum. Szczęśliwie znaliśmy już Lizbonę i chcieliśmy tylko ją sobie przypomnieć i pooddychać atmosferą. O 18:30 ruszyłem taksówką z bagażami do apartamentu, gdzie dotarłem około 19. Żonę i córkę spotkałem w centrum około 20. Booking com pokrył różnicę ceny (10 EUR) i przejazdy taksówkami - pomiędzy apartamentami i rano na lotnisko, a także koszty rozmów telefonicznych. Finansowo w porządku, ale organizacyjnie nie do zaakceptowania. Nie sprawdzili, gdzie się mieści "zastępczy nocleg", ani nie zapytali, czy mamy ochotę nocować w mieszkaniu właściciela.
2. Około 10 tygodni temu zarezerwowałem apartament w Londynie od 14 do 21 czerwca. 2 dni temu otrzymałem, że rezerwacja, której koszt został już ściągnięty przez hotel zgodnie z warunkami rezerwacji, została anulowana, ponioeważ Booking.com rozwiązała umowę z tym hotelem. Mogę wystąpić do swojego banku o wycofanie dokonanej transakcji, a w przypadku braku takiej możliwości mam przedstawić odpowiednie pismo z banku. Booking.com nie zapewni zastępczego noclegu ani nie pokryje żadnych strat. Na kolejne maile Booking.com w ogóle nie odpowiada. Samolot i transfery lotniskowe też już mam opłacone. W tej sytuacji powaznie zastanawiam się nad pozwaniem Booking.com do sądu.

sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie


Image

Autor:  jacek96 [ 16 Gru 2016 13:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@StaWas
Nie zastanawiaj się, tylko pozywaj i opisz nam dokładnie przewód sądowy.
Ja po raz kolejny otrzymałem pomoc od bookingu, gdy hostel w S.P.z powodu dużego obłożenia nie uznał mojej rezerwacji, tłumacząc się, że ostatniej nocy w pokoju została zbita szyba :mrgreen:

Autor:  robuś [ 18 Gru 2016 13:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam. Zarezerwowałem na bookingu apartament w Pradze. Apartament dopiero zaczął współprace z bookingiem, więc nie ma żadnej opinii.Myślicie, że można bez obaw? Dodam, że apartament nie ma nigdzie żadnej opinii, jest całkiem świeży.

Autor:  d-t-x [ 18 Gru 2016 13:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ktoś musi napisać tą pierwszą opinię...

Autor:  jacek96 [ 18 Gru 2016 15:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Są tego plusy, gdyż początkujący obiekt ma preferencyjne ceny.
Akurat miejscówki w Pradze, bym sie nie obawiał, bo tam baza noclegowa jest na wysokim poziomie, wiec obiekt o niskim standardzie nie przetrwa.

Autor:  thurin.cz [ 18 Gru 2016 15:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Poza tym możesz sprawdzić opinie na Tripadvisorze, o ile obiekt tam jest ;)

Autor:  robuś [ 18 Gru 2016 16:11 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

no właśnie chodzi o to, że go nie ma

Autor:  d-t-x [ 18 Gru 2016 16:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To zarezerwuj sobie inny obiekt. Są ich setki, jak nie tysiące w Pradze. Sprawdzonych. Czemu akurat do tego tak się przyspawałeś?

Autor:  miriam [ 18 Gru 2016 17:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌robuś‌ Nie przejmuj się tym,że obiekt jest nowy i nie ma jeszcze opinii.Takie obiekty często bardzo się przykładają aby zebrać pierwsze pozytywne opinie.Jeśli cena i lokalizacja ci pasuje to rezerwuj :)

Autor:  robuś [ 18 Gru 2016 18:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dzięki i tak też zrobie.A dlaczego ten obiekt? Jak to w nowych obiektach, cena atrakcyjna i powierzchnia lokalu. Ja nawet swoje mieszkanie mam mniejsze :D

Autor:  namteH [ 18 Gru 2016 18:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeśli ma zdjęcia i opis jest w miarę poprawny to raczej nie masz się czego obawiać. Możesz także przejście się po google street view żeby zobaczyć co jest w miejscu tego hotelu. Również zapisz sobie (na wszelki wypadek) telefon do bookinga.

Strona 85 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/