Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 04 Mar 2012 11:02 

Rejestracja: 16 Lis 2010
Posty: 20
Witam! Przez pomyłkę zamówiłem bilet dla dziecka jako dorosłego i teraz przy odprawie dziecku można wybrać rok max 1998 a dziecko z 2003. Czy przejdzie odprawę jakbym wpisał dzień/miesiąć a inny rok? Lotnisko FRL
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 04 Mar 2012 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6139
Loty: 171
Kilometry: 188 843
platynowy
nitix napisał(a):
Witam! Przez pomyłkę zamówiłem bilet dla dziecka jako dorosłego i teraz przy odprawie dziecku można wybrać rok max 1998 a dziecko z 2003. Czy przejdzie odprawę jakbym wpisał dzień/miesiąć a inny rok? Lotnisko FRL


Może spróbuj zadzwonić na infolinię wizzera. Myślę, że powinni to zmienić.
Wytłumacz sytuację, powiedz, że chodzi tylko o datę urodzenia.
Przygotuj wcześniej wszystkie niezbędne dane - nr rezerwacji, data urodzenia itp.
Czas połączenia zamknie się pewnie w 3minutach cena ok 10-12zł a stres będziesz miał dużo mniejszy.
Pamiętaj, że jak się odprawisz to już nic nie będziesz mógł zmienić.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 04 Mar 2012 12:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2887
srebrny
Dzwon na infolinie. Tak jak sugeruje Gaszpar.
Miałem taka sytuacje z własna córką kiedys - bez problemu i bez zadnych dodatkowych kosztow zamieniono na rezerwacji osoba dorosła na dziecko.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 30 Mar 2012 10:37 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 38
a nie można polecieć z dzieckiem jako z osobą dorosłą/ ktoś to przerabiał? sprawdzają data urodzenia? Zdarza się ze bilet dla dziecka jest droższy niż dla dorosłego
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 10 Kwi 2012 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1102
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Witam,

klientka nie podała, że bilet ma być dla niej i dziecka, wiec zarezerwowałem dla dwóch osób dorosłych - czy takie coś przejdzie czy niestety jest mocny zonk? CO w tej sytuacji radzicie? Mieliście podobną sytuację? Linie - Wizzair
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 10 Kwi 2012 22:16 

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 128
Loty: 59
Kilometry: 89 208
Hej,

Miałem podobny problem , telefon na infolinie załatwił sprawe w pare minut.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 12 Kwi 2012 12:24 

Rejestracja: 21 Mar 2011
Posty: 71
Mam podobne pytanie czy da się dla infanta poniżej 2 lat kupić bilet dla dziecka? Linie FR

Z góry dzięki za szybką odpowiedź
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 12 Kwi 2012 12:52 

Rejestracja: 20 Gru 2010
Posty: 380
Loty: 111
Kilometry: 273 997
niebieski
W tanich liniach nie mozna dla niemowlecia kupic biletu normalnego/dzieciecego. Tak jest w regulaminie FR i Wizz (w tym to akurat nie ma sensu).
_________________
Image
http://mrowisko.wordpress.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 12 Kwi 2012 13:16 

Rejestracja: 21 Mar 2011
Posty: 71
nawet nie chodzi mi o cenę ale o zabranie bagażu podręcznego
Wylot na 5 dni z maluchem (rok i 3 miesiące) tylko z 2 walizkami to może być dosyć ciężko
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 12 Kwi 2012 16:51 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 28
Miałem identyczny problem!! Żona zadzwoniła do biura obsługi i udało się wszystko załatwić. Nie zostawiaj niczego na ostatni moment!
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 20 Kwi 2012 15:19 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 10
Witam,
Jak można zmienić pasażera "dorosłego" na "dziecko" ?
Poniewaz wykupilam bilet dla dziecka w wieku 11 lat i zaznaczyłam jako dorosły i teraz nie mogę zrobic odprawy, bo nie mogę wpisać jej danych, takich jak np; kiedy konczy sie waznosc dowodu osobistego (ma tymczasowy).
Co zrobic?

mod: temat jest już na forum, przenoszę
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 20 Kwi 2012 16:32 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 555
Loty: 69
Kilometry: 82 182
Są dwa sposoby na bezpłatną zmiane:

1. Telefon do Wizz 0703 60 39 93 (Cena za minutę połączenia: 4,26 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i komórkowych)

2. Fax do warszawskiego biura Wizz z prośbą o zmianę 22 763 61 02 (fax za free wyslesz z internetu, np stąd: http://freelink.pl/

Pozdrawiam!
Góra
 Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
mashacra uważa post za pomocny.
 
 
#13 PostWysłany: 22 Wrz 2013 02:28 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1165
Loty: 116
Kilometry: 250 733
Mam rezerwację Wizza dla dorosłego i dziecka 12 lat na loty do/z Anglii, więc Wizz chce daty urodzenia i nr dokumentów tożsamości.
Rezerwacja była robiona przez pośrednika edreams.it i poszła jako dwie osoby dorosłe.
Przy próbie odprawienia dziecka jest problem, bo datę urodzenia przyjmuje nie młodszą niż 1999.

Może ktoś praktykował ostatnio taki problem.
Jak poczytałem, to niektórzy radzą wpisać datę urodzenia jaką przyjmie system, bo na karcie dorosłego jest tylko nr dokumentu i data jego ważności.
Niektórzy zmieniali dorosłego na dziecko przez infolinię, ale mam wątpliwości, bo zrobiłem już odprawę dorosłego i wtedy ponoć się nie da zmienić typu drugiego pasażera. Poza tym bilety kupowane u pośrednika...
Doradźcie!

mod: temat jest już na forum, przenoszę
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 22 Wrz 2013 09:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2012
Posty: 190
Ja bym wpisał datę która jest dostępna, na karcie pokładowej dziecka też nie ma daty urodzenia.
Wiec nie powinno być problemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 22 Wrz 2013 14:35 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1165
Loty: 116
Kilometry: 250 733
Dzięki, byłbym wdzięczny za informację od osoby, która miała podobny problem i zrobiła właśnie w ten sposób.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 22 Wrz 2013 15:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2012
Posty: 49
Loty: 90
Kilometry: 122 565
Kupowałam bezpośrednio na stronie Wizzaira i przez pomyłkę wzięłam dla córki bilet jak dla dorosłego. Nie było żadnego problemu. Wizzair się zabezpiecza, jeśli dziecko ma lecieć samo, bo według ich przepisów nie wpuszczą na pokład osoby, która nie skończyła 14 lat bez opieki dorosłego. Jeśli lecisz z dzieckiem, nawet nie zapytają.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 22 Wrz 2013 16:29 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1165
Loty: 116
Kilometry: 250 733
Czyli odprawilas dziecko jako doroslego? Wpisywalas date urodzenia inna niz rzeczywista I nie bylo problemow?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 22 Wrz 2013 16:35 

greg0 napisał(a):
Czyli odprawilas dziecko jako doroslego? Wpisywalas date urodzenia inna niz rzeczywista I nie bylo problemow?


http://www.fly4free.pl/odprawa-online-w ... -po-kroku/

"W przypadku lotów do krajów znajdujących się w strefie Schengen, informacje dotyczące dokumentu podróżnego nie są wymagane, więc w kolejnym kroku musimy tylko potwierdzić znajomość warunków, poprawność danych oraz samą chęć odprawy."

"Jeśli natomiast wybieramy się poza strefę Schengen, na tym etapie odprawy online będzie nam potrzebny dokument tożsamości, który będzie używany podczas podróży – dowód osobisty (w przypadku lotów w granicach UE) lub paszport. Dla każdego z pasażerów z osobna, wybieramy typ dokumentu tożsamości, podajemy datę urodzenia, obywatelstwo, państwo wydania dokumentu, jego numer oraz datę upływu ważności. Jeżeli dane wprowadzone podczas odprawy przez Internet będą nieprawidłowe, pasażer może nie otrzymać pozwolenia na lot, dlatego sprawdzamy czy wpisaliśmy poprawne dane i czy zgadzają się one z dokumentem i klikamy „Dalej”."
Góra
 PM off  
 
#19 PostWysłany: 22 Wrz 2013 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2012
Posty: 49
Loty: 90
Kilometry: 122 565
Nie wpisywałam daty. Po prostu odprawiłam dziecko jako dorosłego. Miała bilet z MRS. a nie CHILD przed nazwiskiem. Pies z kulawą nogą się nie zainteresował. Jeśli musiałeś wpisać datę urodzenia, to pewnie wymaganie pośrednika, bo na bilecie ani w rezerwacji Wizzaira niczego takiego się już nie wpisuje (dotyczy podróży w Schengen oczywiście). Dzieciak musi miec bilet i dokument, to wszystko.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 22 Wrz 2013 19:01 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1165
Loty: 116
Kilometry: 250 733
Czyli nie musiałaś wpisywać daty urodzenia, bo leciałaś w strefie Schengen.
U mnie dotyczy Anglii a to poza Schengen, dlatego data urodzenia jest wymagana do odprawy zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci.

Czyli dalej jestem w kropce. Chd czy Mrs to w końcu żadna różnica. Błędny rok urodzenia to jednak poważniejsza sprawa. Pytanie tylko czy jest to w ogóle weryfikowane przez Wizza jeśli dziecko leci z rodzicem na jednej rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group