Autor: | jekyll [ 03 Gru 2015 12:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mnie się nie zdarzyło, żeby hotel chciał więcej (tfu, tfu ![]() Tak jak wyżej drukuję sobie potwierdzenie w języku hotelu albo mam w aplikacji. Jak coś jest nie tak to dzwonię od razu do bookingu. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby nie zareagowali. Jak widzisz wątek jest długi i naprawdę różne rzeczy się przytrafiają. Ja myślę, że nie ma znaczenia czy booking.com czy hotes.com czy jeszcze jakiś inny pośrednik. |
Autor: | manyaky [ 21 Gru 2015 18:44 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
TenNorbert napisał(a): A jak to jest przy późniejszej płatności? Jest możliwość zapłacenia podczas pobytu,ale czy nie będzie czegoś takiego, że na miejscu krzyknie mi kilka razy drożej niż przez internet? Na Airbnb wszystko załatwia się online i wiem, że nic nie dopłacam, a tutaj jak to jest? Sprawdź, czy cena uwzględnia podatki - czasami ostateczna do zapłacenia może wynieść do 15%-20% więcej. Poza tym zawsze jest (dość pomocna) infolinia bookingu. Nie zawsze działa po polsku i automatycznie kieruje na anglojęzycznego konsultanta. Juve napisał(a): Juve napisał(a): W skrócie: - rezerwacja (opłacona z góry ok. 75€ w lipcu) na 1 nocleg 16/17.09 w BCN dla 5os - zameldowanie potwierdzone przez obiekt i serwis - do godziny 02:00 w nocy - godz. 01:46, mail, że obiekt anulował rezerwację z powodu niepojawienia się gościa (!) - godz. 01:54 wysyłam sms że już docieramy (obiekt potwierdził bookigowi otrzymanie sms) - godz. 01:56 pojawiamy się przed obiektem, dzwonię do drzwi dobre kilkanaście minut. Telefon do bookingu gdzie informują mnie o anulacji - ponieważ jestem z wykończoną podróżą rodziną, wracamy na lotnisko spać - po powrocie zgłaszam reklamację do serwisu, gdzie informują mnie, że nie mają dowodów, że byliśmy przed godziną 02:00, na co odpisuję, że mogę dołączyć jako dowów oświadczenia 4 osób które były ze mną - serwis odp że oni nie są organami ścigania i żebym sobie sprawę załatwiał z hotelem, a oni kończą reklamację. W takiej sytuacji zawsze się dzwoni do bookingu. Bardziej bym się doczepił, czemu rezerwacja została anulowana na 16 minut przed 02:00. |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 10:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Mam pytanie - dałem ciała i dokonałem rezerwacji na booking (a nie wiem czy mi wyjazd wypali) i nie spojrzałem, że nie ma możliwości bezpłatnego anulowania. Kapnąłem się dopiero jak kliknąłem "rezerwuj". Od razu zastrzegłem kartę i żeby mi kasy nie ściągnęli, napisałem maila do hostelu z prośbą o anulację, ale co dalej? Mogą jakoś dochodzić tych pieniędzy, jak się uprą, że oferta bezzwrotna? |
Autor: | boots [ 23 Gru 2015 11:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytuj: Mogą jakoś dochodzić tych pieniędzy, jak się uprą, że oferta bezzwrotna? Oczywiście, że tak. Obciążą rachunek karty, a wystawca karty Ciebie. |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 11:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Nie pocieszyłeś mnie, mimo zastrzeżenia karty dadzą radę? |
Autor: | boots [ 23 Gru 2015 11:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Oczywiście, że tak. Przecież umowę zawarłeś przed zastrzeżeniem. |
Autor: | cypel [ 23 Gru 2015 11:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Było wielokrotnie mówione, że zastrzeżenie karty to nie jest antidotum na wszystko. A w tym przypadku jak sam powiedziałeś to Ty "dałeś ciała". Nawet pustego prepaida można obciążyć. |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 11:43 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Dzwoniłem do bookingu, Pani skontaktowała się z obiektem i stwierdziła, że obiekt nie wyraża zgody na odwołanie, więc zapytałem co będzie jak zastrzegę kartę, a ona mówi, że wtedy mnie nie obciążą, mogą ew. sądownie dochodzić swoich praw. Oślepłem dzisiaj klikając tę rezerwację. |
Autor: | boots [ 23 Gru 2015 11:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ta pani nie ma racji. |
Autor: | michzak [ 23 Gru 2015 11:51 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Obciążą kartę, a bank ma Twoje dane, jeśli debet powstanie. Znajdą Cię ![]() |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 11:57 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Ok, tylko nie bardzo wiem, jak to technicznie możliwe. Kartę mam podpiętą do sprytnego bila i już nie mogę puścić nic, bo mam info, że karta zastrzeżona. To jak oni to zrobią? |
Autor: | jacek96 [ 23 Gru 2015 11:59 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tak jak juz napisali przedmowcy. Bank obciazy rachunek karty bez problemu. To ze Ty nie mozesz z niej skorzystac, nie znaczy ze bank jest bezsilny w dochodzeniu swoich pieniedzy. Nie ma sensu deliberowac, bo to nic nie zmieni. Mozesz jeszcze kontaktowac sie z obiektem bezposrednio, moze cos zalatwisz, albo sprobowac sprzedac nocleg w dziale gielda. |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 12:02 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tyle tylko, że już kliknąłem anuluj na booking.... |
Autor: | jacek96 [ 23 Gru 2015 12:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
To juz nic nie zrobisz, mozesz tylko sie modlic, by obiekt zapomnial, albo nie chcial obciazyc rachunku karty. |
Autor: | michzak [ 23 Gru 2015 12:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
O ile nie zrobił tego w momencie rezerwacji |
Autor: | krzychfra [ 23 Gru 2015 12:29 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Rozmawiałem z raiffim, bo u nich karta, w zasadzie sami dzwonili, bo po tym jak booknęłem, to pierwsza myśl była taka, żeby przelać pieniądze sprytnym np. na czynsz, ale przedobrzyłem z kwotą i transakcja została odrzucona (to jeszcze przed zastrzeżeniem). Pytali czy to ja itp, zapytałem o sprawę i pan z raiffiego twierdzi, że nie ma żadnej blokady z Włoch, a jak już zastrzegłem to nie obciążą karty. Także nie wiem, co o tym sądzić. Swoją drogą, jak Pani z booking stwierdziła, Włosi nigdy się nie zgadzają na anulację, taki ich typ. |
Autor: | ewaolivka [ 23 Gru 2015 13:06 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Chyba bez znaczenia narodowość. Wiele razy rezerwowałam przez Booking hotele w Italii, zawsze z opcją anulowania i zupełnie niedawno rezygnowałam bez problemów. |
Autor: | jacek96 [ 23 Gru 2015 13:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Tylko, ze jest znaczaca roznica miedzy "z opcja" i "bez opcji" anulowania. |
Autor: | boots [ 23 Gru 2015 13:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
Cytuj: Także nie wiem, co o tym sądzić. To, co Ci napisaliśmy. Hotel ma możliwość obciążenia rachunku karty. |
Autor: | michzak [ 23 Gru 2015 13:38 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia |
A czego oczekujesz od nas? Że powiemy że nie obciążą i będzie ok? Z doświadczenia wielu ludzi wynika inaczej jak widzisz i żadne zapewnienia od bookingu i Raffa nie dadzą pewności, że karta nie może zostać obciążona. Mogą obciążyć Twoją kartę, podałeś im te dane, a oni obciążają Twój rachunek jeśli tylko tego zachcą. |
Strona 60 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |