Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 13:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tak, ale chodzi mi o zdanie: "Booking pobiera od ciebie płatność /.../". Z tego co wiem, B nigdy nie pobierał pieniędzy. |
Autor: | Krzysztof76 [ 28 Lip 2016 13:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Bank doliczył Ci spread/prowizję przy przeliczaniu Z Euro na Pln jasiek1212 napisał(a): ostatnio zaklepałem nocleg na Korfu w hotelu Domenico http://www.booking.com/hotel/gr/domenico.pl.html. Za cały tygodniowy pobyt zapłaciłem 210 euro...kwota kilka dni była zablokowana aż w końcu dzisiaj hotel sobie ją pobrał...wszystko okej tylko zamiast 915 zł (równowartość euro) pobrało mi prawie 40 zł więcej...płaciłem kartą z Inteligo. Nie jest to majątek ale jednak jestem w plecy co najgorsze nie wiem dlatego...W opisie hotelu nie widzę info o dodatkowych kosztach. Chyba, że booking coś sobie w tle doliczył ? |
Autor: | Japonka76 [ 28 Lip 2016 13:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@krasnal a sprawdź tę samą formułkę wybierając inny język np. angielski. Może to błąd tłumaczenia. I chodzi o to, że to hotel pobiera opłatę (booking w imieniu hotelu) |
Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 13:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Angielski: Kod: Booking.com takes your payment on behalf of the property for this stay, but make sure you have cash for any extras once you get there. Niemiecki: Kod: Booking.com erhält Ihre Zahlung für diesen Aufenthalt im Namen der Unterkunft. Stellen Sie jedoch sicher, dass Sie bei Ihrer Ankunft Bargeld für eventuelle Extras mit sich führen. Czeski: Kod: Platbu za pobyt od Vás jménem ubytování vybere Booking.com, nezapomeňte si však s sebou vzít hotovost pro případ platby za doplňkové služby na místě. |
Autor: | Japonka76 [ 28 Lip 2016 13:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Booking.com takes your payment on behalf of the property for this stay czyli OK |
Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 20:36 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia | ||
Dobra, @Japonka76 i inni: albo booking.com mnie troluje, albo zgłupiałem do reszty. Jak połączyć te 3 zapisy w jedną, logiczną całość?
|
Autor: | boots [ 28 Lip 2016 20:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A czego w tym nie rozumiesz? |
Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 20:42 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W jaki sposób hotel mnie obciąży przed przyjazdem, skoro nie podam danych karty? |
Autor: | michzak [ 28 Lip 2016 20:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ale przecież booking ma dane Twojej karty... sam pisałeś o tym w odpowiednim wątku, że ktoś coś kupił nią we Francji czy coś takiego i się bawiłeś z BZ WBK w tej sprawie... ![]() |
Autor: | boots [ 28 Lip 2016 20:47 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
krasnal napisał(a): W jaki sposób hotel mnie obciąży przed przyjazdem, skoro nie podam danych karty? Sam zapłacisz dobrowolnie - zawierasz umowę na takich warunkach, a przecież jesteś dorosły i odpowiedzialny, nieprawdaż? ![]() |
Autor: | Anonymous [ 28 Lip 2016 20:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Po ostatnich rezerwacjach uważam, że Booking obecnie wymusza podanie do każdej rezerwacji danych zapisanej wcześniej lub bieżąco karty kredytowej ( z życia przechodzą debetowe/prepaid) Z tego jak dla mnie biorą się te sprzeczności w zapisach |
Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 20:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Telefon do booking wyjaśnił sprawę - hotel nie akceptuje kart płatniczych i po dokonaniu rezerwacji wysyła dane do przelewu. Więc w sumie @boots miał rację. Ale zapis "Zapłać w obiekcie" jest w tym przypadku mylący. |
Autor: | Anonymous [ 28 Lip 2016 20:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
na taką ewentualność powinien być specjalny zapis w ofercie, dość sporo ofert np. w Grecji jest w takim wariancie tj. z przelewem potwierdzających rezerwację |
Autor: | krasnal [ 28 Lip 2016 20:58 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
No i właśnie nic nie ma w "drobnym drukiem". Jedyne co go usprawiedliwia to Kod: Hotel obsługuje Gości Booking.com od 14 LIP 2016 i chyba jeszcze się nie ogarnęli do końca. |
Autor: | d-t-x [ 29 Lip 2016 17:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jak to jest: zrobiłem rezerwację hotelu, który kilka dni temu przestał być dostępny na booking.com. Co w tej sytuacji? Czy booking.com nadal odpowiada za tą rezerwację? Jaką mam pewność, że gdy przyjadę na miejsce, hotel w ogóle będzie istniał? Na moje zapytanie mailowe, wysłane 3 dni temu, nikt nie raczył odpowiedzieć. |
Autor: | Japonka76 [ 29 Lip 2016 17:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Zadzwoń. |
Autor: | Bruner [ 29 Lip 2016 18:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jeżeli hotel nie będzie istniał np. w przypadku działań wojennych lub aktu terrorystycznego to booking.com nie będzie odpowiadał za tą rezerwację. W innych przypadkach booking.com może pomóc, choć zgodnie ze swoim regulaminem tylko pośredniczy w zawarciu transakcji między Tobą a hotelem. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | d-t-x [ 30 Lip 2016 18:46 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@Japonka76: I tak pewnie zrobię, ale są jeszcze prawie 3 miesiące, zatem dam im jeszcze trochę czasu na odpowiedź. @Bruner: To tylko Włochy, zatem opcje wojenne raczej odpadają ![]() Poczekam na odpowiedź od booking.com. Nie ma wielkiego problemu, w razie czego zabukuję sobie inny nocleg, ale jestem też trochę ciekawy, jak oni wybrną z tej sytuacji. |
Autor: | miriam [ 30 Lip 2016 19:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
d-t-x napisał(a): Jak to jest: zrobiłem rezerwację hotelu, który kilka dni temu przestał być dostępny na booking.com. Co w tej sytuacji? Czy booking.com nadal odpowiada za tą rezerwację? Jaką mam pewność, że gdy przyjadę na miejsce, hotel w ogóle będzie istniał? Na moje zapytanie mailowe, wysłane 3 dni temu, nikt nie raczył odpowiedzieć. W opisanej przez ciebie sytuacji może być opcja czasowego zawieszenia współpracy z obiektem(np. remont) bądź jej stałego zakończenia.Czasami to obiekt ma dość,a czasami portal po zażaleniach klientów podejmuje taką decyzję.Jeżeli jest zawieszenie czasowe to może do twojej daty być już dobrze i rezerwacja zostanie wykonana.W przypadku stałego zerwania współpracy booking ma obowiązek poinformować cię o tym z odpowiednim wyprzedzeniem i zaproponować alternatywę ale w przypadku różnic cenowych sam ponosisz koszty.Zdarzyło mi się,że booking zapomniał odwołać nam rezerwację w obiekcie z,którym zerwał współpracę i wtedy masz prawo zakwaterować się nawet w droższym hotelu ponieść dodatkowe koszty,ale po udokumentowaniu wydatków rachunkami, po powrocie zwrócą ci różnicę.Więc tak czy siak booking.com nadal odpowiada za twoją rezerwację i nie masz interesu w tym aby sam dopominać się o informację.Jednak mając świadomość co się święci sam sobie przygotuj plan awaryjny by na miejscu się nie stresować .Jeśli nie jedziesz sam to radzę mieć alternatywną ,zwrotną rezerwację na osobę towarzyszącą z innego konta .Jak masz jeszcze pytania to pisz PW. |
Autor: | d-t-x [ 30 Lip 2016 20:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
O, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ja do tego tematu podchodzę bezstresowo bo tak, jak pisałem, są jeszcze 3 miesiące do wyjazdu, czyli sporo czasu. Po prostu po raz pierwszy zdarzyła się taka sytuacja i jestem ciekaw, jak dalej się rozwinie. P.S. Nie pomyślałem o remoncie ![]() |
Strona 76 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |