Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 83 z 313

Autor:  jacek96 [ 02 Paź 2016 14:51 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Na plus tego portalu przemawia fakt, ze obiekty nie mogą samodzielnie odwoływać rezerwacji.
Nie wiem jak wygląda sytuacja u innych, ale wydaje mi się, że na niektórych portalach istnieje taka możliwość.

Autor:  chris0o [ 02 Paź 2016 15:10 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Kto wie.. Może u mnie z tą awarią to była ściema tylko by mnie spławić ;)? Na szczęście płatność miałem dopiero na miejscu, więc nie musiałem się "bujać" ze zwrotem ojrosów od obiektu ;)

Autor:  dziku [ 03 Paź 2016 09:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Wie ktoś może na jakich warunkach (jest gdzieś regulamin) i w jakich terminach od odbycia noclegu zwracany jest % kosztów na konto wizzair?

Autor:  maczala1 [ 03 Paź 2016 09:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Wie to wiele osób :)
5-kredytu-wizz-air-przy-rezerwacji-zakwaterowania,81,71305&start=200

Autor:  mikiomah [ 03 Paź 2016 19:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Czy booking ma możliwość ustawienia alertu dostępności? Chodzi mi o to żeby dostać cynk, że pojawiły się jakieś nowe opcje hotelowe w danych datach. Mnóstwo hoteli ma opcje odwołania rezerwacji za darmo, a do wyjazdu mnóstwo czasu, więc domyślam się że wiele osób robi kilka rezerwacji, a na koniec odwołuje to co sie nie spodoba. Czyli to co dziś ma "brak pokoi" jutro może byc wolne. I na te właśnie opcje chciałbym zapolować ;) Czy jednak trzeba codziennie włazić i szukać "z ręki"?

Autor:  d-t-x [ 03 Paź 2016 19:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Niestety, nie ma. Sam tego szukałem.

Autor:  tartal [ 03 Paź 2016 22:47 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

kiedyś było, taki powiadamiacz jak pojawiała sie dostępność..

Autor:  JaPiszęAWyCzytacie! [ 23 Paź 2016 12:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Czy rezerwując noclegi przez booking.com na miejscu w miejscu noclegu muszę mieć to potwierdzenie, które otrzymałem na maila?

Autor:  mzukowski [ 23 Paź 2016 12:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nigdy mi się nie zdarzyło żeby było potrzebne, zawsze wystarczało nazwisko. Ale jakby co jest też aplikacja mobilna, zawsze można mieć na wszelki wypadek.

Autor:  Elena_2016 [ 25 Paź 2016 10:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

bardzo długi ten wątek, nie mogę znaleźć czego szukam:

jak zarezerwuję kartą kredytową innej osoby np. męża, a na miejscu w hotelu nie będę mieć tej karty (bo nie moja) i na miejscu moge zapłacic np. gotówką?
Czy jest konieczność zapłaty kartą, jak podałam jej dane?

W hotelach, które rozpatruję, jest w jednym przypadku: oferta bezzwrotna (przedpłata, zostaniesz obciążony przedłatą będącą całkowita ceną rezerwacji po jej dokonaniu)
Czyli od razu ściągna z karty tak? Czy muszę mieć tę kartę na miejscu w hotelu?


A kolejny hotel ma tak: Zapłać w obiekcie przedpłata nie jest wymagana - pewnie tez musze podać dane karty, a na miejscu mogę zapłacic gotówką?

Autor:  miriam [ 25 Paź 2016 10:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dobrze zrozumiałaś.W przypadku pierwszym pobyt będzie z góry opłacony.Jeśli hotel pobiera dodatkowo jakieś kwoty np.klimatyczne czy kaucję zwrotną powinno to być określone na stronie rezerwacji i można to uiścić gotówką po przybyciu.W drugim przypadku wszystkie opłaty zrobisz gotówką .Prawie się nie zdarza by obiekt nie dopuszczał opłaty w gotówce natomiast odwrotnie bywa-nie wszędzie akceptują karty ale z reguły wcześniej to zaznaczają.

Autor:  werka5558 [ 26 Paź 2016 16:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam,
Temat dość rozległy, dlatego ciężko mi się odnaleźć, a potrzebuję szybkiej i sprawnej pomocy.
Mam zamiar zarezerwować pokój w Pradze (dokładnie w ,,Orea Hotel Pyramida") i automatycznie nasuwają mi się poniższe pytania:

1. Czy ktoś już tam był i mógłby zdać jakieś ogólne relacje?
2. Czy cena podana za pokój jest ceną ostateczną? (Zaznaczono, że wliczony podatek VAT, miejski, ale chodzi mi o jakiekolwiek koszty, które mógłby zażądać hotel. Możliwa jest taka sytuacja?)
3.Moje zwątpienie pojawiło się w momencie, kiedy przeglądałam inne oferty i tam booking oznaczył je jako: ,,Ostateczna cena, bez niespodzianek", a przy wybranym przeze mnie hotelu nie było takiej informacji. Czy powinnam się martwić? Zaczęłam się zastanawiać czy podana cena jest tylko przedpłatą czy ceną ogólną? Czy ktoś mógłby wyprowadzić mnie na prostą? :D
4. Czy jeśli zamawiam w ofercie bezzwrotnej i płacę z góry to lepiej wybrać cenę w zł czy w euro? Czy ta kwestia ma większe znaczenie jedynie przy zapłacie na miejscu?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Autor:  d-t-x [ 26 Paź 2016 16:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

2-3. Tak, to cena ostateczna. Dodatkowe usługi typu pralnia, minibar nie są wliczone. Pamiętaj, że zapłacisz w koronach czeskich i stąd wynika odpowiedź na pytanie 4 - bez względu na walutę, jaką wybierzesz, zostanie ona pobrana w koronach (zmiana waluty ma tylko charakter poglądowy, abyś nie musiała przeliczać ceny), zatem Ty musisz określić, którą kartą najlepiej zapłacić - tak, aby zminimalizować przewalutowania.

Autor:  krasnal [ 26 Paź 2016 16:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

2. Skoro masz wliczony VAT i podatek miejski, na miejscu nie będzie dodatkowych kosztów. Chyba, że np. opróżnisz barek.
4. Przelicznik na €/zł jest tylko orientacyjny. Zapłacisz w walucie hotelu (w tym przypadku prawdopodobnie będzie to Kč).

Autor:  jekyll [ 26 Paź 2016 17:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Odnośnie pkt 1 możesz zadać pytanie w tym temacie praga-noclegi,1396,18465

Autor:  mariusz198787 [ 28 Paź 2016 19:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam,

Czy słyszał ktoś coś o dożywotniej 10% zniżce na booking.com?

Pzdr

Autor:  jacek96 [ 28 Paź 2016 20:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To nie jest dożywotnia, bo zawsze można program zawiesić.
Jest Genius, po zrobieniu bodajże 10 rezerwacji się dostaje ten status, ale nie na wszystkie hotele/hostele działa.

Autor:  miriam [ 28 Paź 2016 20:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@‌mariusz198787‌ Czy chodzi ci o taki komunikat w statusie genius? "Udało Ci się zrealizować 5 rezerwacji na naszym portalu, co oznacza, że otrzymujesz 10% zniżki do wykorzystania w wybranych obiektach, a także inne ekskluzywne korzyści." Jeśli tak to dużo osób to ma ;)

Autor:  osqfqoie [ 06 Lis 2016 23:19 ]
Temat postu:  Dzięki Booking.com mieliśmy zepsute wakacje w Holandii.

Witam Państwa,
Booking.com popsuł mojej żonie i mnie dużą część wakacji w Holandii, dokąd wybraliśmy się z rowerami. Dzięki Booking.com straciliśmy sporo pieniędzy na konieczne telefony i rozmowy z tą firmą, bankami i dużo nerwów. Kilka pierwszych dni naszego pobytu było bardzo stresujące, byliśmy skazani na przykre rozmowy z naszymi gospodarzami, u których zarezerwowaliśmy pobyt w Holandii. Pomimo rezerwacji i spełnienia wszystkich wymaganych przez Booking.com procedur, nie mieliśmy ZAREZERWOWANEGO I WYKUPIONEGO noclegu. Rzecz trwała kilka dni w trakcie naszego pobytu w Holandii, pomoc ze strony Booking.com była żadna.
Poniżej zamieszczam korespondencję z Booking.com w naszej sprawie, która była jednocześnie reklamacją. WSZYSTKO zostało przez Booking.com zlekceważone, jedyna niby-odpowiedź była nie na temat.
Dla nas Booking.com zawsze będzie się kojarzył ze stresem i zepsutymi wakacjami.
Korespondencja poniżej.
Pozdrawiam,
Piotr Stachowiak

Szanowni Państwo,

Booking.com naraził mnie na bardzo dużo nieprzyjemnego stresu, wynikającego z ogromnego bałaganu i błednie działającego systemu informatycznego Booking.com.
W związku z powyższym, dojechawszy wraz z żoną do miejsca, gdzie mieliśmy spędzić 7 dni „uroczego” urlopu w Holandii, nie mieliśmy noclegu. Próbując załatwić sprawę, wiele razy musiałem kontaktować się z Booking.com, narażając się na koszty. Pomimo wielu kontaktów i wymiany korespondencji z Booking.com, zostałem pozostawiony sam sobie!!!
Po kolei:
- przed dniem 31.07. zarezerwowałem 10 noclegów w obiekcie w Holandii (nr rezerwacji: 184.583.308, kod PIN: 6306)
- w związku z kontuzją żony, dnia 20.08.2016 ww. rezerwację odwołałem
- kilka dni później dokonałem rezerwacji w tym samym obiekcie, zmieniając termin (nr rezerwacji: 1697447461, kod PIN: 1899). Dla tej rezerwacji pomyłkowo podałem numer karty debetowej MasterCard, która nie była aktywowana
- poprzez link „zarządzaj rezerwacją” kilkakrotnie podawałem dane innych naszych trzech kart (Visa i MasterCard), z których wszystkie były aktywne, na karcie debetowej były środki.
Tymczasem kilkakrotnie, pomimo wprowadzanych danych innych kart, uparcie otrzymywałem komunikat:
„Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
Komunikat ten przychodził kilkakrotnie. Pierwszy raz dnia 26.08.2016 o godz. 01.13.
Dnia 26.08.2016 o godz. 22.26 otrzymałem info:
„Twoja rezerwacja została zmieniona. W dniu piątek 26 sierpnia 2016 wprowadzono następujące zmiany:
Dane karty kredytowej zostały zaktualizowane dla tej rezerwacji”.
Cóż z tego, dnia 26.08.2016 o godz. 23.33 przyszedł ten sam komunikat:
„Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
Ta sama info powtórzyła się:
dnia 27.08.2016 godz. 10.26
dnia 27.08.2016 godz. 11.20
dnia 27.08.2016 godz. 12.08
dnia 27.08.2016 godz. 13.13
dnia 27.08.2016 godz. 15.26
W końcu dnia 28.08.2016 o godz. 02.31 otrzymałem wręcz skandaliczną informację:
„Niestety nie udało nam się obciążyć karty kredytowej, której dane otrzymaliśmy. Kontaktowaliśmy się z Tobą mailowo, aby uzyskać poprawne dane, jednak nie uzyskaliśmy żadnej odpowiedzi”.
Dodam, że przed każdym powyższym komunikatem wprowadzałem do systemu Booking.com dane innych aktywnych kart, moich i mojej żony. Ponadto bank poinformował mnie dnia 27.08.2016 o godz. 10.28, że karta kredytowa mojej żony została przez Booking.cozweryfikowana pozytywnie.
Ponadto kilkakrotnie telefonicznie kontaktowałem się z przedstawicielami Booking.com. opisując całą sytuację. Robiła to także nasza córka, dzwoniąc z Polski do Booking.com. Po którejś z kolejnych rozmów, przedstawicielka Booking com poprosiła o przesłanie zrzutu ekranu otrzymywanych z Booking.com odmownych komunikatów. Taką informację wysłałem na wskazany przez przedstawicielkę Booking.com adres mailowy dnia 27.08.2016 o godz. 13.16 i 13.19.E-mail ode mnie poniżej.
Dnia 27.08.2016 zadzwoniła do mnie przedstawicielka Booking.com, której kolejny raz opisałem sytuację. Owa przedstawicielka poinformowała mnie, że „stara się” załatwić sprawę, jednak w pracy jest do godz. 17.00 i po tej godzinie nic nie jest w stanie zrobić!!!!
Taką reakcję uważam za lekceważacą, wręcz obraźliwą!
Krótko mówiąc zostaliśmy z żoną pozostawieni kompletnie „na lodzie”.
Ponieważ zostaliśmy przez Booking.com zmuszeni do wykonania wielu kosztownych telefonów i przesyłu danych przez internet (roaming), wydania nieprzewidzianych kwot na wynajęcie hotelu na miejscu i co bardzo istotne - stres, irytację, przykre sytuacje w miejscu przyjazdu, oczekujemy rekompensaty ze strony Booking.com.
Wg. moich wyliczeń, dodatkowe nieprzewidziane koszty poniesione przeze mnie z winy Booking.com wyniosły ok. 700,00 PLN (hotel, roaming rozmów i przesyłu danych).
Proszę o propozycję rekompensaty z Państwa strony.
Z poważaniem,
Piotr Stachowiak

Witam,
jak śmiecie tak traktować klientów!!!
Przecież Wasza długa odpowiedź jest w ogóle nie na temat! Niejaka Agata, podpisana na końcu, nie wniknęła nawet pobieżnie w problemy, jakie zgotował nam Booking.com. Jest to widać jeden z wzorów odpowiedzi dla "namolnych" klientów, wybrany zupełnie przypadkowo.
Jak możecie napisać: "Powyższa rezerwacja nie została potwierdzona ponieważ obiekt nie mógł obciążyć podanych kart kredytowych..."
Doskonale wiecie, że obiekt Logeerboerderij de Salix nie ma możliwości obciążenia kart kredytowych! Właściciele nie mają terminala, a należne środki za wynajem otrzymują z Booking.com na swoje konto bankowe.
Ponadto, jeżeli na Waszej stronie jest możliwość zmiany danych kart kredytowych, Waszym obowiązkiem jest przyjęcie do wiadomości podanych przez klienta zmian i obciążenie którejś z kart!
Ja podałem dane trzech kart, wszystkie były aktywne i pełne środków. Wy jednak nie obciążyliście żadnej z nich, odpowiadając mi kilkakrotnie z uporem, że obciążenie nieaktywnej karty podanej przeze mnie pomyłkowo przy pierwszej rezerwacji nie jest możliwe. Tego byłem już świadom, ale przecież podałem później właściwe karty.
Ta odpowiedź, niejakiej Agaty, która przy swoim imieniu śmie dodać słowa "z wyrazami szacunku" brzmi jak farsa i mnie obraża.
Nie spodziewałem się, że przez tak wydawałoby się "szacowną i doświadczoną" organizację zostanę potraktowany jak bezmyślny baran, któremu "na odwal" można wcisnąć każdy kit.
O tym, jak Booking.com potraktował mnie i moją żonę zamierzam trąbić głośno i dobitnie na wszystkich możliwych forach internetowych. Będę to robił długo i cierpliwie, aby wszystkich potencjalnie zlekceważonych przez Booking.com klientów ostrzec przed korzystaniem z usług tej firmy.
Piotr Stachowiak

Autor:  namteH [ 06 Lis 2016 23:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jak raz zrobiłem rezerwację, potem ją anulowałem a potem znów zrobiłem to w końcu mieli (w miejsce gdzie spałem) taki bajzel, że spałem za darmo :D

I wydaje mi się, że to jest właśnie powód tych problemów + ta karta. Trzeba było wszystko anulować i zrobić od nowa a nie ulepszać ta niedoskonałą.

Będzie relacja z wyjazdu? :mrgreen:

Strona 83 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/