Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.
bledy-i-pomylki-podczas-rezerwacji-i-odprawy-online,225,7994
Strona 109 z 147

Autor:  wojtek1991jw [ 23 Lis 2018 03:11 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

Hej, kupiłem bilety dla dwóch osób w liniach Level.
Przy rezerwacji autouzupełnianie wpisało mi drugie nazwisko dla koleżanki czego nie zauważyłem za wczasu i zamiast Dorota Kowalska jest Dorota Kowalska Nowak.
Co radzicie zrobić w tej sytuacji? Lot transatlantycki więc zakup nowego biegu to ogromne koszty

Autor:  GeoTrip [ 27 Lis 2018 15:40 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

Zarezerwowałem loty w A3 na trasie WAW-ATH-IST RT przez Tripmonster.no
W potwierdzeniu od OTA moje dane osobowe mają taki schemat BRZECZYSZCZYKIEWICZ/GRZEGORZ.MR, po zalogowaniu się na stronę Aegeana moje dane wyglądają tak: Grzegorzmr Brzeczyszczykiewicz.
Podpowiedzcie proszę, czy dane w takiej formie przejdą, czy powinienem się skontaktować z Aegenam w celu usunięcia tego "mr" z imienia.
Znalazłem tylko numer telefonu do call center Aegana, można się z nimi skontaktować w jakiś inny sposób, np. przez czat?

Autor:  Zeus [ 27 Lis 2018 15:49 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

Było wałkowane...
Nić nie będzie. Sporo linii/OTA ma taką praktykę
Można to zostawić

Autor:  meggy123 [ 28 Lis 2018 01:58 ]
Temat postu:  Re: Błąd systemu przy odprawie online Ryanair

W wymianie maili z co raz to nowszymi pracownikami obsługi klienta powiedziano mi, że system poprawnie pobrał pieniadze za priority dla wszystkich lotów z rezerwacji.Tyle,że nie chciałam już priority na powrót bo potrzebny był mi większy bagaż tylko na pierwszy lot - i na ten własnie wybralam te opcję. Druga odprawa miała być aktywna dopiero za 2 dni. :/
wykonalam nadplate za priority na pierwszy lot i nawet tego nie chca zwrocic..
Dlugosc korespondencji sięga 50 maili - bez skutku - nikt nie wyjasnił mi przyczyny odrzucenia reklamacji. Czy komuś z Was udało się z nimi wygrać? Chyba jest gdzieś jakiś zapis kto ponosi odpowiedzialność za problem systemowe? - przecież to nie podchodzi pod siłę wyższą na którą nie mają wpływu.

Autor:  becek [ 28 Lis 2018 02:22 ]
Temat postu:  Re: Błąd systemu przy odprawie online Ryanair

weź prawnika, idź do sadu
nam odpuść

Autor:  Smakus87 [ 15 Gru 2018 20:51 ]
Temat postu:  Błąd w rozprawie wizzair

Mam zamiar lecieć za dwa tyg z Liverpoolu do Polski ale odprawiając się online trochę zamotalem się i zamiast numeru dowodu wpisałem pesel... Czy będzie z tym problem na karcie pokładowej?
Z tego co wiem to uwagę zwracają tylko na zdj i imię i nazwisko. Dowód mam ważny itd to problemów być nie powinno.
Dzwoniłem na infolinię i dałem na luz bo dodzwonić się tam to masakra.
Dziękuję z góry

Autor:  maginiak [ 15 Gru 2018 21:31 ]
Temat postu:  Re: Błąd w rozprawie wizzair

Pisałeś aż rozprawę czy tylko rozprawkę?
Tak czy inaczej, nie przejmuj się, wszystko będzie dobrze :)

Autor:  Grek [ 16 Gru 2018 18:37 ]
Temat postu:  Re: Błąd w rozprawie wizzair

Smakus87 napisał(a):
Mam zamiar lecieć za dwa tyg z Liverpoolu do Polski ale odprawiając się online trochę zamotalem się i zamiast numeru dowodu wpisałem pesel... Czy będzie z tym problem na karcie pokładowej?
Z tego co wiem to uwagę zwracają tylko na zdj i imię i nazwisko. Dowód mam ważny itd to problemów być nie powinno.
Dzwoniłem na infolinię i dałem na luz bo dodzwonić się tam to masakra.
Dziękuję z góry


Zadzwoń na numer maltański Wizzaira. Tam najłatwiej można się "dobić". Stosowne informacje znajdziesz na tutejszym forum.

P.S. Często sprawdzają dokładnie dane na dokumencie tożsamości, nie tylko zdjęcie oraz imię i nazwisko. Byli tacy "szczęśliwcy", którzy nie mogli polecieć, gdyż upłynął termin ważności dokumentu tożsamości.

Autor:  michu@7 [ 27 Gru 2018 14:12 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

Wiem, temat wałkowany już "n" razy - pomyłka przy rezerwacji Mr zamiast Mrs - ale zazwyczaj większość tu pytających miała problem z liniami europejskimi (FR, W6 etc).
A czy ktoś wie jak sytuacja wygląda z IndiGo? To są jednak Incredible India ;) , więc wszystko możliwe.
Bilet kupowany przez edreams.es, rezerwacja widoczna na manage Indigo z tym błędem.
Co robić? Kontakt z edreamsem, Indykiem czy tak to zostawić losowi?

Autor:  HandSome [ 27 Gru 2018 15:04 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

W Indiach jest swoista moda na zmiane płci lub bycie osobą w ...,,innym ciele" , że nawet nikt nie zwróci uwagi na taka mirko zmianę pisowni :lol: :lol: :lol:

Autor:  michu@7 [ 27 Gru 2018 15:12 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

@HandSome - mówisz, że będzie OK. Oby.
PS. ciekawe co mają w paszporty wpisane hidźry :lol:

Autor:  Qba85 [ 28 Gru 2018 12:59 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

"In India, hijras now have the option to identify as a eunuch ("E") on passports and on certain government documents."

Autor:  michu@7 [ 28 Gru 2018 13:21 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

No prosze, kto by pomyslał. A u nas tylko F lub M ;)

PS. dalo sie to skorygowac przez Indigo za free :)

Autor:  jaro316 [ 30 Gru 2018 01:25 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

Witam, chcę kupić bilet w Ukraine Airlines (mają właśnie promo), ale wymagają podanie paszportu. Wylot w czerwcu, mam teraz tylko niewżny paszport, nowy zamierzam wyrobić. Czy mogę kupić bilet podająć dane strego paszportu i poźniej poprosić o aktualizacje jak bede miał nowy?

Autor:  cccc [ 30 Gru 2018 03:04 ]
Temat postu:  Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online.

@jaro316 mozesz. :)

Autor:  DagBuj [ 02 Sty 2019 18:12 ]
Temat postu:  Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej

Hej!

chciałam się Was doradzić, czy mam jakieś szanse na odszkodowanie od Wizzair przy sytuacji jaka mnie spotkała a dokładniej:

Odprawiałam się przez aplikacje mobilną na lot : Lwów - Katowice. Niestety dopiero w kolejce przy bramkach zauważyłam że w aplikacji nie mam karty pokładowej...Nie dostałam też żadnego maila z kartą podkładową w pdfie....
Nie mogłam też już pobrać karty pokładowej na aplikację, bo było mniej niż 2 godziny do odlotu (a kartę można pobrać do 2h przed odlotem). Przy czym lecąc z Katowic do Lwowa, nie pobierałam karty w aplikacji, tylko po odprawieniu się miałam ją automatycznie dodaną w aplikacji...

Na lotnisku musiałam podejść do punktu Check-in, gdzie pani odprawiła mnie w systemie i pobrała opłatę jak za check in. A ja byłam już odprawiona, ale po prostu nigdzie nie dostałam karty pokładowej...

Wiem, że we Lwowie jest problem z elektroniczną kartą pokładową, ale Panie na lotnisku z okienka Wizzair chętnie drukują karty, tylko trzeba je mieć na jakiś urządzeniu,

I tak tania linia wcale nie wyszła mnie tanio...

Autor:  sranda [ 02 Sty 2019 18:19 ]
Temat postu:  Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej

Ale za co chcesz odszkodowanie?
Przecież poleciałaś tym lotem.

Autor:  ibartek [ 02 Sty 2019 18:26 ]
Temat postu:  Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej

nie wygenerowala sie bo pewnie Lwow nie obsluguje mobilnych, trzeba bylo wydrukowac wczesniej

Autor:  Kashpir [ 02 Sty 2019 18:26 ]
Temat postu:  Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej

@DagBuj Wizzair nie wysyła maili z kartą pokładową w pdf. Wszystko zorganizowane jest tak, że jeśli sam nie zadbasz, aby się odprawić i mieć kartę pokładową (czy to w aplikacji czy wydrukowaną), to na lotnisku niestety płacisz za odprawę.

Autor:  DagBuj [ 02 Sty 2019 18:46 ]
Temat postu:  Re: Wizzair - odszkodowanie przy braku karty pokładowej

@sranda

wg mnie za dużo skasowali mnie za sam wydruk (1225 hrywien), ponieważ Pani pokazała mi cennik jak za dokonanie check-in, a ja sama już przez aplikację zrobiłam check-in. Ona musiała to tylko wydrukować...

@ibartek
czytałam przed odlotem, że Lwów powoli zaczyna postępować w temacie i że niektórzy przechodzili z aplikacją mobilną. Samej nie udało mi się tego sprawdzić, ale nawet mając kartę w aplikacji nie ma problemu z tym żeby wydrukowali ją na lotnisku za darmo. Tyle że u mnie karta pokładowa nie pojawiła się w aplikacji po odprawie...

@Kashpir
Dzięki za odpowiedź. Pierwszy raz Wizzairem i wydawało mi się, że może mail z kartką pokładową w wersji pdf jest przysyłany zawsze, ale u mnie coś nie zadziałało...

Strona 109 z 147 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/