Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 440 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 20 Gru 2017 14:57 

Rejestracja: 04 Cze 2013
Posty: 465
niebieski
może być różnie
23.10 wszedł w życie nowy regulamin i nowa tabela opłat i prowizji
brak sprzeciwu na jego wprowadzenie = akceptacja nowych zasad

ciekawe co odpowiedzą na reklamacje ...

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#382 PostWysłany: 23 Gru 2017 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 333
niebieski
Byłem wczoraj w puncie w Silesii - zmieniły się warunki.

Walizka tylko dla nowego klienta a nowy to taki, który nie miał karty przez ostatni rok.

Ponadto teraz aby dostać walizkę trzeba wydać kartą 200 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#383 PostWysłany: 26 Gru 2017 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 313
Loty: 153
Kilometry: 309 502
niebieski
W przypadku później wyrobionej karty (żona założyła 01.09) kurs nie jest już atrakcyjny i naliczyli opłatę za przewalutowanie.
Zauważyłem to dopiero teraz ;)

Załączniki:
20171226_083607.png
20171226_083607.png [ 63.9 KiB | Obejrzany 2541 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#384 PostWysłany: 03 Sty 2018 12:29 

Rejestracja: 08 Wrz 2012
Posty: 125
Loty: 214
Kilometry: 286 750
Wczoraj z kolei pojawiły się jakieś odsetki od transakcji bezgotówkowych (5,62 zł). Co za debilny bank...
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#385 PostWysłany: 05 Sty 2018 16:36 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2679
srebrny
Kod:
Nie lubisz stać w kolejkach ? Kupuj online, płać kartą kredytową i zgarniaj ekstra punkty!
 
Teraz płacąc kartą kredytową objętą mamBONUS za transakcje internetowe otrzymasz aż 3x więcej punktów!
 
Promocja ważna od 1 do 31 stycznia 2018r.


Punkty naliczane razem z podstawowymi.

Załączniki:
bnp.png
bnp.png [ 2.01 KiB | Obejrzany 2216 razy ]
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#386 PostWysłany: 08 Sty 2018 22:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
-- 08 Sty 2018 21:37 --

można się pośmiać - ale to jest bank wczechczasów..,ktoś napisał debilny

zakup - nie dodało mi punktów
za zwrot transakcji - odjęło punkty - program lojalnościowy
to to jeszcze nic
moja karta jest zwolniona z opłaty rok czasu i raz pobrali opłatę na samym początku ... ale zwrócili sami
potem pobrali opłatę znów w kwietniu 2017 , przerwa i znów w grudniu 2017
śmiać się czy płakać
zastanawiam się i jutro im wystawię monit tak jak oni klientom wystawiają, tylko nie wiem ile wówczas naliczają opłaty dodatkowej, me mogłem znaleźć w swojej TOiP

ps.
na 04.01.2018 r. nadal mam kurs referencyjny Mastercard

-- 08 Sty 2018 21:46 --

_raf napisał(a):
Ten bank to tragedia :? w grudniu pojawiła mi się opłata miesięczna za kartę - 6 zł.
Złożyłem reklamację, bank twierdzi, że umowę o kartę podpisałem 12.2016, stąd opłata zasadna - minął rok od wydania karty.
Umowa natomiast została zawarta 02.2017.

Strach trzymać jakiekolwiek u nich pieniądze.


@_raf - mam dokładnie tak samo , z tym że dopiero zamierzam złożyć pismo do banku niech wyjaśnią podstawę prawną

Załączniki:
ldbfnoq.jpg
ldbfnoq.jpg [ 65.08 KiB | Obejrzany 2106 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 08 Sty 2018 23:10 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 172
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
Ja już podziękowałem bankowi. Pod koniec roku rozwiązałem umowę.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#388 PostWysłany: 08 Sty 2018 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
wysyłam skargę do Komisji Nadzoru Bankowego

Niniejszym wnioskuję o wszczęcie postępowania wobec banku BGŻ BNP Paribas w następujących sprawach :
1. Pobierania opłat za karty kredytowe Mastercard BGZ BNP Paribas - które są zgodnie z umowami zwolnione z opłaty przez rok czasu od ich założenia , a pomimo tego bank pobiera opłatę w zupełnie nie regularnej formie ( mi pobrano opłatę w kwietniu 2017 - 4 zł jak i grudniu 2017 - 6 zł i jeszcze bodajże w marcu 2017 - w tym przypadku bank zwrócił opłatę sam po kilku dniach). Do dnia dzisiejszego kwoty te nie zostały zwrócone na rachunek bankowy karty pomimo tego iż pobrana opłata miesięczna nie znajduje potwierdzenia w umowie (karta zwolniona z opłaty przez rok od podpisania umowy, data jej zawarcia 09.02.2017 r.
Nie jestem jedyną osobą, której bank pobrał takie opłaty, takich osób jest mnóstwo.
nr umowy..........
2. Braku dostępu klientów do historii swoich kart kredytowych.
Po połączeniu systemu informatycznych kart kredytowych Sygma Banku z BGZ BNP Paribas w październiku 2017 jako klient utraciłem dostęp do historii konta z okresu 09.02.2017 - 25.09.2017 r.
Nałożenie na BGŻ BNP Paribas kary finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 08 Sty 2018 23:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1016
niebieski
Serio chcecie robić awanturę o 6 zł i parę punktów? Nawet jakby ta opłata była co miesiąc, to 72 zł rocznie to mały ułamek tego co można zaoszczędzić dzięki bezpośredniemu przewalutowaniu po kursie Mastercard, już nie wspominając że można zbierać ~0,7% cashbacku w punktach, czyli de facto zarabiać na transakcjach w walutach obcych. Czy jakikolwiek inny bank to oferuje?

Oczywiście nie jestem w stanie nikogo do niczego zmusić, ale moim zdaniem powinniśmy traktować obecną sytuację jak error fare - trzymać możliwie pod kocem, nie zwracać na siebie uwagi, a drobne niedogodności brać na klatę, tak by działało jak najdłużej.
_________________
Later Or Tomorrow
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#390 PostWysłany: 09 Sty 2018 00:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
Marecki - tu nie ma co liczyć ...gra nie warta świeczki, ich cashback to 0,7 %, do tego opłaty 72 zł rocznie - sama karta więcej kłopotów niż plusów ,są karty z takim samym przewalutowaniem i to bez opłat i mam nadzieję tych dodatków - czyli sprawdzaj swoje transakcje , pisz reklamacje.
wydasz 3000 zł na przewalutowanie - zapłacisz 2% i 72 zł opłaty za trzymanie pod poduszką..


Ostatnio edytowany przez michzak, 09 Sty 2018 08:52, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#391 PostWysłany: 09 Sty 2018 01:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1016
niebieski
1) kredytówka
2) z bezpośrednim przewalutowaniem na PLN po kursie Mastercard, bez prowizji
3) z dodatkowym cashbackiem

Wskaż mi drugą kartę spełniającą te 3 warunki (inną niż MasterCard World Signia/Elite - osiągalną bez sztucznego pompowania dochodu i liczenia na łaskę doradcy).

Ja wiem że można płacić w walutach kartami z kantoru Aliora, cashbacki nabijać w T-Mobile i promocjach na otwarcie, plus trzymać dowolną kredytówkę w rezerwie, ale ja bardzo cenię połączenie tego w jednej karcie - nie muszę trzymać rezerwy pieniędzy na nieoprocentowanym koncie na wypadek gdyby pojawiły się jakieś ciekawe promocje, jak już się pojawią to nie muszę przekopywać portfela w poszukiwaniu właściwej karty, a będąc już na wyjeździe wozić jedną kartę na płatności po drodze na lotnisko w Polsce, drugą do użycia na przesiadce w Europie, a trzecią do użycia na miejscu.
_________________
Later Or Tomorrow
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 09 Sty 2018 09:03 

Rejestracja: 19 Lip 2016
Posty: 12
-- 09 Sty 2018 07:58 --

Składałem reklamację odnośnie opłaty za kartę w grudniu,oto odpowiedź:

"Szanowny Panie,

w odpowiedzi na otrzymaną reklamację z dnia 19.12.2017 r dziękuję za uwagi dotyczące miesięcznej opłaty za użytkowanie karty.

Uprzejmie informuję, że reklamacja została pozytywnie rozpatrzona przez Bank. Miesięczna opłata
za użytkowanie karty w wysokości 6,00 zł została przekazana do realizacji na Pana rachunek w dniu 08.01.2018 r.

Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację i wyrażam nadzieję, że dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami" itd....
Zależy od konsultanta na to wygląda.

-- 09 Sty 2018 08:03 --

Odnośnie samej karty, gdyby nie te opłaty 6PLN na miesiąc może była by i warta zostawienia,ale tak moim zdaniem nie warto.Dodatkowo co chwilę trzeba "DZIADÓW" sprawdzać bo wywijają numery z opłatami i rozliczeniem :) Złożyłem już wypowiedzenie w międzyczasie.W Banku Pocztowym-ENVELO dają debetówkę VISA z przewalutowaniem po kursach VISY,choć to nie kredytówka,ale każdy lubi co innego a opłaty stałej nie ma-1 użycie karty i tyle na miesiąc. Jakby mnie chcieli zwolnić z opłat w PARIBASIE może ją zostawię,choć wątpię w to żeby proponowali.
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#393 PostWysłany: 09 Sty 2018 09:19 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6456
Loty: 107
Kilometry: 117 793
A czy ktoś wysyłał wypowiedzienie na podstawie tego co wstawił kiedyś @kloose84 i rzeczywiście otrzymał potwierdzenie zamknięcia karty? Po tej migracji danych za nic nie pamiętam danych dostępowych do mojego konta :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 09 Sty 2018 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 313
Loty: 153
Kilometry: 309 502
niebieski
Wcześniej można było zamknąć kartę po prostu wysyłając maila z pisemnym wypowiedzeniem (tak zamykałem swoją).
Aktualnie przy próbie zamknięcia karty żony dostałem informację od konsultanta, że kartę możemy zamknąć albo w oddziale albo listownie (poniżej wczorajsza informacja).

W nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że w celu złożenia dyspozycji rezygnacji z karty kredytowej należy udać się do Oddziału Banku lub wysłać wniosek na adres BGŻ BNP Paribas S.A., ul. Kasprzaka 10/16 ,01-211 Warszawa.

Dyspozycja rezygnacji z karty powinna zawierać następujące dane imię, nazwisko, numer umowy lub PESEL oraz czytelny własnoręczny podpis.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#395 PostWysłany: 09 Sty 2018 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
michzak napisał(a):
A czy ktoś wysyłał wypowiedzienie na podstawie tego co wstawił kiedyś @kloose84 i rzeczywiście otrzymał potwierdzenie zamknięcia karty? Po tej migracji danych za nic nie pamiętam danych dostępowych do mojego konta :(

@michzak-wejdz na ich strone logowanie, zadzwon na infolinie popros o login - jest inny niż z sygmabanku - nie dostałeś go sms-em ? mi tak przyszedł ale nie wiem czy po telefonie na ich infolinie czy wcześniej
także stare dane do logowania się nie przydadzą, chyba z tego co kojarzę hasło też się ustanawia przy I logowaniu do nowego systemu
mam nadzieję że pomogłem :)


Ostatnio edytowany przez mediolan, 09 Sty 2018 12:29, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#396 PostWysłany: 09 Sty 2018 12:26 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 6456
Loty: 107
Kilometry: 117 793
To wiem, zmieniałem i zapomniałem wszystkich danych :/ no nic, trzeba zadzwonić na infolinię pytać czy przyjęli
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#397 PostWysłany: 09 Sty 2018 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
@Mareckipl - nie chodzi o cashback, przewalutowania , kredytówka w razie potrzeby - to są plusy dotychczas sobie chwaliłem to i nadal są plusami , masz rację z pewnością, tylko mnie to denerwuje że sami nie potrafią swoich umów pilnować - warunków które zwierają z klientami ( nami), to bardzo źle świadczy o banku, , jednym zwracają 6 zł drugim nie ...w odpowiedziach za te same reklamacje i nie chce się denerwować że mi nagle wskoczy przewalutowanie 2% choć na razie go nie ma :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#398 PostWysłany: 09 Sty 2018 12:36 

Rejestracja: 19 Lip 2016
Posty: 12
Teraz emailowo nic się nie załatwi.Trzeba iść do placówki albo listownie.Żeby sprawdzić czy karta się "zamkła" też trzeba dzwonić albo iść do placówki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#399 PostWysłany: 09 Sty 2018 13:28 

Rejestracja: 08 Wrz 2012
Posty: 125
Loty: 214
Kilometry: 286 750
Niepewność, brak profesjonalizmu ze strony banku, omyłkowe naliczanie prowizji, czy problemy z punktami mamBonus nie są warte ani cashbacku ani przewalutowania po kursie MC. Ten produkt Paribas dostał w spadku po Sygmie i chyba nie ma pomysłu co z nim dalej robić, co doskonale widać choćby po tym, że od 1go grudnia zaprzestali wydawania jakichkolwiek gadżetów, nie pojawiają się żadne nowe promocje, a sama karta ma zostać z unifikowana ze standardową kredytówką BGŻ BNP.
Poza tym, naprawdę radzę uważać co do tego przewalutowania, bo bank może legalnie pobrać zaległe 2% (od transakcji dokonanych do 30 dni wstecz), obciążyć kartę, a w razie braku spłaty legalnie pobrać odsetki. Oczywiście na maila z wyciągiem nie ma co liczyć, a pobieranie ich ze strony to wciąż loteria. Ta karta nie ma nawet startu do 'kantorówek' Aliora.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#400 PostWysłany: 09 Sty 2018 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 851
Loty: 14
Kilometry: 31 648
niebieski
ziberro napisał(a):
Niepewność, brak profesjonalizmu ze strony banku, omyłkowe naliczanie prowizji, czy problemy z punktami mamBonus nie są warte ani cashbacku ani przewalutowania po kursie MC. Ten produkt Paribas dostał w spadku po Sygmie i chyba nie ma pomysłu co z nim dalej robić, co doskonale widać choćby po tym, że od 1go grudnia zaprzestali wydawania jakichkolwiek gadżetów, nie pojawiają się żadne nowe promocje, a sama karta ma zostać z unifikowana ze standardową kredytówką BGŻ BNP.
Poza tym, naprawdę radzę uważać co do tego przewalutowania, bo bank może legalnie pobrać zaległe 2% (od transakcji dokonanych do 30 dni wstecz), obciążyć kartę, a w razie braku spłaty legalnie pobrać odsetki. Oczywiście na maila z wyciągiem nie ma co liczyć, a pobieranie ich ze strony to wciąż loteria. Ta karta nie ma nawet startu do 'kantorówek' Aliora.


@ziberro- masz rację w 100 %
1. może się wam przydać zrobiłem zdjęcie z moje umowy - bank zawiadomi kredytobiorcę... a zatem musi mieć potwierdzenie zawiadomienia o zmianach, które wprowadza - musi to wykazać że zawiadomił ( zwrotne potwierdzenie odbioru, list polecony, kurier)
2. regulamin promocji weź kartę odbierz nagrode wraz z punktem o zwolnieniu z opłaty

https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1507293
nie wiem tylko jak liczyć te 12 miesięcy , ale raczej od pełnych

Załączniki:
P_20180109_130313.jpg
P_20180109_130313.jpg [ 95.82 KiB | Obejrzany 1838 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 440 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group