Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Paź 2016 19:27 

Rejestracja: 18 Lut 2012
Posty: 68
Aplikacja mobilna w trakcie zakupu zmieniła mi datę powrotu na dzień następny.
Początkowo myślałem, że to pomyłka, dlatego ponownie dokonałem zakupu już na sam powrót
i znowu system zmienił mi godzinę powrotu. Oczywiście napisałem reklamację, ale. czy spotkaliście się z taką sytuacją, i czy reklamacja coś da?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy) Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy)
Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN
#2 PostWysłany: 09 Paź 2016 19:46 

po zalogowaniu na mywizz - moje rezerwacje na starej stronie

https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch

co ci wychodzi?
Góra
 PM off  
      
#3 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:05 

Rejestracja: 18 Lut 2012
Posty: 68
Wychodzi to samo, co na aplikacji. Daty i godziny na stronie i przez aplikacje są identyczne, czyli nie takie, które wybierałem podczas rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:13 

- obecnie i Wizz tą drugą rezerwację na ten sam lot z błędna datą bez problemu anuluje, wychwytują 2 takie same rezerwacje dla tej samej osoby na ten sam lot
- zapewne rezerwując nie robiłeś zrzutów ekranu i ciężko będzie coś udowodnić, ale stawiam, że za darmo naprawią, bo zareklamowałeś zaraz po rezerwacji

Osobiście z czymś takim na apce się nie spotkałem, z ciekawości podaj co to za trasa i daty
Góra
 PM off  
      
#5 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:16 

Rejestracja: 18 Lut 2012
Posty: 68
Kat-Lut 11.01.17 - 12.07.17
Lut-Kat 11.01.17
Dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:19 

dobrze rozumiem: chciałeś 11-12.01. Katowice - Luton- Katowice, a system zmienia na 11.01-11.01 Katowice - Luton- Katowice?

godziny też podaj
Góra
 PM off
pachi1 lubi ten post.
pachi1 uważa post za pomocny.
 
      
#7 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:36 

Rejestracja: 18 Lut 2012
Posty: 68
Chciałem wrócić tego samego dnia, co wylot 11.01.17, wylot z Kat 6:25 powrót z Luton 20:30.
Zmienił mi powrót na 12.01.17 godz 8:40.
Myślałem, że to moja pomyłka i kupiłem powrót 11.01.17 ostatni lot do Kat 20:30.
Zmieniło mi tym razem godzinę na 14:40.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 09 Paź 2016 20:49 

Przeszedłem rezerwację na apce Wizz przy w/w parametrach i zaskoczony, że po wybraniu dat podczas całej rezerwacji już do samego jej opłacenia daty już potem się nie pokazują klikając w strzałkę w lewo "wróć" powróciłem do strony z datami i .... wyskakuje na chwilę komunikat:
" Błąd, w przypadku lotów w obie strony data przylotu musi być późniejsza niż data wylotu"

zapewne z powodu ich błędu datę rozumie jako kolejny dzień, a nie godzinę późniejszą tego samego dnia oczywiście pozwalającą na skuteczne np. przejście kontroli bezpieczeństwa

Zrób próbnie rezerwację jednodniówkę j/w, uzupełnij wszystkie dane i wróć do strony z lotem powrotnym, po kliknięciu na Akceptuj&Kontynuuj wyskakuje ten komunikat
Góra
 PM off
pachi1 lubi ten post.
pachi1 uważa post za pomocny.
 
      
#9 PostWysłany: 20 Paź 2016 08:59 

Rejestracja: 18 Lut 2012
Posty: 68
Cytuję odpowiedź na reklamację Wizzair. Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona, więc róbcie zrzuty z ekranu przy zakupie biletu przez aplikację mobilną, w szczególności przy jednodniówkach.
Argument o występowaniu błędu przy cofnięciu się do okna z danymi również nie zadziałał.

"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z działem obsługi klienta Wizz Air.
Uprzejmie informuje, że w rezerwacji .... lot powroty mamy odnotowany na datę 12.01.17 natomiast w rezerwacji..., lot odbywa się o 14:40.
System nie ma technicznie możliwość zmiany danych w rezerwacji które wprowadziła osoba zakładająca rezerwację.
W tej sytuacji jedyne co mogę zaproponować to zmiana danych rezerwacji za opłatą na stronie bądź poprzez Nasze telecentrum.
Bardzo mi przykro, iż nie mogę pozytywnie rozpatrzeć Pana reklamacji."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 20 Paź 2016 09:32 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
raz miałem zbliżony przypadek przy zmianie nazwiska: zmieniłem imię i nazwisko, zabuliłem prawie 400zł i na potwierdzeniu zmienione tylko imię! - cisnienie mi się podniosło, prawie krew mnie zalała, wypełniłem formularz i też próbowałem się dodzwonić jakimś niskim kosztem... W moim przypadku na szczęście się udało naprawić błąd.
Całą operację robiłem w bodajże w firefoxie, podejrzewam, że coś się skopało w zmiennych sesji...

Spróbuj to może jakoś lepiej i bardziej łopatologicznie im to opisać, może za 2 razem się uda, bo w końcu nie robiłeś na ten sam dzień 2 rezerwacji dla siebie bo po co.
Góra
 Profil Relacje PM off
pachi1 lubi ten post.
pachi1 uważa post za pomocny.
 
      
#11 PostWysłany: 20 Paź 2016 09:46 

Anonymous napisał(a):
.... wyskakuje na chwilę komunikat:
" Błąd, w przypadku lotów w obie strony data przylotu musi być późniejsza niż data wylotu"

zapewne z powodu ich błędu datę rozumie jako kolejny dzień, a nie godzinę późniejszą tego samego dnia oczywiście pozwalającą na skuteczne np. przejście kontroli bezpieczeństwa

Zrób próbnie rezerwację jednodniówkę j/w, uzupełnij wszystkie dane i wróć do strony z lotem powrotnym, po kliknięciu na Akceptuj&Kontynuuj wyskakuje ten komunikat


jak napisano wyżej spróbuj ponownie z opisaniem i podaniem komunikatu ze strony, przy czym stanowczo podkreślisz, iż nie ma zakazu w Wizzair wylotu i powrotu tego samego dnia

Ponadto autor nie ma 2 rezerwacji na ten sam lot, gdyż rezerwował loty do/z Luton, a tam są 3 loty dziennie (raz powrót z automatu zmienili mu dzień później rano, drugi dzień później popołudniu)
Góra
 PM off
pachi1 lubi ten post.
pachi1 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group