Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 79 z 313

Autor:  jolcix [ 14 Sie 2016 16:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

dziękuję za odpowiedzi,

obawiam się tylko co będzie jeśli wszystkie te rezerwacje tak będą wyglądać,

tak naprawdę nie mam żadnej gwarancji, że zarezerwowany nocleg będzie w danej cenie i mogę spokojnie jechać

no bo co jeśli np. miesiąc przed wyjazdem znów otrzymam wiadomość z apartamentu, że oni dopiero teraz się zorientowali, że ja rezerwowałam po niższej cenie i się nie zgadzają?

rejon jest bardzo atrakcyjny i wtedy na pewno nie znajdę nic w przystępnej cenie

właśnie dlatego szukam rok wcześniej

p.s czyli anulować, te które do mnie napisały?

kontaktować się jakoś z pozostałymi? upewniać się, ze wszystko ok?

Autor:  namteH [ 14 Sie 2016 16:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To by była zupełnie inna sytuacja.

Jeśli inni nic nie mówią to zostaw jak jest.

Autor:  jolcix [ 14 Sie 2016 16:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

namteH napisał(a):
jolcix napisał(a):
...

no bo co jeśli np. miesiąc przed wyjazdem znów otrzymam wiadomość z apartamentu, że oni dopiero teraz się zorientowali, że ja rezerwowałam po niższej cenie i się nie zgadzają?
...

To by była zupełnie inna sytuacja.

Jeśli inni nic nie mówią to zostaw jak jest.


ok, dziękuję

poczekam jeszcze kilka dni, i zobaczę co się będzie działo

a te trzy anuluję, i tak bym chyba nie chciała jechać tam, gdzie mnie nie chcą :/

Autor:  tmk [ 15 Sie 2016 13:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Te argumenty hoteli brzmią bezsensownie. Skoro twierdzą, że nie wprowadzili jeszcze cennika na kolejny rok to powinni w ogóle zablokować możliwość rezerwacji w tym okresie. Przecież gdyby tak każdy mógł to w momencie kiedy np. nagle się okazuje, że w danym kraju, w danym mieście, za xx miesięcy odbędzie się jakieś wydarzenie (koncert, zawody, itp.) to każdy nagle anulowałby wszystkim rezerwacje po czym podnosił ceny o kilkaset procent "no bo na pewno będzie popyt na noclegi w tym czasie". Mnie często się zdarza rezerwować noclegi na jakiś koncert który będzie za xx miesięcy i nigdy nie zdarzyło mi się aby hotel chciał mi taką rezerwację odwołać "bo za mało zapłacę". Raz tylko jeden z hoteli w Krakowie, napisał do mnie email z zapytaniem o to o której przyjadę, zdziwiony musiałem im tłumaczyć, że "ale przecież to rezerwacja na luty przyszłego roku" :lol: Przeprosili za zamieszanie ;)

Autor:  jolcix [ 15 Sie 2016 18:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

no właśnie bez sensu, ale problem jest chyba w tym, że to nie hotele, tylko prywatni właściciele. Bo hotel pewnie by sobie na takie coś nie pozwolił, a ci właściciele, nawet nie prosili, tylko kazali odwołać rezerwację, do jednej pani pozwoliłam sobie z ciekawości napisać, że to nie z nią zawierałam umowę, tylko z booking, i jak chce , to niech z nimi wyjaśnia, no to mi odpisała, że postępuję nie fair, bo wystarczy żebym zobaczyła, jakie ceny były w tym roku, i że różnica jest, i jak ja tak mogę, i że ona mnie po prostu nie przyjmie

Autor:  krasnal [ 15 Sie 2016 19:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Zawierałeś umowę nie z booking, ale z obiektem, co jest jasno wyjaśnione już w pierwszym punkcie OWH booking.

Autor:  jolcix [ 15 Sie 2016 19:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

no to nie wiedziałam, nie przeczytałam, mój błąd

ok, rozumiem

ale czy to znaczy, że obiekt, może tak o , kazać mi anulować rezerwację?

przecież to bez sensu

zawsze lubiłam rezerwować przez booking, bo wydawało mi się, ze mam jakąś pewność, gwarancję

a teraz nie wiem nic

no bo jeśli przed wyjazdem dostane wiadomość, ze to pomyłka i nie mogę przyjechać?

Autor:  Anonymous [ 15 Sie 2016 19:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jolcix napisał(a):


ale czy to znaczy, że obiekt, może tak o , kazać mi anulować rezerwację?

przecież to bez sensu







to działa w dwie strony: taki Booking może zapytać czemu tak "bez sensu" rezerwujesz ot tak 10 rezerwacji w tym samym miejscu w tym samym czasie (ot tak zawsze)

zdarza się, booking z automatu otwiera możliwość rezerwacji na 12 miesięcy przed, na tym etapie zwłaszcza u prywatnych oferentów może dochodzić do niepoorozumień

Ale konkurencja jest tak duża......, że przymusu nie ma

Autor:  namteH [ 15 Sie 2016 19:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie musisz wracać do kwestii, które już zostały dopiero co wyjaśnione. Jest od groma innych pośredników i nikt Ci nie każe taplać się w cierpieniach bookingu.

Autor:  jolcix [ 15 Sie 2016 19:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

hmmm

jeśli zapyta czemu, to wyjaśnię, jeśli booking stwierdzi, że nie powinno się tak robić, nie będę tak robić, może być taki zapis w regulaminie, blokada, na tylko np 3 rezerwacje w tym samym terminie, albo na jedną, ok, nie widzę problemu,

ale właśnie w takiej sytuacji powinnam mieć 100 % gwarancję, ze jeśli zarezerwuję JEDNĄ opcję, to nikt mi nagle nie wyskoczy, ze sorry, pomyłka, i weź sobie radź, bo masz to anulować,

-- 15 Sie 2016 19:46 --

namteH napisał(a):
Nie musisz wracać do kwestii, które już zostały dopiero co wyjaśnione. Jest od groma innych pośredników i nikt Ci nie karze taplać się w cierpieniach bookingu.



co to znaczy "taplać się w cierpieniach bookingu"?

a czy inni pośrednicy tak nie robią?

jeśli nie, to bardzo proszę poleć jakiś,

zawsze korzystałam z bookingu i byłam zadowolona, więc nawet nie szukałam innych alternatyw

Autor:  Anonymous [ 15 Sie 2016 19:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

PEWNOŚCI nie masz NIGDY, cena może wynikać z błędu oferent może zacząć zaniżać poziom usług itp itd
Booking jest tylko pośrednikiem, może, ale nie musi w w/w wypadkach z wyprzedzeniem pomóc, dlatego wpis o dużej konkurencji i możliwości wyboru gdzie indziej

Autor:  tmk [ 15 Sie 2016 20:23 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ja zwróciłbym się do booking.com i zgłosił im tą sprawę. Właściciel ma z nimi podpisaną umowę więc skoro nie dba o to aby ceny uaktualniać to nie powinien udostępniać lokalu/lokali bezterminowo. Skoro szukając noclegu w danym hotelu w jakimś okresie, nie ma wolnych miejsc to zawsze pojawia się informacja "w podanym okresie hotel nie dysponuje wolnymi miejscami" i pokazują się propozycje innych, wolnych terminów. Trudno mi uwierzyć, że hotel nie może wyłączyć rezerwacji na jakiś okres, przecież może np. rozpocząć jakiś remont, wtedy co? Też odmawia gościom w ten sposób? Ciekawe co by było gdyby Jolcix od razu zapłaciła za ten pobyt, czy właściciel postąpiłby tak samo...?

Autor:  Rocca [ 21 Sie 2016 00:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam wszystkich :)

Pierwszy raz rezerwuje na booking.com coś za granicą.
Znalazłem fajny obiekt z bezpłatnym odwołaniem:
Cytuj:
BEZPŁATNE odwołanie rezerwacji przed 9 października 2016
Możesz łatwo i bezpłatnie zmienić lub odwołać rezerwację!

Niby wszystko pięknie, ale czytam dalej już po wybraniu opcji "rezerwuj".
Cytuj:
Zapłacisz przed przyjazdem, ale jeśli zechcesz odwołać rezerwację, otrzymasz zwrot pieniędzy zgodnie z wybranymi warunkami.

• *Obiekt pobierze opłatę w walucie kraju, w którym się znajduje (kurs wymiany walut może się różnić): 970 zł = € 225
• Twój bank może pobrać opłatę za transakcję w obcej walucie


Czyli bezpłatna rezerwacja, ale pobierają mi już kasę za cały pobyt? Po anulowaniu rezerwacji i zwrocie pieniędzy na kartę byłbym ładnie stratny na przewalutowaniu.

Da się rezerwować na booking.com kartami walutowymi prepaid lub zwykłymi żeby uniknąć przewalutowania? Bo ten spread w euro na mojej karcie kredytowej jest całkiem spory :shock:

Autor:  miriam [ 21 Sie 2016 00:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeśli masz taką kartę to wybierz u góry walutę w euro i podaj dane karty w euro i sam się przekonasz, najwyżej ci nie zaakceptuje i rezerwacja nie dojdzie do skutku.Moim zdaniem wszystko powinno być ok.

Autor:  Rocca [ 21 Sie 2016 00:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

No właśnie kart walutowych aktualnie nie mam (jak i większego doświadczenia z nimi), więc byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki co by nie zakładać na chybił trafił ;) Czy wystarczy możliwość płatności internetowych za granicą i wystarczające saldo, aby zaakceptował ją hotel?

Autor:  mikerus [ 21 Sie 2016 02:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Rocca napisał(a):
No właśnie kart walutowych aktualnie nie mam (jak i większego doświadczenia z nimi), więc byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki co by nie zakładać na chybił trafił ;) Czy wystarczy możliwość płatności internetowych za granicą i wystarczające saldo, aby zaakceptował ją hotel?


Tak, w bookingu np. bezproblemowo działają karty walutowe z kantoru Aliora, jeśli szukasz prepaida.

Autor:  lubadom [ 26 Sie 2016 10:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

booking.com - doświadczenie o ostrzeżenie

powrót z wakacji (2 dorosłych + 2 dzieci), ostatni nocleg padł na okolice granicy serbsko węgierskiej, mieścina Palić
rezerwacja 2 noclegów, apartamencik z basenem (dla dzieci)

https://www.booking.com/hotel/rs/palvil ... 0ffb892034

odbiór kluczy w innej lokalizacji niż sam apartament, ale to nie problem
pojawił się inny problem

po przybyciu na miejsce po całodziennej trasie, pani uprzejmie poinformowała iż w naszym ZAREZERWOWANYM apartamencie goście się rozchorowali (bliżej nieokreślona przez panią choroba) i przedłużyli im pobyt o jedną dobę
tak więc nasz ZAREZERWOWANY apartament będzie dostępny dzień później - ZONK

żadnej informacji mailowej, żadnego telefonu ze strony obiektu przed przyjazdem, wszystko na miejscu
rezerwacja dokonana z wyprzedzeniem, tak więc czas był na informację o braku miejsc czy czymkolwiek, maiłbym czas na znalezienie czegoś innego
będąc na miejscu to już jesteś postawiony przed murem, trochę kiepsko wyszło

propozycja zastępczego lokum - zwykły pokój 3 osobowy - mega porażka, i to w tej samej cenie!
kolejna propozycja - domek bez polotu, ale naprawdę po podróży nie było chęci na szukanie czegoś innego, poddaliśmy się i wzięliśmy tylko na jedną dobę, rano śniadanie i wcześniejszy (w sumie tylko o jeden dzień) powrót do domu

to że wcześniejszy powrót to przeżyliśmy, ale niesmak pozostaje....

booking.com po wymianie korespondencji, kontaktu z biurem obsługi klienta ma dokonać zwrotu różnicy kwoty poniesionej na zakwaterowanie zastępcze vs. zarezerwowany obiekt
najgorsze jest to, że anulowanie rezerwacji przez obiekt było niby z mojego powodu z tytułu niepojawienia sie gościa w obiekcie - brak możliwości "ukarania obiektu" komentarzem...

jeżeli taka sytuacja miała miejsce raz (może więcej?), wydaje się iż wystąpienie w przyszłości jest wielce prawdopodobne - obiekt wyszedł z tej sytuacji bezkarnie...

Autor:  boots [ 26 Sie 2016 11:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

A dlaczego winisz za to booking?

Autor:  cekace [ 26 Sie 2016 12:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@boots
winą bookingu jest to, że system po takiej sytuacji nie pozwala na wystawienie negatywnego komentarza

Autor:  tmk [ 28 Sie 2016 13:27 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

lubadom napisał(a):
booking.com - doświadczenie o ostrzeżenie

(ciach)

jeżeli taka sytuacja miała miejsce raz (może więcej?), wydaje się iż wystąpienie w przyszłości jest wielce prawdopodobne - obiekt wyszedł z tej sytuacji bezkarnie...


Ja w takich sytuacjach od razu dzwonię do Booking i zgłaszam sprawę, wtedy zwykle kontaktują się oni jak najszybciej się da z obiektem, próbują wyjaśniać sprawę i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Tak samo zrobiłem kilka miesięcy temu kiedy to dostaliśmy apartament niezgodny z opisem, w dodatku brudny, z uszkodzonym wyposażeniem z którego zrezygnowaliśmy. Opinię obiektowi wystawiłem, negatywną rzecz jasna, zgłosiłem chargeback do banku (właściciel cwaniak, nie chciał kasy zwrócić), nocowaliśmy gdzie indziej. Otrzymaliśmy później rekompensatę kosztów z centrali Booking.

Strona 79 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/