Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

amoma.com [BANKRUT]
amoma-com,20,43638
Strona 9 z 9

Autor:  kate1974 [ 16 Wrz 2019 09:04 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

A co mam zrobić jak hotel nie odpowiada, lot w sobotę a ja nadal nie wiem, czy mam miejsce w tym hotelu...Hotel 4 gwiazdki, a nie mogą wysłać wiadomości od wczoraj rano...Żenada

Autor:  Kravkrk [ 16 Wrz 2019 09:24 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

A myślałaś może, by skorzystać z takiego wynalazku jak telefon ?

Autor:  tomekson12 [ 16 Wrz 2019 09:36 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

Hej, czy jest ktoś kto nie ma odwołanej rezerwacji.

Autor:  kate1974 [ 16 Wrz 2019 09:39 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

Kravkrk napisał(a):
A myślałaś może, by skorzystać z takiego wynalazku jak telefon ?


A czy przez telefon będę miała potwierdzenie odwołania rezerwacji ze względu na bankructwo Amoma, żeby zrobić ewentualnie chargeback?

W ostateczności zadzwonię do nich, na razie zabookowałam inny hotel z opcją bezpłatnego odwołania do czwartku.

K.

Autor:  kate1974 [ 16 Wrz 2019 12:17 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

Tutaj dyskusja na innym form anglojęzycznym,

https://forums.moneysavingexpert.com/sh ... #topofpage

Generalnie jeśli anulowano rezerwację (hotel może potwierdzić, że jest ona w systemie, ale to nie znaczy, że została OPŁACONA - tutaj trzeba się dokładnie dopytać), trzeba uzyskać potwierdzenie anulowania (e-mail) z hotelu jako dowód do chargebacku (jeśli płatność była kartą) i może zrzut ekranu lub e-mail o zamknięciu AMOMA.

Robiłam kiedyś chargeback i wiem, że dowody są potrzebne.

Powodzenia...
K.

Autor:  panprofesor82 [ 16 Wrz 2019 14:05 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

Na moje zapytanie do hotelu dot. istnienia rezerwacji / opłaceniu jej przez Amomę dostałem informację, że mogą potwierdzać rezerwacje zrobione tylko bezpośrednio przez hotelową stronę, w innych przypadkach muszę kontaktować się z pośrednikiem. To się nazywa bycie pomiędzy młotem a kowadłem :/
Chyba trzeba występować o chargeback i liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Autor:  kate1974 [ 16 Wrz 2019 14:53 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

Ale do chargebacku i tak potrzebujesz dowodu z hotelu, że anulowano rezerwację...

A hotel sam chyba wie, czy Amoma dokonała zapłaty za rezerwację przed bankructwem, czyli sobotą.

Naprawdę jak to świadczy o branży turystycznej

K.

Autor:  ibartek [ 16 Wrz 2019 15:10 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

jesli bank wam to przyjmie przed zaistnieniem zdarzenia, czyli brakiem noclegu, to ja bym nie czekal z chargebackiem i jako podkladke wyslal to co opublikowali na swojej stronie.

niech bank potwierdza swoimi kanalami albo zwraca kase.

Autor:  kate1974 [ 16 Wrz 2019 15:37 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

https://www.money.pl/eurobank/zdaniem-e ... 70999.html

Może się przydać

K.

Autor:  ibartek [ 16 Wrz 2019 18:02 ]
Temat postu:  Re: amoma.com - opinie

@ledakar trafiles do Faktu, zglos sie po wierszowke

Cytuj:
Klienci szukają pomocy po forach internetowych poświęconych podróżowaniu.

- Ja mam rezerwację za dwa dni przez Amoma. Anulowali wszystko z tego co przekazał hotel. Nie przekazali pieniędzy do hoteli, zatem jakby nie było rezerwacje są nieopłacone. Niestety pozostaje chargeback - napisał jeden z poszkodowanych na forum serwisu fly4free.pl.


https://www.onet.pl/?utm_source=_viasg_ ... 9854106850

Autor:  kate1974 [ 10 Gru 2019 20:43 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

Wreszcie udało się wydębić chargeback transakcji w Amomie za ponad 3 tys. zł, więc nie były to najdroższe wakacje mojego życia :-)

K.

Autor:  ela.b [ 10 Gru 2019 22:08 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

kate1974 napisał(a):
Wreszcie udało się wydębić chargeback transakcji w Amomie za ponad 3 tys. zł, więc nie były to najdroższe wakacje mojego życia :-)

K.

No to super :) też składalam chargeback zaraz po upadku Amomy, ale niestety cisza. A z jakiego banku? jeżeli można zapytać ?

Autor:  kate1974 [ 11 Gru 2019 07:48 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

Transakcja jeszcze z Eurobanku, ale załatwiona już przez Millennium. W sumie było bardzo profesjonalnie, dostawałam od nich pisma o przebiegu sprawy.

A co do Twojego banku - bank ma OBOWIĄZEK przyjąć wniosek o chargeback, więc naciskaj

A tutaj dodatkowo sprawa jest dość oczywista, chyba że nie masz już dowodów do sprawy: potwierdzenie rezerwacji, e-mail z hotelu o odwołaniu rezerwacji itp.

Autor:  krymek [ 11 Gru 2019 08:43 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

Ja odzyskałem pieniądze za rezerwacje w Amona.com poprzez chargeback w Revolut. Sprawa trwala ok. 2 miesięcy. Bezproblemowo przyjęli wniosek i zwrócili pieniądze.

Autor:  panprofesor82 [ 11 Gru 2019 09:07 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

ING - bezproblemowe odzyskanie 150 euro.
Od chwili złożenia reklamacji po 14 dniach otrzymałem pełen zwrot warunkowy, pieniążki były już zaksięgowane przy jednoczesnej informacji, że reklamacja wymaga dodatkowych informacji od organizacji płatniczej. Po kolejnych 30 dniach informacja, że chargeback ostatecznie rozpatrzony pozytywnie.

Autor:  ela.b [ 11 Gru 2019 16:50 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

[quote="kate1974"]Transakcja jeszcze z Eurobanku, ale załatwiona już przez Millennium. W sumie było bardzo profesjonalnie, dostawałam od nich pisma o przebiegu sprawy.

A co do Twojego banku - bank ma OBOWIĄZEK przyjąć wniosek o chargeback, więc naciskaj

A tutaj dodatkowo sprawa jest dość oczywista, chyba że nie masz już dowodów do sprawy: potwierdzenie rezerwacji, e-mail z hotelu o odwołaniu rezerwacji itp.[/
Wysłałam do banku wniosek z wszystkimi potwierdzeniami, po ok 3 tyg poprosili o uzupełnienie dokumentacji , więc ponownie wysłałam to samo, czyli potwierdzenie rezerwacji i e-mail z hoteli o braku rezerwacji i od tej pory cisza, żadnej odpowiedzi. To wszystko działo się pod koniec września. A tym bankiem jest PKO BP. No i co mam myśleć na ten temat, sama już z nie wiem

Autor:  kate1974 [ 11 Gru 2019 17:08 ]
Temat postu:  Re: amoma.com [BANKRUT]

Och, tak myślałam, że PKO BP, najgorszy bank chyba. NACISKAJ ich, ślij reklamacje, przejdź się do oddziału.

Poczytaj ten artykuł i wpisy pod nim.
https://subiektywnieofinansach.pl/klien ... im-prawem/

Szczególnie to co pisze Ida

"Ja również mam taką sytuację z PKO – chargeback dotyczy niezrealizowanej rezerwacji hotelowej, portal przez który rezerwowałam hotel splajtował, nie oddał pieniędzy, zero kontaktu, 3 dni przed wyjazdem zostaliśmy bez noclegu. Bank odmówił chargeback z tego samego powodu – brak stanowiska agenta rozliczeniowego."

Strona 9 z 9 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/