Autor: | annawierzba [ 27 Cze 2013 21:07 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
a znacie jakieś wyjścia? zwykłe zwolnienie na grype tu nie wystarczy niestety, bułoby za pieknie a linie by chyba bankrutowały na tych ubezzpieczeniach |
Autor: | BZG [ 27 Cze 2013 21:08 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
Zapalenie ucha? |
Autor: | annawierzba [ 27 Cze 2013 21:09 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
![]() |
Autor: | wiikack [ 27 Cze 2013 21:15 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
ja powiem tak: miałam jechac do Budapesztu pociągiem (bilet bezzwotny) z Warszawy i spowrotem cena dla jednej osoby 250 zł x 2 bo z kolezanka. Wsiadając do pociągu w moim mieście ( zeby sie dostać do Warszawy) skreciłam kolano - z mojej wycieczki nici. Ostry dyzur + 2 tygodnie w domu. O dziwo oddali mi pieniądze - 90%, jednak nie było łatwo, bo osoba decyzyjna z Polski odmówiła, ale Pani pracująca w PKP, poprosiła o zgode Słowaków, Czechów i Węgrów (który sie zgodzili) i oddano mi pieniądze, miałam szczęście że trafiłam na tak mega uprzejmą Panią. Probuj coś załatwić - linie lotnicze by sie z Tobą niepatyczkowały, wiec czemu Ty masz z nimi ? ![]() |
Autor: | BZG [ 27 Cze 2013 21:17 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
Na zapalenie uch nie musisz być w szpitalu, ale jest to na tyle (chyba) powązna choroba, że uniemozliwia ci lot |
Autor: | annawierzba [ 27 Cze 2013 21:19 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
dziękuje za posta jednak mała nadzieja sie pojawia, bede mysleć . |
Autor: | wiikack [ 27 Cze 2013 21:29 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot bezzwrotnego biletu Etihad |
Anna wysłałam Ci wiadomość na priv ![]() |
Autor: | Mixer [ 28 Cze 2013 22:42 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
A zatoki np? Tez chyba powazne zapalenie uniemozliwia latanie? |
Autor: | aviel [ 29 Cze 2013 12:11 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
bylam w takiej sytuacji, bilet baardzo drogi, nie oddalam go do ostatniego momentu, tez oferowali mi ok 20% wart biletu, do ostatniego momentu liczac na cud ![]() ![]() Aaaa.... na dwa dni przed lotem okazalo sie, ze jednak moglabym leciec! |
Autor: | pedzel [ 01 Lip 2013 10:38 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
A czym bilet został zapłacony? Karta? Jeżeli sposób na fikcyjną chorobę nie wyjdzie a placiłaś kartą idź do banku i zgłoś tzw. chargeback. z powodu nie poinformowania o warunkach w trakcie zakupu i żadanie refundacji. Bank w Twoim imieniu zgłosi się do lini lotniczej w celu wyjaśnien. Teraz to na lini lotnieczej będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że rezerwacja przebiegła poprawnie i że warunki były jasno i czytelnie określone. Jeżeli cokolwiek było nie tak z ich strony (nie dostarczą wszystkich dokumentów udowadniających że wiedziałaś na, że bilet jest bezzwrotny) masz szanse na odzyskanie pieniędzy. Zależy jak udowodnią i jak bardzo bedziesz się upierać, że nie byłaś poinformowana o warunkach. Na pewno dostaniesz zwrot zapalconych podatków minus YQ. |
Autor: | klayton [ 01 Lip 2013 10:43 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
Cytuj: placiłaś kartą idź do banku i zgłoś tzw. chargeback. z powodu nie poinformowania o warunkach w trakcie zakupu i żadanie refundacji. To nie jest powód umożliwiający skorzystanie z takiej opcji. |
Autor: | pedzel [ 01 Lip 2013 10:57 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
Cytuj: To nie jest powód umożliwiający skorzystanie z takiej opcji. To jakie powody wg Ciebie, oczywiście oprócz nie autoryzowania transakcji (FRAUDy) uprawniają do skorzystania z procedury chargeback w banku? |
Autor: | klayton [ 01 Lip 2013 11:00 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
Nie będę pisał tego, co łatwo można znaleźć. http://pl.wikipedia.org/wiki/Chargeback |
Autor: | pedzel [ 01 Lip 2013 11:12 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
Cytuj: przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ![]() |
Autor: | klayton [ 01 Lip 2013 11:24 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
pedzel napisał(a): Cytuj: przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ![]() Nie. |
Autor: | rattaman [ 01 Lip 2013 16:47 ] |
Temat postu: | Re: zwrot |
klayton napisał(a): pedzel napisał(a): Cytuj: przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ![]() Nie. Od dłuższego czasu staram się przestrzegać na forum przed nadużywaniem chargeback. W szczególności nie jest to poprawny sposób odzyskiwania zapłaconych pieniędzy za usługę, w przypadku jeśli nie zamierzamy dotrzymać warunków umowy. Takie zgłoszenie zostanie przez agenta rozliczeniowego rozpatrzone negatywnie, natomiast zleceniodawca zostanie odnotowany w systemie. Organizacje kartowe dostarczają teraz specjanych narzędzi do profilowania klientów i oceny zachowań. Niektórzy uważają, że wystarczy wyrobić nową kartę i po kłopocie. Mogą być później zaskoczeni... "Chargeback fraud" jest dość popularnym zjawiskiem np. w USA. |
Autor: | Gaszpar [ 04 Sie 2013 00:29 ] |
Temat postu: | Re: Zwrot biletu Etihad zakupionego w najtańszej taryfie. |
Jak skończyła się sprawa? |
Autor: | bog41 [ 11 Wrz 2016 17:16 ] |
Temat postu: | Anulowanie rezerwacji Etihad |
Muszę anulować bilet Etihad z Berlina do Colombo, wylot 14.09. Oczywiście bilet jest w kategorii economy i Etihad nie przewiduje refundacji za anulowanie biletu. Czy ktoś ma pomysł na odzyskanie jakiejś części zapłaconej ceny. Bukowałem bilet online i płaciłem kartą. A może ubezpieczenie karty przewiduje jakieś odszkodowanie w tym wypadku. Będę wdzięczny za każdą sugestię. |
Autor: | boots [ 11 Wrz 2016 17:26 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie rezerwacji Etihad |
Cytuj: A może ubezpieczenie karty przewiduje jakieś odszkodowanie w tym wypadku. Może. |
Autor: | miriam [ 11 Wrz 2016 17:43 ] |
Temat postu: | Re: Anulowanie rezerwacji Etihad |
@bog41 Raczej ubezpieczenie karty nie przewiduje takich sytuacji.Chyba jedyna malutka szansa to jakiś nagły pobyt w szpitalu lub coś w tym stylu. Tanie linie np.Wizz najczęściej uwzględniają takie powody i zgadzają się zmienić daty lotu lub zwracają środki ,jeśli nie w gotówce to jako kwotę do wykorzystania na inne loty i usługi rezerwowane u nich.W takich sytuacjach najlepiej mieć ubezpieczenie podróżne,z opcją na wypadek rezygnacji z lotu ale i to nie działa z byle powodu ![]() |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |