Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 10 Kwi 2017 13:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@maciek_ Możesz anulować tylko ten droższy.W LC każdy bilet jest liczony oddzielnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
maciek_ uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#142 PostWysłany: 10 Kwi 2017 13:38 

Rejestracja: 10 Kwi 2017
Posty: 2
Dziękuje za odpowiedź.

Jeszcze jedno pytanie: czy 263 zł to całkowity koszt anulowania biletu? Bo we wcześniejszych postach wielokrotnie pisano, że nie opłacalne jest anulowanie rezerwacji. Rozumiem, że dotyczyło to jednak tańszych biletów i w moim przypadku dostane jakiś zwrot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 10 Kwi 2017 13:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tak ,bilety poniżej 263 nie kalkuluje się anulować ;)W twoim przypadku coś będziesz na +
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 10 Kwi 2017 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Te 263 zł dotyczy rezerwacji z wylotem za 14 dni lub później. Przy krótszym czasie potrącana jest wyższa kwota.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 23 Kwi 2017 12:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 108
Cześć. Mam pytanie odnośnie zmiany godziny lotu. Zmiana jest nieznaczna (10min) ale rezerwacja jest zrobiona na 6 osób z czego jedna nie będzie mogła jednak polecieć. Zmiana godziny daje nam możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji, tylko czy w tym przypadku można anulować tylko część rezerwacji tzn zażądać zwrotu tylko za tą jedną osobę?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 23 Kwi 2017 12:38 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1284
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Możesz wybrać jedną osobę do anulacji

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#147 PostWysłany: 23 Kwi 2017 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
kravjec napisał(a):
[...]Zmiana jest nieznaczna (10min) ale rezerwacja jest zrobiona na 6 osób z czego jedna nie będzie mogła jednak polecieć. Zmiana godziny daje nam możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji[...]

Mozecie sprobowac, wszelako zmiana jest kosmetyczna, jak sam piszesz, zatem szanse bezplatnej anulacji sa nikle, zeby nie powiedziec bliskie zeru.
Powodzenia. Daj znac, jak poszlo.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 23 Kwi 2017 14:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
kravjec napisał(a):
Zmiana jest nieznaczna (10min) ale rezerwacja jest zrobiona na 6 osób z czego jedna nie będzie mogła jednak polecieć. Zmiana godziny daje nam możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji,

Rozumiem,że mimo zmiany tylko o 10 min dostaliście z Wizza mail o możliwości bezpłatnej anulacji?Jeśli tak, to można zrezygnować z biletu dla jednej osoby mimo wspólnej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 25 Maj 2017 11:06 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 5
Hejka,
to znów ja.

WizzAir mnie olało i przez prawie 1,5 msc się nie odzywało. Przeprosiło mnie za czas oczekiwania i zaproponowali zwrot wyłączenie biletów żony (po potrąceniu).

Od początku proszę o zwrot na konto WizzAir Discount Club samej ceny biletów. A oni tylko:
Cytuj:
Uprzejmie informuję, że zaakceptowane przez Pana ogólne warunki przewozu Wizz Air, nie przewidują zwrotu kosztów biletu w przypadku choroby pasażera oraz wyjątkowych okoliczności. Na takie ewentualności polecamy klientom wykup dodatkowego ubezpieczenia.


Widać, że WizzAir ma w d*** swoich klientów, nawet stałych z członkostwem.

Jakiś pomysł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 25 Maj 2017 11:48 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Skoro kupiłeś bilet w taryfie nie przewidującej zwrotów i nie wykupiłeś ubezpieczenia kosztów rezygnacji to nie ma co narzekać i kombinować tylko cieszyć się że poszli ci na rękę i połowę odzyskasz.
Słusznie napisali że właśnie na taką okoliczność kupuje się ubezpieczenia od rezygnacji.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 25 Maj 2017 11:57, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 25 Maj 2017 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
Misiakus napisał(a):


Widać, że WizzAir ma w dup*e swoich klientów, nawet stałych z członkostwem.

Jakiś pomysł?

tak, zadzwoń i przeproś
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Mariushbb uważa post za pomocny.
 
      
#152 PostWysłany: 04 Cze 2017 10:55 

Rejestracja: 04 Cze 2017
Posty: 12
Mam zarezerwowany i opłacony lot + hotel z Wizz Tours. Wylot mam za 4 dni jednak muszę zrezygnować. Czy jest możliwość anulowania bez ponoszenia opłat, jedynie strata opłaconej wycieczki? ( nie liczę na jakikolwiek zwrot kasy). Powiedzcie czy przez ofertę łączoną (+hotel) są jakieś inne zasady niż gdyby była to rezygnacja z samego lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 04 Cze 2017 11:02 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Jak nie polecisz trudno. Kasa przepada ale nic więcej.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 04 Cze 2017 11:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Kamisss napisał(a):
Powiedzcie czy przez ofertę łączoną (+hotel) są jakieś inne zasady niż gdyby była to rezygnacja z samego lotu.

Zawsze możesz dopytać telefonicznie w Wizz Tours 22 1284981 .Kasy nie odzyskasz to wiesz, dodatkowych kosztów też nie doliczą bo i tak tracisz całość ;) Możesz bezpośrednio zwolnić rezerwację w hotelu, to może jeszcze ktoś inny na last minut skorzysta i tyle :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#155 PostWysłany: 04 Cze 2017 15:18 

Rejestracja: 04 Cze 2017
Posty: 12
A czy jest wogóle w tym pakiecie Wizz Tours by np. zmienic datę i miejsce lotu by nie tracić kasy tylko np. dopłacić za przebookiwanie i ewentualną różnicę w cenie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 04 Cze 2017 16:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@‌Kamisss‌ Twoja rezerwacja lotu jest widoczna na twoim koncie w wizz,więc spróbuj zrobić symulację zmiany lotu,(zazwyczaj jest to nieopłacalne) tym sposobem zobaczysz czy w ogóle da się to samodzielnie zrobić w przypadku pakietu i jaki byłby ew. koszt takiej operacji.Z hotelem to musiałbyś się dowiedzieć jeśli to była rezerwacja zwrotna.Jeśli bezzwrotna to przepadło ;) Samo WizzTours, jeśli do wylotu jest mniej niż 14 dni chyba nie ma opcji zmian,ale popytaj telefonicznie czy coś jeszcze można ugrać.Ze stratą i tak już się pogodziłeś więc gorzej nie będzie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 07 Cze 2017 23:40 

Rejestracja: 07 Cze 2017
Posty: 2
gruby_inversia napisał(a):
Jak nie polecisz trudno. Kasa przepada ale nic więcej.

Dokonalem dzis na stronach wizzair rezerwacji i zaplaty za lot do luton na wrzesien. Niestety nie zauwazylem ze nie zmienilem danych pasazera. Czy istnieje mozliwosc anulacji tej rezerwacji bez ponoszenia jakichkolwiek oplat? Czy lepiej w ogole nie anulowac i nie stawiac sie na lotnisku w dniu wylotu? Bo na ich stronach przeczytalem ze oplata za niewykorzystany lot wynosi 304 zl? Czyli jak nie anuluje i sie nie stawie to misze tyle zaplacic? Dodam ze zaplacilem 198 zl za bilety. Z gory dziekuje za pomoc!!!

Załączniki:
received_437043316652072.jpeg
received_437043316652072.jpeg [ 73.65 KiB | Obejrzany 4181 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#158 PostWysłany: 07 Cze 2017 23:44 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2198
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Nic nie musisz anulować. Nie bedzie żadnej kary jak sie nie stawiasz.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 07 Cze 2017 23:48 

Rejestracja: 07 Cze 2017
Posty: 2
gruby_inversia napisał(a):
Nic nie musisz anulować. Nie bedzie żadnej kary jak sie nie stawiasz.

Ok, dzieki wielkie. To w takim razie co to jest ta oplata za niewykorzystany lot? Bo to mnie doluje czy na pewno jie bede musial jej placic
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#160 PostWysłany: 08 Cze 2017 00:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
@lukasss86
Pełna definicja z warunków przewozu Wizz Air:
Cytuj:
OPŁATA ZA SPÓŹNIENIE NA WYLOT: oznacza opłatę, którą należy uiścić w szczególnych przypadkach opisanych w punkcie 9.16, gdy pasażer spóźni się na wylot i będzie chciał skorzystać z innego lotu realizowanego przez Wizz Air. Wysokość opłaty wskazana jest na stronie internetowej Wizz Air.

Czyli w Twoim przypadku opłata nie ma zastosowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group