Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2820 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141  Następna
Autor Wiadomość
#2761 PostWysłany: 14 Lis 2014 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2329
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Darek M. napisał(a):
Ma ktoś może numer na infolinię Air Berlin?

Próbowałem bezskutecznie dzwonić na numer podany na stronie:
Telefoniczne Centrum Rezerwacji 00800 49 11 386 (bezplatnie)*i


Dzwoniłem 1,5h temu na podany numer i wszystko grało. Jeśli dzwonisz z komórki tak samo "kręcisz" zera.

EDYTA: Czy dzwonisz z PL? Bo może to jest przyczyna. Ja przed chwilą chciałem z polskiej komórki zadzwonić na infolinię brytyjską i "numer jest niedostępny".
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2762 PostWysłany: 14 Lis 2014 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 591
srebrny
Ja mam za każdym razem komunikat "Wybrany numer jest niedostępny".

Z jakiej sieci dzwoniłeś?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2763 PostWysłany: 14 Lis 2014 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2329
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Darek M. napisał(a):
Ja mam za każdym razem komunikat "Wybrany numer jest niedostępny".

Z jakiej sieci dzwoniłeś?


Plus
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2764 PostWysłany: 15 Lis 2014 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 250
Loty: 16
Kilometry: 22 529
lendziro napisał(a):
Hej...
AFT skasowało mi dwie odrębne rezerwacje na loty AB - za argument podaja iż obie były zrobione tym samym dedykowanym kodem co jest nie prawdą (mam ich emaile gdzie kody są rożne) Chce napisac do nich reklamacje i podeprzeć sie tym ze jak kasa jest pobrana z karty a bilet wystawiony (koszt prawie 30 funtów wiec nie jakies groszówki) to tak jakby była zawarta umowa. Czy ktoś zna przepisy EU które o tym mówią? Jest jakiś paragraf na to?


Czy to były kody z tej samej serii ale wysłane na różne emaile?

Ja straciłem moje rezerwacje hotelowe na 400euro w identyczny sposób.

Wg. AFT 2 kody z tej samej serii np. zielone jajko, wysłane na różne emaile to jeden kod, więc dlatego masz odwołane rezerwacje.

Możesz raz do nich zadzwonić, jesli nic nie załatwisz rób chargeback.
_________________
http://my.flightmemory.com/Tatatata
Góra
 Relacje PM off  
 
#2765 PostWysłany: 15 Lis 2014 18:04 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 1538
Loty: 200
Kilometry: 296 621
platynowy
Mnie AFT napisało, że kasuje lot AB (mieli okazję, bo zmienili lotnisko z MXP na LIN).
Rezerwacja na AB cały czas była, więc byłem spokojny. Przy próbie odprawy online pokazał mi się piękny komunikat "NOVALIDTICKETS" - dodam tylko, że byłem wtedy w Mediolanie :D
Zadzwoniłem na infolinię, pani powiedziała, że w systemie rezerwacja jest OK i czasem się zdarzają błędy, mam iść na lotnisko i będzie OK.
Na lotnisku w checkinie była chwila grozy - pani z obsługi wpisała jedno, drugie nazwisko i zrobiła dziwną minę. Już myślałem, ze z lotu nici, ale wpisała w jakiejś innej zakładce numer lotu, znalazła nas na liście i dała karty pokładowe.

Morał z tego taki, że nie ma co ufać AFT i pytać u przewoźnika.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#2766 PostWysłany: 15 Lis 2014 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1112
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
Tata napisał(a):
lendziro napisał(a):
Hej...
AFT skasowało mi dwie odrębne rezerwacje na loty AB - za argument podaja iż obie były zrobione tym samym dedykowanym kodem co jest nie prawdą (mam ich emaile gdzie kody są rożne) Chce napisac do nich reklamacje i podeprzeć sie tym ze jak kasa jest pobrana z karty a bilet wystawiony (koszt prawie 30 funtów wiec nie jakies groszówki) to tak jakby była zawarta umowa. Czy ktoś zna przepisy EU które o tym mówią? Jest jakiś paragraf na to?


Czy to były kody z tej samej serii ale wysłane na różne emaile?

Ja straciłem moje rezerwacje hotelowe na 400euro w identyczny sposób.

Wg. AFT 2 kody z tej samej serii np. zielone jajko, wysłane na różne emaile to jeden kod, więc dlatego masz odwołane rezerwacje.

Możesz raz do nich zadzwonić, jesli nic nie załatwisz rób chargeback.


dokładnie tak z tej samej serii ale poczatek inny bo i emaile inne.. sek w tym ze dwie rózne osoby ale nazwikso to samo ten sam lot , Bogata korespondencje z nimi wymieniłem w koncu sprawdzili i nie mieli sie do czego przyczepic wiec napisali ze jedną katrą były obie transakcje... - jak napisałem ze to siostra, która nie ma karty dlatego zapłaciłem swoją nabrali wody w usta i sie nie odzywają. Jutro zadzwonie i pogadam. chargeback bedzie sporym problemem bo karte w miedzy czasie skasowałem.. no nic Napisze do banku , z cała historią i dokumentacją moze sie zlitują i zrobią chargeback do zamknietego produktu - choć sam w to powątpiewam.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2767 PostWysłany: 16 Lis 2014 04:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 250
Loty: 16
Kilometry: 22 529
No to jak się nie odzywają oznacza, że ich przekonałeś :)

Domagaj się przywrócenia rezerwacji...

Ale i tak nic nie zdziałasz, więc rób chargeback. Bank na pewno Ci pomoże. Nie mam doświadczenia przy zamknięciu karty, ale w sumie jakie to ma znaczenie. W chwili dokonania transakcji karta była ok.
_________________
http://my.flightmemory.com/Tatatata
Góra
 Relacje PM off  
 
#2768 PostWysłany: 16 Lis 2014 11:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1112
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
nie wiem czy było o tym już wczesniej..
z ciekawości chciałem sprawdzić swoją skasowaną rezerwacje z co.uk.. na stronie AFT i co sie okazuje ze domena co.uk nie istnieje .. po wejsciu np na .de i wybraniu anielskiego przekierowywuje na .com :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2769 PostWysłany: 20 Lis 2014 11:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1112
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
lendziro napisał(a):
Tata napisał(a):
lendziro napisał(a):
Hej...
AFT skasowało mi dwie odrębne rezerwacje na loty AB - za argument podaja iż obie były zrobione tym samym dedykowanym kodem co jest nie prawdą (mam ich emaile gdzie kody są rożne) Chce napisac do nich reklamacje i podeprzeć sie tym ze jak kasa jest pobrana z karty a bilet wystawiony (koszt prawie 30 funtów wiec nie jakies groszówki) to tak jakby była zawarta umowa. Czy ktoś zna przepisy EU które o tym mówią? Jest jakiś paragraf na to?


Czy to były kody z tej samej serii ale wysłane na różne emaile?

Ja straciłem moje rezerwacje hotelowe na 400euro w identyczny sposób.

Wg. AFT 2 kody z tej samej serii np. zielone jajko, wysłane na różne emaile to jeden kod, więc dlatego masz odwołane rezerwacje.

Możesz raz do nich zadzwonić, jesli nic nie załatwisz rób chargeback.




dokładnie tak z tej samej serii ale poczatek inny bo i emaile inne.. sek w tym ze dwie rózne osoby ale nazwikso to samo ten sam lot , Bogata korespondencje z nimi wymieniłem w koncu sprawdzili i nie mieli sie do czego przyczepic wiec napisali ze jedną katrą były obie transakcje... - jak napisałem ze to siostra, która nie ma karty dlatego zapłaciłem swoją nabrali wody w usta i sie nie odzywają. Jutro zadzwonie i pogadam. chargeback bedzie sporym problemem bo karte w miedzy czasie skasowałem.. no nic Napisze do banku , z cała historią i dokumentacją moze sie zlitują i zrobią chargeback do zamknietego produktu - choć sam w to powątpiewam.


NIestety szli w zaparte i cały czas ta sama melodia.. złamany regulamin wiec sie poddałem i zapytałem 2 krotnie o termin zwrotu poniesionych kosztów (oczywiście złożyłem juz reklamacje na chargeback) . Tak z ciekawości zapytałem. Nie starają sie nawet mydlić oczu terminami. Po prostu nie odpisują na pytania.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2770 PostWysłany: 20 Lis 2014 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2589
Loty: 371
Kilometry: 601 471
niebieski
lendziro napisał(a):
NIestety szli w zaparte i cały czas ta sama melodia.. złamany regulamin wiec sie poddałem i zapytałem 2 krotnie o termin zwrotu poniesionych kosztów (oczywiście złożyłem juz reklamacje na chargeback) . Tak z ciekawości zapytałem. Nie starają sie nawet mydlić oczu terminami. Po prostu nie odpisują na pytania.

Wyznaja zasade, ze nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi. I oni nie beda robic z siebie glupkow ;)
Mi troche pokasowali, ale nawet nie pytam ich o powody.
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#2771 PostWysłany: 24 Lis 2014 10:35 

Rejestracja: 23 Sty 2014
Posty: 139
Czy ktoś dostał od nich jakąkolwiek kasę za anulowanie rezerwacji???
Góra
 Relacje PM off  
 
#2772 PostWysłany: 24 Lis 2014 11:43 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5116
Loty: 791
Kilometry: 744 474
platynowy
Ja nie dostałem do tej pory, chociaż anulacja była jeszcze w sierpniu.

Ale była to mała kwota i sobie odpuściłem jakiekolwiek ściganie ich.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2773 PostWysłany: 24 Lis 2014 11:57 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 244
Mi anulowali kilka rezerwacji, łącznie na niecałe 100 USD. Złożyłem 2 tygodnie temu reklamację (chargeback) w banku bo kontakty z nimi nie dawały żadnego efektu. Przez 2 miesiące wymieniłem z nimi dziesiątki maili - najpierw kazali czekać ileś tygodni (niby taki termin mają), potem pisali, że środki zwrócili i w banku powinny był zaksięgowane, później że niby oddali na paypal (kiedy ja płaciłem kartą), jak kazałem im podać szczegóły (bo na żadnego maila na konto paypal nie dostałem nic) to znów kazali czekać bo niby jednak z bankiem się muszą skontaktować. Dlatego odpuściłem sobie i załatwia to teraz mastercard.

U mnie były to 2 noce w hotelu, które wykorzystałem ale obiecałem hotelowi zwrócić kasę po jej odzyskaniu (AFT wysłało do hotelu anulacje 2 dni przed pobytem = po 4 miesiącach po dokonaniu rezerwacji) i kolejne noce w innym hotelu, które ja sam anulowałem (za ich zgodą) obawiając się podobnych problemów przy kolejnym wyjeździe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2774 PostWysłany: 25 Lis 2014 16:55 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3507
złoty
U mnie kolejna anulacja , tym razem lot TK na marzec, powód: naruszone warunki kuponu :D
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#2775 PostWysłany: 25 Lis 2014 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1112
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
Nie wiem co tu do śmiechu... sam mam jeden bilet na TK.. a konkretnie co naruszone bylo? Bebe miales czy kilka rezerwacji na ten lot jedna karta czy co? Zapytasz ich?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2776 PostWysłany: 25 Lis 2014 17:21 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3507
złoty
Do śmiechu, po podchodzę do tego na luzie, jeden bilet w tą, jeden w tamtą :) Lukę zaraz się wypełni.
A co było złamane nie wiem - nie chce mi się analizowac pół roku po zakupie.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off  
 
#2777 PostWysłany: 25 Lis 2014 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 633
Ciężko rozgryźć politykę aft w kwestii anulacji. AB zmienił mi godziny lotu o kilka godzin na dwóch rezerwacjach kompletnie bezpłatnych. Byłem przekonany, że już po biletach, a tymczasem aft grzecznie zapytało czy akceptuję nowe godziny i raz dwa przysłali nowe bilety jeszcze mi dziękując za szybką zgodę. :shock:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2778 PostWysłany: 25 Lis 2014 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2064
srebrny
Nie ma co się rozwodzić z jakiego powodu anulują ludziom, bo te powody nie są prawdziwe - mnie jak i innym osobom podano, że minął czas promocji i zrobiłem rezerwację po terminie co nie jest prawdą, więc nie ma co tam z nimi rozmawiać tylko uruchamiać procedurę chargeback
Góra
 Relacje PM off  
 
#2779 PostWysłany: 12 Gru 2014 11:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 633
Czy ktoś dostał w ostatnim czasie jakieś anulacje? Mam jeszcze w planach kilka podróży sponsorowanych przez tą zacną firmę i mam nadzieję, że fala anulacji jest już za nami? ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2780 PostWysłany: 12 Gru 2014 12:08 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2075
srebrny
Mnie w listopadzie anulowali jedną rezerwację z nieprawidłowym użyciem kodu (na jedną noc zamiast dwóch). Drugą rezerwację na dwie noce potwierdzili.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2820 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group