Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 74 z 313

Autor:  jusia73 [ 23 Cze 2016 23:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@nick

Anulowanie rezerwacji będzie mnie kosztować dość sporo, bo dokładnie 1250 zł. To dla mnie dużo jak za możliwość "usprawiedliwionego" niepojawienia się w hotelu.

Wiem, że jestem głupia i że powinnam była brać pod uwagę że coś może wypaść i poszukać hotelu z bezpłatną anulacją, a nie teraz płakać ale cóż :roll: .

Autor:  nick [ 23 Cze 2016 23:42 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nie będzie to Ciebie nic kosztowało, bo nie podałaś danych karty. Chodzi tylko o zwolnienie rezerwacji, by pokoje mógł zarezerwować ktoś inny.
W tym wypadku "wirtualny" koszt anulowania rezerwacji to taki chwyt, by dyscyplinować klientów.

Autor:  jusia73 [ 23 Cze 2016 23:44 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@nick, a nie jest tak, że po anulowaniu rezerwacji dostanę wezwanie do zapłaty tych 1250 zł? Wiem, że z karty nie pobiorą, bo jej nie podałam, ale przecież istnieją inne metody ściągnięcia wierzytelności.

Autor:  nick [ 23 Cze 2016 23:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Nic nie dostaniesz, śpij spokojnie. Zwolnij tylko rezerwacje - nie chcesz wiedzieć jak hotelarze (szczególnie w małych ośrodkach) mówią na ludzi którzy wolą zrobic noshow niż anulowac rezerwacje ;)

Autor:  cypel [ 23 Cze 2016 23:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@jusia73
skoro nie podawałaś nr karty to Ci nic nie ściągną
swoją drogą to dziwne, że brak możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji bez podania karty
zrelaksuj się

Autor:  jusia73 [ 23 Cze 2016 23:50 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dziękuję pięknie, kamień spadł mi z serca :cry:

Autor:  miriam [ 23 Cze 2016 23:55 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@jusia73 Nie rób tego.Spróbuj najpierw pójść prostą i uczciwą drogą ;) Mianowicie zadzwoń do Booking.com,przedstaw konsultantowi sytuację i ładnie poproś aby w Twoim imieniu z uwagi na zaistniałe okoliczności zwrócił się do hotelu o anulowanie rezerwacji bezpłatnie.Masz duże szanse na uwzględnienie przez hotel Twojej prośby z racji tego,że robisz to z przeszło miesięcznym wyprzedzeniem i hotelowi prawdopodobnie uda się na to miejsce znaleźć nowego nabywcę.Nie zjawienie się w hotelu bez odwołania i uiszczenia należnej opłaty potraktuj jako ostateczność bo po pierwsze to nie jest w porządku,po drugie mogą być kłopoty ;) Działaj szybko i daj znać jak poszło.Szansa powodzenia jest duża.Sposób j.w. w ostateczności zastosujesz jak odmówią ,w co wątpię. ;)

Autor:  Bruner [ 30 Cze 2016 17:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Przede wszystkim anuluj rezerwację. Na 99% nie będzie dalszych konsekwencji. Zapisy o braku bezpłatnego anulowania to raczej forma dyscyplinowania klienta. Jak hotel ma dane karty i terminal to oczywiście może ściągnąć należność. Booking. com w każdym razie nie interesuje się takimi sprawami, chyba, że rezerwacja nie była anulowana .

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Autor:  dmirstek [ 30 Cze 2016 20:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@gosc1212 proszę użyć konkretów, takie oczernianie bez ani jednego argumentu ani przykładu nie jest tu mile widziane.

Autor:  Bankers [ 02 Lip 2016 09:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Szybkie pytanie. W nocy przylatuje na Bali, taxi zabierze mnie od razu do hotelu, gdzie będę musiał za niego zapłacić (ok. 2000 zł). Co bardziej się opłaca, wymienić kase w kantorze na lotnisku czy zapłacić kartą walutową ?

Autor:  Bruner [ 02 Lip 2016 11:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Kartą walutową. Kantory lotniskowe mają słabe przeliczniki,

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Balin [ 06 Lip 2016 17:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Zacznę od tego, że nie mam karty kredytowej i zawsze szukam hotelu z opcją płatności gotówką na miejscu albo zwykłą kartą debetową. Ostatnio zauważyłem na Bookingu opcję "zapłać w hotelu", nawet jeśli w opcjach płatności są podane tylko karty kredytowe. To oznacza, że mogę płacić tylko kredytową, tylko że już w hotelu, a nie przy rezerwacji, czy że mogę opłacić nocleg na miejscu gotówką/debetową?

Autor:  Japonka76 [ 06 Lip 2016 17:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Możesz płacić na miejscu gotówką - wiele rezerwacji jest właśnie w takiej opcji.
Możesz płacić kartą debetową i takiej używać przy rezerwacji, gdy wymagane jest podanie danych karty.

Autor:  zulu [ 06 Lip 2016 17:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Balin napisał(a):
Zacznę od tego, że nie mam karty kredytowej i zawsze szukam hotelu z opcją płatności gotówką na miejscu albo zwykłą kartą debetową. Ostatnio zauważyłem na Bookingu opcję "zapłać w hotelu", nawet jeśli w opcjach płatności są podane tylko karty kredytowe. To oznacza, że mogę płacić tylko kredytową, tylko że już w hotelu, a nie przy rezerwacji, czy że mogę opłacić nocleg na miejscu gotówką/debetową?
Możesz o ile ta oferta zawiera taką opcję.
Bierz pod uwagę że przy płatności gotówka na miejscu może się okazać że osoba która rezerwuje miejsce w hotelu w ogóle się nie pojawi z tysiąca różnych przyczyn i hotel jest w plecy. KK pozwala wtedy hotelowi obciążyć rezerwującego bez względu czy się pojawi czy też nie.

Autor:  Bruner [ 06 Lip 2016 19:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jak nie będziesz miał karty kredytowej tylko gotówkę to... też nie pogardzą.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Balin [ 06 Lip 2016 20:58 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Dzięki za odpowiedzi, jeżeli dobrze zrozumiałem (wolę się upewnić, niż potem się wygłupić i zostać bez noclegu): jeśli podczas rezerwacji pojawia się informacja "zapłacisz podczas pobytu", to mogę płacić gotówką, nawet jeśli na głównej stronie wyświetlają się tylko karty kredytowe?
Przy niektórych hotelach są często dopiski "gotówka" i "karta bankomatowa", ale akurat za nic nie mogę znaleźć takiego, za to mam możliwość płatności na miejscu. Osobiście nie widzę sensu płacenia kartą kredytową podczas pobytu, jeżeli rezerwuję przez internet z wyprzedzeniem. Rozumiem, że hotel woli mieć gwarancję, ale skoro i tak mam dopisek "zapłać podczas pobytu", no to nie powinno mieć znaczenia w jaki sposób. Z drugiej strony, gdyby była możliwość płacenia gotówką, to taka opcja powinna być dodana.

Autor:  zulu [ 06 Lip 2016 21:29 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@Balin Wszystko zależy od oferty. Wydaje mi się że płatność tylko gotówką to dla hotelu spore ryzyko a opcje zapłać na miejscu są dla osób które rezerwują z kartą. Wtedy zależy od hotelu czy każe zapłacić ci karta którą użyłeś do rezerwacji czy tez gotówką. Czy gość przyjedzie czy nie i tak hotel go obciąży. Masz też oferty tańsze ale bez anulacji. Wtedy tez hotel cię obciąży.

Musisz dokładnie przeanalizować konkretną ofertę dotyczącą danego pokoju w danym hotelu. Jak możesz daj namiar na hotel i się zobaczy.

Autor:  Balin [ 06 Lip 2016 22:59 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@zulu Przeglądam różne hotele w różnych datach w Tallinie - to co mnie zaskoczyło, to praktycznie brak hoteli ze znaczkiem "rezerwacja bez karty kredytowej". Tutaj jest jeden z tych z podanymi jedynie kartami kredytowymi jako metodą płatności, ale za to ze znaczkiem "płatność podczas pobytu". http://www.booking.com/hotel/ee/city.pl.html

Już wiele razy rezerwowałem hotele na Bookingu i płaciłem gotówką w hotelu, ale mieli po pierwsze wpisaną tę opcję w metodach płatności, a po drugie od razu wyświetlało się info, że moźna bez karty kredytowej. W hotelach w Tallinie widzę tylko "płatność na miejscu" i nie wiem jak mam to rozumieć.

Autor:  Bruner [ 06 Lip 2016 23:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Płatność kartą kredytową nie oznacza ,że nie możesz zapłacić debetową. Zależy to od kraju i hotelu. Przy rezerwacji sprawdzisz. Oczywiście bez żadnej karty nie zarezerwujesz hotelu jeśli karta jest wymagana.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Autor:  miriam [ 06 Lip 2016 23:40 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@Balin Każdy hotel na pewno przyjmie płatność gotówką jeśli nie ma wyraźnego zastrzeżenia,że płatność tylko kartą.Wyjątek to rezerwacje na bardzo wysokie kwoty gdzie już przepisy skarbowe nakazują formę bezgotówkową.Przecież może się przytrafić w podróży utrata karty lub konieczność jej zastrzeżenia i co wtedy :?: Mając gotówkę na pewno nie zostaniesz bez noclegu. Nie trać czasu na niepotrzebne dywagacje tylko rezerwuj :)

Strona 74 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/