Autor: | Misiatek [ 13 Mar 2022 19:45 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
Przejdzie bez problemu. Przecież masz wszystko co potrzeba: imię i nazwisko ![]() |
Autor: | Tyraf [ 13 Mar 2022 21:16 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
Jest wszystko co potrzebne, ale jednak nazwisko błędnie zdublowane i pojawiające się w imieniu. Mam obawy, ze na bramce się o to przyczepią, a w sumie nigdzie nie spotkałem się by ktoś miał doświadczenia z podobnym problemem. Niemniej jednak miło przeczytać taką odpowiedź ![]() Oczywiście będę próbował jutro dodzwnić na inoflinię i tam się wypytać. Przy okazji urodziło mi się jeszcze jedno pytanie. Zakładam, że na Security Checku nikt się tym nie przejmie, ale dochodze do gate'a i tam już robią problemy. Czy w takiej sytuacji współpasażer po prostu nie będzie mógł polecieć i zostaje go tylko 'porzucić' na lotnisku? ![]() Jeśli dobrze pamietam zmianę nazwiska na lotnisku można zrobić do 2/3 godzin przed odlotem i jestem ciekaw jak to jest w praktyce. |
Autor: | miriam [ 13 Mar 2022 22:18 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
@Tyraf Jest szansa,że potraktowane to będzie na równi z przestawieniem kolejności imienia z nazwiskiem i dokonają darmowej korekty zgodnie z informacją na ich stronie "W przypadku pomylenia imienia z nazwiskiem, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air w celu dokonania korekty. Korekta ta jest bezpłatna i opłata za transakcję realizowaną przez telecentrum nie zostanie pobrana." |
Autor: | kika28x [ 13 Mar 2022 22:35 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
Tak w sumie przy lotach w normalnych liniach można się obawiać tego bo paszport i dowód jest skanowany i taki błąd zaraz wyskoczy. W landrynie czy rajanerze tego nie spradzwają elektronicznie, Pani przy gate czyta i tyle... Ja bym to olała.. |
Autor: | Tyraf [ 16 Mar 2022 19:07 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Połączyłem się z Wizzairem. Poprawii dane bez dodatkowych opłat ![]() |
Autor: | jaras724 [ 03 Kwi 2022 14:34 ] |
Temat postu: | Literówka na locie do USA - Aer Lingus |
Cześć, Zapewne kojarzycie ofertę Aer Lingusa na loty do Stanów przez gotogate (gtg) i innych partnerów dostępną w lutym. Skorzystałem z tej oferty i kupiłem sobie loty na sierpień na trasie: PRG-DUB-JFK i LAX-DUB-BER. Niestety - dosłownie 5 minut po dokonaniu rezerwacji - zauważyłem, że zrobiłem literówkę w swoim imieniu - zamiast "JAROLAW" wpisałem "JAROSLAE". Od razu zadzwoniłem do gtg i przekazano mi, że zajmą się tematem i dadzą znać. Otrzymałem od nich maila o takiej treści: "Hi Jarosław, With regards to your request, we would like to inform you that we added a remark in the airline's system providing the correct name: MR (nazwisko)/JAROSLAW. Kind regards, Christos T Gotogate". Zadzwoniłem od razu to Aer Lingusa i powiedzieli mi, że nie widzą u siebie żadnej poprawki i że sami też nie mogą tego poprawić i może to zrobić wyłącznie gtg. Nagrałem rozmowę i mam też potwierdzenie z messengera oficjalnego konta Aer Lingus, w której konsultant stwierdza że poprawka do 3 liter jest darmowa i wystarczy, że gtg zadzwoni do Aer Lingus w moim imieniu i wtedy poprawka zostanie wprowadzona od ręki. Przekazałem to gtg i w odpowiedzi dostałem maila, że poprawka=utworzenie nowej rezerwacji i że proponują mi dopłatę z tego tytułu kwoty ponad 1500 zł i miałem na to 4 godziny. Odmówiłem tej płatności i sprawę skierowałem do Europejskiego Centrum Konsumenta. ECK ze zgromadzonymi przeze mnie dowodami przyznała mi rację (telefonicznie), jednakże sprawa jest w toku i potrwa jeszcze co najmniej kilka tygodni i szczerze mówiąc nie wróżę jej sukcesu i jestem prawie pewien, że gtg i tak postawi na swoim. W jednej z rozmów GTG powiedziało mi, że bilety zostały przez nich kupione od Hahn Air. Po wygooglowaniu, jest to firma B2B - podjąłem z nimi próbę kontaktu w celu poprawy tej literówki, ale dostałem odpowiedź że są firmą B2B i tylko GTG może się do nich zwracać w moim imieniu, ja nie mogę. GTG mi przekazało, że to decyzją Hahn Air literówka nie może zostać poprawiona tylko trzeba wystawić nową rezerwację. W każdym kontakcie z nimi mówią mi, że linia lotnicza nie wyraziła zgody na poprawę literówki. Jako linia lotnicza mają na myśli Hahn Air, a nie Aer Lingusa. Skontaktowałem się z operatorem odpraw na lotnisku w Pradze (firma Menzies) żeby się dowiedzieć jak oni podchodzą do literówek, jeśli taką zauważą przy odprawie jakiegoś pasażera i mailowo dostałem odpowiedź o treści "Hello, one letter shoud be ok. Best Regards P." I teraz kilka pytań do Was: 1. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co mogę zrobić w tej sprawie i do kogo uderzyć? 2. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji, że miał wykupione loty do Stanów z literówką? Czy udało się Wam w takim przypadku normalnie wylecieć czy odmówili boardingu? 3. W takiej sytuacji lepiej, żebym zrobił odprawę online i walił głupa przy bramce czy zrobić odprawę na lotnisku i liczyć na ludzkie podejście? 4. Na messengerze Aer Lingus napisał mi, że nie będę miał problemu z odprawą bo agent może poprawić literówki, ale lotnisko w Pradze już mi przekazało, że nie mają możliwości w swoim systemie odpraw Aer Lingusa, żeby poprawiać jakiekolwiek literówki. Czy screeny rozmów z Aer Lingusem są jakkolwiek wiążące w takich sytuacjach? Jeśli wydrukuję treści rozmów z nimi i pokażę na lotnisku, że mi napisali że wszystko będzie w porządku, to czy będzie to miało jakąkolwiek moc sprawczą? Tutaj wrzuciłem screeny rozmów z nimi: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing Mam nadzieję, że całość opisałem dosyć jasno i klarownie. Do feralnego wylotu zostały niecałe 4 miesiące ![]() |
Autor: | ibartek [ 03 Kwi 2022 14:40 ] |
Temat postu: | Re: Literówka na locie do USA - Aer Lingus |
jest JAROSLAE zamiast Jaroslaw? nie powinno byc problemow wiekszych. |
Autor: | jaras724 [ 03 Kwi 2022 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Literówka na locie do USA - Aer Lingus |
@ibartek Tak, dokładnie jest JAROSLAE zamiast JAROSLAW. |
Autor: | boots [ 03 Kwi 2022 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Literówka na locie do USA - Aer Lingus |
Ja bym to olał i zostawił, jak jest. |
Autor: | Konrad_PL [ 04 Kwi 2022 17:28 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@jaras724 z drobnymi literówkami (zazwyczaj do 3 znaków) większość linii nie robi problemów. Gdybyś na bilecie miał ZDZISIEK, a miał być JAROSŁAW to gorzej, natomiast w tej sytuacji jak piszą koledzy nie przejmuj się ![]() |
Autor: | magda345 [ 09 Maj 2022 13:22 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Czesc Kupiłam właśnie bilet do Burgas przez serwis kiwi.com. lecę linia Ryanair. Mam w rezerwacji nazwisko wpisane w formie męskiej, zamiast ...a jest ...i. płacić za zmianę czy można to zrobić bezpłatnie? Nie będzie problemu z pośrednikiem bądź na bramce? |
Autor: | Zeus [ 09 Maj 2022 13:33 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Nie będzie problemu |
Autor: | dg72 [ 09 Maj 2022 14:10 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Ale też ma 1 czy 2 dni na darmową poprawę. A jej to przeszkadza ![]() Choć jak przez kiwi. com to faktycznie tym, bym się nie martwił bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647&p=1519504&hilit=Kiwi#p1519504 |
Autor: | beata123 [ 09 Maj 2022 14:32 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
dg72 napisał(a): Ale też ma 1 czy 2 dni na darmową poprawę. A jej to przeszkadza ![]() Choć jak przez kiwi. com to faktycznie tym, bym się nie martwił bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647&p=1519504&hilit=Kiwi#p1519504 Nie ma w Kiwi czegos takiego jak darmowa poprawa wiec nie rozumiem o czym jej piszesz ze "jej to przeszkadza". W kiwi to koszt chyba 20-30euro. Pytanie bylo czy jesli nie zmieni "a" z "i" to czy na lotnisku beda robic problem. |
Autor: | Zeus [ 09 Maj 2022 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana |
Autor: | dg72 [ 09 Maj 2022 14:38 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
-- 09 Maj 2022 14:35 -- Można to załatwić czy spróbować zmienić przez czat Ryanair, nawet jak to rezerwacja przez kiwi. Ale to w sumie błahy problem, rezerwacje przez kiwi powoduje nieco inny. Patrz link wyżej. -- 09 Maj 2022 14:38 -- Zeus napisał(a): No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana Gdyby nie przez kiwi, to Bez obaw – klienci, którzy złożyli rezerwację lotu bezpośrednio w witrynie Ryanair.com mają 48-godzinny okres karencji od czasu dokonania pierwotnej rezerwacji, podczas którego mogą bezpłatnie skorygować wszelkie drobne błędy (np. błędy pisowni imienia i nazwiska). IMG-19.jpg |
Autor: | beata123 [ 09 Maj 2022 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
-- 09 Maj 2022 15:38 -- Zeus napisał(a): No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana Przeciez w Ryanair chat jest wylacznie po podaniu numeru rezerwacji. Chodzi o Rynairowska rezerwracje a nie przez posrednika Kiwi. Kiwi ma swoja numeracje. Czyli nie da sie tam nic zrobic bo Kiwi nie wysle jej takiego numeru od razu po zakupie (nie wiem czy w/g wysle) -- 09 Maj 2022 15:41 -- Zeus napisał(a): No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana Gdyby nie przez kiwi, to Bez obaw – klienci, którzy złożyli rezerwację lotu bezpośrednio w witrynie Ryanair.com mają 48-godzinny okres karencji od czasu dokonania pierwotnej rezerwacji, podczas którego mogą bezpłatnie skorygować wszelkie drobne błędy (np. błędy pisowni imienia i nazwiska). IMG-19.jpg[/quote] Jak pisalam - wtedy gdy masz nr rezerwacji od Ryanair ehhh Kiwi ma swoj wewnetrzny i nie wysyla - przynajmniej od razu . |
Autor: | dg72 [ 09 Maj 2022 14:42 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Czyli @beata123 osoby z małym doświadczeniem powinny się zastanowić, czy rezerwacja przez ota, by zaoszczędzić kilka zł, ma sens i jest warta nerwów. |
Autor: | beata123 [ 09 Maj 2022 14:44 ] | ||
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. | ||
dg72 tego nie neguje. Ale jak widac osoby z wiekszym doswiaczeniem tez moga wpasc w polapke - czytaj Wasze podpowiedzi wyzej Jak cos dla osob ktore nadal uwazaja ze sie da za pomoca chat Ryanair zmianic rezerwacje od Kiwi to wyglada tak ![]()
|
Autor: | dg72 [ 09 Maj 2022 14:48 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
-- 09 Maj 2022 14:48 -- A tobie o co chodzi??????? Z bootem i tak nie porozmawiasz. Wcześniej napisałaś, że jak się ładnie poprosi to ten nr kiwi przesyła. -- 09 Maj 2022 14:48 -- beata123 napisał(a): . Ale jak widac osoby z wiekszym doswiaczeniem tez moga wpasc w polapke - czytaj Wasze podpowiedzi wyzej Jak cos dla osob ktore nadal uwazaja ze sie da chat wyglada tak ![]() |
Strona 132 z 147 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |