Autor: | ario [ 04 Kwi 2015 18:39 ] |
Temat postu: | [ZAGUBIONY BAGAŻ] BA i reklamacja |
Cześć, W połowie marca wróciłem z USA. Trasa powrotna to MIAMI-CHICAGO-LONDYN-BERLIN. Ostatni odcinek był obsługiwany przez British Airways. Ogólnie podróż kiepska, bo od Chicago wszystkie loty były opóźnione i w Berlinie ledwo zdążyłem na POLSKI BUS. Na odcinku Londyn Berlin zaginęła jedna z moich toreb. Wracałem z żoną i przez pomyłkę (prawdopodobnie) oba bagaże były nadane na moje nazwisko w MIAMI. Po wylądowaniu w Berlinie jedna z toreb nie wyjechała i zgłosiłem zaginięcie. Ponieważ biuro na lotnisku miało problem z komputerami wziąłem druk i wysłałem go faxem na następny dzień. Dzwoniłem do Berlina i nikt nie odbierał w tym biurze telefonów a biuro BA w Niemczech (Berlinie?) po numerze trackingu w ogóle nie widziało mojej torby!!! Dopiero jak zadzwoniłem do Londynu ustalono, że torba jest na tym lotnisku. Zażądałem dowozu do domu. Żeby to zrobić musiałem jeszcze raz zadzwonić do Niemiec i powiedzieć im, że torba jest w Berlinie. Znaleźli ja. Pani założyła numer sprawy i myślałem, że już spokój. Po kilku dniach znowu telefon... Torba jest w Berlinie ale BA nie dostaje odpowiedzi z lotniska czy i kiedy przywiozą mi torbę. Tak w ogóle to torbę przywieźli mi podobno w ramach "courtesy" i powinienem ją sam odebrać!!! ![]() Na lotnisku pani w biurze od bagażu zagubionego powiedziala, że torby nie ma i jest w Londynie. Powiedziałem, że na pewno jest w Berlinie. Zadzwoniła gdzieś i torba jednak była w Berlinie. Odebrałem ja i do domu. Złozyłem reklamację w American Airlines (operator pierwszych dwoch lotów) i BA. AA odpisało, że to BA jest winne ale dają mi voucher na bilet w zał maila. Załącznika nie było ![]() Na stronie BA złozyłem reklamację ale nie mam ani potwierdzenia ani nic. Teraz nie wiem czy czekać czy składać reklamację jeszcze raz. Proszę o radę i info jakie jest Wasze doświadczenie z BA w takich sprawach. BTW kiedyś LOT zgubił mi bagaż i na drugi dzień taxi mi go przywiozło z Wawy. Innym razem w Rosji Lufa zgubiła mi torbę na 4 dni i dostałem zwrot kosztów zakupionych rzeczy bez żadnych problemów. BA ma najwyraźniej z tym problem. |
Autor: | Anonim3 [ 04 Kwi 2015 18:46 ] |
Temat postu: | Re: [ZAGUBIONY BAGAŻ] BA i reklamacja |
Ja bym napisała 2 maile: 1) do AA, że w mailu nie było załącznika i z prośbą o ponowne przeslanie, a także 2) do BA, żeby potwierdzili otrzymanie reklamacji i podali przewidywany termin odpowiedzi. |
Autor: | ario [ 04 Kwi 2015 18:48 ] |
Temat postu: | Re: [ZAGUBIONY BAGAŻ] BA i reklamacja |
Hej, Do AA już napisałem i "kamień w wodę". Do BA napiszę. Masakra te linie. |
Autor: | Anonim3 [ 04 Kwi 2015 18:56 ] |
Temat postu: | Re: [ZAGUBIONY BAGAŻ] BA i reklamacja |
Nie wiem, kiedy pisałeś do AA, ale po tygodniu poskarżyłabym się grzecznie na ich profilach na Twitterze i Facebooku, wyjaśniając, że chodzi przecież tylko o ponowne przesłanie zaginionego załącznika. |
Autor: | opo [ 04 Kwi 2015 20:27 ] |
Temat postu: | Re: [ZAGUBIONY BAGAŻ] BA i reklamacja |
dzwoń do polskiego biura BA - warszawski tel. na stronie. Ostatnio leciałem z nimi z HNL do PRG i uszkodzony bagaż załatwiłem jednym telefonem do Warszawy i po kilku dniach miałem pieniądze na koncie. Pracują tam miłe dziewczyny. ![]() Myślę, że z zagubionym bagażem mogą pomóc analogicznie |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |