Autor: | wojtek1991jw [ 23 Lis 2018 03:11 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Hej, kupiłem bilety dla dwóch osób w liniach Level. Przy rezerwacji autouzupełnianie wpisało mi drugie nazwisko dla koleżanki czego nie zauważyłem za wczasu i zamiast Dorota Kowalska jest Dorota Kowalska Nowak. Co radzicie zrobić w tej sytuacji? Lot transatlantycki więc zakup nowego biegu to ogromne koszty |
Autor: | GeoTrip [ 27 Lis 2018 15:40 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Zarezerwowałem loty w A3 na trasie WAW-ATH-IST RT przez Tripmonster.no W potwierdzeniu od OTA moje dane osobowe mają taki schemat BRZECZYSZCZYKIEWICZ/GRZEGORZ.MR, po zalogowaniu się na stronę Aegeana moje dane wyglądają tak: Grzegorzmr Brzeczyszczykiewicz. Podpowiedzcie proszę, czy dane w takiej formie przejdą, czy powinienem się skontaktować z Aegenam w celu usunięcia tego "mr" z imienia. Znalazłem tylko numer telefonu do call center Aegana, można się z nimi skontaktować w jakiś inny sposób, np. przez czat? |
Autor: | Zeus [ 27 Lis 2018 15:49 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Było wałkowane... Nić nie będzie. Sporo linii/OTA ma taką praktykę Można to zostawić |
Autor: | meggy123 [ 28 Lis 2018 01:58 ] |
Temat postu: | Re: Błąd systemu przy odprawie online Ryanair |
W wymianie maili z co raz to nowszymi pracownikami obsługi klienta powiedziano mi, że system poprawnie pobrał pieniadze za priority dla wszystkich lotów z rezerwacji.Tyle,że nie chciałam już priority na powrót bo potrzebny był mi większy bagaż tylko na pierwszy lot - i na ten własnie wybralam te opcję. Druga odprawa miała być aktywna dopiero za 2 dni. :/ wykonalam nadplate za priority na pierwszy lot i nawet tego nie chca zwrocic.. Dlugosc korespondencji sięga 50 maili - bez skutku - nikt nie wyjasnił mi przyczyny odrzucenia reklamacji. Czy komuś z Was udało się z nimi wygrać? Chyba jest gdzieś jakiś zapis kto ponosi odpowiedzialność za problem systemowe? - przecież to nie podchodzi pod siłę wyższą na którą nie mają wpływu. |
Autor: | becek [ 28 Lis 2018 02:22 ] |
Temat postu: | Re: Błąd systemu przy odprawie online Ryanair |
weź prawnika, idź do sadu nam odpuść |
Autor: | Smakus87 [ 15 Gru 2018 20:51 ] |
Temat postu: | Błąd w rozprawie wizzair |
Mam zamiar lecieć za dwa tyg z Liverpoolu do Polski ale odprawiając się online trochę zamotalem się i zamiast numeru dowodu wpisałem pesel... Czy będzie z tym problem na karcie pokładowej? Z tego co wiem to uwagę zwracają tylko na zdj i imię i nazwisko. Dowód mam ważny itd to problemów być nie powinno. Dzwoniłem na infolinię i dałem na luz bo dodzwonić się tam to masakra. Dziękuję z góry |
Autor: | maginiak [ 15 Gru 2018 21:31 ] |
Temat postu: | Re: Błąd w rozprawie wizzair |
Pisałeś aż rozprawę czy tylko rozprawkę? Tak czy inaczej, nie przejmuj się, wszystko będzie dobrze ![]() |
Autor: | Grek [ 16 Gru 2018 18:37 ] |
Temat postu: | Re: Błąd w rozprawie wizzair |
Smakus87 napisał(a): Mam zamiar lecieć za dwa tyg z Liverpoolu do Polski ale odprawiając się online trochę zamotalem się i zamiast numeru dowodu wpisałem pesel... Czy będzie z tym problem na karcie pokładowej? Z tego co wiem to uwagę zwracają tylko na zdj i imię i nazwisko. Dowód mam ważny itd to problemów być nie powinno. Dzwoniłem na infolinię i dałem na luz bo dodzwonić się tam to masakra. Dziękuję z góry Zadzwoń na numer maltański Wizzaira. Tam najłatwiej można się "dobić". Stosowne informacje znajdziesz na tutejszym forum. P.S. Często sprawdzają dokładnie dane na dokumencie tożsamości, nie tylko zdjęcie oraz imię i nazwisko. Byli tacy "szczęśliwcy", którzy nie mogli polecieć, gdyż upłynął termin ważności dokumentu tożsamości. |
Autor: | michu@7 [ 27 Gru 2018 14:12 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Wiem, temat wałkowany już "n" razy - pomyłka przy rezerwacji Mr zamiast Mrs - ale zazwyczaj większość tu pytających miała problem z liniami europejskimi (FR, W6 etc). A czy ktoś wie jak sytuacja wygląda z IndiGo? To są jednak Incredible India ![]() Bilet kupowany przez edreams.es, rezerwacja widoczna na manage Indigo z tym błędem. Co robić? Kontakt z edreamsem, Indykiem czy tak to zostawić losowi? |
Autor: | HandSome [ 27 Gru 2018 15:04 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
W Indiach jest swoista moda na zmiane płci lub bycie osobą w ...,,innym ciele" , że nawet nikt nie zwróci uwagi na taka mirko zmianę pisowni ![]() ![]() ![]() |
Autor: | michu@7 [ 27 Gru 2018 15:12 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@HandSome - mówisz, że będzie OK. Oby. PS. ciekawe co mają w paszporty wpisane hidźry ![]() |
Autor: | Qba85 [ 28 Gru 2018 12:59 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
"In India, hijras now have the option to identify as a eunuch ("E") on passports and on certain government documents." |
Autor: | michu@7 [ 28 Gru 2018 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
No prosze, kto by pomyslał. A u nas tylko F lub M ![]() PS. dalo sie to skorygowac przez Indigo za free ![]() |
Autor: | jaro316 [ 30 Gru 2018 01:25 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Witam, chcę kupić bilet w Ukraine Airlines (mają właśnie promo), ale wymagają podanie paszportu. Wylot w czerwcu, mam teraz tylko niewżny paszport, nowy zamierzam wyrobić. Czy mogę kupić bilet podająć dane strego paszportu i poźniej poprosić o aktualizacje jak bede miał nowy? |
Autor: | cccc [ 30 Gru 2018 03:04 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@jaro316 mozesz. ![]() |
Autor: | DagBuj [ 02 Sty 2019 18:12 ] |
Temat postu: | Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej |
Hej! chciałam się Was doradzić, czy mam jakieś szanse na odszkodowanie od Wizzair przy sytuacji jaka mnie spotkała a dokładniej: Odprawiałam się przez aplikacje mobilną na lot : Lwów - Katowice. Niestety dopiero w kolejce przy bramkach zauważyłam że w aplikacji nie mam karty pokładowej...Nie dostałam też żadnego maila z kartą podkładową w pdfie.... Nie mogłam też już pobrać karty pokładowej na aplikację, bo było mniej niż 2 godziny do odlotu (a kartę można pobrać do 2h przed odlotem). Przy czym lecąc z Katowic do Lwowa, nie pobierałam karty w aplikacji, tylko po odprawieniu się miałam ją automatycznie dodaną w aplikacji... Na lotnisku musiałam podejść do punktu Check-in, gdzie pani odprawiła mnie w systemie i pobrała opłatę jak za check in. A ja byłam już odprawiona, ale po prostu nigdzie nie dostałam karty pokładowej... Wiem, że we Lwowie jest problem z elektroniczną kartą pokładową, ale Panie na lotnisku z okienka Wizzair chętnie drukują karty, tylko trzeba je mieć na jakiś urządzeniu, I tak tania linia wcale nie wyszła mnie tanio... |
Autor: | sranda [ 02 Sty 2019 18:19 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej |
Ale za co chcesz odszkodowanie? Przecież poleciałaś tym lotem. |
Autor: | ibartek [ 02 Sty 2019 18:26 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej |
nie wygenerowala sie bo pewnie Lwow nie obsluguje mobilnych, trzeba bylo wydrukowac wczesniej |
Autor: | Kashpir [ 02 Sty 2019 18:26 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej |
@DagBuj Wizzair nie wysyła maili z kartą pokładową w pdf. Wszystko zorganizowane jest tak, że jeśli sam nie zadbasz, aby się odprawić i mieć kartę pokładową (czy to w aplikacji czy wydrukowaną), to na lotnisku niestety płacisz za odprawę. |
Autor: | DagBuj [ 02 Sty 2019 18:46 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej |
@sranda wg mnie za dużo skasowali mnie za sam wydruk (1225 hrywien), ponieważ Pani pokazała mi cennik jak za dokonanie check-in, a ja sama już przez aplikację zrobiłam check-in. Ona musiała to tylko wydrukować... @ibartek czytałam przed odlotem, że Lwów powoli zaczyna postępować w temacie i że niektórzy przechodzili z aplikacją mobilną. Samej nie udało mi się tego sprawdzić, ale nawet mając kartę w aplikacji nie ma problemu z tym żeby wydrukowali ją na lotnisku za darmo. Tyle że u mnie karta pokładowa nie pojawiła się w aplikacji po odprawie... @Kashpir Dzięki za odpowiedź. Pierwszy raz Wizzairem i wydawało mi się, że może mail z kartką pokładową w wersji pdf jest przysyłany zawsze, ale u mnie coś nie zadziałało... |
Strona 109 z 147 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |