Autor: | jolcix [ 14 Sie 2016 16:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
dziękuję za odpowiedzi, obawiam się tylko co będzie jeśli wszystkie te rezerwacje tak będą wyglądać, tak naprawdę nie mam żadnej gwarancji, że zarezerwowany nocleg będzie w danej cenie i mogę spokojnie jechać no bo co jeśli np. miesiąc przed wyjazdem znów otrzymam wiadomość z apartamentu, że oni dopiero teraz się zorientowali, że ja rezerwowałam po niższej cenie i się nie zgadzają? rejon jest bardzo atrakcyjny i wtedy na pewno nie znajdę nic w przystępnej cenie właśnie dlatego szukam rok wcześniej p.s czyli anulować, te które do mnie napisały? kontaktować się jakoś z pozostałymi? upewniać się, ze wszystko ok? |
Autor: | namteH [ 14 Sie 2016 16:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
To by była zupełnie inna sytuacja. Jeśli inni nic nie mówią to zostaw jak jest. |
Autor: | jolcix [ 14 Sie 2016 16:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
namteH napisał(a): jolcix napisał(a): ... no bo co jeśli np. miesiąc przed wyjazdem znów otrzymam wiadomość z apartamentu, że oni dopiero teraz się zorientowali, że ja rezerwowałam po niższej cenie i się nie zgadzają? ... To by była zupełnie inna sytuacja. Jeśli inni nic nie mówią to zostaw jak jest. ok, dziękuję poczekam jeszcze kilka dni, i zobaczę co się będzie działo a te trzy anuluję, i tak bym chyba nie chciała jechać tam, gdzie mnie nie chcą :/ |
Autor: | tmk [ 15 Sie 2016 13:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Te argumenty hoteli brzmią bezsensownie. Skoro twierdzą, że nie wprowadzili jeszcze cennika na kolejny rok to powinni w ogóle zablokować możliwość rezerwacji w tym okresie. Przecież gdyby tak każdy mógł to w momencie kiedy np. nagle się okazuje, że w danym kraju, w danym mieście, za xx miesięcy odbędzie się jakieś wydarzenie (koncert, zawody, itp.) to każdy nagle anulowałby wszystkim rezerwacje po czym podnosił ceny o kilkaset procent "no bo na pewno będzie popyt na noclegi w tym czasie". Mnie często się zdarza rezerwować noclegi na jakiś koncert który będzie za xx miesięcy i nigdy nie zdarzyło mi się aby hotel chciał mi taką rezerwację odwołać "bo za mało zapłacę". Raz tylko jeden z hoteli w Krakowie, napisał do mnie email z zapytaniem o to o której przyjadę, zdziwiony musiałem im tłumaczyć, że "ale przecież to rezerwacja na luty przyszłego roku" ![]() ![]() |
Autor: | jolcix [ 15 Sie 2016 18:50 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
no właśnie bez sensu, ale problem jest chyba w tym, że to nie hotele, tylko prywatni właściciele. Bo hotel pewnie by sobie na takie coś nie pozwolił, a ci właściciele, nawet nie prosili, tylko kazali odwołać rezerwację, do jednej pani pozwoliłam sobie z ciekawości napisać, że to nie z nią zawierałam umowę, tylko z booking, i jak chce , to niech z nimi wyjaśnia, no to mi odpisała, że postępuję nie fair, bo wystarczy żebym zobaczyła, jakie ceny były w tym roku, i że różnica jest, i jak ja tak mogę, i że ona mnie po prostu nie przyjmie |
Autor: | krasnal [ 15 Sie 2016 19:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Zawierałeś umowę nie z booking, ale z obiektem, co jest jasno wyjaśnione już w pierwszym punkcie OWH booking. |
Autor: | jolcix [ 15 Sie 2016 19:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
no to nie wiedziałam, nie przeczytałam, mój błąd ok, rozumiem ale czy to znaczy, że obiekt, może tak o , kazać mi anulować rezerwację? przecież to bez sensu zawsze lubiłam rezerwować przez booking, bo wydawało mi się, ze mam jakąś pewność, gwarancję a teraz nie wiem nic no bo jeśli przed wyjazdem dostane wiadomość, ze to pomyłka i nie mogę przyjechać? |
Autor: | Anonymous [ 15 Sie 2016 19:37 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
jolcix napisał(a): ale czy to znaczy, że obiekt, może tak o , kazać mi anulować rezerwację? przecież to bez sensu to działa w dwie strony: taki Booking może zapytać czemu tak "bez sensu" rezerwujesz ot tak 10 rezerwacji w tym samym miejscu w tym samym czasie (ot tak zawsze) zdarza się, booking z automatu otwiera możliwość rezerwacji na 12 miesięcy przed, na tym etapie zwłaszcza u prywatnych oferentów może dochodzić do niepoorozumień Ale konkurencja jest tak duża......, że przymusu nie ma |
Autor: | namteH [ 15 Sie 2016 19:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie musisz wracać do kwestii, które już zostały dopiero co wyjaśnione. Jest od groma innych pośredników i nikt Ci nie każe taplać się w cierpieniach bookingu. |
Autor: | jolcix [ 15 Sie 2016 19:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
hmmm jeśli zapyta czemu, to wyjaśnię, jeśli booking stwierdzi, że nie powinno się tak robić, nie będę tak robić, może być taki zapis w regulaminie, blokada, na tylko np 3 rezerwacje w tym samym terminie, albo na jedną, ok, nie widzę problemu, ale właśnie w takiej sytuacji powinnam mieć 100 % gwarancję, ze jeśli zarezerwuję JEDNĄ opcję, to nikt mi nagle nie wyskoczy, ze sorry, pomyłka, i weź sobie radź, bo masz to anulować, -- 15 Sie 2016 19:46 -- namteH napisał(a): Nie musisz wracać do kwestii, które już zostały dopiero co wyjaśnione. Jest od groma innych pośredników i nikt Ci nie karze taplać się w cierpieniach bookingu. co to znaczy "taplać się w cierpieniach bookingu"? a czy inni pośrednicy tak nie robią? jeśli nie, to bardzo proszę poleć jakiś, zawsze korzystałam z bookingu i byłam zadowolona, więc nawet nie szukałam innych alternatyw |
Autor: | Anonymous [ 15 Sie 2016 19:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
PEWNOŚCI nie masz NIGDY, cena może wynikać z błędu oferent może zacząć zaniżać poziom usług itp itd Booking jest tylko pośrednikiem, może, ale nie musi w w/w wypadkach z wyprzedzeniem pomóc, dlatego wpis o dużej konkurencji i możliwości wyboru gdzie indziej |
Autor: | tmk [ 15 Sie 2016 20:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ja zwróciłbym się do booking.com i zgłosił im tą sprawę. Właściciel ma z nimi podpisaną umowę więc skoro nie dba o to aby ceny uaktualniać to nie powinien udostępniać lokalu/lokali bezterminowo. Skoro szukając noclegu w danym hotelu w jakimś okresie, nie ma wolnych miejsc to zawsze pojawia się informacja "w podanym okresie hotel nie dysponuje wolnymi miejscami" i pokazują się propozycje innych, wolnych terminów. Trudno mi uwierzyć, że hotel nie może wyłączyć rezerwacji na jakiś okres, przecież może np. rozpocząć jakiś remont, wtedy co? Też odmawia gościom w ten sposób? Ciekawe co by było gdyby Jolcix od razu zapłaciła za ten pobyt, czy właściciel postąpiłby tak samo...? |
Autor: | Rocca [ 21 Sie 2016 00:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Witam wszystkich ![]() Pierwszy raz rezerwuje na booking.com coś za granicą. Znalazłem fajny obiekt z bezpłatnym odwołaniem: Cytuj: BEZPŁATNE odwołanie rezerwacji przed 9 października 2016 Możesz łatwo i bezpłatnie zmienić lub odwołać rezerwację! Niby wszystko pięknie, ale czytam dalej już po wybraniu opcji "rezerwuj". Cytuj: Zapłacisz przed przyjazdem, ale jeśli zechcesz odwołać rezerwację, otrzymasz zwrot pieniędzy zgodnie z wybranymi warunkami. • *Obiekt pobierze opłatę w walucie kraju, w którym się znajduje (kurs wymiany walut może się różnić): 970 zł = € 225 • Twój bank może pobrać opłatę za transakcję w obcej walucie Czyli bezpłatna rezerwacja, ale pobierają mi już kasę za cały pobyt? Po anulowaniu rezerwacji i zwrocie pieniędzy na kartę byłbym ładnie stratny na przewalutowaniu. Da się rezerwować na booking.com kartami walutowymi prepaid lub zwykłymi żeby uniknąć przewalutowania? Bo ten spread w euro na mojej karcie kredytowej jest całkiem spory ![]() |
Autor: | miriam [ 21 Sie 2016 00:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jeśli masz taką kartę to wybierz u góry walutę w euro i podaj dane karty w euro i sam się przekonasz, najwyżej ci nie zaakceptuje i rezerwacja nie dojdzie do skutku.Moim zdaniem wszystko powinno być ok. |
Autor: | Rocca [ 21 Sie 2016 00:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
No właśnie kart walutowych aktualnie nie mam (jak i większego doświadczenia z nimi), więc byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki co by nie zakładać na chybił trafił ![]() |
Autor: | mikerus [ 21 Sie 2016 02:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Rocca napisał(a): No właśnie kart walutowych aktualnie nie mam (jak i większego doświadczenia z nimi), więc byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki co by nie zakładać na chybił trafił ![]() Tak, w bookingu np. bezproblemowo działają karty walutowe z kantoru Aliora, jeśli szukasz prepaida. |
Autor: | lubadom [ 26 Sie 2016 10:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
booking.com - doświadczenie o ostrzeżenie powrót z wakacji (2 dorosłych + 2 dzieci), ostatni nocleg padł na okolice granicy serbsko węgierskiej, mieścina Palić rezerwacja 2 noclegów, apartamencik z basenem (dla dzieci) https://www.booking.com/hotel/rs/palvil ... 0ffb892034 odbiór kluczy w innej lokalizacji niż sam apartament, ale to nie problem pojawił się inny problem po przybyciu na miejsce po całodziennej trasie, pani uprzejmie poinformowała iż w naszym ZAREZERWOWANYM apartamencie goście się rozchorowali (bliżej nieokreślona przez panią choroba) i przedłużyli im pobyt o jedną dobę tak więc nasz ZAREZERWOWANY apartament będzie dostępny dzień później - ZONK żadnej informacji mailowej, żadnego telefonu ze strony obiektu przed przyjazdem, wszystko na miejscu rezerwacja dokonana z wyprzedzeniem, tak więc czas był na informację o braku miejsc czy czymkolwiek, maiłbym czas na znalezienie czegoś innego będąc na miejscu to już jesteś postawiony przed murem, trochę kiepsko wyszło propozycja zastępczego lokum - zwykły pokój 3 osobowy - mega porażka, i to w tej samej cenie! kolejna propozycja - domek bez polotu, ale naprawdę po podróży nie było chęci na szukanie czegoś innego, poddaliśmy się i wzięliśmy tylko na jedną dobę, rano śniadanie i wcześniejszy (w sumie tylko o jeden dzień) powrót do domu to że wcześniejszy powrót to przeżyliśmy, ale niesmak pozostaje.... booking.com po wymianie korespondencji, kontaktu z biurem obsługi klienta ma dokonać zwrotu różnicy kwoty poniesionej na zakwaterowanie zastępcze vs. zarezerwowany obiekt najgorsze jest to, że anulowanie rezerwacji przez obiekt było niby z mojego powodu z tytułu niepojawienia sie gościa w obiekcie - brak możliwości "ukarania obiektu" komentarzem... jeżeli taka sytuacja miała miejsce raz (może więcej?), wydaje się iż wystąpienie w przyszłości jest wielce prawdopodobne - obiekt wyszedł z tej sytuacji bezkarnie... |
Autor: | boots [ 26 Sie 2016 11:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A dlaczego winisz za to booking? |
Autor: | cekace [ 26 Sie 2016 12:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@boots winą bookingu jest to, że system po takiej sytuacji nie pozwala na wystawienie negatywnego komentarza |
Autor: | tmk [ 28 Sie 2016 13:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
lubadom napisał(a): booking.com - doświadczenie o ostrzeżenie (ciach) jeżeli taka sytuacja miała miejsce raz (może więcej?), wydaje się iż wystąpienie w przyszłości jest wielce prawdopodobne - obiekt wyszedł z tej sytuacji bezkarnie... Ja w takich sytuacjach od razu dzwonię do Booking i zgłaszam sprawę, wtedy zwykle kontaktują się oni jak najszybciej się da z obiektem, próbują wyjaśniać sprawę i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Tak samo zrobiłem kilka miesięcy temu kiedy to dostaliśmy apartament niezgodny z opisem, w dodatku brudny, z uszkodzonym wyposażeniem z którego zrezygnowaliśmy. Opinię obiektowi wystawiłem, negatywną rzecz jasna, zgłosiłem chargeback do banku (właściciel cwaniak, nie chciał kasy zwrócić), nocowaliśmy gdzie indziej. Otrzymaliśmy później rekompensatę kosztów z centrali Booking. |
Strona 79 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |