Autor: | alav [ 12 Cze 2012 00:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
krasnal napisał(a): A jak zalogujesz się do profilu (wyświetlisz rezerwację), i z górnego menu wybierzesz "waluta hotelu", co się wyświetla? Nic się nie zmienia, nadal jest kwota w euro wyświetlona. |
Autor: | alav [ 12 Cze 2012 00:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
gregorow napisał(a): alav napisał(a): Być może takie pytanie już padło, jeśli tak to przepraszam... Zarezerwowałem sobie hotel w Maroku przez booking.com. W mailu z rezerwacją jest coś takiego: Całkowita cena € 84.00 Hotel pobiera opłaty w lokalnej walucie (MAD) zgodnie z kursem wymiany walut obowiązującym w dniu dokonywania płatności. Co oznacza "kurs wymiany walut obowiązującym w dniu dokonywania płatności"? Mam nadzieję, że nie jakiś hotelowy kurs, tylko bankowy? Jak go sprawdzić, na przykład w momencie check-inu? Miałem tak rezerwując hotel w Maroku. Po pierwsze kurs (z MAD na EURO) przeliczyli mi w dniu niekorzystnym dla mnie, a po drugie jeszcze przewalutowanie z Euro na PL też wyszło więcej. Niestety podwójne przewalutowanie to nicdobrego. Ja będę płacił gotówką, w lokalnej walucie, więc podwójne przewalutowanie mnie nie dotyczy. Chciałbym natomiast wiedzieć, w jaki sposób hotel przeliczy euro na MAD, jak będę chciał zapłacić. Bo nie mam zamiaru płacić po hotelowym kursie z 20%-owym spreadem. |
Autor: | wojtekf93 [ 06 Lip 2012 17:11 ] |
Temat postu: | booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Witam Chce zarezerwować hotel w Amsterdamie przez booking.com. Chodzi o to, że trzeba podać dane karty kredytowej. Ja nie mam i czy mogę podać od Taty dane karty kredytowej , a na miejscu zapłacić gotówką? (Oczywiście jeśli wcześniej nie ściągną z karty za pobyt w hotelu). Pozdrawiam |
Autor: | rml [ 06 Lip 2012 17:19 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Nie będziesz musiał nic płacić gotówką bo opłata zostanie pobrana z karty, którą im podasz A możesz podać dane dowolnej karty, Twojej, taty, kolegi. |
Autor: | tartal [ 06 Lip 2012 17:26 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
nieprawda, ja często korzystam z booking i można płacić na miejscu w lokalnej walucie chyba że jest to oferta bezzwrotna to wtedy najczęściej ściągają w ciągu kilku godzin , dni z karty rml wprowadził Cie w błąd |
Autor: | Czerwona [ 06 Lip 2012 17:46 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Ja podałam nieswoją i na miejscu płaciłam. Wcześniej tylko dla pewności napisałam maila do hotelu, czy tak będzie ok. ![]() |
Autor: | Maciek78 [ 06 Lip 2012 18:28 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Podanie numerów karty w ofercie, która NIE jest bezzwrotna oznacza tylko zabezpieczenie dla hotelu w razie, gdybyście nie przyjechali bądź narobili szkód w hotelu. Płatność wówczas jest na miejscu, po przybyciu każdą możliwą formą - dokładnie ta karta, inna karta, gotówka etc. |
Autor: | rml [ 06 Lip 2012 19:06 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
tartal napisał(a): nieprawda, ja często korzystam z booking i można płacić na miejscu w lokalnej walucie chyba że jest to oferta bezzwrotna to wtedy najczęściej ściągają w ciągu kilku godzin , dni z karty rml wprowadził Cie w błąd może i wprowadziłem w błąd bo nie bardzo to rozumiem. jaki jest sens podawać dane karty kredytowej i płacić na miejscu, skoro już podaje dane karty to od razu bym nią zapłacił : o |
Autor: | krasnal [ 06 Lip 2012 19:08 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Dane z karty są zapezpieczeniem w przypadku no-show. A niektórzy po prostu wolą płacić gotówką i unikać niekorzystnych czasami przewalutowań. |
Autor: | rml [ 06 Lip 2012 19:43 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
Ok, teraz rozumiem ![]() |
Autor: | piopen [ 07 Lip 2012 10:05 ] |
Temat postu: | Re: booking.com - rezerwacja, płatność kartą kredytową, gotówka? |
W tym tygodniu rozmawiałem z właścicielką pensjonatu w Wilnie, która weszła teraz w booking.com . To że w procesie rezerwacji wymagane są dane karty nie oznacza, że będą ściągać pieniądze z karty. Ona nawet nie ma terminala płatniczego w pensjonacie, przyjmuje tylko gotówkę i tak na dobrą sprawę nic z kartą klienta nie ma wspólnego. Do tej pory na jakieś 10 rezerwacji przez booking.com z karty ściągnęło mi pieniądze może w 2 przypadkach, reszta płatność gotówką na miejscu lub jak chciałem to właśnie kartą. Hotele we Włoszech, Hiszpanii, Malta, Czechy, Litwa. Tak więc nie ma reguły, najlepiej napisać do hotelu i dopytać jak z płatnością. |
Autor: | Viktor44 [ 10 Lip 2012 09:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Ponawiam pytanie ze strony 15stej. Jak wygląda rezerwacja na osoby trzecie? |
Autor: | margarita888 [ 10 Lip 2012 09:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Viktor44 napisał(a): Zapytam może inaczej. Taka sytuacja jest: - przylatują 2 osoby z dowodami/paszportami (obcokrajowcy) wcześniej prosili o załatwienie hotelu, tak żeby tylko weszli,przywitali sie w recepcji i poszli do pokoju ![]() Czytaj: żeby wszystko było uzgodnione, zarezerwowane i zapłacone. Na bookingu jest napisane często: płatne gotówką w dniu przyjazdu. Jak wcześniej korzystalem to różnie to wyglądało, raz przed wyjazdem ściągali całą kasę, raz tylko blokowali a potem się płaciło kartą, a raz gotówką, jednak chyba zawsze trzeba było pokazać im kartę, i pokazywałem tą którą robiłem rezerwacje ze swojego konta na http://www.booking.com. Czy jest teraz możliwosc zebym na swoim koncie kupił 2 pokoje, wykorzystujac swoje dane i swoją kartę, której oni nie będą mieć i zamówił oraz zapłacił im za pobyt? tak, że jak przylecą to w recepcji uslyszłą tylko: witamy, wszystko jest załatwione ;p? W tym czasei ja będę na drugim koncu świata i nie będzie ze mną kontaktu ![]() Znajomy z Włoch zrobił raz nam rezerwacje na booking ze swojej karty i zadzwonili do niego upewnić się czy on napewno chciał zarezerwować komuś pokój i zapłacić. Pewnie myśleli, że ktoś ukradł mu kartę i sobie rezerwuje, ale on potwierdził i wszystko było ok. To było 4 lata temu, nie wiem czy teraz byłby jakiś problem. |
Autor: | seelk [ 12 Lip 2012 23:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Podczas planowania wyjazdu do Portugalii postanowiłem znaleźć noclegi na własną rękę i zacząłem szukać ich poprzez booking. Większość z noclegów posiada w cenie śniadania, a bardzo rzadko zdarza się, aby była kolacja/obiadokolacja, wiem ze booking to nie biuro podróży, ale co myślicie o tym, że jeśli hotel ma wpisane że posiada restaurację/bar to czy kupując w takim nocleg jest duża szansa, że będę mógł na miejscu dokupić wyżywienie? Interesuje mnie HB. |
Autor: | jabtom [ 12 Lip 2012 23:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
No w większości serwisów typu booking.com są tylko śniadania , ew. bez śniadania . Zawsze w hotelu jest restauracja i możesz sobie coś kupić. Natomiast w Portugalii jest tyle fajnych knajpek , że lepiej iść tam niż przepłacać w hotelu. W Portugalii miejscowi tylko żywią się w takich knajpkach, oni nie gotują obiadów ![]() |
Autor: | kosa [ 13 Lip 2012 12:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Dokładnie. Menu dnia złapiesz już od 6,5 do 9 euro. W skład wchodzi: zupa, drugie danie, napój i czasem jeszcze deser (kawa/ciastko/lody). |
Autor: | flus [ 13 Lip 2012 13:11 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
seelk napisał(a): Podczas planowania wyjazdu do Portugalii postanowiłem znaleźć noclegi na własną rękę i zacząłem szukać ich poprzez booking. Większość z noclegów posiada w cenie śniadania, a bardzo rzadko zdarza się, aby była kolacja/obiadokolacja, wiem ze booking to nie biuro podróży, ale co myślicie o tym, że jeśli hotel ma wpisane że posiada restaurację/bar to czy kupując w takim nocleg jest duża szansa, że będę mógł na miejscu dokupić wyżywienie? Interesuje mnie HB. Poszukaj nie przez booking.com, ale np. hotels4u.com to będziesz miał w portugalskich hotelach opcji wyżywienia do wyboru, do koloru (także AI), a często i niższe ceny. Tyle tylko, że za hotel trzeba będzie zapłacić z góry... |
Autor: | artix232 [ 15 Lip 2012 00:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Witam, Mam do was pytanie. Zarezerwowałem sobie hotel w Londynie na 20 Lipca ( z bezpłatną możliwością anulacji). Po rezerwacji dostałem 2 razy maila o zmianie karty. Podałem tę samą. Później napisałem do hotelu co jest grane, to oni mi napisali, że muszę mieć na koncie przynajmniej 50 % kwoty której muszą zapłacić do preautoryzacji. Zamierzam podzielić cenę za hotel i płacić w gotówce na miejscu. tak wiec zwracam sie do was z pytaniem Czy jak wpłacę pieniądze na konto i podam im tę kartę do preautoryzacji, czy będe mógł te pieniądze przed wyjazdem wypłacić z konta? Proszę o odpowiedź szybką, bo coś boje się że zostane bezdomny:< |
Autor: | krasnal [ 15 Lip 2012 21:33 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
kosa napisał(a): Dokładnie. Menu dnia złapiesz już od 6,5 do 9 euro. W skład wchodzi: zupa, drugie danie, napój i czasem jeszcze deser (kawa/ciastko/lody). Trochę off-top ale może się przydać. W portugalskich menu często podawane są 2 ceny. Ta druga (niższa) to cena za połówkę porcji. |
Autor: | max2000 [ 16 Lip 2012 15:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Trochę nietypowa sytuacja, dostałem takiego oto maila z booking.com: Szanowni Państwo, Dziękujemy, że zdecydowali się Państwo na rezerwację w hotelu Hotel Plaisance za naszym pośrednictwem. Niestety, otrzymaliśmy informację, że z dniem hotel kończy swoją działalność. Z przykrością informujemy, że zamknięcie hotelu zbiega się w czasie z Państwa rezerwacją i jej realizacja nie będzie możliwa. Jest to wyjątkowa sytuacja, na którą Booking.com nie ma żadnego wpływu. Pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu zakwaterowanie w innym obiekcie. Państwa rezerwacja zostanie dzisiaj anulowana w naszym systemie. Jeżeli jednak chcieliby Państwo dokonać ponownej rezerwacji, pod poniższym adresem znajdą Państwo wszystkie dostępne hotele w wybranej przez Państwa okolicy. Hotel Marly's 4 rue Miron 06000 NICE tel 04.92.47.77.77 http://www.hotel-marlys.fr/photo.html?P ... b25ba0f95d Uprzejmie prosimy o informację,czy powyższa oferta jest przez Państwa akceptowalna. W przypadku dalszych pytań prosimy o telefoniczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami: (PL) 00800 1213175 (UK) 0845 080 5012 (International) +44 203 147 3114 Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że zechcą Państwo nadal korzystać z usług Booking.com. Z wyrazami szacunku Co byście zrobili? Hotel rezerwowałem 2 miesiące temu w cenie 40 EUR/nocleg za dwie osoby. Proponują mi inny hotel za 77 EUR. Na stronie booking.com również nie ma żadnych ciekawych ofert w tej cenie co miałem. Ważna jest dla mnie bezpłatna możliwość anulowania. Powalczyć z nimi o jakąś zniżkę / voucher? W końcu po to robi się rezerwację dużo czasu naprzód, żeby znaleźć jak najtańszą opcję. |
Strona 8 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |