Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 26 Lip 2016 22:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2013
Posty: 290
Loty: 217
Kilometry: 450 288
Znajomy ma już zwrot na koncie. Także zwracają bez problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 27 Lip 2016 00:10 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 396
Dlatego spokojnie poczekać na zwrot pieniędzy. Jeśli nie zwrócą powiedzmy w 2 tygodnie napisać reklamację. Jak nie pomoże dopiero chargeback.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 27 Lip 2016 00:39 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
Chargeback (z ang. obciążenie zwrotne) – rodzaj zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą realizowany przez wystawcę karty i inicjowany przez klienta w sytuacji, gdy konsument nie był zadowolony z produktów albo usług, za które zapłacił, nastąpiła pomyłka techniczna w rozliczeniu transakcji lub transakcja nosi znamiona oszustwa.


nie ma mowy o procedurze w przypadku bankructwa
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 27 Lip 2016 00:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1172
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
bzdury opowiadasz logujac sie na konto mojej angielskiej karty mam komunikat iz jesli dostknelo mnie bankructwo lowcostholidays mam wystapic o chargeback
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 27 Lip 2016 00:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1336
niebieski
MUC2014 napisał(a):
... lub transakcja nosi znamiona oszustwa.
nie ma mowy o procedurze w przypadku bankructwa


Transakcja w której płacisz za usługę/towar i jej nie otrzymujesz (tak jak w przypadku lowcostholidays.com) właśnie nosi znamiona oszustwa.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 27 Lip 2016 00:51 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
luftairways napisał(a):
bzdury opowiadasz logujac sie na konto mojej angielskiej karty mam komunikat iz jesli dostknelo mnie bankructwo lowcostholidays mam wystapic o chargeback
pisze a nie opowiadam , na logikę
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 27 Lip 2016 01:02 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 396
@MUC2014
Dobrze piszesz, faktycznie nie ma w definicji mowy o bankructwie. Natomiast obejmuje przpadek, jak piszesz, kiedy klient jest niezadowolony z usługi. I myślę, że specjalnego uzasadnienia nie wymaga niezadowolenie klienta kiedy zapłacił za hotel a noclegu nie otrzymał np. w przypadku bankructwa firmy pośredniczącej, której zapłacił.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 27 Lip 2016 01:04 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
danziger napisał(a):
MUC2014 napisał(a):
... lub transakcja nosi znamiona oszustwa.
nie ma mowy o procedurze w przypadku bankructwa


Transakcja w której płacisz za usługę/towar i jej nie otrzymujesz (tak jak w przypadku lowcostholidays.com) właśnie nosi znamiona oszustwa.


bankructwo - to niewypłacalność dłużnika , oszustwo - to celowe działanie
tak więc w przypadku i czasach prawnicy dowiodą że - np. załamanie rynku tureckiego/egipskiego/tunezyjskiego .. co jest sytuacją
znaną wszystkim
to doskonały powód na udowodnienie iż zamiarem ew. sprawcy ( tour operatora ) nie było uzyskanie korzyści majątkowych a ew. wystąpiene strat które spowodowały niewypłacalność była np. zapaść w/w destynacji , więc
nie nosi to znamion oszustwa , tylko bankructwa.
Z regulaminu LOWCOSTHOLIDAYS wynikało również że jego usługi są dla UK i rezydentów.
W tym wypadku ew. zwroty obowiązuje ew. zakres ubezpiecznia tour operatora wg. brytyjskiego prawa.
Procedura reklamacji w banku trwa min. 4 tygodnie , a myślę że przy tak dużym tour operatorze do kilku miesięcy , więc nie piszcie głupot że " znajoma otrzymała zwrot " :)

-- 27 Lip 2016 01:13 --

Bruner napisał(a):
@MUC2014
Dobrze piszesz, faktycznie nie ma w definicji mowy o bankructwie. Natomiast obejmuje przpadek, jak piszesz, kiedy klient jest niezadowolony z usługi. I myślę, że specjalnego uzasadnienia nie wymaga niezadowolenie klienta kiedy zapłacił za hotel a noclegu nie otrzymał np. w przypadku bankructwa firmy pośredniczącej, której zapłacił.


z pewnością masz prawo do wszystkich czynności których celem będzie odzyskanie pieniędzy , bez względu na skutek. Nawet w przypadku chargeback przy tak dużym ex. tour operatorze będzie trwała dłużej niż zwykle. bo ex.LOWCOSTHOLIDAYS było jednym z największych biur podróży i wiele osób klientów / firm / hoteli popłynęło .....


Ostatnio edytowany przez michzak, 27 Lip 2016 08:00, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 27 Lip 2016 06:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2075
niebieski
Zapisy o tym że ich usługi są tylko dla uk i rezydentów są/byly niezgodne z prawodastwem unijnym

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 27 Lip 2016 07:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2013
Posty: 290
Loty: 217
Kilometry: 450 288
W opisanym wcześniej przypadku kolega był w banku zgłosić tą transakcje. W przeciwieństwie do innych znajomych którzy nie byli i nadal czekają na zwrot.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 27 Lip 2016 07:59, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 27 Lip 2016 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1172
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
Polak do zawsze musi sobie utrudniac, z doświadczenia wiem, ze tylko w Polsce banki kombinuja i nie chca oddawac w UK dzownie do banku mowie ze to i to bylo nie tak albo ze nie ja wykonałem transakcje i po kilku chwilach mam pieniądze na koncie nastpnie poczta przychodzi kwit do podpisu i tyle , tylko w Polsce wymyślają żeby im wysłać tony dokumentów zgłaszać na policję i każą czekać tygodniami
The UK ECC urged those hoping to get their money back via the Visa Chargeback scheme, where they have paid by debit card, to contact their bank and request a chargeback for the amount paid. Those who paid with a credit card may be able to get a refund from their provider. Under section 75 of the 1974 Consumer Credit Act, credit card companies are jointly liable with retailers if something goes wrong, such as a company going into administration.
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia


Ostatnio edytowany przez Roku, 27 Lip 2016 16:26, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 27 Lip 2016 10:45 

Ach jak cudownie jest w UK.
To jakieś angielskie forum, że ciągle tu muszę czytać o tym kraju ? :roll:
Jak jest tak pięknie, to dlaczego ta firma, o której jest mowa w tym wątku, zbankrutowała ?
I proszę nie wypisywać nieprawdziwych opini o polskich bankach.
Skopiowano mi kartę w Kijowie, wypłacono kasę w Bangkoku.
Wystarczył JEDEN krótki telefon na infolinię PKO BP i bez żadnych dalszych wyjaśnień, kasa wróciła na konto po 4 dniach roboczych.
Góra
 PM off
namteH lubi ten post.
 
 
#33 PostWysłany: 27 Lip 2016 10:59 

Anonymous napisał(a):
To jakieś angielskie forum, że ciągle tu muszę czytać o tym kraju ? :roll:

Powód jest jeden: tzw. agentura wpływu.
Góra
 PM off  
 
#34 PostWysłany: 27 Lip 2016 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1172
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
z ing prowadzałem się 3 miesiące zaświadczenia z policji itd, z mbankiem podobnie :)
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia


Ostatnio edytowany przez michzak 27 Lip 2016 20:27, edytowano w sumie 2 razy
Politykowanie
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 27 Lip 2016 20:07 

Ja napisałem o polskim banku PKO BP. Mam tam konto od 20 lat i traktują mnie zawsze poważnie.
Obce przeszczepy które wymieniłeś, mnie nie interesują. To Twoja sprawa gdzie otwierasz konto.
Góra
 PM off  
 
#36 PostWysłany: 27 Lip 2016 20:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 3923
Loty: 1
Kilometry: 282
złoty
Panowie: brake. Neon jeszcze wisi :D
Foto z 18:00


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Jesli planujesz podroz dookola swiata to poczytaj tu o moich.. >>> Relacje
Image
Góra
 Relacje PM off
OradeaOrbea lubi ten post.
 
 
#37 PostWysłany: 27 Lip 2016 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1058
niebieski
tom971 napisał(a):
Panowie: brake. Neon jeszcze wisi :D Foto z 18:00

Ja spokojnie czekam na zwrot. Nie przewiduję problemów. Odnośnie zdjęcia, neon niech zdejmują... offtopic: aby nie zbankrutowało tylko inne „przedsiębiorstwo”, które w tym budynku na 11 piętrze rezyduje (jeden z dwóch krakowskich Regusów), bo gdzie człowiek będzie mieć TAAAAKI widok na miasto podczas spontanicznych akcji tamże 8-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 01 Sie 2016 13:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 947
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
Dostał z was może ktoś odpowiedź z banku?

U mnie dwie transakcje jedna z BPH - zwrot kasy (co prawda warunkowy ale jest) w ciagu 3 dni
druga w Mbanku odmowna.

Kazali napisać reklamacje do Hoteling. Może pomożecie, taką reklamacje powinienem sporządzić w języku angielski i pisemnie na adres lowcostholidays? czy może do polskiego oddziału po polsku?
Pewnie i tak nikt nie odpisze ale Mbank jako konieczność przedstawił zgłoszenia reklamacji i jak nie dopowiedzą w ciągu 60dni to podejmą działanie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 02 Sie 2016 16:12 

Rejestracja: 26 Lip 2016
Posty: 8
Ja złożyłem reklamacje w ING przedstawiając wszystko co tylko miałem na ten temat, potwierdzenia rezerwacji, transakcji, szczegółowy opis itd. Kazali mi czekać do 60dni na rozpatrzenie tej sprawy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 26 Sie 2016 09:18 

Rejestracja: 04 Sty 2016
Posty: 5
@szczotek99
Ja również składam reklamacje do Mbanku stwierdzili, że muszę otrzymać od hoteling pismo z odmową wypłacenia odszkodowania, tylko wtedy zaczną dalej rozpatrywać reklamacje. Tylko nie wiem jak mam to zrobić, skoro nie można się z nimi skontaktować.
A jak u Ciebie napisałeś tą reklamacje? Odpisali Ci coś?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Lastminuter.pl oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group