Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Lut 2017 01:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Lece w niedlugim czasie Asiana na trasie Seul-Okinawa w B763.
Czy ktos z forumowiczow ma doswiadczenia z ta linia i zechcialby sie nimi podzielic?
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 01 Mar 2017 13:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Podbijam.
Nikt nie lecial Asiana :?:
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 01 Mar 2017 13:41 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
Bardzo dobre linie i sympatyczne załogi, leciałem 5-6 razy ale w biznesie tylko. Myślę, że w eco są też bardzo okej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 01 Mar 2017 15:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Dziekuje.
To tylko dwugodzinny lot, a roznica w cenie pomiedzy Y a C spora, zdecydowalismy sie wiec na eco.
Leciales moze z ICN? Czy check-in i boarding oferuja standardowe benefity dla *G (LH Sen)?
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Mar 2017 15:48 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
tak, wszystkie przywileje dla *G są standardowo respektowane
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 16 Maj 2017 01:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Lot ICN-OKA A333, klasa eco, 2 godziny

Maszyna 6 lat, układ foteli 2-4-2, pitch 34 cale (86 cm!) - w niektórych liniach tyle daje premium eco.

Przestrzeni na nogi jest tyle, że mogłem opuścić miejsce pod oknem nie prosząc mojej dziewczyny o powstanie.

Entertainment box pod fotelem z przodu dość niewielki i wąski - praktycznie nie przeszkadza w rozprostowaniu nóg.
IFE z uchylnym ekranem dotykowym oraz pilotem.

Posiłek skromny, ale wystarczający i dość smaczny.

Personel pokładowy bardzo miły, profesjonalny o nienagannej prezencji.

Bagaż do 23 kg oraz podręczny oczywiście wliczone.

Ogólne wrażenie porównywalne z przelotem japońskimi ANA na także krótkiej trasie PEK-KIX jakiś czas temu.
Polecam :-)ImageImageImageImage

Sent from my H60-L12 using Tapatalk
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
JIK uważa post za pomocny.
 
      
#7 PostWysłany: 07 Lis 2018 08:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7343
HON fly4free
Dorzucę swoje trzy grosze, bo jestem po 4 odcinkach z OZ:
CAN-ICN, ICN-KIX, KIX-ICN, ICN-CAN, wszystko w Y.

Generalnie jestem usatysfakcjonowany, choć mam pewien niedosyt.
PLUSY:
- smaczne jedzenie w przyzwoitej ilości (nie robiłem zdjęć, ale na każdym odcinku ciepłe danie z sałatką i deserem), do tego napoje wszelakie, łącznie z alkoholowymi (choć wybór skromny, no ale to w końcu eco),
- miła (choć lekko wycofana) załoga mówiąca bardzo dobrze po angielsku,
- punktualność,
- uczynność przy checkinie w zakresie bezpłatnego przydziału miejsc przy wyjściu awaryjnym, choć jest to w zasadzie rekompensata wady w postaci braku możliwości wcześniejszego wybierania takich miejsc przez goldów *A. W każdym razie, 3 razy takie miejsca dostaliśmy, raz się nie udało (wcześniej wszystkie zostały wykupione),
- lotnisko ICN (za wyjątkiem saloniku OZ, o czym niżej), które jest dobrze zorganizowane i pozwala na odwiedzenie Seulu w czasie stopoveru, mimo sporej odległości. Kontrola paszportowa jest sprawna i nieupierdliwa, a dojazd do miasta pociągiem (linia ekspresowa) wygodny i rozsądny cenowo.

MINUSY:
- niewygodne fotele. Miejsca na nogi, nawet w zwykłym rzędzie (bo w ezit row to oczywiście inna bajka), jest pod dostatkiem, ale siedziska i oparcia mieliśmy jakieś takie twarde i niedopasowane do ciała. Do tego, tapicerka bywała już mocno zużyta,
- flota się starzeje. Wiadomo, w każdej linii tak się dzieje, ale jak na taką linię, to widok Boeinga 767 w wieku ryczącej 40-tki (z archaicznym panelem pod sufitem) to spore zaskoczenie. Na szczęście było tak tylko w jednym przypadku (CAN-ICN), ale trochę zburzyło to moje wyobrażenia,
- klasa biznes (którą nie lecieliśmy :D ) prezentuje się dużo gorzej, niż taki sam produkt na regionalnych trasach konkurencji z tej samej półki (np. CX, czy SQ). Wiem, że na długich trasach mają nowe fotele, ale na tych krótszych też potrzebują odmiany,
- salonik OZ w ICN - na pierwszy rzut oka jest bardzo fajny, bo przestronny, z wygodnymi miejscami do siedzenia, ale oferta gastronomiczna jest zbyt uboga (w porównaniu z innymi lotniskami w tym regionie, które stawiają poprzeczkę wysoko).

Podsumowując, w skali do 10, daję im mocne 7.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Lis 2018 09:38 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6143
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Ja jestem po dwóch odcinkach OZ na trasie ICN-SYD oraz SYD-ICN.

ICN-SYD B777

+
jak dla mnie sporo miejsca na nogi w EKO
przed lądowaniem załoga rozdawała zestaw do mycia zębów (pasta i szczoteczka)

-
jedzenie (koreańskie lub kurczak), w smaku takie 50/50
system rozrywki pokładowej bez rewelacji (może to przez wiek samolotu?)

SYD-ICN A380-800, lot na górnym pokładzie układy siedzenie 2-4-2 (chyba z 10-12 rzędów jest)

+
sporo miejsca na nogi w EKO
tutaj serwis na duży plus, załoga co 1h chodzi z tacą z napojami
system rozrywki pokładowej działał lepiej niż w B777 i większy wybór filmów był

-
jedzenie podobne do tego z locie ICN-SYD (ponownie 50/50)

Podsumowując, nie ma tragedii ale też daleko im do EK. Solidna linia, jak jest opcja na tanie loty lub podróż za mile, to można brać.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: pieronsky oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group