Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 94 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:33 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Tak jak pisalem, nie piszcie do hotelu , tylko do booking.com Niech oni się zajmą sprawą , bo 1) hotel mija sie z pradą, że nie ma pokoi wolnych (napisał mi że dlatego nie może uznać rezerwacji ) 2) delikatnie sugeruje jakieś "obciażenie" KK w razie nie anulowania - skoro nie ma pokoi, to za co miałby obciażać kartę?? .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#42 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:35 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 177
osiek napisał(a):
Jak dla mnie, to dziwna sprawa, że hotel kontaktuje się z klientem a nie booking.com. Tak czy inaczej każdemu doradzałbym kontakty tylko i wyłącznie z bookingiem, poinformować o tym, że hotel straszy ściagnięciem z kart itp wbrew warunkom rezerwacji. Sądzę, że to nauczy trochę NIemców ;) Choć nie należy wykluczyć, że tych pokoi w hotelu są np dwa lub jeden a trochę tych rezerwacji zostało zrobionych. Dziwne też, że hotel dostał Wasza adresy mailowe. Z moich doświadczeń i moich znajomych wynikało, że hotel dostawał tylko dane typu imię nazwisko itp, żadnych danych kontaktowych.
Inna sprawa co booking zrobi z rezerwacją za 10€.

10 euro to nie jest zadna nierealna cena. Przypomne ze w czwartek traveloedge oferowal pokoje za 10gbp/eur za pokoj, wiec...


Ostatnio edytowany przez DMac, 11 Cze 2011 20:36, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:35 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
osiek napisał(a):
Choć nie należy wykluczyć, że tych pokoi w hotelu są np dwa lub jeden a trochę tych rezerwacji zostało zrobionych. Dziwne też, że hotel dostał Wasza adresy mailowe.

Nawet jesli nie ma tych, to powinien zaproponowac zmiane typu pokoju na inny - pełno jest ich dostępnych zarowno w booking.com jak i we własnym systemie rezerwacyjnym hotelu na jego stronie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:37 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1569
niebieski
no ku... mam nr rezerwacji itd. a oni każą mi anulować ???? toć to szok.... :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:45 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Mam juz odpowiedź od booking.com - dziękują za zgloszenie i podejmują interewencje w celu wyjasnienia sprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:47 

Rejestracja: 27 Mar 2010
Posty: 261
niebieski
OK. Czekać na rozwój wydarzeń? Pisać do booking, czy nie ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:53 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1569
niebieski
moim zdaniem pisać do booking, niech podejmą bardziej zdecydowaną interwencje jak będzie zasypana ich skrzynka ??? taka moja teoria...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 11 Cze 2011 20:55 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 177
Ja do Bookinga napisze, ze co zarezerwuje na ich stronie to mi chca anulowac. Najpierw Bali teraz Berlin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 11 Cze 2011 21:00 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4096
Loty: 507
Kilometry: 1 172 588
Hej, widzę że temat znowu się rozgrzał. Jak i wy dostałem takiego samego maila. Nie odpisałem, maila forwardowałem do Booking.com z prośbą o wyjaśnienie sprawy, wyraziłem również zażenowanie sytuacją ;).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 11 Cze 2011 21:02 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 177
po polsku do nich piszecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 11 Cze 2011 21:03 

Rejestracja: 27 Mar 2010
Posty: 261
niebieski
Kamil napisał(a):
Hej, widzę że temat znowu się rozgrzał. Jak i wy dostałem takiego samego maila. Nie odpisałem, maila forwardowałem do Booking.com z prośbą o wyjaśnienie sprawy, wyraziłem również zażenowanie sytuacją ;).


Kamil, na jaki adres słałeś? Po EN czy PL ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 11 Cze 2011 21:11 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 839
niebieski
Booking ma sprawną obsługę polskojęzyczną, więc nie ma problemu z pisaniem po polsku do nich. Możecie odpisywać na mail z którego macie potwierdzenie rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 11 Cze 2011 21:17 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4096
Loty: 507
Kilometry: 1 172 588
Osiek odpowiedział. Można po polsku. Ja akurat korzystałem z formularza kontaktowego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 11 Cze 2011 22:37 

Rejestracja: 20 Lis 2010
Posty: 172
To ja sie wypowiem jako ten najbardziej wtajemniczony, bo wczoraj odkryłem deala a dzisiaj pisze od Was właśnie z owego hotelu, wiec po 1 internet jest:D Babeczka na recepcji powiedziała że wszystkiemu winien system rezerwacyjny booking.com a nie ich hotel. Oni wszystkie rezeracje MUSZĄ przyjąć i tak mają zamiar robić, ale próbują ugrać coś na tym, prosząc o anulowanie rezerwacji. Jak anulujecie Wasza strata nie anulujecie z tego co mówiła przyją wszystkich. Na wstępie zaznaczyła, że nie ma opcji sprzątania+ wymiany ręczników przewidzianych, jak chcecie dopłata za ręczniki 3 Euro, ale są 3 sztuki duży, do rąk i mata na podłogę, to jak dla mnie na 2 noce wystarczająco. Śniadanie będzie ubogie nie takie co mieli zawsze, więc na kokosy nie liczcie, ale to powiem jutro jak zjem.
Dodatkowo po całym incydencie rozwiązują umowę z booking.com za ich nierzetelność i gówniany według niej system.
O samym hotelu całkiem spoko, czysto pokój mały ale mały aneks kuchenny i łazienka jest wiec za 10 Euro płakał nie będe. Od metra 2 minuty, do dworca kolejowego jakieś 10 min metrem. Butelka wody na powitanie również:D
Jakieś inne pytania walcie śmiało może odpowiem a jak nie to dyskretnie dopytam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 11 Cze 2011 22:44 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4096
Loty: 507
Kilometry: 1 172 588
Bobek132 duże podziękowania za dodatkowe informacje.

Na marginesie, przypominam że taką samą wpadkę mieli z Expedią, z którą.... umowy nie rozwiązali. Expedia i Booking to tak jak Google dla branży hotelowej. Nie ma cię tam - nie istniejesz. Myślę, że szybko się z Bookingiem przeproszą :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 11 Cze 2011 22:47 

Rejestracja: 27 Mar 2010
Posty: 261
niebieski
Ważne, że nasze rezerwacje przyjmą! Hurray! :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 11 Cze 2011 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 193
Loty: 135
Kilometry: 160 191
Mi też wysłali taki email z anulowaniem. Podajcie tekst jaki wysyłacie do booking a propos tej sytuacji. Też muszę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 11 Cze 2011 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 580
@ mkbewe
Witamy na forum :)

Kamil napisał(a):
maila forwardowałem do Booking.com z prośbą o wyjaśnienie sprawy, wyraziłem również zażenowanie sytuacją ;).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 11 Cze 2011 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 193
Loty: 135
Kilometry: 160 191
Elo ;)
Forum odwiedzam i czytam od roku ale dzisiaj zachciało mi się napisać także ja Was znam ;)
Dzięki za odpowiedz ;) Ale z tego co napisał Pan bobek132 to nawet jeśli nic nie napiszę to hotel i tak mnie przyjmie, czy to może być ryzykowne ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 11 Cze 2011 23:20 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 177
bobek132, wiesz może do której jest czynna recepcja? mam zamiar się zameldować po 18, więc własnie nie wiem czy mam to zgłaszać czy jeszcze ktos jest w recepcji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 94 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group