Autor: | ozim [ 26 Sty 2016 21:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tomek Zien napisał(a): Działa to podobnie jak zwrotna rezerwacja płatna w momencie zakupu. Obciążają kartę kiedy chcą a po anulacji kasa wraca na kartę, z reguły w ciągu 2-5 dni. Można tylko ewentualnie stracić/zarobić na przelicznikach walutowych. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić ![]() |
Autor: | Cicha_Woda [ 26 Sty 2016 21:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W dowolnym momencie po dokonaniu rezerwacji hotel może pobrać z karty całość opłaty za noclegi. Jeśli nie będziesz anulował rezerwacji to nic się nie będzie dziać. A jeśli anulujesz rezerwację przed upływem wyznaczonego terminu to hotel zwróci na twoją kartę opłatę, którą wcześniej pobrał (oczywiście jeżeli ją pobrał). |
Autor: | Manuel [ 04 Lut 2016 18:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mam problem z hotelem GZ Apartment-Hotel. Jest napisane, że zameldowanie w godzinach od 15:00 do 20:00, ale niżej jest napisane: Cytuj: Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z obiektem w celu przekazania informacji o planowanej godzinie przyjazdu. Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy.Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje dotyczące zameldowania. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu GZ Apartment-Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z instrukcją napisałem do hotelu, o której będziemy (północ), ale odpowiedzieli że nie są w stanie zameldować bądź przekazać kluczy po godzinie 23. Poprosiłem konsultantkę Booking, aby wytłumaczyła mi zapisy dotyczące zameldowania w tym obiekcie i przyznała, że zameldowanie po godzinie 19ej jest tam możliwe, tylko po zrobieniu rezerwacji należy powiadomić o tym fakcie hotel i oni ze mną uzgodnią w jaki sposób odbędzie się zameldowanie (ktoś z obsługi podejdzie o wyznaczonej godzinie, bądź klucz będzie znajdował się w jakiejś skrytce itp.) Dopiero kiedy odpowiedziałem, że dokładnie tak zrobiłem to wycofała się z powyższego i powiedziała, że przytoczony zapis informuje jedynie o możliwości, a nie gwarancji zameldowania (przybycia) do hotelu po godzinie 19ej. Jest to zależne tylko i wyłącznie od dobrej woli hotelarza. Hotelarz nie ma dobrej woli, a Booking i hotelarz nie chce oddać kasy za rezerwację. Przerabiał ktoś taki temat już ? Rezerwacja oczywiście bezzwrotna. Chargeback czy są zobligowani do honorowania rezerwacji lub zwrotu kasy jeżeli opis jest tak jak wyżej ? Nie ma nigdzie informacji na stronie, że klucze można odebrać jedynie do godz. 23. |
Autor: | miriam [ 04 Lut 2016 19:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@Manuel W opisanej sytuacji działaj za pomocą konsultantów Booking.com .Zapis faktycznie wprowadza w błąd więc albo hotel zwróci koszt, albo raz zrobi wyjątek i wyśle kogoś z kluczami nawet o północy.Nie wyobrażam sobie aby booking zostawił cię bez wsparcia w rozwiązaniu tej sprawy.Współpracując z tym obiektem od kilku lat mają większą siłę perswazji niż ty.Powodzenia. |
Autor: | Anonymous [ 04 Lut 2016 19:25 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Manuel napisał(a): Mam problem z hotelem GZ Apartment-Hotel. Jest napisane, że zameldowanie w godzinach od 15:00 do 20:00, ale niżej jest napisane: Cytuj: Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z obiektem w celu przekazania informacji o planowanej godzinie przyjazdu. Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy.Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje dotyczące zameldowania. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu GZ Apartment-Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z instrukcją napisałem do hotelu, o której będziemy (północ), ale odpowiedzieli że nie są w stanie zameldować bądź przekazać kluczy po godzinie 23. Poprosiłem konsultantkę Booking, aby wytłumaczyła mi zapisy dotyczące zameldowania w tym obiekcie i przyznała, że zameldowanie po godzinie 19ej jest tam możliwe, tylko po zrobieniu rezerwacji należy powiadomić o tym fakcie hotel i oni ze mną uzgodnią w jaki sposób odbędzie się zameldowanie (ktoś z obsługi podejdzie o wyznaczonej godzinie, bądź klucz będzie znajdował się w jakiejś skrytce itp.) Dopiero kiedy odpowiedziałem, że dokładnie tak zrobiłem to wycofała się z powyższego i powiedziała, że przytoczony zapis informuje jedynie o możliwości, a nie gwarancji zameldowania (przybycia) do hotelu po godzinie 19ej. Jest to zależne tylko i wyłącznie od dobrej woli hotelarza. Hotelarz nie ma dobrej woli, a Booking i hotelarz nie chce oddać kasy za rezerwację. Przerabiał ktoś taki temat już ? Rezerwacja oczywiście bezzwrotna. Chargeback czy są zobligowani do honorowania rezerwacji lub zwrotu kasy jeżeli opis jest tak jak wyżej ? Nie ma nigdzie informacji na stronie, że klucze można odebrać jedynie do godz. 23. Jak dla mnie hotelarz jest na prawie, ponieważ w warunkach masz jasno napisane: " Zameldowanie od 15:00 do 20:00 " zapis "Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy" należało według mnie interpretować, że zawsze w przypadku przyjazdu 19:00-20:00 kontakt jest konieczny (a już na pewno nie bukować rezerwacji bezzwrotnej bez ustalenia tego czyli przybycia o północy np. w treści e-maila) A zapis w warunkach wprowadzał by w błąd, gdyby napisali "Przyjazd po godzinie 20:00 jest możliwy" |
Autor: | namteH [ 04 Lut 2016 19:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@Manuel A w ogóle czytałeś komentarze na bookingu? Przecież tam co raz ktoś się skarży, że po 20 to ciężko się dostać (no chyba że zaraz po 20) a jeden nawet pisze, że jak przyjedziesz późno to będziesz spał na ulicy (i to w Kolonii ![]() Ja wiem, że to "tylko" komentarze a nie jakiś element regulaminu, no ale po nich widać w co się człowiek pakuje. |
Autor: | Manuel [ 04 Lut 2016 19:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@miriam przecież napisałem, że Booking i hotel nie chcą oddać kasy w tej sytuacji. @namteH jak dotarłbym tam po północy i na jedną noc to naprawdę nie szukałbym luksusów tylko prysznica i łóżka na kilka godzin ![]() @gorny77 po Twoim poście rozumiem jeszcze inaczej, że jeżeli przyjazd w godzinach 15-19 wymagany jest kontakt z hotelem i należy podać orientacyjną godzinę przyjazdu, a po godzinie 19:00 już nie, bo przyjazd jest możliwy ![]() Cytuj: Please note that this property has no reception. Guests are kindly requested to contact the hotel in advance and indicate their estimated time of arrival. Arrival after 19:30 is possible. The hotel will then provide check-in information. Contact details can be found on the booking confirmation. Na Agodzie w ogóle nie ma informacji o tym, że zameldowanie możliwe jest jedynie w godzinach 15-20.Cytuj: Important Notice Słaby ten opis, mocno wprowadzający w błąd jak dla mnie. Można go rozumieć na wiele sposobów. Please note that this property has no reception. Guests are kindly requested to contact the hotel in advance and indicate their estimated time of arrival. Arrival after 19:30 is possible. The hotel will then provide check-in information. Contact details can be found on the booking confirmation. Please inform GZ Apartment-Hotel in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. |
Autor: | Anonymous [ 04 Lut 2016 19:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie kombinuj, bo na spokojnie czytając ze zrozumieniem jak dla mnie wszystko jasno opisano (szkoda, że problem rozwiązujesz czy też próbujesz rozwiązać teraz, a nie przez zabukowaniem) Powtórzę, gdyby napisali "Przyjazd po godzinie 20:00 jest możliwy" wtedy masz 200% racji |
Autor: | namteH [ 04 Lut 2016 19:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Manuel napisał(a): ... @namteH jak dotarłbym tam po północy i na jedną noc to naprawdę nie szukałbym luksusów tylko prysznica i łóżka na kilka godzin ![]() .... Wynajmujący zwykle nie patrzą życzliwym okiem na kogoś kto tylko na 1 noc przyjeżdża... |
Autor: | Anonymous [ 04 Lut 2016 19:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
jak dopuszcza taką możliwość to znaczy, że to akceptuje i jest, powinno być ok |
Autor: | Manuel [ 04 Lut 2016 20:01 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@namteH jak już offtopujemy to powinien zmienić branżę skoro jest mu nieprzychalnie gościć na jedną noc tylko ![]() @gorny77 przyznaje Ci rację ![]() |
Autor: | lewychelmno [ 13 Lut 2016 18:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W małym hotelu na Słowacji w ok. Brna bookowałem w wakacje jedną noc. Jako, że droga nam się wydłużyła, szukanie hotelu też do najprostszych nie należało, przyjechaliśmy koło 21-22. Meldunek był do 20. Wszystko zamknięte, recepecja wygaszona, hotel prawie pusty. Tu miałem akurat farta. Najbliższym miejscem gdzie był ktokolwiek (okropnie lało) był przyhotelow bar, w którym akurat piwko pił jakiś pracownik hotelu, który z uśmiechem na twarzy, bez ani słowa (angielski chyba nie był jego mocną stroną) wydał nam klucze i pokazał dokładnie pokój ![]() |
Autor: | Tom K [ 13 Lut 2016 20:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
W Czechach wszędzie blisko, ale mimo wszystko nie użyłbym stwierdzenia - na Słowacji, w okolicach Brna.... ![]() |
Autor: | carolbe [ 15 Lut 2016 11:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Witam, Przymierzam się do pierwszej rezerwacji na booking i mam pytanie ![]() Pozdrawiam |
Autor: | maczala1 [ 15 Lut 2016 11:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
@carolbe Nie trzeba podawać adresu, nie będzie żadnego problemu. |
Autor: | carolbe [ 15 Lut 2016 13:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zwierząt. Jeśli jest napisane "Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty." Należy się kontaktować z hotelem, że przyjadę z psem czy po prostu na miejscu doliczą mi opłatę? I czy można sprawdzić ile ta opłata wynosi bo nie mogę nigdzie znaleźć. Pozdrawiam |
Autor: | m72 [ 15 Lut 2016 13:40 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Najlepiej skontaktować się z hotelem. Można zrobić to w zakładce z rezerwacją na stronie Booking. |
Autor: | carolbe [ 15 Lut 2016 13:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Jeśli dobrze rozumiem to skontaktować się można po rezerwacji tak? Chodzi mi o to, że na przykład zarezerwuję bez możliwości odwołania a np. koszt za zwierzę okaże się wyższy niż za mnie samego to już nie mam wyboru jak zapłacić? ![]() |
Autor: | piksel [ 15 Lut 2016 14:03 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
powiem z doświadczenia że niestety masz rację ![]() |
Autor: | maczala1 [ 15 Lut 2016 14:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
No przecież równie dobrze można skontaktować się z hotelem jeszcze przed rezerwacją (mail, telefon) i zapytać o koszty za zwierzaka. Automatycznie tego z reguły nie sprawdzisz, bo to sytuacja raczej rzadko spotykana. |
Strona 63 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |