Autor: | boots [ 06 Lis 2016 23:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Czy dobrze rozumiem, że płatność kartą nie została pobrana (gwarantowana, przetworzona), a więc rezerwacja nie została dokonana? O co się zatem awanturujesz??? |
Autor: | jacek96 [ 06 Lis 2016 23:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W niektórych przypadkach booking blokuje należność, wiec brak terminala w hotelu o niczym jeszcze nie świadczy. Wina nie jest ewidentna, gdyż jak sam pisałeś, początkowo wprowadziłeś złą kartę. Mogłeś anulować, jak przy pierwszej rezerwacji i po raz trzeci zarezerwować i byłoby ok. Ja mam następne dobre doświadczenie. Za ich pośrednictwem hotel anulował mi rezerwacje bezzwrotną. Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli. |
Autor: | Biko [ 06 Lis 2016 23:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytat ![]() ![]() ![]() Brak możliwości potwierdzenia rezerwacji za pomocą KK ![]() ![]() |
Autor: | radas86 [ 06 Lis 2016 23:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Rezerwacja nie potwierdzona kartą kredytową więc na jakie koszty Cie booking narazil? Troche ogarnięcia i temat byłby szybko rozwiazany.. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | kiew [ 07 Lis 2016 00:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Zarazerwowałem hotel za 280pln, po dwóch tygodniach dostałem informację że to błąd cenowy i hotel nie uzna tej rezerwacji i że poprawna cena, wraz ze specjalną zniżka dla mnie z powodu niedogodności to 400zł i czy akceptują stawkę. Odpisałem powołując się ich regulamin, że rezerwacja to wiążąca umowa i że wiążąca nie jest tylko w przypadku oczywistych błędów, a 280zł vs 400zł to raczej oczywisty błąd nie jest. Po godzinie dostałem odpowiedź, że przepraszają i uznają stawkę w pierwotnej wysokości. Także czasem nie jest tak źle z tym bookingiem. |
Autor: | oskiboski [ 12 Lis 2016 12:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Info z hotelu, ze maja jakas awarie i nie moga mnie przyjac, dostalem propozycje nowego noclegu, drozszego i takie cos Cytuj: Choć koszt rezerwacji w obiekcie będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty. Trwa to miesiącami taki zwrot czy pyk pyk i po sprawie ? Bo sli miesiacami to oleje i wezme cos innego |
Autor: | chris0o [ 12 Lis 2016 12:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
U mnie trwało to dosłownie kilka dni. Pisałem o tym w tym wątku. Babka do mnie dzwoniła w dniu noclegu, który został odwołany z powodu awarii bojlera bodajże, zaproponowała nocleg, 15E drożej. Potem wysłałem im mailem rachunek z hotelu i przysłali specjalny link w którym miałem podać dane karty i na ta kartę zrobili zwrot 15E. |
Autor: | oskiboski [ 12 Lis 2016 13:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
U mnie też bojler ![]() |
Autor: | fiutti [ 04 Gru 2016 17:34 ] |
Temat postu: | rezerwacja oferty bezwrotnej booking |
Witam 3 tygodnie temu zarezerwowałem ofertę bezwrotną na Teneryfie. 10 dni temu napisałem do hotelu, że zgubiłem dokumenty i nie wiem czy przyjadę zwracając się tym samym z anulowanie rezerwacji bez kosztów. Na odpowiedź czekałem 3 dni ( na moje poprzednie maile związane z pytaniami ogólnymi dot. rezerwacji odpowiadali w ciągu godziny ) i nie dostałem odpowiedzi pomimo interwencji booking. czwartego dnia napisałem , że odzyskałem nie wszystkie dokumenty ( niestety portfel bez pieniędzy i prawa jazdy ) i czy moja rezerwacja jest aktualna odpisali, że tak. Dopiero wtedy po 4 dniach ! Nie mam natomiast zamiaru jeździć po wyspie taksówkami Skłoniło mnie to do poczytania tripadvisor ( szkoda , że nie przed zarezerwowaniem oferty ) i hotel a właściwie domki letniskowe mają skrajne oceny od tragicznych do dobrych. Karta moja gwarantująca rezerwację jest zastrzeżona więc jak nie przyjadę to jaka jest realna możliwość ściągnięcia tej kwoty przez hotelarza to żadna sieciówka a prywatna oferta wrzucona na booking. wiem , że to mój błąd rezerwacje bezzwrotne nigdy więcej. Ktoś ma takie doświadczenia? |
Autor: | miriam [ 04 Gru 2016 18:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@fiutti Karta była zastrzeżona już jak rezerwowałeś?Ważne też czy chodzi o dużą kwotę za to anulowanie i ile dni do zameldowania.Im mniejsza kwota tym większa szansa,że nie będą zainteresowani dochodzeniem. |
Autor: | lukas63 [ 04 Gru 2016 18:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Rezerwacja jest bezzwrotna więc czego oczekujesz? |
Autor: | Marysiek [ 04 Gru 2016 18:20 ] |
Temat postu: | Re: rezerwacja oferty bezwrotnej booking |
fiutti napisał(a): wiem , że to mój błąd rezerwacje bezzwrotne nigdy więcej. Przede wszystkim błąd że najpierw rezerwujesz a dopiero potem szukasz opinii. Aż dziwne że nie obciążyli karty od razu, przy rezerwacjach bezzwrotnych często tak się dzieje. |
Autor: | fiutti [ 04 Gru 2016 18:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
karta była aktywna po rezerwacji zgubiłem dokumenty rezerwacja 220 euro czyli około 1000 złotych boli natomiast to że hotelarz miał 11 dni na odwołanie rezerwacji i wrzucenie oferty od nowa choćby jakiś kompromis są sytuacje życiowe na które nie mamy wpływu 4 dni nie odezwał się dopiero jak napisałem do booking , że mnie olewa łaskawie odpisał , że rezerwacja jest ważna |
Autor: | Bruner [ 04 Gru 2016 18:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Chyba pomyliłeś hotelarza z ubezpieczalnią. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | miriam [ 04 Gru 2016 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@fiutti To jednak napisz jeszcze raz grzeczną prośbę do Booking.com i obiektu(o ile jesteś pewny,że na 100% rezygnujesz),że jednak prosisz o bezkosztową anulację w związku z poniesionymi stratami i koniecznością zastrzeżenia dokumentów, łącznie z kartą służącą do opłacenia pobytu i takie tam inne argumenty i licz na zrozumienie, może się zgodzą jak im uświadomisz,że ściągnięcie kwoty nie będzie proste.Tak będzie uczciwiej niż nie przyjechać i unikać zobowiązania ![]() |
Autor: | art77 [ 04 Gru 2016 18:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
dlaczego dla obiektu ściągniecie kasy nie będzie proste?? pewnie zrobili jakąś preautoryzacje na 1 euro którą potem zwolnili sprawdzając że karta jest ok. Teraz ją obciąża a bank Ci przyśle to do zapłacenia. To że karta jest zastrzeżona nie ma znaczenia. Umowę zawarłeś gdy karta była ok i bank i Ty musicie się z tego wywiązać. Jedynie grzeczna prośba i ludzkie podejście ze strony obiektu może rozwiązać tą sytuację. |
Autor: | fiutti [ 04 Gru 2016 19:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
tak też zrobię ale nie liczę na pozytywne zakończenie sprawy. przez 4 dni nie odezwał się to i teraz zdania raczej nie zmieni. preautoryzacji nie robili bo sprawdzałem na infolinii banku konta nie obciążą a mogą tylko kartę więc opcja preaautoryzowanej karty zastrzeżonej odpada tak się nie da po to jest zablokowanie karty aby nikt jej nie użył a do rachunku mam dostęp tylko ja lub komornik z sądowym tytułem wykonawczym |
Autor: | miriam [ 04 Gru 2016 19:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Obciążenie karty po zastrzeżeniu nie przebiega z automatu ,choć to prawda,że nie jest niemożliwe(sądownie).Małe obiekty często nie preautoryzują karty. |
Autor: | fiutti [ 04 Gru 2016 19:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
dziękuję za wypowiedzi jak coś nowego ustalę to napiszę |
Autor: | Shelter [ 06 Gru 2016 14:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mam taki problem, zarezerwowałem hotel w Bernago (ITA), wydaje mi się, ze było napisane, że bezpłatna możliwość anulowania rezerwacji. Jednak znalazłem lepszą ofertę w Mediolanie. Chciałem anulować rezerwację, a tam wyskakuje mi, że muszę zapłacić 25 euro ;O (1 noc, 1dzień). Napisałem bezpośrednio do hotelu o możliwość bezpłatnej rezygnacji, to samo do booking.com. Co mogę jeszcze w takiej sytuacji zrobić ? To wirtualna karta, więc jak ją zamknę to nie ściągną potem żadnej gotówki, czy w ostateczności zrobić chargeback w banku ? |
Strona 84 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |