Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 03 Sie 2017 17:05 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 36
Witam,

Proszę o pomoc i wyjaśnienie po czyjej stronie leży wina oraz czy jest możliwość reklamacji

Kupiłem lot XMN - ICN (Xiamen airlines) poprzez chinskie OTA (Qunar).
Poleciałem do Korei Południowej i wszystko było ok, ale nie powrót.
Na lotnisku w ogóle nie było mojego lotu, choć w aplikacji bilet mialem wystawiony i potwierdzony. Nie ma żadnego lotu plus nie ma nikogo z xiamen airlines aby wyjasnic sprawe. Następnego dnia skontaktowalem sie z xiamen airlines i wystawili mi za darmo bilet na wieczór. Mówili że 37 dni temu wysłali mi smsi dzwonili ,że lot jest odwołany, ale nie mogli wyslac e-maila ponieważ OTA (qunar) nie podał im mojego adresu. OTA ze swojej strony nie powiadomił mnie w żaden sposób.

Dzwonię teraz do Xiamen airlines i co Qunar. obie firmy tylko odbijają piłeczkę i zwalają winę na siebie nawzajem.

I teraz pytanie...:
1. Kto tak naprawdę ponosi za to odpowiedzialność ?
2. Czy mogę sie ubiegać o odszkodowanie (jesli tak to w jakiej kwocie ) ?
3. Wszelkie porady mile widziane ;)

PS> Pani na lotnisku tłumaczyła , że lot został anulowany z powodu THAAD w Korei Południowej. Aczkolwiek loty odbywają się codziennie, a anulowali tylko te poniedziałkowe :D

Dzięki za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 03 Sie 2017 18:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3490
złoty
oczywiście ze możesz dochodzić odszkodowania przed miejscowym sadem
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 03 Sie 2017 18:52 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 36
Odpowiedzialność jest ze strony OTA (qunar) czy xiamen airlines ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 03 Sie 2017 19:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7280
srebrny
A co to dla Ciebie za różnica, skoro i tak nikogo nie pozwiesz?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 03 Sie 2017 19:34 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 342
Po rozpoczęciu podróży odpowiedzialna za pasażera jest linia lotnicza. Twoja sytuacja wystąpiła przy powrocie, więc odpowiedzialne jest xiamen airlines.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 08 Sie 2017 20:00 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 36
Dobra. Sprawa rozwiazana.

Odpowiedzialne było tak naprawdę qunar.
W Chinach trochę inaczej to wygląda niż w Europie. Nie ma obowiązku nic rekompensować. Co utargujesz to twoje ;/
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group