Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 64 z 313

Autor:  01ERES [ 15 Lut 2016 14:09 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Booking BOK tel.22 3060855

Autor:  carolbe [ 15 Lut 2016 14:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Na booking jest napisane, że dane kontaktowe dostanę po rezerwacji ;) Oczywiście mogę znaleźć hotel w google i zapytać jednak wydaje mi się, że przy rezerwacji przez booking i np. na oficjalnej stronie cena za zwierzaka też może być różna. Cena hotelu który mnie interesuje na booking jest 70€ za noc a u nich na stronie 90€.

Chodzi mi o to, że jakby nie było jest to "ukryty" koszt który po dokonaniu rezerwacji może być celowo bardzo wysoki...

Autor:  szeptana [ 15 Lut 2016 14:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

carolbe napisał(a):
Oczywiście mogę znaleźć hotel w google i zapytać

oczywiście to trzeba właśnie zrobić... a że cena na booking niższa niż na stronie oficjalnej to bardzo częsta sytuacja

Autor:  maczala1 [ 15 Lut 2016 14:33 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Lepiej nie szukaj spisku tylko zadzwoń/napisz do hotelu. Zwierzak to opcja dodatkowa płatna w hotelu, booking w tym nie pośredniczy.
Jak się bardzo boisz to kontaktuj się najpierw z booking ale oni i tak pewnie odeślą Cię do hotelu.

Autor:  Boowates [ 22 Lut 2016 05:12 ]
Temat postu:  Anulowanie rezerwacji bezzwrotnej na Booking.com

Zarezerwawałem niedawno apartament w Krakowie na kwiecień. Rezerwacja niestety nie może zostać odwołana bezpłatnie. W związku ze zmianami w pracy nie jestem w stanie ,w tym czasie skorzystać z tego apartamentu. Czy ktoś wie jak można anulować taką rezerwację nie ponosząc opłat? Nie było by problemu ,gdyby chodziło o niewielką sumę, ale koszt wynajmu ,to prawie 950 PLN .

Autor:  michzak [ 22 Lut 2016 06:41 ]
Temat postu:  Re: Anulowanie rezerwacji bezzwrotnej na Booking.com

Wiesz, rezerwacja bezzwrotna z zasady jest... Bezzwrotna, nie przeskoczysz tego. Zwłaszcza jeśli kasa już została pobrana, to mozesz co najwyżej odsprzedać rezerwacje komuś, ale poza tym nic się nie da zrobić

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Autor:  madziaro [ 22 Lut 2016 07:58 ]
Temat postu:  Re: Anulowanie rezerwacji bezzwrotnej na Booking.com

@Boowates Spróbuj skontaktować się bezpośrednio z obiektem lub poprzez booking.com (często są pomocni). Mi udało się 2 razy anulować taką rezerwację bez problemów, wszystko zależy od właściciela apartamentu.

Autor:  justyna_k16.90 [ 27 Lut 2016 04:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

UWAGA na Booking !
Po pierwsze przekazują dane kart hotelom bez żadnej kontroli.
Piszę z doświadczenia i osoby podróżującej jak i z pozycji hotelarza.
Niestety obsługa booking pozostawia również wiele do życzenia. Myślę, że to zbyt długi temat aby opisywać konkretne sytuacje - ale można również o nich poczytać na innych forach. Booking nie dba o dobro klientów. Niestety ja oceniłam książkę po okładce która wygląda bardzo dobrze i wiele obiecuje a pozostawia po sobie tylko zawód.
Booking nie tylko zrzuca winę i obarcza wieloma sytuacjami wynikającymi z ich winy hotelarzy którzy nie są świadomi nawet o zaistniałych problemach. Przepływ informacji jest na prawdę poniżej poziomu krytyki. Jedną sprawę i rezerwację obsługują w systemie zmianowym gdzie co dziennie ktoś inny zajmuje się gośćmi. Nie przekazują sobie nawzajem informacji. Odpisują czasami telefonicznie, czasami mailowo, czasami przez ich stronę "jak się komu podoba" oczywiście mowa o ich "obsłudze" po czym nawet nie przepraszają za wynikające z tego problemy lub niedogodności czy to Gości czy hotelarzy.
Kolejnym problemem są rezerwacje z UKRAINY wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy - sami o tym nie wiedzieliśmy. Dopóki fala fałszywych rezerwacji nie zaczęła zalewać naszych miejsc noclegowych. Codziennie pojawiają się rezerwacje na wszystkie pokoje zazwyczaj są to te same nazwiska i adresy lub przypadkowo wpisywane literki i cyferki w polu danych osobowych. Zaskoczeniem było dla nas to, że przypadkowo gościliśmy Pana mieszkającego na Ukrainie który opowiedział nam jak ten system działa ..booking nie poczuwał się do tego żeby powiedzieć nam o co chodzi. Proszę sobie wyobrazić że dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu. KŁAMALI ponieważ jak się okazało problem napływających rezerwacji z Ukrainy to udręka dla WSZYSTKICH HOTELI ogłaszajacych sie na booking.com. Zajmują pokoje bo tylko tak mogą dostać Wizę do naszego kraju. TYLKO BOOKING żaden inny portal im tego nie umożliwia. Mało tego Booking bierze za to pieniądze od nich. Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem. Booking nie pomaga w żaden sposób umywają ręce a obsługa mówi, że nie mogą o tym rozmawiać i informować "oni wykonują tylko polecenia". Na nieszczęście wszystkich ten portal noclegowy jest bardzo dobrze reklamowany. Na co kompletnie nie zasługują. Ale jest to powód dla którego ogłasza sie mimo tak ciężkiej współpracy z nimi i nerwów codziennych tyle hoteli. Mimo wszystko to nie są jedyne problemy z booking.com ale nie starczyło by tu miejsca żeby je opisać.
Oczywiście nie polecam korzystania z tego portalu wręcz odradzam - są nieuczciwą firmą. O wiele lepiej i korzystniej jest znaleźć u nich reklamę hotelu i zadzwonić do niego osobiście - ceny będą wtedy niższe a na pewno booking nie gwarantuje żadnej pomocy przy rezerwacji. Jak jest jakiś problem umywają ręce zawsze.. Wtedy można i tak liczyć tylko na siebie. Mam nadzieję, że każdy zastanowi się zanim skorzysta z ich "usług" jest dużo polskich portali noclegowych które faktycznie opiekują się gośćmi i zapewniają bezpieczny kontakt z hotelami. Pozdrawiam

Autor:  jawach [ 27 Lut 2016 09:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

O booking.com to wszystko prawda, niestety kiedy zadzwonimy lub pojawimy się w hotelu, proponowana cena jest wyższa. Musiałem wiele razy pokazywać cenę z booking.com aby w recepcji łaskawie też na taką się zgodzili mimo, że pracownicy hotelu po częstch rezerwacjach prosili aby nie rezerwować przez booking.com lecz bezpośrednio w hotelu to będzie taniej.

Wysłane z mojego MSP4505 przy użyciu Tapatalka

Autor:  becek [ 27 Lut 2016 09:34 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

mam dysonans poznawczy
jawach napisał(a):
niestety kiedy zadzwonimy lub pojawimy się w hotelu, proponowana cena jest wyższa.

czy

jawach napisał(a):
że pracownicy hotelu po częstch rezerwacjach prosili aby nie rezerwować przez booking.com lecz bezpośrednio w hotelu to będzie taniej.

to w koncu kiedy bedzie taniej? prze booking, bezposrednio czy po zakonczonym noclegu?

Autor:  singielka_1976 [ 27 Lut 2016 11:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

justyna_k16.90 napisał(a):
UWAGA na Booking !
Po pierwsze przekazują dane kart hotelom bez żadnej kontroli.
Piszę z doświadczenia i osoby podróżującej jak i z pozycji hotelarza.

Proszę sobie wyobrazić że dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu. KŁAMALI ponieważ jak się okazało problem napływających rezerwacji z Ukrainy to udręka dla WSZYSTKICH HOTELI ogłaszajacych sie na booking.com. Zajmują pokoje bo tylko tak mogą dostać Wizę do naszego kraju. TYLKO BOOKING żaden inny portal im tego nie umożliwia. Mało tego Booking bierze za to pieniądze od nich. Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem. Booking nie pomaga w żaden sposób umywają ręce a obsługa mówi, że nie mogą o tym rozmawiać i informować "oni wykonują tylko polecenia".


Skoro ten booking jest taki zły dla hotelarzy i dla klientów, to dlaczego hotele nadal z niego korzystają?
Póki co nie robiłam rezerwacji u nich, na razie czasem tylko sprawdzałam ceny, obym korzystać z ich usług nie musiała.

Autor:  boots [ 27 Lut 2016 11:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Cytuj:
dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu

I Ty - jako profesjonalista - nie umiesz sobie z tym poradzić?
Zarejestrowałaś się na forum, żeby się tylko wyżalić jednym postem?

Autor:  Japonka76 [ 27 Lut 2016 11:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

justyna_k16.90 napisał(a):
Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem.
Nie za bardzo to rozumiem. Zdarzyło mi się kilka razy odwoływać rezerwację, ale nigdy nie płaciłam żadnych 40 zł dla booking z tego powodu. Więc na mnie portal nie zarabiał. Jeśli inni płcili, to frajerzy.
A od strony hotelarza, możecie się przecież zabezpieczyć, i nie mieć darmowych anulacji. Posiadajcie w ofercie tylko bezzwrotne rezerwacje. Podpiszcie umowę z booking, że wszystkie rezerwacje mają 100% przedpłatę. Wtedy będziecie mieli mieli kasę, nawet jak goście nie przyjadą.

Autor:  igore [ 27 Lut 2016 12:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Podobnie jak @Japonka76,odwoływałem rezerwacje wiele razy i nigdy nie zdarzyło mi się za to zapłacić.

@justyna_k16.90 Jako hotelarz masz wiele możliwości: zagawarantowanie rezerwacji kartą kredytową, danie klientowi możliwość odwołania tylko do konkretnej daty etc. Nie jest to wiedza tajemna.

Co do samego Bookingu: ja czasami tam rezerwuję, ale dużo częściej przeglądam oferty pod kątem opinii, zdjęć itp. Jest tam najwięcej tego typu informacji. Często zdarzało mi się, że w nowych na portalu obiektach, właściciele i obsługa bardzo się starali - głównie po to, by dostac za to dobrą opinie. Summa summarum, mam z nimi same dobre doświadczenia :)

Autor:  justyna_k16.90 [ 27 Lut 2016 20:02 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jawach napisał(a):
O booking.com to wszystko prawda, niestety kiedy zadzwonimy lub pojawimy się w hotelu, proponowana cena jest wyższa. Musiałem wiele razy pokazywać cenę z booking.com aby w recepcji łaskawie też na taką się zgodzili mimo, że pracownicy hotelu po częstch rezerwacjach prosili aby nie rezerwować przez booking.com lecz bezpośrednio w hotelu to będzie taniej.

Wysłane z mojego MSP4505 przy użyciu Tapatalka


Nie wiem dlaczego, ja osobiście nie spotkałam się z inna ceną jaką np wcześniej ustalę telefonicznie przy rezerwacji pokoju.

-- 27 Lut 2016 20:25 --

igore napisał(a):
Podobnie jak @Japonka76,odwoływałem rezerwacje wiele razy i nigdy nie zdarzyło mi się za to zapłacić.

@justyna_k16.90 Jako hotelarz masz wiele możliwości: zagawarantowanie rezerwacji kartą kredytową, danie klientowi możliwość odwołania tylko do konkretnej daty etc. Nie jest to wiedza tajemna.

Co do samego Bookingu: ja czasami tam rezerwuję, ale dużo częściej przeglądam oferty pod kątem opinii, zdjęć itp. Jest tam najwięcej tego typu informacji. Często zdarzało mi się, że w nowych na portalu obiektach, właściciele i obsługa bardzo się starali - głównie po to, by dostac za to dobrą opinie. Summa summarum, mam z nimi same dobre doświadczenia :)



Już tłumaczę na czym to polega. Booking pobiera dane z karty od Gości natomiast my jako hotel nie mamy z tym nic wspólnego. Booking nie robi nam przelewów itp. Mamy ustawioną opcję "zaliczki" natomiast polega to na tym, że booking nie pośredniczy między wpłatami zaliczek. Musimy po każdej rezerwacji przez gościa wysłać wiadomość prywatną z numerem naszego konta i liczyć na to, że gość albo ją wpłaci albo nie .. Dajemy na to czas - ustawowo minimum 24h. Następnie jeżeli w wyznaczonym przez nas czasie Gość nie napisze do nas lub pieniądze nie pojawią się na koncie MOŻEMY wysłać wiadomość do booking z prośbą o anulowanie tej rezerwacji. Sami nie możemy tego zrobić. Musimy czekać aż ktoś z obsługi booking wejdzie na pocztę łaskawie odczyta naszą wiadomość i anuluje rezerwację. Sprawa z rezerwacjami z Polski jest jasna bo nawet nie wymagamy tej zaliczki. Alee jedynym zabezpieczeniem przed Rezerwacjami z Ukrainy jest wyznaczenie czasu 24 h .. tylko proszę sobie wyobrazić że po pierwsze booking zwleka z anulowaniem takich rezerwacji wiec ona jest czasami nawet kilka dni a pokoje są zarezerwowane na stronie. Następnie nawet jak booking anuluje fałszywą rezerwację to dosłownie po kilku minutach ta sama osoba z ukrainy robi znowu tą samą rezerwację z fałszywym numerem telefonu z fałszywymi danymi itp.. i my jako hotel znowu musimy wyslac im ta sama wiadomość o zaliczce odczekac 24 h i wtedy znowu prosić booking o anulowanie. "I tak w koło Macieju". Mamy tak codziennie i proszę mi uwierzyć, że nie chodzi o żalenie się jak to któryś z Was napisał. Po prostu dobrze czasami jest wiedzieć z jaką obsługą ma się doczynienia ja niestety się o tym przekonałam na własnej skórze - kto na tym skorzysta to dobrze a kto nie chce nie musi. Dlatego nie rozumiem ataków na mój post. Co do tego czy jako profesjonalistka nie potrafię sobię z tym poradzić .. To nie jest kwestia radzenia i profesjonalizmu. Po prostu współpraca z bookingiem jest ciężka a obsługa nie miła i przy tym bardzo zakłamany mają system.

Jeszcze jeden temat poruszony to 40 zł za zrobienie anulowania. Nikt o tym nie wie .. bo o tym nigdzie jawnie nie jest napisane i powiedziane ale Goście z Ukrainy robiąc rezerwację (tak jakby starają się o Wizę) więc są traktowani "specjalnie" przez booking.
Jedynie Goście starajacy się o Wizę - czyli te wszystki fałszywe rezerwacje w hotelach w całej polsce napływające- muszą płacić za rezerwację i oni faktycznie mają to pobierane przez kartę. Natomiast te pieniądze trafiają tylko do bookingu.
Booking dostaje 40 zł za każdą rezerwację, my jako hotel mamy fałszywą rezerwację w systemie i czekamy 24 h itd itd nie mamy pieniędzy z zaliczek bo one nigdy nie wpływają, booking nam mydli oczy że Ci goście może wcale nie są fałszywi .. mimo tego że widać gólym okiem że numer telefonu jest ten sam od pol roku te same dane itp.. i co najlepsze booking nigdy sam się nie przyznał, dlaczego nie pomagają hotelarzom w tej sytuacji.
Zaznaczam że dowiedzieliśmy się o tym od Gościa który u nas mieszkał przez jakiś czas i również przyjeżdżając do Polski do syna w odwiedziny mógł dostać wizę jedynie rezerwując pokój na booking.com lub gdyby dostał zaproszenie od rodziny zameldowanej w Polsce.

Autor:  ewaolivka [ 27 Lut 2016 20:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Korzystam z booking właściwie najczęściej ;jakoś nie widzę niższych cen u innych posredników. Czasem jeszcze z hotels.com. Nie bardzo rozumiem wypowiedź, że w hotelu chcą wyższa cenę. Przecież cena widnieje na wydruku-umowie. Na kilkadziesiąt rezerwacji nie miałam problemów. Ale czytając trochę zaczynam się obawiać ;)

Autor:  justyna_k16.90 [ 27 Lut 2016 20:31 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

becek napisał(a):
mam dysonans poznawczy
jawach napisał(a):
niestety kiedy zadzwonimy lub pojawimy się w hotelu, proponowana cena jest wyższa.

czy

jawach napisał(a):
że pracownicy hotelu po częstch rezerwacjach prosili aby nie rezerwować przez booking.com lecz bezpośrednio w hotelu to będzie taniej.

to w koncu kiedy bedzie taniej? prze booking, bezposrednio czy po zakonczonym noclegu?


Ja osobiście powiem jak to wygląda ze strony hotelu. Jeżeli Gość robi rezerwację przez booking to my płacimy prowizję. Ale jeżeli już ją zrobi a później dzwoni i pyta czy dostanie lepszą ofertę to wtedy nie proponujemy niższej ceny. Nie chcemy sytuacji że Gość rezerwuje pokój a później go odwołuje bo booking później pyta nas czy taki Gość był u nas czy faktycznie to anulował. Nie kłamiemy . Natomiast jeżeli Gość jedynie ogląda nasz hotel na stronach booking i innych i dzwoni do nas przed dokonaniem rezerwacji to oczywiście może wtedy dostać niższą cenę i tak się zazwyczaj dzieje :)

-- 27 Lut 2016 20:33 --

singielka_1976 napisał(a):
justyna_k16.90 napisał(a):
UWAGA na Booking !
Po pierwsze przekazują dane kart hotelom bez żadnej kontroli.
Piszę z doświadczenia i osoby podróżującej jak i z pozycji hotelarza.

Proszę sobie wyobrazić że dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu. KŁAMALI ponieważ jak się okazało problem napływających rezerwacji z Ukrainy to udręka dla WSZYSTKICH HOTELI ogłaszajacych sie na booking.com. Zajmują pokoje bo tylko tak mogą dostać Wizę do naszego kraju. TYLKO BOOKING żaden inny portal im tego nie umożliwia. Mało tego Booking bierze za to pieniądze od nich. Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem. Booking nie pomaga w żaden sposób umywają ręce a obsługa mówi, że nie mogą o tym rozmawiać i informować "oni wykonują tylko polecenia".


Skoro ten booking jest taki zły dla hotelarzy i dla klientów, to dlaczego hotele nadal z niego korzystają?
Póki co nie robiłam rezerwacji u nich, na razie czasem tylko sprawdzałam ceny, obym korzystać z ich usług nie musiała.


reklama.. tylko i wyłącznie dlatego

-- 27 Lut 2016 20:35 --

boots napisał(a):
Cytuj:
dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu

I Ty - jako profesjonalista - nie umiesz sobie z tym poradzić?
Zarejestrowałaś się na forum, żeby się tylko wyżalić jednym postem?


Nie rozumiem wypowiedzi. To nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. Mój post to nie tylko "wyżalenie się" ktoś dzięki niemu może skorzystać i poznać najprężniej działający portal od podszewki. Oczywiście nie musi ani tego czytać ani w to wierzyć ani z tego korzystać.

-- 27 Lut 2016 20:37 --

Japonka76 napisał(a):
justyna_k16.90 napisał(a):
Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem.
Nie za bardzo to rozumiem. Zdarzyło mi się kilka razy odwoływać rezerwację, ale nigdy nie płaciłam żadnych 40 zł dla booking z tego powodu. Więc na mnie portal nie zarabiał. Jeśli inni płcili, to frajerzy.
A od strony hotelarza, możecie się przecież zabezpieczyć, i nie mieć darmowych anulacji. Posiadajcie w ofercie tylko bezzwrotne rezerwacje. Podpiszcie umowę z booking, że wszystkie rezerwacje mają 100% przedpłatę. Wtedy będziecie mieli mieli kasę, nawet jak goście nie przyjadą.


Jest to opłata którą booking pobiera od Gości ubiegających się o Wizę. czyli np wszystkich z Ukrainy. Obywatele ich Państwa mogą dostać wizę jedynie przez rezerwację pokoju na booking.com oraz na zaproszenie zameldowanej rodziny w Polsce. Takie są prawa podpisane przez konsulat. Polaków to nie dotyczy i Państw nie potrzebujących Wiz do Polski.

Autor:  jawach [ 27 Lut 2016 20:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

No to jeszcze raz. Mieszkam w hotelu. Robię rezerwację na booking.com na następny dzień i zgłaszam w recepcji. Pani wspomina, że mogę przecież zrobić rezerwację bez pośrednictwa booking.com , wiadomo pośrednik pobiera prowizję. Ok nastęnym razem nie rezerwuję przez bookin.com, w recepcji chcą za pokój więcej, dopiero jak pokażę na smartfonie, cenę booking.com łaskawie mogę zapłacić tyle samo. I tak miałem wiele razy, no o niższej cenie niż na booking.com nigdy nie było mowy.

Wysłane z mojego MSP4505 przy użyciu Tapatalka

Autor:  sranda [ 27 Lut 2016 21:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To trzeba było pokazać cenę z jeszcze innych, tańszych serwisów. Ciekawe co wtedy by hotel powiedział. ;)

Autor:  maczala1 [ 27 Lut 2016 21:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Odnośnie "współpracy" booking z Ukraińcami to niestety prawda. Słyszałem już o tym ale nie myślałem, że problem jest na taką skalę. Jest sporo artykułów w sieci na ten temat:
http://www.e-hotelarz.pl/mht/?p=28541
http://www.lokalny24.pl/aktualnosci_rss ... le-dla-wiz

Booking co raz mniej mi się podoba - fraudy z kart po ich rezerwacjach, kulejący zwrot 5% w programie Wizz, teraz jeszcze operacja Ukraina.

Strona 64 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/