Autor: | cekace [ 06 Wrz 2016 14:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
ane.wald napisał(a): Nie chcę rozbijać wątku, żeby nie było za dużo offu ale: Visa Debit SKOK. @ane.wald VISA Debit SKOK - rozliczanie po kursie VISA, ale opłata za przewalutowanie 5%, Czyli 2*5% plus spred stąd taka różnica w pobraniu i zwrocie w PLNach. |
Autor: | ane.wald [ 06 Wrz 2016 14:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Racja, ja to rozumiem, tylko że szkoda, że miało być bez pobierania kasy a się skończyło bookingowym zwrotem i 100 pln w plecy. |
Autor: | cekace [ 06 Wrz 2016 15:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tylko to nie wina bookingu, że do rozliczeń w EUR ktoś podaję kartę w PLN, pobrali 212 euro i zwrócili 212 euro. Błędy się zdarzają, można reklamować w banku, tylko, że chyba ktoś akceptował to, że jak będzie się rozliczał w innej walucie niż waluta karty to zapłaci 5% za przewalutowanie. Karta walutowa (EUR) kantoru Aliora jest za free. |
Autor: | santech [ 07 Wrz 2016 12:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Hey, czy dobrze myślę, zamierzam zarezerwować hotel z opcją płatności na miejscu i bezpłatną anulacją do paru dni przed przyjazdem. Podczas rezerwacji nie płacę nic. Czy podaję dane karty? chyba tak bo w jaki sposób mnie inaczej obciążą jak nie pojawię się w hotelu. Jest tak? Pozdr |
Autor: | krasnal [ 07 Wrz 2016 12:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Kartę podajesz zawsze, z wyjątkiem hoteli, które mają w opisie "Rezerwacja możliwa bez karty kredytowej". |
Autor: | lama1994 [ 07 Wrz 2016 23:40 ] |
Temat postu: | Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
Witam! Piszę odnośnie problemu który pojawił się dzisiaj. Wraz z paczką znajomych zaplanowaliśmy podróż do lloret do mar która miałaby się rozpocząć 13 września i trwać do 20 września. Hotel zarezerwowaliśmy przez portal booking.com jakiś czas temu oczywiście otrzymałem mejla z potwierdzeniem rezerwacji. W miedzyczasie kontaktowałem się z hotelem z zapytaniamy na temat pokoi, parkingu hotelowego itd. (ostatnia odpowiedz 2 września). Wszystko było ok, dziś jednak dostaje wiadomość od portalu booking.com ze rezerwacja nie moze byc zrealizowana w hotelu który rezerwowalismy wczesniej, ale w zmian proponują nam inny hotel, hotel który nie posiada opcji allinclusive na której najbardziej nam zależało. Zadzwoniłem więc na infolinie gdzie dostaję informację podobną jak w mejlu tj. ze nasza rezerwacja nie może zostać zrealizowana z powodu niepodpisania umowy hotelu z dostawca energii dlatego tez wszystkie rezerwacje są odwołane. Gdy zapytalem co mi oferują w zamian powiedzieli że prześlą mi inne propozycje na mejla w ciągu 20 minut, czekałem godzine, czekałem dwie i nie wytrzymałem, zadzwoniłem i zapytałem jak ma się sytuacja dowiedziałęm się ze sprawa poszła do menagerów w Barcelonie i czekamy na akceptację innego hotelu który jest droższy. Różnica zostanie mi zwrócona jednakże dopiero po powrocie do polski tzn. musze poczatkowo zaplacić całą kwotę tj. 2300e a po przyjezdzie do Polski i wysłaniu faktury na powyższą kwote booking.com zwróci mi różnice. Zarezerwowany miałem hotel 4* w samym centrum, w zamian zaoferowali mi hotel 3* oddalony od centrum o jakieś 10 minut. Stąd moje pytanie, jak to się ma przy zmianie rezerwacji (miałem hotel 4* a w zamian oferują mi 3*) czy booking.com ma obowiązek zaoferowac mi hotel o takiej samej ilości gwiazdek? Oraz jak się ma sprawa z płatnością tzn czy to że ja muszę zapłacić całość za nowy hotel a różnica zostanie mi zwrócona dopiero po powrocie. Szczerze powiedziawszy nie dysponuję większą kwotą niż ta którą wydałem na hotel który miałem już zarezerwowany. Czy mogę im sam zaproponować hotel który mi odpowiada niezależnie od ceny, a oni musza to i tak zaakceptować. Wina ewidentnie leży po stronie hotelu który miałem zarezerwowany w pierwotnej wersji i uważam że to oni powinni ponieść konsekwencje i za wszystko zapłacić. Jeżeli się mylę to prosze mnie poprawić, oraz prosze o przedstawienie swoich sytuacji z bookingiem. Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi! Pozdrawiam! |
Autor: | namteH [ 08 Wrz 2016 00:00 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
Jeśli chodzi o gwiazdki w hotelach w tej części Hiszpanii to nie wiele one mają wspólnego z rzeczywistością. Rok czy 2 lata temu spałem w hotelu Don Juan w Tossie (to rzut beretem) a rok temu w jakimś innym ale też 4* w LLoret i one w sumie wyglądają na 2.5*. Tak samo AI: jeśli to zawiera alkohole to może i warto. Natomiast jeśli chodzi o normalne jedzenie to daruj sobie. W obu w/w hotelach serwowali syf, którego bym kijem nie tknął. Taka jest specyfika tych hoteli. Być może są "normalne" 4* ale te najtańsze (typu 30€ za noc AI) to dobre dla brytyjskiej młodzieży/niemieckich emerytów. |
Autor: | lama1994 [ 08 Wrz 2016 00:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
Opcja AL obejmowała rownież alkohole |
Autor: | MUC2014 [ 08 Wrz 2016 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
a tak na marginesie ciekawy artykuł może o Twoim niedoszłym hotelu ? ........ http://www.bankier.pl/wiadomosc/Hiszpan ... 82736.html |
Autor: | mediolan [ 08 Wrz 2016 01:13 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
Jesteś stroną umowy z booking.com, kwota wpłacona przez Ciebie poszła na konto booking.com i oni odpowiadają choć zawinił hotel 1.proponuję wybrac sobie hotele które Ci pasują 4,5 gwiazdkowe i wysłąć im że akceptujesz te nie gorsze , wybierz 3-4 hotele żeby mieli opcję też dla siebie 2. rozwiązane z dopłatą , a potem zwrotem jest praktykowane , ale możesz się uprzeć że to nie ma sensu niech oni dopłacą bo na czymś też polega ich odpowiedzialność tutaj źle dobrali partnera , albo partner- hotel okazał się oszustem masz prawo wybrać sobie dowolny hotel w tej samej klasie ![]() |
Autor: | czapla [ 08 Wrz 2016 01:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
@mediolan "Rezerwując pokoje przez system Booking.com wchodzą Państwo w bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z obiektem, w którym dokonują Państwo rezerwacji. Od momentu, w którym dokonają Państwo rezerwacji, my działamy jedynie jako pośrednik pomiędzy Państwem " |
Autor: | mediolan [ 08 Wrz 2016 01:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
pewno masz rację na bazie booking.com, umowy i tego jak oni to widzą - mają to w umowie zapisane I wariant dokonujesz rezerwacji w hotelu, hotel ją odwołuje - kto odpowiada za powstałe niedogodności II wariant dokonujesz rezerwacji u pośrednika, hotel ją odwołuje- kto odpowiada - hotel ? pośrednik wziął kasę rozlicza się z hotelem p.s kasa do dzisiaj jest na koncie booking.com i zapłacą hotelowi dopiero po realizacji noclegu -kłopot tego co wziął kasę, zapewne potrącą hotelowi z płatności na rzecz hotelu potem z tego co teraz nadpłacą klientowi w tej sytuacji o łaaaa ,ale się wygimnastykowałem |
Autor: | olus [ 08 Wrz 2016 01:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
Booking nie pobiera kasy, rezerwujący zawsze rozlicza się bezpośrednio z hotelem. |
Autor: | jarq11 [ 08 Wrz 2016 01:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
kiedyś opisywałem jak było w moim przypadku. Generalnie jeśli masz czas to sam proponuj i OCZEKUJ, nie proś. Masz rezerwację Ja dostałem zwrot dodatkowej kwoty 950 EUR za rezerwację na 430 EUR. Jako że byłem za granica w trakcie anulowania, Booking zrócił mi nawet za rozmowy w roamingu. Niestety musiałem wyłożyć i czekać na zwrot Proponuje poszukać hotelu u touroperatora, który bedzie miąl ten sam standard jak miał hotel w booking i im to przedstawić jako "oczekiwanie" rekompensaty. https://www.fly4free.pl/forum/booking-com-opinie-problemy-i-doswiadczenia,20,1154&p=631923#p631923 lama1994 napisał(a): ...Stąd moje pytanie, jak to się ma przy zmianie rezerwacji (miałem hotel 4* a w zamian oferują mi 3*) czy booking.com ma obowiązek zaoferowac mi hotel o takiej samej ilości gwiazdek? Oraz jak się ma sprawa z płatnością tzn czy to że ja muszę zapłacić całość za nowy hotel a różnica zostanie mi zwrócona dopiero po powrocie.... |
Autor: | lama1994 [ 08 Wrz 2016 09:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - odwołanie rezerwacji przez hotel |
MUC2014 napisał(a): a tak na marginesie ciekawy artykuł może o Twoim niedoszłym hotelu ? ........ http://www.bankier.pl/wiadomosc/Hiszpan ... 82736.html Teraz juz wiem ze nie może ale na pewno to artykuł o moim niedoszłym hotelu http://www.thinkspain.com/news-spain/27956/endesa-accuses-costa-brava-hotels-of-tapping-into-street-electricity-supply-illegally |
Autor: | stupin10 [ 09 Wrz 2016 22:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@lama1994 udało się jakoś pozytywnie rozwiązać sprawę? Pytam, bo jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji - ten sam hotel, ten sam problem, z tym że wylot 19stego. Miły pan z bookingu zadzwonił dzisiaj z propozycją innego hotelu(gwiazdka mniej, ale dośc przyjemny) jednak po zapoznaniu się z ofertą okazało się, że w cenie jest sam nocleg, podczas gdy bookowaliśmy z opcją all inclusive. Napisałem maila, jednak póki co cisza z ich strony. |
Autor: | szumny [ 10 Wrz 2016 00:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Moje doświadczenie: Rezerwacja przez booking.com na Ukrainie: 1) Obiekt odmówił przyjęcia na 2 dni przed wyjazdem, 2) Moja propozycja do booking.com obiektu gdzie ceny 3x większe, 3) booking.com akceptuje pomimo wyższej klasy obiektu, 4) zapłąciłem na miejscu wyższą kwotę, 5) booking.com zwraca różnicę na kartę |
Autor: | lama1994 [ 10 Wrz 2016 00:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
stupin10 napisał(a): @lama1994 udało się jakoś pozytywnie rozwiązać sprawę? Pytam, bo jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji - ten sam hotel, ten sam problem, z tym że wylot 19stego. Miły pan z bookingu zadzwonił dzisiaj z propozycją innego hotelu(gwiazdka mniej, ale dośc przyjemny) jednak po zapoznaniu się z ofertą okazało się, że w cenie jest sam nocleg, podczas gdy bookowaliśmy z opcją all inclusive. Napisałem maila, jednak póki co cisza z ich strony. Na chwile obecna cisza wczoraj główna kierowniczka z siedzimy w amsterdamie zadzwoniła do mnie osobiście i poinformowała ze został znaleziony juz dla nas hotel zastępczy o tym samym standardzie tj 4* i z opcja all inclusive, cytując: "jednak z uwagi na pozna porę wyślę panu jutro konkretna ofertę na mejla" godzina była przed 22 wiec pomyślałem Ok wyślę kobieta jutro ofertę z rana ja ja zaakceptuje i będzie wszystko Ok, przynajmniej tak myślałem gdy pani która do mnie dzwoniła przedstawiła sie jako główna kierowniczka na cała Polskę. Czekałem dziś cały dzień jednak zero odzewu postanowiłem do nich zadzwonić i dowiedziałem sie ze hotel jest ale jaki dowiem jest dopiero w poniedziałek 12.09, chciałbym jednak nadmienić ze wyjeżdżamy 11.09 i co pojedziemy w ciemno?! Teraz od godziny próbuje sie do nich dodzwonić ale niestety nikt nie odbiera. Jutro bede ich mordował od rana, jak tylko sie cos dowiem to od razu dam znać, proszę Cie o to samo jeżeli cos sie zmieni w Twojej kwestii, Ps. Dowiedziałem sie ze jest 52 rezerwacje które musza gdzies ulokować |
Autor: | szumny [ 10 Wrz 2016 05:12 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Wszystkie sprawy(reklamacje) załatwiałem tylko i wyłącznie telefonicznie! Nikt nie raczył oddzwaniać - nie wspominając o odpowiedzi na mail. Wydaje się że skutecznie da się załatwić tylko tel. nękając ich. Przy czym każda z rozmów trwałą ok 20-30 min. |
Autor: | stupin10 [ 10 Wrz 2016 21:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@lama1994, nadal nic nie udało się załatwić? Z mojej strony póki co przeglądnąłem dostępne hotele ale bez szału. Większość już pełna, udało mi się znaleźć 2 akceptowalne z all inclusive, chociaż nie powiem, żebym był nimi w 100% usatysfakcjonowany... Jest też jeden całkiem fajny ale z samym wyżywieniem FB. W poniedziałek od rana będę ich szturmował telefonami, na maila faktycznie nie odpisują. A przy okazji - na jaki nr kontaktowałeś się w tej sprawie? Do biura w Polsce czy bezpośrednio z Holandią? Bo nie ukrywam, że bardziej komfortowo czuł bym się załatwiając tą sprawę w języku polskim ![]() A czy orientuje się ktoś czy istnieje możliwość uzyskania jakiejś zniżki na inny hotel w związku z anulowaniem zabookowanej oferty? Tak jak wspomniałem wpadł mi w oko hotel nieco tańszy od mojej rezerwacji, jednak z samym wyżywieniem FB(wykupiony miałem all inclusive), jednak jak na brak bezpłatnych napojów w ofercie cena raczej przekroczy nas budżet, stąd takie 10-15% zniżki ze strony booking'a mogło by być satysfakcjonujące ![]() |
Strona 81 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |