Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu
airbnb-pytania-problemy-dyskusja-o-portalu,20,44480
Strona 103 z 104

Autor:  kanapa [ 20 Kwi 2024 18:35 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Jeżeli tyle razy pytane znaczy FAQ brakuje
Wyszukiwarka mi nie pokazywała.
Może Tapatalk coś blokuje w uproszczonej formie forum.

Autor:  AgaLan [ 14 Cze 2024 14:55 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Cześć, mamy konto firmowe tzn dość często używamy serwisu. Miesiąc temu pracownik zorganizował imprezę i otrzymaliśmy negatywny komentarz. Nagle nie mogę zarezerwować apartamentu ( chociaż przez miesiąc nie było z tym problemów i otrzymaliśmy dużo pozytywnych komentarzy ) a kontakt z obsługą klienta nic nie wyjaśnia. Pytałam co możemy zrobić aby ponownie móc rezerwować ale nie otrzymałam żadnej wskazówki, tylko informację ze podtrzymują swoją decyzję. Czy ktoś może miał podobnie?

Autor:  Zeus [ 14 Cze 2024 14:59 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Skontaktować się z airbnb?
A w regulaminie noclegu, była zmianka o zakazie imprezowania?

Autor:  brzemia [ 14 Cze 2024 15:00 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

* Sprawdzić czy to nie wieczór kawalerski, który jest zakazany w większości obiektów.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka

Autor:  AgaLan [ 14 Cze 2024 15:02 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

-- 14 Cze 2024 15:01 --

Zeus napisał(a):
Skontaktować się z airbnb?
Tak, kilka razy pisałam, rozmawiałam. Nikt nie udzielił mi odpowiedzi co mamy teraz zrobić.
A w regulaminie noclegu, była zmianka o zakazie imprezowania?

Pewnie tak.

-- 14 Cze 2024 15:02 --

brzemia napisał(a):
* Sprawdzić czy to nie wieczór kawalerski, który jest zakazany w większości obiektów.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka


Nawet jeśli to było przecież miesiac temu.
Mam teraz napisać do właściciela skoro i tak pisałam i sprawę szybko wyjaśniliśmy.

Autor:  Zeus [ 14 Cze 2024 15:04 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...

Autor:  AgaLan [ 14 Cze 2024 15:07 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

-- 14 Cze 2024 15:06 --

Airbnb pisze:
Zależy nam na zapewnieniu bezpiecznego i odpowiedzialnego podróżowania, a zmniejszenie liczby imprez organizowanych przez gości z Airbnb bez zgody gospodarza jest naszym priorytetem. Ze szczegółów rezerwacji wynika, że w zarezerwowanym przez Ciebie miejscu (....) może zostać zorganizowana niedozwolona impreza.

Ale gdy pytam co mogę zrobić aby anulować tego bana to nie mam odpowiedzi.

-- 14 Cze 2024 15:07 --

Zeus napisał(a):
I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...


Okej. Regulamin został złamany i ja tego nie neguję.
Ja bym chciała wiedzieć czy ktoś miał podobnie i jak to teraz odkręcić.

Autor:  opo [ 14 Cze 2024 15:34 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

AgaLan napisał(a):
-- 14 Cze 2024 15:06 --

Ale gdy pytam co mogę zrobić aby anulować tego bana to nie mam odpowiedzi.

-- 14 Cze 2024 15:07 --

Zeus napisał(a):
I gratulacje. Po to są regulaminy żeby ich respektować. Jeżeli jest zakaż imprezy, to jest zakaż imprezy.
Szkoda ze nie pobierają hajs z karty za złamanie tego...


Okej. Regulamin został złamany i ja tego nie neguję.
Ja bym chciała wiedzieć czy ktoś miał podobnie i jak to teraz odkręcić.


Fajnie, że się przyznajesz. Szkoda, że nie pomyślisz o hoście, który pewnie miał przez to problem.
Jasno napisali, że airbnb nie chce takich klientów, więc co chcesz odkręcać? Przecież pożegnaliście się na Twój wniosek.
To tak jakbyś powiedziała dla jaj na pokładzie samolotu, że masz bombę, wyprowadzili Cię z pokładu i wrzucili na czarną listę danej linii lotniczej. Jak to odkręcić, że dana firma nie chce Ci sprzedać usługi z uwagi na wcześniejsze złamanie regulaminu?

Autor:  brzemia [ 14 Cze 2024 15:37 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Możesz zadzwonić do Airbnb i poprosić o informację czy da się to odkręcić, ale pewnie już to zrobiłaś ?
Polska: +48 22 307 82 22
USA: +1-855-424-7262
Wielka Brytania: +44 203 318 1111

Autor:  Zeus [ 14 Cze 2024 15:39 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Odkręcić? Nauczyć pracowników czytanie regulaminu i stosowanie go. Rzadko, prawie nigdy airbnb nie odbanuje, więc pora korzystać z hotelów.

Autor:  brzemia [ 14 Cze 2024 15:48 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Oczywiście masz rację, ale rozumiem sytuację pracodawcy który mimo tłumaczeń nie ma wpływu na to co zrobi pracownik "pod wpływem" chwili. A co fo wyboru airbnb vs hotel to kwestia indywidualna? Byc moze kwestie finansowe lub podatkowe miały tu znaczenie. Winę w pierwszej kolejnosci powinien ponieść pracownik co oczywiście nie zwalnia z odpowiedzialności zlecającego wynajem.

Wyslane z telefonu przez Tapatalka

Autor:  opo [ 14 Cze 2024 16:07 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Nie wszędzie są hotele, w niektórych miejscach łatwiej i wygodniej znaleźć "kwaterę" niż hotel.
Wcale mi nie jest żal pracodawcy - na tym właśnie polega ryzyko działalności, odpowiada się za błędy swoich pracowników, których przecież sam dobiera i szkoli.

Autor:  DMW [ 14 Cze 2024 16:17 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Nie zgadzam się z Tobą. Ja jednak współczuję pracodawcy.
Pracownik nie może mieć poczucia bezkarności, że za wszystkie jego błędy odpowiada pracodawca.
Owszem pracowników sam dobierał i szkolił a więc odpowiada za ich merytoryczne błędy dotyczące stricte prowadzonej działalności - i na tym polega jego ryzyko działalności gosp. Ale nie za zachowania wykraczające poza powszechnie przyjęte normy czyli mówiąc dosłownie za głupotę i chamstwo.

Autor:  opo [ 14 Cze 2024 16:45 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Jeżeli budowlaniec uchleje się na budowie i spowoduje wypadek to pracodawca nie jest winny? Czy nie jest to rażący przykład głupoty? W ten sposób wszystko można by było zrzucić na winę pracownika, bo przecież prezes nie zrobił fizycznie X, Y, Z. Takie jest ryzyko pracodawcy, odpowiada za błędy pracowników i niech sobie teraz pracodawca dalej dochodzi od pracownika naprawy utraconych dóbr. Ale wchodzimy w gruby OT.
Ja popieram blokadę takiego konta, bo skoro poszła skarga to pewnie nie było spotkanie dwóch osób przy piffku tylko gruba balanga. Zgadzam się, że trzeba takich ludzi tępić ze społeczności abnb, bo później pojawiają się pomysły, aby zakazać najmu krótkoterminowego, bo np. sąsiedzi się skarżą, a to ma już negatywny wpływ na wszystkich normalnie, uczciwie podróżujących. Jaką inną możliwość ma abnb niż blokada takiego konta? Ma poprosić o pesel pracownika i zablokować mu proaktywnie możliwość przyszłych rezerwacji?

Autor:  vincenz [ 17 Cze 2024 07:18 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

@AgaLan zapomnij o AirBnb i zacznij korzystać z konkurencji, np. Wimdu.
Ewentualnie na Bookingu też można rezerwować mieszkania i prywatne obiekty, podobnie jak na AirBnb.

Do czasu bana w następnym serwisie :twisted:

Autor:  AgaLan [ 17 Cze 2024 07:56 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Bardzo dziękuję tym, którym chciało się podejść do tematu merytorycznie.
Opiszę może jeszcze raz szczegółowo.
Firma na Airbnb istniej około 3 lat. Od stycznia mamy około 80 pozytywnych komentarzy. Na początku maja pracownik zrobił imprezę ( tak, złamał regulamin ). W czerwcu Airbnb nagle zaczyna blokować rezerwację apartamentów. Dodam, że od negatywnego komentarza minął ponad miesiąc podczas którego dalej mogliśmy rezerwować i otrzymaliśmy około 20 pozytywnych komentarzy.
Kontaktowałam się z Airbnb telefonicznie oraz mejlowo. Póki co przeprowadziłam 3 rozmowy z konsultantami, z czego żaden nie umiał mi powiedzieć:
- dlaczego mamy bana (sama się domyśliłam)
- jak długo to będzie trwało
- czy w ogóle będzie można jeszcze rezerwować apartamenty
- co możemy zrobić aby to cofnąć
Każda z tych rozmów kończyła się tym, ze pracownik kierował sprawę dalej, miałam czekać na kontakt, po czym przychodził email, ze niestety podtrzymują swoją decyzję.
Nie dostaję od serwisu żadnej konkretnej informacji, mam wrażenie, ze walę głową w mur. Jeśli nie odbiorę telefonu od Airbnb to sprawa z automatu staje się "zamknięta" i musze od nowa do nich pisać.
Czy ktoś miał taką sytuację i może coś podpowiedzieć nie oceniając zachowania pracownika.
Czy po prostu mamy dać sobie spokój i założyć nowe konto?

Autor:  opo [ 17 Cze 2024 08:40 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

vincenz napisał(a):
zacznij korzystać z konkurencji, np. Wimdu.

Od dawna Wimdu już nie jest konkurencją tylko jest teraz agregatorem, multiwyszukiwarką, pokazującą głównie booking.com

Autor:  vincenz [ 17 Cze 2024 09:28 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

@opo a, to nawet nie wiedziałem. Szkoda, bo to chyba była jedyna sensowna konkurencja dla AirBnb.

Autor:  opo [ 17 Cze 2024 09:35 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

@vincenz skoro przez ostatnie kilka lat nie skorzystałeś z ich oferty to tylko pokazuje, że nie mieli szans w starciu z airbnb. ;)
Obecnie realna konkurencja to chyba tylko booking i może jeszcze vrbo na amerykańskim rynku.

Autor:  pascal [ 24 Lip 2024 14:29 ]
Temat postu:  Re: Airbnb - pytania, problemy, dyskusja o portalu

Pytanie do starych wyjadaczy :) Czy da się coś z tym fantem zrobić czy pozostało mi jedynie się pogodzić z zaistniała sytuacją?

- Na początku stycznia zarezerwowałem apartament nad morzem u gospodarza "Sun & Snow" na 3 sierpnia (czyli za 10 dni).
- Pod koniec stycznia "gospodarz" poinformował mnie że jednak nie wynajmie mi tego apartamentu. Ostatecznie po dłuższej wymianie informacji z bólem serca zgodziłem się na zamianę na inny apartament zaproponowany przez tę psuedo firmę (ta sama lokalizacja ale brzydszy apartament i z jedną łazienką (w pierwotnej rezerwacji były 2).
- 3 dni temu airbnb ściągnął mi z karty drugą część płatności.
- dziś telefon od firmy "Sun & Snow" - "przepraszamy ale niestety nie jesteśmy w stanie wynająć panu tego apartamentu, nie jesteśmy też w stanie zaproponować nic innego ponieważ wszystko mamy zarezerwowane". Firma anulowała rezerwację na Airbnb.
- po szybkim ponownym przeglądnięciu ofert noclegów na airbnb - znalazłem swój apartament jako dostępny ale 2000zł drożej. Czyli oczywiście zostałem okłamany.
- Airbnb wysłało mi jakiegoś śmiesznego maila z jakimiś zastępczymi ofertami które nie mają nic wspólnego z moją rezerwacją. Przeglądnąłem na szybko regulamin i wygląda chyba na to, że poza zwrotem wpłaty na nic z ich strony nie mogę liczyć.
- Dzwoniłem na podany kilka postów wcześniej numer do AIRBNB +48 22 307 82 22 ale niestety nie potrafię się dodzwonić. Jeszcze będę próbować.

A teraz pytania do Was:
1. Czy da się coś zrobić aby uzyskać jakąś konkretną pomoc od Airbnb, aby nie przepadły mi te wakacje? Czy na pewno dobrze zrozumiałem ten ich regulamin, że w zasadzie w ogóle nie jestem chroniony?
2. Chciałbym dołożyć swoją cegiełkę do tego aby ta firma zaprzestała swoich złodziejskich praktyk i żeby innych nie oszukali tak jak mnie. Co proponujecie?

Strona 103 z 104 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/