Autor: | amatorsportu [ 13 Maj 2017 02:39 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@silvershark Mam podobny problem jak @malgos84. Rezerwacja przez mytrip.com na lot OW: ORD-BOS by United. Czy sygnalizować taką pomyłkę pośrednikowi/linii lotniczej? Czy czekać do dnia wylotu? Wiecie, to United. Z nimi żartów nie ma. ![]() Pozdrowienia. |
Autor: | silvershark [ 13 Maj 2017 10:53 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@amatorsportu Takie pomyłki to jest standard, naprawdę nie warto sobie nimi zaprzątać głowy, bo błąd jest oczywisty (tzn. wciąż wiadomo, że Ty to Ty i nie ma podejrzeń, że bilet kupiono na inną osobę) i niegroźny. Co prawda nie United, ale kilkukrotnie miałem podobny przypadek w europejskich liniach (tanich i regularnych) i nigdy nie spotkałem się z żadnym komentarzem lub uwagą. Spokojnie ![]() |
Autor: | amatorsportu [ 13 Maj 2017 11:09 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Wielkie dzięki @silvershark. Do 13.00 mogę jeszcze zadzwonić do mytrip.com, gdyż rezerwowałem dzisiaj w nocy (nie wiem, czy 24h od rezerwacji cokolwiek zmieniają), albo próbować nawiązać kontakt z United i powoływać się na niedawny czas rezerwacji. Myślisz, że zostawić temat, czy chociaż zapytać MyTrip o to, co mogą zrobić? |
Autor: | silvershark [ 13 Maj 2017 11:51 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Zostawiłbym temat, ale jeśli bardzo się stresujesz, zapytaj na czacie albo infolinii United. Na 99% powiedzą, że to nie problem albo poprawią od ręki. |
Autor: | amatorsportu [ 13 Maj 2017 15:12 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Zadzwoniłem na infolinię mytrip.com. Przesłałem skany paszportów pasażerów i zgodnie z uzyskaną informacją, czekam na kontakt MyTrip z United (pewnie dopiero w poniedziałek) i informację, czy trzeba cokolwiek zmieniać, czy przejdzie tak, jak jest. @silvershark Dzięki za info i pomoc. Pozdrowienia |
Autor: | amatorsportu [ 13 Maj 2017 17:27 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Szybka aktualizacja. MyTrip przesłało mi opcje anulacji i oczekiwania na zmianę - oczywiście związaną z opłatami. Telefon do BOK UK United: 5 minut rozmowy, chwila oczekiwania i... zmiana kolejności nazwisk i imion. Bezpłatnie. Pewnie moje zachowanie było na wyrost, ale przynajmniej teraz porządek w papierach jest i głowa spokojna. Dzięki. |
Autor: | Anonymous [ 13 Maj 2017 19:53 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
w rezerwacji TAP pomyliłem się i zamiast nazwiska wpisałem imię ![]() ![]() |
Autor: | miriam [ 13 Maj 2017 22:03 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@BradPitt Jeżeli nazywasz się np. tak jak mój sąsiad Bartosz Marek, to bez znaczenia ![]() ![]() |
Autor: | amatorsportu [ 14 Maj 2017 00:38 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@BradPitt Zgodnie z tym, co mowia @silvershark i @miriam. Nie powinno problemu. Posrednik bedzie probowal to zrobic za oplata. Linie lotnicze powinny zmienic bezplatnie. A tak naprawde mozesz nie robic nic. Doswiadczenia nie mam. Moj lot jest krajowym w USA, wiec dmuchalem na zimne i zmienilem za posrednictwem infolinii United. Powodzenia! |
Autor: | Anonymous [ 14 Maj 2017 08:26 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
TAP na FB mi odpisał że nie będzie problemu |
Autor: | piotrekkm [ 14 Maj 2017 18:10 ] |
Temat postu: | Brak jednej litery w rezerwacji Ryanaira |
Witam. Przy rezerwacji biletu zamiast Karczmarczyk wpisałem Kaczmarczyk i spostrzegłem się dopiero po 24h, kiedy już niemożliwa była darmowa zmiana. Co mogę zrobić? W tej chwili za dopisanie jednej literki widzę rachunek ponad 500zł ![]() |
Autor: | Apocalipse [ 14 Maj 2017 21:01 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@piotrekkm Wiem, że temat ma ponad 80 stron, ale może warto przeczytać chociaż ostatnią? |
Autor: | miriam [ 14 Maj 2017 21:11 ] |
Temat postu: | Re: Brak jednej litery w rezerwacji Ryanaira |
piotrekkm napisał(a): W tej chwili za dopisanie jednej literki widzę rachunek ponad 500zł ![]() Mimo upływu tych umownych godzin,dodadzą ci gratisowo zgubioną literkę jak ładnie poprosisz na czacie. ![]() |
Autor: | Marcin_GWE [ 15 Maj 2017 11:10 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Witajcie, dziś rezerwacja na lot WIZZ do Luton, jutro lot i koleżanka w dacie ważności dowodu osobistego wpisała zły miesiąc - karty pokładowe wydrukowane - zrobia z tego problem? |
Autor: | michzak [ 15 Maj 2017 11:16 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Nie sądzę |
Autor: | miriam [ 15 Maj 2017 11:27 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
@Marcin_GWE Jeśli tylko dowód jest ważny to pomyłka w podaniu daty ważności nie jest problemem. |
Autor: | moss_LOT [ 20 Maj 2017 06:44 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Wczoraj wieczorem kupilem krajówkę w serwisie Onetwotrip. Wylot o 5.35 z GDN, ale okazało się, że bilety wystawili na inną godzinę tego dnia, wylot 12.05. Zgłosiłem im to, jednak konsultantka kręci nosem, że to moja wina. Przekazała sprawę do działu technicznego, jednak obawiam się, że zepchną na mnie, a jestem pewny co kupowałem. Ma ktoś jakieś doświadczenie z nimi w tej kwestii? |
Autor: | scomin [ 20 Maj 2017 08:35 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
moss_LOT napisał(a): (...) wylot 12.05 (...) a jestem pewny co kupowałem. Na pewno jesteś pewny? |
Autor: | miriam [ 20 Maj 2017 09:20 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
scomin napisał(a): moss_LOT napisał(a): (...) wylot 12.05 Na pewno jesteś pewny?No przecież jest LO o godz. 12.05 do WAW ![]() |
Autor: | scomin [ 20 Maj 2017 10:14 ] |
Temat postu: | Re: Błędy i pomyłki podczas rezerwacji i odprawy online. |
Fakt, skojarzyłem z datą. Niemniej w tej sytuacji ciężko będzie udowodnić, że błąd był systemowy i zawinił pośrednik. Można co najwyżej monitorować media społecznościowe czy od wczoraj nie było podobnych skarg... Niestety ich system rezerwacji może sprzyjać pomyłkom, bo po przejściu na stronę z płatnością wyświetla się jedynie data lotu, a godzina dopiero po kliknięciu w znaczek "i". |
Strona 86 z 147 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |