Autor: | OSK [ 30 Cze 2015 20:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Akurat moj pobyt mial przypadac podczas Targów Kantonskich, wiec problemow z nową rezerwacją na pewno nie mieli ![]() |
Autor: | szpic [ 03 Lip 2015 21:48 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Mam pytanie. Jak wyglada proces rezerwacji? Robię rezerwację poprzez stronę. Podaję numer karty i numer cvv. Oplatę za rezerwację pobierają już w tym momencie czy dopiero na miejscu? Jesli na miejscu to jaka kwotę muszę miec w celu potwierdzenia rezerwacji? pytam bo zalozylbym sobie teraz kartę z bz wbk zrobil rezerwacje a srodki na zaplatę za noclegi przelalbym tuz przed wyjazdem a nie wiem czy takie cos przejdzie |
Autor: | krasnal [ 03 Lip 2015 22:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Przeczytaj warunki konkretnego obiektu. Tam będziesz miał wszystko napisane. Booking to tylko pośrednik. |
Autor: | mezo23 [ 05 Lip 2015 13:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Super artykuł polecam http://www.pasazer.com/news/25698/booki ... oteli.html |
Autor: | Washington [ 10 Lip 2015 00:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Booking.com pozytywnie mnie zaskoczył w dniu dzisiejszym ![]() Niedawno dokonałem dwóch rezerwacji hoteli w Kazachstanie. Cena okazyjna, ale nie z tych niewiarygodnych (inna najtańsza dwójka była raptem 10zł droższa, choć w nieco słabszym obiekcie). Niestety hotel napisał do mnie że jest to błąd cenowy, że w tej cenie nie mogą dać mi dwójki, a co najwyżej dorm. Skontaktowałem się więc z Booking i stanęli oni na wysokości zadania ![]() Także jakby nie patrzeć - w sytuacjach spornych Booking zdecydowanie bierze stronę klienta, choć już typowych błędów cenowych raczej nie uznaje. |
Autor: | Zeus [ 10 Lip 2015 09:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Podobnie miałem z @Washington. Miałem tani pokoik w hostelu, w Lwowie, z wspólną toaletą, ale przez overbooking, booking zaoferował mi apartament w centrum, o 120 złoty drożej, którzy sami pokryli. Ogromny szaczun dla bookinga ;D |
Autor: | Anonymous [ 10 Lip 2015 10:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
żeby nie było za różowo: - w marcu br. booking anulował mi rezerwację w Tel Avivie z powodu spływających do nich skarg na właściciela, zaistniał problem z zwrotem 107 dolarów pobranych tytułem zaliczki - po zgłoszeniu tego faktu z powodu braku kontaktu booking z hotelarzem poproszono mnie o przeprowadzenie w banku wystawcy karty z której pobrano w/w kwotę reklamacji chargeback - hotelarz swojemu bankowi w Izraelu stwierdził, że zaliczkę ściągnął bo mu się należy, a więc polski bank reklamację chargeback rozpatrzył negatywnie - przesłałem pod koniec maja br. całość dokumentacji po zeskanowaniu e-mailem (wcześniej zero problemów z odbiorem, teraz jakoś się nie udawało), udało się po wysłaniu faxów na nr. holenderski i angielski (polskiego nr faxu nie ma) - od w sumie początku czerwca "echo" choćby jednozdaniowego e-maila np. "przepraszamy, jesteśmy zawaleni tego typu sprawami" itp., ja przeżyję i mam czas, ale laurki na pewno w tej sprawie im nie wystawię - a i jeżeli już coś podajecie to tylko karty prepaid, z odpowiednim zapasem na np. przewalutowania, bo podanie kredytowych niekoniecznie z winy booking potrafi czasami podnieść ciśnienie (np. hotelarzowi nie przechodzi płatność to robi 4 blokady po kilkaset złotych, które np. na koncie Raiffeisen Wizzair wiszą po odblokowaniu miesiąc) |
Autor: | pablo79 [ 10 Lip 2015 10:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Mi w Braszowie jakiś pensjonat wywinął numer z overbookingiem (cena noclegu 130zł) - zadzwoniłem do Booking i w bardzo przyjaznej atmosferze zaproponowali mi 4* hotel w samym centrum za około 400zł. Bez problemu dzwonili do mnie, co w roamingu też ma duże znaczenie. Na zwrot kasy czekałem ponad miesiąc. Złego słowa o nich powiedzieć nie mogę (jestem już pewnie po około 50 rezerwacjach u nich) |
Autor: | namteH [ 10 Lip 2015 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
a ja mam (chyba) problem (lub będę miał). 2 tygodnie temu zarezerwowałem apartament (chyba nie było użyte to słowo na liście wyników szukania ale jest to właśnie ok 70m2, chyba ze 3 łóżka, kuchnia...) w italii, w czasie tzw niskiego sezonu. za 4 noce będę miał niby 40€ za zapłaty. wrzuciłem tę ofertę nawet tu na forum; nie była to jedna jedyna konfiguracja dat, bo w podobnym okresie było więcej takich ofert. no i teraz patrze i te ceny mają "2" na początku dodane, czyli 240€, ktoś chyba się machnął... obiekt jest od niedawna na bookingu i nawet nie mają jeszcze ocen. boje się, że na miejscu będzie problem (a to chata za wsią, więc nie pójdę do hotelu obok) oraz, że jak kupię bilet na samolot to mi wtedy z bookingu wyślą info o cenie... co radzicie robić? z tą kwaterą agroturystyczna już miałem kontakt, bo w czasie rezerwacji wysłałem zapytanie o możliwość korzystania z kuchni i po paru dniach odpowiedzieli twierdząco, więc być może przeleciała im przed oczami ta cena 40€ i może tak ma być... |
Autor: | Washington [ 10 Lip 2015 15:08 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Tu może być już ciężko. Jeśli wyjazd tylko pod tego EF to bym chyba nie jechał. Jeśli jednak i tak miałeś lecieć to zarezerwuj coś innego z bezpłatną anulacją, jedź na miejsce i patrz co będzie - zawsze w razie czego będziesz miał opcję awaryjną. |
Autor: | Anonymous [ 10 Lip 2015 15:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
namteH napisał(a): że jak kupię bilet na samolot to mi wtedy z bookingu wyślą info o cenie... mimo, że piszemy, by "nie dzwonić" w twoim przypadku bez zarezerwowanych lotów, czy też innych form dojazdu i braku innych alternatyw na miejscu poprosiłbym mimo wszystko telefonicznie lub e-mailowo booking o sprawdzenie u źródła , czy potwierdzona rezerwacja " w atrakcyjnej cenie, zapewne by wypromować to miejsce w mało atrakcyjnie turystycznie miejscu" ![]() |
Autor: | dialam [ 11 Lip 2015 21:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
namteH napisał(a): a ja mam (chyba) problem (lub będę miał). namteH - jeśli zmienią ci cenę, jak już będziesz miał bilety to poprosisz o zwrot za bilety (mojej siostrze tak zwrócili w listopadzie ub.r. - ona jest na forum, więc jakbyś chciał więcej info, to daj znać na PW) co do samego booking.com - chciałam ich pochwalić ![]() |
Autor: | mezo23 [ 11 Lip 2015 23:55 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
W piątek dostałem zwrot podwójnego ściągnięcia z konta, rezerwowałem pokój w Pradze ,dziś przyszedł list z booking.com z przeprosinami oraz zwrotem 100 zł w ramach rekompensaty przy następnej rezerwacji |
Autor: | krasnal [ 12 Lip 2015 19:28 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Przesłali ci stówkę listem? |
Autor: | jacek96 [ 12 Lip 2015 19:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Booking nie dokonuje operacji gotowkowych. |
Autor: | Extigy [ 12 Lip 2015 20:32 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Głupie pytanie mało doświadczonego: kupując na booking.com lepiej płacić kartą PLN czy EUR ? |
Autor: | jacek96 [ 12 Lip 2015 20:35 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
W zaleznosci gdzie taniej, Pl w zlotowkach,a UE w € i taka wybierz karte. |
Autor: | Anonymous [ 12 Lip 2015 20:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Extigy napisał(a): Głupie pytanie mało doświadczonego: kupując na booking.com lepiej płacić kartą PLN czy EUR ? Za granicą "opłacając" jak dla mnie tylko w euro oczywiście w opcji opłacenia rezerwacji od razu, czy też jej części przed pobytem (kwota podana w zł jest tylko przypuszczalna, bo będzie przewalutowanie po kursie karty banku), chyba że masz kartę np. Mastercard Raiffeisen Wizzair, w której przewalutowanie jest po kursie mastercard |
Autor: | namteH [ 16 Lip 2015 14:27 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
namteH napisał(a): a ja mam (chyba) problem (lub będę miał). ... skontaktowałem się pisemnie z bookingiem, zważając na to jakich słów nie używać, i dostałem (po tygodniu) następującą odpowiedź: W odpowiedzi na Państwa pytanie o cenę powyższej rezerwacji z informujemy, że obiekt Agriturismo Dagai potwierdził, iż niska cena wynika z błędu popełnionego przy ustawianiu cen. Obiekt zdecydował jednak, że w drodze wyjątku będzię honorował Państwa rezerwację z obecną ceną. Informujemy ponadto, że obiekt nie przewiduje dodatkowych kosztów podczas pobytu. 6x niższa cena... ![]() tak wyglądało to z błędem ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ![]() ![]() kontaktowanie się z bookingiem (czy jakimkolwiek pośrednikiem) jest wskazane tylko w uzasadnionych przypadkach! proszę przeczytać pozostałe wypowiedzi związane z tym konkretnym problemem (u góry strony). |
Autor: | Anonymous [ 16 Lip 2015 14:36 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie i doświadczenia |
Anonymous napisał(a): żeby nie było za różowo: - w marcu br. booking anulował mi rezerwację w Tel Avivie z powodu spływających do nich skarg na właściciela, zaistniał problem z zwrotem 107 dolarów pobranych tytułem zaliczki - po zgłoszeniu tego faktu z powodu braku kontaktu booking z hotelarzem poproszono mnie o przeprowadzenie w banku wystawcy karty z której pobrano w/w kwotę reklamacji chargeback - hotelarz swojemu bankowi w Izraelu stwierdził, że zaliczkę ściągnął bo mu się należy, a więc polski bank reklamację chargeback rozpatrzył negatywnie - przesłałem pod koniec maja br. całość dokumentacji po zeskanowaniu e-mailem (wcześniej zero problemów z odbiorem, teraz jakoś się nie udawało), udało się po wysłaniu faxów na nr. holenderski i angielski (polskiego nr faxu nie ma) - od w sumie początku czerwca "echo" choćby jednozdaniowego e-maila np. "przepraszamy, jesteśmy zawaleni tego typu sprawami" itp., ja przeżyję i mam czas, ale laurki na pewno w tej sprawie im nie wystawię - a i jeżeli już coś podajecie to tylko karty prepaid, z odpowiednim zapasem na np. przewalutowania, bo podanie kredytowych niekoniecznie z winy booking potrafi czasami podnieść ciśnienie (np. hotelarzowi nie przechodzi płatność to robi 4 blokady po kilkaset złotych, które np. na koncie Raiffeisen Wizzair wiszą po odblokowaniu miesiąc) trochę to trwało (wina w połowie BZWBK - chargeback i Booking - zawalenie podobnymi sprawami), ale skończyło się profesjonalnie tj. przyjęcie zobowiązania niesolidnego hotelarza przez Booking na siebie i po 4-misiącach 107 dolarów amerykańskich przelali na wskazane konto karty |
Strona 52 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |