Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Błąd cenowy Calvin Klein
blad-cenowy-calvin-klein,1502,113309
Strona 3 z 6

Autor:  kazudoki [ 19 Cze 2017 14:29 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy CALVIN KLEIN

Ja też płaciłem przelewem ale przez jedną z opcji na stronie. Przelewy24 bodajże.
Może w weekendy nie pracują i zaraz coś ruszy w temacie :evil:

Autor:  BrunoJ [ 19 Cze 2017 15:37 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy CALVIN KLEIN

czym innym jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia, a czym innym to o czym pisała @Fiona - informacja o skompletowaniu i wysyłce. Potwierdzenie zamówienia przychodziło (z mniejszym i większym opóźnieniem) od razu. Ja ostatecznie zrobiłem jeszcze jeden zakup już po zakończeniu "promocji", gdy sklep wrócił do życia i potwierdzenie zamówienia dostałem dosłownie 3 sekundy od kliknięcia. Dla żadnego z wykonanych zamówień nie dostałem jeszcze informacji o wysyłce.

Autor:  Fiona [ 19 Cze 2017 20:02 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Mój mąż dostał informację że nadano paczkę przez ups ale tylko do jednego zamówienia. Ja jeszcze nie otrzymałam informacji o nadaniu paczki - również zrobiłam dwa zamówienia.

Autor:  kazudoki [ 20 Cze 2017 17:10 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Cytuj:
Dodzwoniłem się na infolinie i zamówienia z 15 i 16 nie będą realizowane. Pieniądze mają zwrócić do 5 dni roboczych. Jak po tym okresie nie będą na koncie to Pani mówiła żeby się z nimi skontaktować.


Na pepper.pl taki post :x

Autor:  Fiona [ 21 Cze 2017 12:54 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Chyba mają tam niezły bajzel... Na pepper znalazłam niedawno taki wpis: "Dzwoniłem przed momentem na anglojęzyczną infolinie i dzisiaj albo jutro dadzą znać czy sfinalizują zamówienie czy odeślą pieniążki. ". Ja spokojnie czekam ale jestem ciekawa rozwoju wydarzeń ;)

Autor:  BrunoJ [ 21 Cze 2017 13:08 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

ja w międzyczasie dostałem potwierdzenie zamówienia, ale z 17go, czyli jak już naprawili (zakup z 30% zniżką). W temacie zamówień promocyjnych cisza. Poczekamy, zobaczymy.

Autor:  kazudoki [ 22 Cze 2017 13:47 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Kobieta, Polka przez telefon stwierdziła, że to oczywisty błąd i tego typu marki nie prowadzą takich wyprzedaży i osoby, którym zostało wysłane zamówienie z 16.06 to jakiś ekstremalny przypadek. Osoby, które płaciły przelewem, otrzymają pieniądze za ok. 10 dni. Kpina jakaś, nic nam się nie należy wg nich za tak długie przetrzymanie pieniędzy przez ich ewidentny błąd. :evil:

Autor:  skoczek650 [ 22 Cze 2017 14:05 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Dalej mam status pending, placone paypalem. Zostalo komus wyslane?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Autor:  RaDiDaM [ 22 Cze 2017 14:18 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Ja jedynie otrzymałem paczkę z 17 czerwca, kiedy zamówiłem t-shirty damskie po 21 zł/szt. dla mamy i partnerki. Cena była błędna - przedwczoraj wróciła na 90 zł/szt.

Autor:  emi [ 23 Cze 2017 09:11 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Dostaliście już zwrot $? Ja płaciłam kk, sklep kasę pobrał ( a nie zablokował), zamówienia nie ma, środków też nie. Na maile nie odpowiadają, na infolinii obiecują oddzwonić i cisza.

Autor:  macq91 [ 23 Cze 2017 09:19 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Od tygodnia cisza. Kasa pobrana, dostałem tylko potwierdzenie płatności na maila. Sami sobie takim zachowaniem wystawiają opinie. W sklepach stacjonarnych zatrudniają specjalnie osoby do otwierania drzwi a nie umieją przez tydzień napisać maila albo skompletować przesyłki. Wstyd.

Autor:  trocha [ 23 Cze 2017 13:33 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Ja właśnie dostałem maila o anulacji zamówienia. Jako przeprosiny dali 10% rabatu. Błąd się mógł zdarzyć i to bym zrozumiał. Nie wiem tylko po co czekali cały tydzień...

Autor:  macq91 [ 25 Cze 2017 20:52 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Dzisiaj dostałem maila z anulowaniem zamówienia.

Autor:  BrunoJ [ 25 Cze 2017 21:33 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Jak pewnie wszyscy. wygląda że wątek do zamknięcia. Nie będzie tanich kurtek :/

Autor:  macio106 [ 27 Cze 2017 18:38 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Ja również wczoraj otrzymałem mail że to pomyłka i przepraszają, ale dają kod -10%.

Autor:  kazudoki [ 27 Cze 2017 19:50 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Właśnie otrzymałem zwrot pieniędzy wysłanych 16.06 przelewem... :roll:

Autor:  krasnal [ 27 Cze 2017 20:02 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Kto mnie prosił, żeby otworzyć ten wątek, niech się przyzna, bo usunąłem wiadomość :)

Autor:  macio106 [ 27 Cze 2017 20:22 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

@krasnal Ja, nie bij proszę.

Autor:  krasnal [ 27 Cze 2017 20:30 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Ok, czyli info przekazane, więc zamykam. Jakby coś nowego się urodziło - dajcie znać.
EDIT: Temat otwieram na prośbę użytkowników.

Autor:  trocha [ 17 Lip 2017 15:55 ]
Temat postu:  Re: Błąd cenowy Calvin Klein

Nagły zwrot akcji. Po prawie miesiącu od anulacji dostałem maila z informacją, że naprawili błąd techniczny przez który musieli anulować zamówienie (:D) i w ramach rekompensaty dają kod na 80% rabatu na taki sam produkt (lub podobny jeżeli tamtego już nie ma). Wszyscy to dostali?

Strona 3 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/