Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 54 z 313

Autor:  miki_fly [ 29 Sie 2015 23:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@a1z0bcd

1) Tak.

2) O tym było wiele razy, booking przekazuje dane karty hotelowi, zdarzały się przypadki, że po pewnym czasie pojawiały się niespodziewane transakcje - co nie zmienia faktu, że mnóstwo ludzi korzysta mimo to i nie ma problemów. Jak się meldujesz w hotelu i płacisz kartą (czy w masie innych miejsc) to na upartego pracownik może zrobić to samo.

3) Nie musisz nic drukować, na miejscu w hotelu będą mieć Twoją rezerwację, zazwyczaj trzeba jeszcze podpisać (czasem wypełnić jakiś blankiecik, meldunek, różnie).

4) To już zależy od konkretnego hostelu.

Autor:  a1z0bcd [ 30 Sie 2015 00:12 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

@miki_fly

Cytuj:
zazwyczaj trzeba jeszcze podpisać (czasem wypełnić jakiś blankiecik, meldunek, różnie).


Co w przybliżeniu może zawierać taki dokument? W jakim on będzie języku (tylko lokalnym czy angielski w przypadku gościa zagranicznego) np. na Węgrzech? Dzięki za poprzednie odpowiedzi. O ile z rezerwacją lotów mam spore doświadczenie, to w przypadku szukania hoteli przez takie serwisy są to moje początki, ale kiedyś trzeba zacząć. :D

Autor:  Anonymous [ 30 Sie 2015 01:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Ad 1) To zależy od oferty (hotelu). W niektórych musisz płacić na miejscu, nie da się opłacić przez booking.com
Trochę wyręczę @miki_fly :) Blankiecik nie będzie się różnił od tego jaki normalnie byś wypełniał wchodząc z ulicy do hotelu i rezerwując pokój. Jak napisał, będzie różnie. Na Węgrzech, w dobrym hotelu, powinni dać Ci wersje w engliszu. Jak będzie po ichniemu to poproś o wersję zrozumiałą. Pracownicy hotelu czasami lubią kserować paszport. Ja tego nie lubię, bo jest zdjęcie na ksero, więc możesz powiedzieć żeby po prostu spisali dane :)

Autor:  namteH [ 30 Sie 2015 13:24 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

a1z0bcd napisał(a):
.... O ile z rezerwacją lotów mam spore doświadczenie, to w przypadku szukania hoteli przez takie serwisy są to moje początki, ale kiedyś trzeba zacząć. :D

Szukanie przez booking i np z książką telefoniczną niewiele się rożni. Jedyna różnica to: cenę gwarantuje booking i to z nimi rozmawiasz w razie jakichś kłopotów, są po prostu pośrednikiem. Wydrukuj sobie potwierdzenie rezerwacji (najlepiej po polsku i w miejscowym języku(jest taka opcja)) - tam masz także numer do bookinga, w razie jakichś nieprzewidzianych kłopotów.
I przejrzyj jeszcze raz ten watek, bo w zasadzie na Twoje poprzednie pytania odpowiedzi już padły z mylyjon razy...

Autor:  Fly4Zbig [ 30 Sie 2015 18:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Witam serdecznie,
Mam taki problem:z booking.com korzystam od lat,mam status GENIUS ale to co się zdarzyło dziś nieco mnie zaskoczyło negatywnie.Otóż zarezerwowałem jakiś czas temu hotel 3-gwiazdkowy na Kos w Grecji,nowocześnie wykończony z basenem i klimatyzacją niedaleko od plaży.Opcja była bezzwrotna więc w ciągu kilku dni hotel ściągnął mi cała należność z karty.
Dziś dzwoni do mnie gość z greckiego oddziału Booking.com ,że nie mają dla mnie tego hotelu i proponują inny ze śniadaniem dodatkowo i przy plaży i czy się zgadzam.Powiedziałem,że niech prześlą mailem to pooglądam i odpowiem.
Byłem już trochę podirytowany bo hotel wybieraliśmy dość starannie i wszystko w nim nam odpowiadało.
Ale szok dopiero przeżyłem jak odpaliłem linka z hotelem a tam nora bez basenu i klimy i wiele negatywów na tripadvisor.Wkurzony dzwonię do polskiego bookingu na specjalny telefon ,rzekomo tylko dla klientów ze statusem Genius i opowiadam pani o całej sprawie.Ona na to ,że oczywiście zaraz sprawdzi i zajmie się sprawą i postara się coś znaleźć i do godziny wyśle mi maila.Za 2 godziny dostaję maila a tam............podobna norka z klimatyzacją ale bez basenu i standard nawet nie podobny do naszego.Załamało mnie to bo myślałem ,że to tylko Grecy se jaja robią i w polskim oddziale załatwią to jak trzeba.
Napisałem maila do Pani,że sobie żarty robi i naraża mnie na dodatkowe nerwy ,które i tak już mi nadwyrężyła i oczekuje pilnego załatwienia sprawy "tak jak na booking.com przystało".No i cisza.Nie wiem co mogę teraz zrobić czy jest jakiś telefon do supervisora w bookingu gdzie można się poskarżyć bo widzę ,że nie traktują sprawy poważnie ale nie mogę niczego takiego znaleźć.Macie jakiś pomysł?Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam

Autor:  jawach [ 30 Sie 2015 18:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Poproś o zwrot pieniedzy i zarezerwoj inny hotel. Niestety specjalne statusy i telefony to tyko taka zabawa. Miałem opłacone miejsce w hostelu w Poznaniu ale nie mieli miejsc. Wyjaśnianie sprawy przez specjalny telefon zajęło wiele godzin. W koncu otrzymałem propozycje noclegu w innej części miasta. Tymczasem obok i na stronie booking.com znalazłem w trzy minuty podobny nocleg, nawet tańszy.

Wysłane z mojego MSP4505 przy użyciu Tapatalka

Autor:  satori [ 30 Sie 2015 18:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Fly4Zbig wątpię żebyś coś wskórał. Podejrzewam, że booking nie ma nic podobnego w tej cenie więc nic Ci nie wyczarują. Ja kiedyś miałem podobny przypadek a kupowałem 3 dni przed wyjazdem, kolejnego dnia też się dowiedziałem, że mojego miejsca nie ma. Bilety na transport kupione, srodek sezonu miejsc nie ma, cudem znalazłem jakąś norę ale booking zepsuł mi trochę nerwów.

Autor:  Fly4Zbig [ 30 Sie 2015 19:00 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jawach napisał(a):
Poproś o zwrot pieniedzy i zarezerwoj inny hotel. Niestety specjalne statusy i telefony to tyko taka zabawa. Miałem opłacone miejsce w hostelu w Poznaniu ale nie mieli miejsc. Wyjaśnianie sprawy przez specjalny telefon zajęło wiele godzin. W koncu otrzymałem propozycje noclegu w innej części miasta. Tymczasem obok i na stronie booking.com znalazłem w trzy minuty podobny nocleg, nawet tańszy.

Wysłane z mojego MSP4505 przy użyciu Tapatalka


Niestety nie ma w tym miejscu hoteli o podobnym standardzie i podobnej cenie lub nawet trochę wyższej.
Są owszem ale dużo droższe (nawet 2-3 krotnie) ale takiej różnicy to na pewno mi nie zwrócą.
Boje sie też rezerwowac bez ich akceptacji bo później powidzą ,że nie było zgody z ich strony na tak drogi hotel.
Problem w tym ,że miejscowość jest mała i hoteli też nie dużo (Kardamena) a wyjazd za kilka dni.

-- 30 Sie 2015 19:05 --

satori napisał(a):
Fly4Zbig wątpię żebyś coś wskórał. Podejrzewam, że booking nie ma nic podobnego w tej cenie więc nic Ci nie wyczarują. Ja kiedyś miałem podobny przypadek a kupowałem 3 dni przed wyjazdem, kolejnego dnia też się dowiedziałem, że mojego miejsca nie ma. Bilety na transport kupione, srodek sezonu miejsc nie ma, cudem znalazłem jakąś norę ale booking zepsuł mi trochę nerwów.


To mnie zmartwiłeś :( Myslałem ,że booking to tak dobry serwis,że znajdą rozwiązanie korzystne dla klienta w sytuacji kiedy zawinili.Ale może trzeba będzie zmienić zdanie i przenieść się do innych a im odpowiednią cenzurkę wystawić.
Ale na razie urlop się nie przedstawia różowo.

Autor:  jarq11 [ 30 Sie 2015 19:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Jeśli miałeś opłacona rezerwację to sam zaproponuj im co chcesz w zamian. To oni nie zapewniają tego za co zapłaciłeś. Możesz śmiało wygrać taka sprawę w sądzie ... i oni to wiedzą.

Miałem to samo w kwietniu na Korfu, w dzień wyjazdu (w trakcie lotu niemal) mi zadzwonili że, hotel jednak nie jest otwarty.
Mój zarezerwowany miał kosztować 430 EUR (5 osób z HB), zaproponowali jakiś badziew, zaproponowałem im co ja chce w zamian (moim atutem było HB, bo takich wiele na Booking nie ma) a po kilku godzinach spędzonych na lotnisku i negocjacjach, dostałem potwierdzenie mailowe że, zgadzają się na hotel tej samej klasy za prawie 1350 EUR. (jako że, nie znaleźli HB miałem All inclusive)

Po 3 tygodniach od powrotu zwrócili mi ok 980 EUR na konto bo wykazałem dodatkowo ile mnie kosztowały telefony w roamingu, jeśli musiałbym ponieść inne koszty związane ze zmiana to też mówili aby nm to dostarczyć.

Moim zdaniem, jeśli nie znajdziesz nic na Booking, szukaj u touroperatora i przedstaw to Booking do akceptacji, tylko nie proś, to ich obowiązek jako że ci zgotowali ten pasztet. tylko żadaj potwierdzenia mailem przed poniesieniem wydatku że, go akceptują.

Nie martw się że, to 2-3 razy więcej, u mnie dostałem + 950 EUR zwrotu, czyli finalnie kosztowało to ich 3 razy tyle za ile miąłem zarezerwowane.

booking.com zawarł z tobą umowę i wziął pieniądze, to ty jesteś po wygranej stronie. To nie jest umawianie się 2 prywatnych osób, tylko umowa handlowa.

Autor:  namteH [ 30 Sie 2015 19:35 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

satori napisał(a):
.... Ja kiedyś miałem podobny przypadek a kupowałem 3 dni przed wyjazdem, kolejnego dnia też się dowiedziałem, że mojego miejsca nie ma. Bilety na transport kupione, srodek sezonu miejsc nie ma, cudem znalazłem jakąś norę ale booking zepsuł mi trochę nerwów.

taaa.... booking Ci kazał czekać do ostatniego momentu ze wszystkim... :roll:

Autor:  Fly4Zbig [ 30 Sie 2015 19:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

jarq11 napisał(a):
Jeśli miałeś opłacona rezerwację to sam zaproponuj im co chcesz w zamian. To oni nie zapewniają tego za co zapłaciłeś. Możesz śmiało wygrać taka sprawę w sądzie ... i oni to wiedzą.

Miałem to samo w kwietniu na Korfu, w dzień wyjazdu (w trakcie lotu niemal) mi zadzwonili że, hotel jednak nie jest otwarty.
Mój zarezerwowany miał kosztować 430 EUR (5 osób z HB), zaproponowali jakiś badziew, zaproponowałem im co ja chce w zamian (moim atutem było HB, bo takich wiele na Booking nie ma) a po kilku godzinach spędzonych na lotnisku i negocjacjach, dostałem potwierdzenie mailowe że, zgadzają się na hotel tej samej klasy za prawie 1350 EUR. (jako że, nie znaleźli HB miałem All inclusive)

Po 3 tygodniach od powrotu zwrócili mi ok 980 EUR na konto bo wykazałem dodatkowo ile mnie kosztowały telefony w roamingu, jeśli musiałbym ponieść inne koszty związane ze zmiana to też mówili aby nm to dostarczyć.

Moim zdaniem, jeśli nie znajdziesz nic na Booking, szukaj u touroperatora i przedstaw to Booking do akceptacji, tylko nie proś, to ich obowiązek jako że ci zgotowali ten pasztet. tylko żadaj potwierdzenia mailem przed poniesieniem wydatku że, go akceptują.

Nie martw się że, to 2-3 razy więcej, u mnie dostałem + 950 EUR zwrotu, czyli finalnie kosztowało to ich 3 razy tyle za ile miąłem zarezerwowane.

booking.com zawarł z tobą umowę i wziął pieniądze, to ty jesteś po wygranej stronie. To nie jest umawianie się 2 prywatnych osób, tylko umowa handlowa.


Dzięki,dzięki.To dobra informacja.ponieważ w dalszym ciągu nie mam od nich odpowiedzi będę szukał i przedstawię im do akceptacji.Skoro u Ciebie wypaliło to może mnie też się uda.Ale nerwów i tak nikt nie zapłaci.Dzięki jeszcze raz.

Autor:  satori [ 30 Sie 2015 19:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

namteH napisał(a):
satori napisał(a):
.... Ja kiedyś miałem podobny przypadek a kupowałem 3 dni przed wyjazdem, kolejnego dnia też się dowiedziałem, że mojego miejsca nie ma. Bilety na transport kupione, srodek sezonu miejsc nie ma, cudem znalazłem jakąś norę ale booking zepsuł mi trochę nerwów.

taaa.... booking Ci kazał czekać do ostatniego momentu ze wszystkim... :roll:


Booking to nie tylko dlugie urlopy i nie kazdy robi na taśmie w fabryce by wiedzieć, że będzie mieć wolne za tydzień. Często w ostatniej chwili bookuje noclegi w UK wiec co Cie tak dziwi? Chyba przyznasz, ze jesli cos jest dostepne na stronie i rezerwujesz a pozniej dowiadujesz sie, ze miejsca nie ma to troche lipa co?

Autor:  namteH [ 30 Sie 2015 20:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Owszem. Ale ja byłbym ostrożny z ferowaniem wyroków, bo hotele po swojej stronie też popełniają błędy, o których booking się dowiaduje właśnie w momencie kiedy my coś rezerwujemy.
Niby booking powinien być nam wdzięczny za wykrywanie błędów (i ja osobiście uważam, że 40€ za 4 noce w miejscu gdzie noc kosztuje 2,5 raza tyle to słuszne podejście do doświadczonego klienta) ale, niestety, nie zawsze tak jest.

Autor:  ewaolivka [ 06 Wrz 2015 18:32 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Mam problem od kilku dni na stronie tego pośrednika. Gdy w kryteriach wybieram CENA, nie mam podziału na pok. współdzielone, 1-os, 2-os. tylko od razu widzę wszystkie hotele od najtańszego, ale tylko pokoje współdzielone. Chcąc znaleźć pok. cenę pok. prywatnego muszę wchodzić na stronę każdego. Pisałam do nich; odpisali, z którym hotelem mam ten problem ;) . A to dotyczy ogółu. Czy tez ktoś tak ma? Kiedyś chyba ktoś pisał o czymś podobnym, ale nie jestem w stanie przejrzeć tylu stron. Pozdrawiam :)

Autor:  hank [ 07 Wrz 2015 10:48 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Spróbuj na innej przeglądarce, np. Firefox.

Autor:  horacy19 [ 07 Wrz 2015 13:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Wintermute napisał(a):
horacy19 napisał(a):
I nie szukaj na bookingu, bo wybierasz jednego z najdroższych pośredników, kontaktuj się bezpośrednio i będziesz miał często 20% taniej.


Akurat hotel który rezerwowałem ostatnio na bookingu, na stronie hotelu jest o 30% droższy...
Nigdy też korzystając z bookingu nie trafiło mi się aby sam hotel oferował lepszą cenę. Przypadek?


@Wintermute,

Kontynuujmy tutaj.
To bardzo skrajny przykład Ci podam, wszystkie (oczywiście prawie wszystkie ;) ) hotele sieci IHG, Accor, itp. Jak na bookingu widzisz taniej to daj znać już tu będziemy wiedzieli co z tym zrobić :mrgreen:
A tak poważnie, napisałem "często", a nie "zawsze" i dotyczy to głównie -jak w tamtym temacie- mniejszych pensjonatów, willi, małych hotelików a nie dużych hoteli. One muszą zapłacić te 15-25%, a często nie chcą i "zachęcają" do rezerwacji bezpośredniej.
Problem się rozbija o zaliczkę (jeśli chcą), ale jeśli obiekt ma naprawdę dobre, sprawdzone opinie, to wolę przelać im te np. 20-40 euro niż podawać numer karty z CVV.

Autor:  Wintermute [ 07 Wrz 2015 14:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

oczywiście o sieciówkach nie mówię ale jak robiłem ostatnią partię rezerwacji to booking zaoferował mi takie ceny których żadna promocja nie pobiła (tylko przy jednej miałem 10% z geniusa) :-) no i czasem dziwi mnie to że nawet w przypadku małych hotelików czy guesthousów zasada że taniej bezpośrednio też nie działała... przynajmniej tak akurat mi się trafiło
ale to była tylko wstawka do zupełnie innego tematu

Autor:  wojtekf93 [ 17 Wrz 2015 19:06 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Przedwczoraj zarezerwowałem hotel w Pradze. Hotel był z możliwością anulacji do 1 dnia przyjazdu. Dziś wchodzę na konto i się okazało, że hotel pobrał zaliczkę w wysokości 50€ (na koncie miałem 2€) i obecny stan konta mam -48€. Jak to jest możliwe, że nabili mi konto na - ? Jeśli anuluje rezerwacje to w jakim czasie stan konta wróci do stanu pierwotnego ?

Autor:  jekyll [ 17 Wrz 2015 20:15 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Wojtek sprawdzałeś warunki bezpłatnej rezerwacji i anulacji? Może to tylko preautoryzacja. Miałam przyblokowane środki i po ok 1,5 tyg mi odblokowali.

Autor:  wojtekf93 [ 17 Wrz 2015 21:52 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

To na pewno blokada , a nie ściągniecie. Rezerwacje mam na 6 listopada, a anulować bezpłatnie mogę 5 listopada przed północą. Dziwi mnie tylko, że mogą zablokować środki na karcie choć nie mam na niej pieniędzy...

Przeważnie jak miałem hotel zarezerwowany i chcieli zrobić autoryzację karty, a nie miałem na niej środków to dostawałem email, że hotel chciał zagwarantować rezerwacje lecz dane karty są nieprawidłowe lub brak na niej środków i mam w ciągu 24 godzin uzupełnić środki na karcie. Dlatego moje zdziwienie, że dziś zablokowali pieniądze na karcie choć de facto ich nie miałem.

Strona 54 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/