Autor: | szumny [ 23 Maj 2016 12:12 ] |
Temat postu: | Re: Rezerwacja hotelu przez Booking |
Szybkie pytanie z rodzaju debilnych: Jaki jest tel/mail do polskiego bookinga bo szukam od godziny i nie mogę znaleźć? Sprawa pilna. |
Autor: | namteH [ 23 Maj 2016 12:14 ] |
Temat postu: | Re: Rezerwacja hotelu przez Booking |
Polska Numer dla użytkowników Genius: 22 306 08 57 Międzynarodowy numer dla klientów Genius: +48 22 306 08 57 |
Autor: | Cicha_Woda [ 23 Maj 2016 12:18 ] |
Temat postu: | Re: Rezerwacja hotelu przez Booking |
Ze strony booking: "Dzwoń, kiedy tylko chcesz Polska Numer krajowy: 0223060855 Międzynarodowy (polski): +48 223060855 Podane numery telefonów to numery krajowe, za połączenie z którymi obowiązują taryfy lokalne (zgodnie z taryfikatorem operatora). Połączenie z numerami międzynarodowymi może podlegać dodatkowym opłatom." Na samym dole strony jest pole Kontakt ![]() |
Autor: | Anonymous [ 23 Maj 2016 12:22 ] |
Temat postu: | Re: Rezerwacja hotelu przez Booking |
W pamięci adresu e-mail mam takie: obsluga.klienta@booking.com customer.service@booking.com w przypadku problemów z rezerwacją Booking prosi o kontakt (ale inicjatywa była z ich strony) i odpowiedź na: nr rezerwacji@my.booking.com np. 190733967@my.booking.com Ale najlepiej czy też najpewniej i najszybciej skontaktować się dzwoniąc: 22 306-08-55 |
Autor: | szumny [ 23 Maj 2016 12:43 ] |
Temat postu: | Re: Rezerwacja hotelu przez Booking |
Obiekt podniósł cenę trzykrotnie. 12 osób, 4 noclegi czyli chcą więcej około 600 e. Booking/konsultant obiecał sprawę wyjaśnić twierdząc że nie powinni żądać więcej. Ma dać odpowiedź do jutra (24.05). Wyjazd pojutrze. Dziekuję wszystkim za natychmiastową reakcję. Dam znać jak poszło. |
Autor: | miriam [ 23 Maj 2016 16:31 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
To,że wyjazd już pojutrze dobrze rokuje dla optymistycznego finału.Najprawdopodobniej obiekt uzna pierwotną cenę lub dadzą wam do wyboru inne ,nawet droższe zakwaterowanie i zwrócą różnicę w cenie oczywiście obciążając tym obiekt,który nie dotrzymał warunków ![]() |
Autor: | Alleksandrra [ 06 Cze 2016 22:56 ] |
Temat postu: | Praktyka anulowania rezerwacji booking.com |
Bardzo prosze o informacje, może ktoś wie, taka sytuacja: rezerwacja na booking dokonana bez podawania karty kredytowej, odwołana za późno, po zakończeniu okresu bezpłatnego odwołania, czy booking w jakiś sposób się upomni o te pieniądze? |
Autor: | Mar77 [ 06 Cze 2016 23:01 ] |
Temat postu: | Re: Praktyka anulowania rezerwacji booking.com |
Nie wiem czy booking, ale obiekt z dużym prawdopodobieństwem może się odezwać. |
Autor: | miki_fly [ 06 Cze 2016 23:03 ] |
Temat postu: | Re: Praktyka anulowania rezerwacji booking.com |
U mnie ze strony bookingu to wyglądało tak: Załącznik: bookinganulacja.png [ 48.68 KiB | Obejrzany 6519 razy ] Także upomnieć się upomnieli, ale nawet nie podali numeru konta, na który należałoby przelać pieniądzę za odwołanie ![]() Obiekt natomiast się nie odezwał. |
Autor: | Bankers [ 18 Cze 2016 13:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mam nocleg na lotnisku w Katarze z płatnoscią na miejscu. Zapłacić kartą walutową Aliora, gotówką w €, a może wymienić na lotnisku pieniądze na ichniejszą walutę ? Co jest korzystniejsze ? |
Autor: | Sudoku [ 18 Cze 2016 14:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Na to pytanie nikt Ci nie odpowie, bo wszystko zależy od banku, kursów itp. Moim zdaniem, karta rozliczana w EUR to nie jest najlepszy pomysł, rozliczana w USD może (choć nie musi) okazać się najkorzystniejszym rozwiązaniem. |
Autor: | d-t-x [ 18 Cze 2016 18:24 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Załatw sobie kartę w USD. Reszta opcji będzie Cię słono kosztować. |
Autor: | Bankers [ 18 Cze 2016 22:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W dolarach też mam, także zapłacę tą kartą. Dzięki. |
Autor: | pshna [ 19 Cze 2016 17:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Witam Wiem, że akurat na tym forum mój wpis jest kompletnie nic nie znaczący, ale może być ważny dla osób niepełnosprawnych /czyli takich jak ja/. W trakcie wyszukiwania na booking.com przy oznaczeniu "udogodnienia dla niepełnosprawnych" wyskakuje prawie każda oferta, choćby i Nepal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Żeby nie było, że kulawi narzekają, to napiszę cieszcie się zdrowiem, możliwością życia i podróżowania, bo jak widać po moim wpisie pieniądze i chęci to nie wszytsko. Miłych wakacji i podróży Państwu życzę ![]() B. |
Autor: | Maktravel [ 19 Cze 2016 18:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Sądzę, że hotele w szablonie Booking mają do wypełnienia/zaznaczenia rodzaj "usług", które mogą zaoferować. Jak kojarzą usługi związane z niepełnosprawnymi to ciężko wyczuć, pewno patrzą na to przez pryzmat nie wykluczania się, czyli jak im się trafi Klient na wózku a mają apartament w bloku na IV piętrze bez windy to zapewnią dwóch osiłków do wniesienia, ale nie wiadomo czy zniosą ![]() Myślę, że to jakieś ostre zaniechanie ze strony obsługi hoteli, błąd na który mało kto zwraca im uwagę ![]() |
Autor: | Bruner [ 19 Cze 2016 19:05 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Na wielu wyszukiwarkach niestety powielane są schematy odnośnie wyposażenia, położenia czy jakości oferowanych pokoi. Dlatego w konkretnych sytuacjach trzeba dokładnie obejrzeć zdjęcia i relacje no i stosować zasadę ograniczonego zaufania szczególnie do wynajmu na połódniu Europy. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | jusia73 [ 23 Cze 2016 23:09 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Witajcie podróżnicy! Mam taki problem, mianowicie już jakiś czas temu zarezerwowałam przez stronę booking hotel na wakacje. Co istotne oferta, choć rezerwowana z dużym wyprzedzeniem, nie miała możliwości bezpłatnej anulacji. W tak zwanym międzyczasie okazało się, że mój mąż jednak nie dostanie urlopu na początku sierpnia. Z racji, że nie mogę bezpłatnie odwołać rezerwacji (a cena za odwołanie, z racji że to miał być dłuższy wyjazd, jest dość wysoka) poważnie rozważam nie pojawienie się w hotelu bez anulowania rezerwacji. Czy ktoś z was zrobił podobną głupotę? Przepraszam jeśli moje pytanie jest nie na miejscu jednak jestem w kropce. Z jednej strony jestem pewna, że w hotelu się nie pojawię, z drugiej trochę szkoda mi tego 1000 zł, który będzie mnie kosztować anulacja rezerwacji. Nie podawałam numeru karty kredytowej i wiem, że "trzeba było myśleć wcześniej" ![]() |
Autor: | nick [ 23 Cze 2016 23:15 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@jusia73 Czy dobrze rozumiem - miałaś rezerwację, za którą nie płaciłaś (płatną w hotelu) i nie podawałaś danych karty w booking.com? |
Autor: | jusia73 [ 23 Cze 2016 23:20 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dokładnie tak. |
Autor: | nick [ 23 Cze 2016 23:23 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W takim razie anuluj rezerwacje i zapomnij o temacie ![]() |
Strona 73 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |