Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 26 Sie 2016 10:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1296
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Nie daj się zbyć takim słodkim pierdzeniem, składaj reklamacje, a do niej dołącz przez Ciebie wysłane pismo/e-mail o zwrot środków wraz z informacją, że nie otrzymałaś zwrotu mimo wezwania.
Reklamacja nie rozpatrzona w ciągu 30 dni co do zasady oznacza jej uznanie ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 26 Sie 2016 12:00 

Rejestracja: 04 Sty 2016
Posty: 5
Aron napisał(a):
Nie daj się zbyć takim słodkim pierdzeniem, składaj reklamacje, a do niej dołącz przez Ciebie wysłane pismo/e-mail o zwrot środków wraz z informacją, że nie otrzymałaś zwrotu mimo wezwania.
Reklamacja nie rozpatrzona w ciągu 30 dni co do zasady oznacza jej uznanie ;)


Do mnie to jest :) ?
Jeśli tak to złożyłam reklamacje i z banku odpowiedzieli na nią negatywnie. I mogą rozpatrzyć ponownie jak dostarczę pismo, ze lowcostholidays.com nie chce zapłaci, gdyż według nich to tam powinnam w pierwszej kolejności składać reklamacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 26 Sie 2016 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1296
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
A napisałaś cokolwiek (reklamację) do lowcostholidays.com, jeżeli tak dostarcz to bankowi i poinformuj, że Twoje wezwanie lowcostholidays.com jest bezskuteczne.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 29 Sie 2016 09:33 

Rejestracja: 04 Sty 2016
Posty: 5
Własnie przed chwilą napisałam ciekawie co mi teraz odpiszą, bo na ostatniego mail, odpisali praktycznie tak samo jak na 1st, tylko w innych słowach. Czuje się jak bym sie z koniem kopała... ;/
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 22 Wrz 2016 10:29 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
Niestety sytuacja robi się nieciekawa, dostałem odpowiedź od ING:

Cytuj:
Szanowny Panie,

zareklamowaliśmy Pana transakcję u usługodawcy. Z informacji jakie uzysakliśmy wynika, że powinien Pan zgłosić sprawę do ubezpieczyciela, który w tej sytuacji powinien wypłacić reklamowane środki. Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pana reklamacji.

Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pana pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy, skontaktujemy się z Panem. Przeiwidywany termin to 4 październik 2016 r.

Proszę również aby po uzyskaniu jakiejkolwiek informacji od ubezpieczyciela niezwłocznie nam Pan ją przekazał.

Przykro nam – nie mogliśmy uznać Pana reklamacji. Od powyższego stanowiska może się Pan odwołać przez bankowość elektroniczną, telefonicznie pod numerem 800 163 012 lub (32) 357 00 62.


Zupełnie nie wiem kto jest ubezpieczycielem tej transakcji. Ktoś wie jakie kroki podjąć dalej?
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 22 Wrz 2016 10:47 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2683
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Skontaktuj sie z bankiem, moze oni Ci powiedza?
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 22 Wrz 2016 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1168
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
tosterr napisał(a):
Niestety sytuacja robi się nieciekawa, dostałem odpowiedź od ING:

Cytuj:
Szanowny Panie,

zareklamowaliśmy Pana transakcję u usługodawcy. Z informacji jakie uzysakliśmy wynika, że powinien Pan zgłosić sprawę do ubezpieczyciela, który w tej sytuacji powinien wypłacić reklamowane środki. Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pana reklamacji.

Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pana pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy, skontaktujemy się z Panem. Przeiwidywany termin to 4 październik 2016 r.

Proszę również aby po uzyskaniu jakiejkolwiek informacji od ubezpieczyciela niezwłocznie nam Pan ją przekazał.

Przykro nam – nie mogliśmy uznać Pana reklamacji. Od powyższego stanowiska może się Pan odwołać przez bankowość elektroniczną, telefonicznie pod numerem 800 163 012 lub (32) 357 00 62.


Zupełnie nie wiem kto jest ubezpieczycielem tej transakcji. Ktoś wie jakie kroki podjąć dalej?



a co kupywales? i kupywales z tym ubezpieczenie? oni nie maja prowadzic odzyskiwania pieniedzy tylko tobie wyplacic to zadna łaska, pewnie nawet nie złosili tego chargebacku to visa/mastercard
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 22 Wrz 2016 11:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7576
srebrny
@‌luftairways‌
Cytuj:
a co kupywales? i kupywales z tym ubezpieczenie?

No proszę Cię..! :idea: :cry:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#49 PostWysłany: 22 Wrz 2016 12:54 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
luftairways napisał(a):
a co kupywales? i kupywales z tym ubezpieczenie? oni nie maja prowadzic odzyskiwania pieniedzy tylko tobie wyplacic to zadna łaska, pewnie nawet nie złosili tego chargebacku to visa/mastercard


To co lowcostholidays.com oferował, czyli nocleg. Wzięli kasę ale hotel jej nie dostał i zbankrutowali.
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 22 Wrz 2016 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 947
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
@‌tosterr‌

Napisz do banku na jakiej podstawie tak uważają.

Ja z BPH dostałem już uznanie chargeback , z Mbanku natomiast czekam.

Z tego co pamiętam lowcostholidays. w ostatnim czasie znowu wysyłał jakies email-e z informacja na temat procedury zwrotu może coś się zmieniło w tej sprawie, czytałeś? Ja nie interesowałem się już tym ponieważ jak dla mnie sprawa wyglądała na załatwiona ze strony chargeback-u
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 22 Wrz 2016 14:32 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
@‌szczotek99‌

Procedura jest opisana na lowcostholidays.com nic nie widzę tam na temat kontaktu z ubezpieczycielem, to jakaś ściema co mi bank pisze. Lowcostholidays po wysłaniu maila tak opisuje procedurę zwrotu:

Cytuj:
The following generic information is intended to help individuals make an informed decision on how to proceed with their travel plans and/or how to process any claims. Individuals should have received an email confirming details which are specific to their booking and if individuals have not done so they should initially check their spam/junk email folders.

We are keeping this website updated and we suggest you visit the site regularly to be sure you are getting the most up to date advice on the situation. http://www.lowcostholidays.com/

IMPORTANT NOTICE: 1 AUGUST 2016

This email has been sent to all lowcostholiday customers that have an existing booking.

PLEASE NOTE that following the cessation of trading and the lowcosttravel Group entering administration, the ‘manage my booking’ facility via www.mmb.lowcostholidays.com will be disabled with effect from 5PM FRIDAY 19 AUGUST 2016.

If you have not already accessed the online system to obtain information relating to your booking, please do so before the deadline above and make sure you download copies of all documents relating to your booking. This information will not be available after 19 August 2016.

It is highly likely that you will be able to make a claim for non-delivered services direct to your credit card provider / bank. You do not therefore need to lodge a separate claim with the administrator.

We have organised for a staffed telephone service to answer calls, where the information contained in this email will be confirmed.

UK: 03301 595 283
Overseas: +44 20 3282 8152


Również jak byk stoi, że powinienem się kontaktować z providerem karty / bankiem.

Napisałem znów do banku z prośbą o wyjaśnienia i instrukcją krok po kroku co niby mam w tym przypadku zrobić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 22 Wrz 2016 14:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 947
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
15.09 lowcostholidays wysyłał informacje na temat spotkań z wierzycielami i sposobie rozliczenia. Z tej grupy zostały wyłączone osoby które otrzymały zwrot z chargeback oraz ubezpieczenia., podaj adres email to prześle ci treść. (jest zbyt długi żeby tu wklejać)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 22 Wrz 2016 15:00 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
@‌szczotek99‌
Wiem o którego maila chodzi, też go dostałem. Informują w nim o organizowanym spotkaniu w Londynie, które odbyło się 2h temu. Tylko z tego co ja zrozumiałem to zaprosili mnie na meeting w Londynie i jak jestem zainteresowany to żeby formularz wypełnić i wysłać, no nie byłem zainteresowany meetingiem w Londynie w tej sprawie z przyczyn raczej lokalizacyjnych. Nic dla mnie to nie zmienia w przypadku procedury zwrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 07 Paź 2016 15:32 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
ING zwróciło całą kwotę, zwykły chargeback.
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 08 Gru 2016 22:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 485
@‌szczotek99‌ w mailu o spotkaniu było również pełnomocnictwo, które można było podpisać i swoje punkty, jak pełnomocnik ma głosować na zebraniu wierzycieli, wcale nie trzeba było nigdzie jeździc

Pisanie reklamacji też było bezsensowne, bo zaraz po ogłoszeniu upadłości, na stronie LCH pojawiły się szczegółowe informacje i wskazówki, co robić (ubezpieczyciel, chargeback). Wydrukowałam tą stronę i od razu poszłam do banku. Kazali mi czekać 60 dni na rozpatrzenie, po czym dostałam SMS, że "instytucja rozliczająca" odrzuciła reklamację, ale bank postanowił się od niej odwołać i mam czekać kolejne 30 dni. W międzyczasie wypełniałam i odsyłałam na bieżąco dokumenty do brytyjskiego syndyka. Dzień przed końcem upływu terminu bank przysłał SMS, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i do następnych wyciągów będzie kasa na koncie. Do wyciągów były prawie 2 tygodnie, a kasa wróciła następnego dnia po radosnej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group